Palstalaiset

Anonyymi

Kuinka monta palstalaista olet nähnyt livenä? Kaikki suomi 24 palstat hyväksytään.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolme...Tiedän ....T:Elluhallo....👍😊

      • Anonyymi

        Jokainen sinun omia nikkejäsi voi voi sentään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen sinun omia nikkejäsi voi voi sentään

        Ei mitään voi voi sentään...
        Itselläni vain yksi tällä hetkellä....
        Voi olla et tiedän muutaman muunkin...
        Mut kolme....
        T:Elluhallo....😇


    • Anonyymi

      Tosi suuri nopeus voi olla jossain offshore-veneissä, sata solmua noin.
      sitten joo tyhttöset innoissaan pelastaat ihmisiä.

      • Anonyymi

        En yhtäkään.MIksi edes pitäisi? Tai tahtoisi? Sehän tässä se pointti on ettei tunne ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtäkään.MIksi edes pitäisi? Tai tahtoisi? Sehän tässä se pointti on ettei tunne ketään.

        Onneksi Allu kaikki tuntee sinut. Ihan sama mitä käy, niin aina tulee apua ja jouluna piparia.


    • Anonyymi

      Kaksi naista nähnyt ja molempien kanssa seksiäkin on ollut, kuka haluaa olla kolmas?

      • Anonyymi

        Disse tunnistettu!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Disse tunnistettu!!!!!!

        Ei ole Disse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole Disse.

        Harmaaritari????


      • Anonyymi

        Varovaan ettei se kolmas jää pysyvästi elämääsi ja kotiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varovaan ettei se kolmas jää pysyvästi elämääsi ja kotiisi.

        Saa jäädäkin jos molemmista siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa jäädäkin jos molemmista siltä tuntuu.

        Kuka siis olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka siis olet?

        Jiiimen:)


    • Anonyymi

      Sata kysymystä tee jos jaksat vastailla hah.

    • Anonyymi

      Olen pannut kaikkia naisia palstalla.

      >Simiti<

      • Et ole. :)


      • Anonyymi

        Ainakin halvalla.


    • Viis eiku kuus.

      • Anonyymi

        Seksiä kaikkien kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä kaikkien kanssa?

        Ei.

        Ihan kaverina tavannut kerran 2 ihmistä. Ja 2 olen tunnistanut kuvista ja paikkakunnista, kun on kadulla vastaan tulleet. 1 on vanha tuttu irl elämästä, joka kirjoitteli aikoinaan suomi24 palstoilla.

        Ja 1 on sitten tämä heppu jonka kanssa tapasin, rakastuin ja perustin perheen. Se ainoa, jonka kanssa kaveruus eteni intiimiksi. Muut ei kyllä kiinnostaneetkaan silleen alunperinkään näistä nähdyistä. Ei kumminkaan päin.

        6 niitä on yhteensä nähtynä. 2 naista ja 4 miestä.

        Mutta nyt on nukuttava välillä. Öitä.


    • Anonyymi

      Viinamiehen olen nähnyt Kontulan metroasemalla. Jotakin tuo röhisi siihen malliin kuin olisi halunnut ostaa yhden tupakan kukkura-merkillä.

    • Anonyymi

      Onko Välistä kuka nähnyt livenä?

    • Tän palstan kirjoittajista olen nähnyt livenä mies86:n, Bickyn, Porarin Maken, Näädän Maken, Näädän Janskun, Liljalaakson Timpan, "heidän" lapsensa Bicky Jr, Mohammed ja Minttu-Petteri. Hengenvetotauko. Pääskyvuoren Jorman, Pääskyvuoren Jeren, Penetratorsin ison pomon Black Jaken ihan vain vilaukselta, palstalla puhutuista muista henkilöistä Old Spice mainoksen miehen, sekä Bickyn hollantilaisen kaverin Giedo van der Spiritin.

      • Anonyymi

        Tässä varmaan haettiin todellisia ihmisiä, ei noita mielikuvitushahmoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä varmaan haettiin todellisia ihmisiä, ei noita mielikuvitushahmoja.

        Mistä ihmeen "mielikuvitushahmoista" alat taas inttämään perikselle? 🙄 Ihan oikeita turkulaisia tai täälläpäin pyörineitä henkilöitä hän mainitsi.

        Ja itse asiassa muuten jännä sattuma, että mä olen tavannut aika lailla samat palstalaiset kuin periskin. Osaan olen tutustunut jo ennen kun ollaan palstalle eksytty, osaan tätä kautta jne. Tosin peris ei omassa listassaan tainnut Darkkista mainita, mutta mä muistan hämärästi Andrea Pirlon näköisen miehen joka kävi lähistöllä olevassa lähikaupassa ja kerran kassajonossa juteltiin jotain small talkia ruuasta kun kummallakin oli samaa lohta ostoksissa, ostettiin samaa röökimerkkiä ja hän kyseli nahkaliivini selässä olevasta tatuoitu k4lu -logosta. Sopisi kaikesta päätellen hyvin Darkkiksen tuntomerkkeihin ja siihen kun hän joskus kertoi palstalla nähneensä mut vielä Turussa asuessaan.


    • Todennäköisesti yhden

      • Anonyymi

        Pirpana.


      • Anonyymi

        Todennäköisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirpana.

        Kyllä, eikä paljastunut mieheksi :D
        Eikä ollut miesjoukkoa vastassa kun tapasin Pirpanan :D
        Eikä Pirpana ole yrittänyt huijata minulta rahaa :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Kyllä, eikä paljastunut mieheksi :D
        Eikä ollut miesjoukkoa vastassa kun tapasin Pirpanan :D
        Eikä Pirpana ole yrittänyt huijata minulta rahaa :D

        Niin. Kaikenlaisia hurjia juttujahan nämä palstan tekosiveät ja vainoharhaiset daamit keksivät aikoinaan Pirpanasta :)

        Hyvä että näytitte niille!


    • Anonyymi

      Ainakin yhden peilistä.

    • En ketään mutta minut on kuulemma tunnistettu.

      • Kyseinen tunnistaja oli anonyymi.


    • Anonyymi

      Kaksi :)

      • Anonyymi

        Kuka on kolmas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on kolmas?

        Miten niin kolmas? Minä ite?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin kolmas? Minä ite?

        Et tapaa kolmatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tapaa kolmatta?

        Ei ole kolmatta.


    • Anonyymi

      Yksi on entinen työystäväni. Toinen on nykyinen naisystäväni ja kolmas edesmennyt naisystäväni.

      Niin ja olenhan minä itsenikin nähnyt selfiestä sekä peilistä. Hiton ruma olen.

    • Anonyymi

      Mistä sen voisin tietää?
      Vai näkeekö sen ulkonäöstä?

    • Anonyymi

      En tiedä keitä täällä on niin en voi vastata kysymykseen.

    • Anonyymi

      Tohtori on turhake, mutta joo arvatkaa, hieman voi tulla nilkkakin kipeäksi jos pyöräilee tuntien juttuja.

    • Anonyymi

      Olen yhden tavannut. Se henkilö istuu tuolla keittiössä tällä hetkellä.

    • Neljä itseni lisäksi. Kolme noista tietää kuka mä olen. Kaikkien kanssa olen jutellut puhelimessa vähintään.

      (Kiva välillä pistää taustajoukot pohtimaan)

      Mutta totta on. 😁

      • Anonyymi

        Kaikki täällä tietää kuka olet.


      • Anonyymi

        Naisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisia?

        3/4.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täällä tietää kuka olet.

        Höpöhöpö...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        3/4.

        Tiedän ketä nuo kolme naista oli mutta en sano ketä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ketä nuo kolme naista oli mutta en sano ketä.

        Joo, se on viisasta. Kaksi olen hölmöyksissäni maininnut täällä, eikä siitä ole hyvää seurannut. Joten muita en ikinä tule paljastamaan. Täällä on muutama jotain sairastakin takapiruilija ja kyttääjä taustalla.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Joo, se on viisasta. Kaksi olen hölmöyksissäni maininnut täällä, eikä siitä ole hyvää seurannut. Joten muita en ikinä tule paljastamaan. Täällä on muutama jotain sairastakin takapiruilija ja kyttääjä taustalla.

        Ei tarvitse olla sairas kyttääjä että tietää kuka sinä olet. Riittää että lukee palstan juttuja, osaa käyttää internetiä ja osaa laskea 1 1.

        Esim. minä tiedän kuka sinä olet, vaikkemme koskaan ole olleet missään henkilökohtaisessa kontaktissa, mutta pidetään se meidän välisenä tietona.

        Itse olen aina varonut hölöttämästä asioitani missään internetissä tai somessa, varsinkin silloin kun haluan säilyttää anonyymiyteni. Kannattaisi sinunkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla sairas kyttääjä että tietää kuka sinä olet. Riittää että lukee palstan juttuja, osaa käyttää internetiä ja osaa laskea 1 1.

        Esim. minä tiedän kuka sinä olet, vaikkemme koskaan ole olleet missään henkilökohtaisessa kontaktissa, mutta pidetään se meidän välisenä tietona.

        Itse olen aina varonut hölöttämästä asioitani missään internetissä tai somessa, varsinkin silloin kun haluan säilyttää anonyymiyteni. Kannattaisi sinunkin.

        Jaa paskat... teitä anonyymejä mulkkuja riittää, mitkä jaksaa läkyttää tuota skeidaa aina. 😁

        Ne ketkä minut tuntee oikeasti, ei kerro mitään, koska tietää mikä olen oikeasti ihmisenä. Ne jotka täällä vihaa mua, yrittää tälläistä... eli kuseppa sukkaasi ja pyyhi sillä naamaasi. Siten saat fiilingin mitä tuolla ylläolevalla tuumauksellasi sait aikaan. Siis itsellesi. 😄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Jaa paskat... teitä anonyymejä mulkkuja riittää, mitkä jaksaa läkyttää tuota skeidaa aina. 😁

        Ne ketkä minut tuntee oikeasti, ei kerro mitään, koska tietää mikä olen oikeasti ihmisenä. Ne jotka täällä vihaa mua, yrittää tälläistä... eli kuseppa sukkaasi ja pyyhi sillä naamaasi. Siten saat fiilingin mitä tuolla ylläolevalla tuumauksellasi sait aikaan. Siis itsellesi. 😄

        En vihaa täällä mitään tai ketään, mutta kommenttisi oli täysin asiaton asialliseen huomautukseeni.

        Vai mitä J.S. ?

        Ollaan vaan nätisti eikä hölötetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En vihaa täällä mitään tai ketään, mutta kommenttisi oli täysin asiaton asialliseen huomautukseeni.

        Vai mitä J.S. ?

        Ollaan vaan nätisti eikä hölötetä.

        No koska mä olen itseni alistanut historiani perusteella tänne, en voi kaikkea vetää takaisin vaikka haluisin. Toisaalta olen ylpeäkin siitä, että osaan olla oma itseni ja etsiä sitä lisää.. vaikka näin. Laita kaikki minusta niin lopetan tämän siihen hetkeen.

        Make my day!


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No koska mä olen itseni alistanut historiani perusteella tänne, en voi kaikkea vetää takaisin vaikka haluisin. Toisaalta olen ylpeäkin siitä, että osaan olla oma itseni ja etsiä sitä lisää.. vaikka näin. Laita kaikki minusta niin lopetan tämän siihen hetkeen.

        Make my day!

        Ei kaikki täällä ole hölmöjä. Siksi kannattaakin varoa mitä hölisee. Toiset osaa olla omia itsejään hölöttämättä julkisesti.

        En julkaise täällä kenenkään henkilötietoja, kaikkein vähiten omiani.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki täällä ole hölmöjä. Siksi kannattaakin varoa mitä hölisee. Toiset osaa olla omia itsejään hölöttämättä julkisesti.

        En julkaise täällä kenenkään henkilötietoja, kaikkein vähiten omiani.

        Eli ihan hevonpeetä taas! 😀

        V.ttu että teitä viisita aina löytyy. 😄

        Mä tapasin pari aivan ihanaa luonnonlasta täällä. Ei kolissut, mutta he ovat yhä upeita ihmisiä ja yhteyksissä jotenkin. Kolmas ei mennyt ihan niin hyvin. Huomasin, että ehdottomuuteni närästi. Hän oletti, että myötäilin ja miellytin häntä. Mutta hän ei arvannut mitä hänen tarjoamansa mahdollisuus merkkasi. Siitä kannatti ”maksaa”. Muistan hyvin pikkusikarin nautiskelun jonkun kiven päällä katsoen maailman ääreyteen. Ja vaikks ujo kissa leikkimässä mun kanssa täysin. Sellaista luottoa ja tunnelmaa ei saa ihan tuosta vaan.... onko se pitsan ja jonkun oluen arvoista?

        No v.ttu on. Katsos kun mä aion oikeesti elää, enkä nyhvätä. 😁

        Yks patsas näytti ihan mulkulta...btw. 🤣


      • interlocutrice kirjoitti:

        Eli ihan hevonpeetä taas! 😀

        V.ttu että teitä viisita aina löytyy. 😄

        Mä tapasin pari aivan ihanaa luonnonlasta täällä. Ei kolissut, mutta he ovat yhä upeita ihmisiä ja yhteyksissä jotenkin. Kolmas ei mennyt ihan niin hyvin. Huomasin, että ehdottomuuteni närästi. Hän oletti, että myötäilin ja miellytin häntä. Mutta hän ei arvannut mitä hänen tarjoamansa mahdollisuus merkkasi. Siitä kannatti ”maksaa”. Muistan hyvin pikkusikarin nautiskelun jonkun kiven päällä katsoen maailman ääreyteen. Ja vaikks ujo kissa leikkimässä mun kanssa täysin. Sellaista luottoa ja tunnelmaa ei saa ihan tuosta vaan.... onko se pitsan ja jonkun oluen arvoista?

        No v.ttu on. Katsos kun mä aion oikeesti elää, enkä nyhvätä. 😁

        Yks patsas näytti ihan mulkulta...btw. 🤣

        Enkä mä kerro itsestäni juttuja miellyttääkseni niillä jotain. Vaan kootakseni sitä mitä oon.

        Jotkut vaan tarttuu niihin niin...🤷‍♂️

        Ei tämä sivusto ole treffipalvelu... tämä on keskustelusivusto. 😀


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Eli ihan hevonpeetä taas! 😀

        V.ttu että teitä viisita aina löytyy. 😄

        Mä tapasin pari aivan ihanaa luonnonlasta täällä. Ei kolissut, mutta he ovat yhä upeita ihmisiä ja yhteyksissä jotenkin. Kolmas ei mennyt ihan niin hyvin. Huomasin, että ehdottomuuteni närästi. Hän oletti, että myötäilin ja miellytin häntä. Mutta hän ei arvannut mitä hänen tarjoamansa mahdollisuus merkkasi. Siitä kannatti ”maksaa”. Muistan hyvin pikkusikarin nautiskelun jonkun kiven päällä katsoen maailman ääreyteen. Ja vaikks ujo kissa leikkimässä mun kanssa täysin. Sellaista luottoa ja tunnelmaa ei saa ihan tuosta vaan.... onko se pitsan ja jonkun oluen arvoista?

        No v.ttu on. Katsos kun mä aion oikeesti elää, enkä nyhvätä. 😁

        Yks patsas näytti ihan mulkulta...btw. 🤣

        Tiedä häntä mistä nyt puhutaan. Oletkohan humalassa.

        Ei minua kiinnosta sinun elämä tai elämättömyytesi tai tapaamisesi, kunhan varoitin hölöttämöstä niin että kaikki täällä tietää kuka olet, missä asut, koska pois kotoa ym. perustietoturvajuttua.

        Mutta tasosi tuli kyllä viimeistään tässä keskustelussa selväksi. Tee mitä tahdot. Minä lähden nyt naiseni viereen pötköttämään.


    • Anonyymi

      Lasketaanko chatti? Sitä kautta olen tavannut 4 ihmistä, keskustelupalstoilta en ketään.

    • Anonyymi

      Yhden ainakin olen nähnyt :)

    • Anonyymi

      Oletko tyhmä kuin ppppe tai papp

    • Anonyymi

      Niin tuon ehkä olen nähnyt eli mister dukeyn jossain: https://www.youtube.com/watch?v=JMIA0wQIJ9w

    • En tiedä olenko nähnyt yhtään palstalaista livenä. Todennäköisesti en, kun en ketään osaa edes tunnistaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe