Kannattako liikuntaa harrastaa,pitkänmatkanpyöräily,viljat

Anonyymi

Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä että liikuntaa kannattaa harrastaa.Olo on ollut nyt huomattavasti parempi kuin ennen ja olen kiinteytynyt kun olen pyöräillyt pitkiä matkoja nyt kun on ollut hyvät lämpimät ilmat.
Matkojen pituudet on ollut nyt päivässä noin 100-120 kilometriä,mittaria minulla ei ole enkä sitä myöskään osta.
Pyöräilyaika 5-5,5 tuntia päivässä.Siinä ajassa kalorejakin kuluu sen verran enemmän että SAA syödäkkin paremmin.Aamullakin heti heräämisen jälkeen olo on ollut nyt laihtuva,sen oikein tuntee kun laihtuu.Se saattaa tuntua aivan mahdottomalta,mutta todellisuudessa se on helppoa jos kunto on hyvä.

Tein itse ennen vain 2 den tunnin pyörälenkkejä mitkä on ollut näin jälestäpäin ajateltuna laihtumisen kannalta liian lyhyitä.
Se miksi jaksan nyt niin hyvin ja olo on virkeä johtuu siitä että jätin viljatuotteet melkein kokonaan pois ruokavaliosta.Nämä ketoukotkin puhuu siitä hyvästä virkeästä olosta,se on vain se liika hiilihydraatti joka tekee sen väsymyksen.

Pottukoirakin sanoo tuossa alussa siitä hiilihydraattiväsymyksestä.Minulla itselläni on hiilihydraatit ollut n normaalisti nyt 200g päivässä ja välillä 700g.
Mies on laihtunut kovalla liikunnalla.259 päivää ja 3 miljoonaa askelta
https://www.youtube.com/watch?v=BEW1yeMM2DM

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MISTÄ löytyi viljaton mansikkakakku?

      • Anonyymi

        Näitä hommia PITÄÄ ajatella yläpäällä eikä alapäällä,eihän pienessä kakunpalassa ole paljon viljaa JA jos kulutus on päivässä 4000 kaloria NIIN kestäähän sitä silloin kakustakin ottaa 200 kaloria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä hommia PITÄÄ ajatella yläpäällä eikä alapäällä,eihän pienessä kakunpalassa ole paljon viljaa JA jos kulutus on päivässä 4000 kaloria NIIN kestäähän sitä silloin kakustakin ottaa 200 kaloria.

        Eiväthän mansikkakakun kalorit tulekaan viljasta, vaan SOKERISTA ja RASVASTA.


    • Anonyymi

      Tällä uudella tyylillä keho näyttää kiinteytyvän,ELI rasvapaino muuttuu lihaspainoksi.
      (rasvaprosentti pienentyy)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      TAAS kerran HYVÄ avaus! Kiitos.

      > Kyllä minä ainakin olen sitä mieltä että liikuntaa kannattaa harrastaa.

      Kyllä, kyllä ja kyllä! Olen itsekin ryhtynyt tämän foorumin innoittamana juoksemaan päivittäistä maratonia.

      > Olo on ollut nyt huomattavasti parempi kuin ennen ja olen kiinteytynyt kun olen pyöräillyt pitkiä matkoja nyt kun on ollut hyvät lämpimät ilmat.

      Niin on. Maratonjuoksun jälkeen tunnen itseni kiinteäksi ja välillä koivet ovat kuin puupökkelöt. Pitäisiköhän välillä pitää päivän tauko, niin pääsisi palautumaan? Nyt kun on kevät, ei vaan voi lakata juoksemasta. Mikä on ylikunto?

      > Matkojen pituudet on ollut nyt päivässä noin 100-120 kilometriä,mittaria minulla ei ole enkä sitä myöskään osta.

      Niin on. Minulla on kännykässä mittari, ja päivässä tulee juostua 42 kilometriä ja kaupantekijäiset.

      > Pyöräilyaika 5-5,5 tuntia päivässä.

      Niin on. Minulla juoksuaika on minulla pari tuntia päivässä.

      > Siinä ajassa kalorejakin kuluu sen verran enemmän että SAA syödäkkin paremmin.

      Niin kuluu ja niin saa.

      > Aamullakin heti heräämisen jälkeen olo on ollut nyt laihtuva,sen oikein tuntee kun laihtuu.

      Niin on ja niin tuntee. Välillä tosin juoksen myös yöllä.

      > Tein itse ennen vain 2 den tunnin pyörälenkkejä mitkä on ollut näin jälestäpäin ajateltuna laihtumisen kannalta liian lyhyitä.

      Niin ovat. Itse juoksin ennen 20 kilometrin lenkkejä, mutta näin jälestäpäin ajateltuna niillä ei ollut mitään virkaa, kun se oli sellaista päiväkotilasten puuhastelua.

      > Se miksi jaksan nyt niin hyvin ja olo on virkeä johtuu siitä että jätin viljatuotteet melkein kokonaan pois ruokavaliosta.

      Minäkin jätin, kun täällä foorumilla sitä on niin paljon kehuttu. Nykyisin syön peruna-makkara-leivänpala-soija -wokkia aina maratonjuoksun jälkeen.

      > Nämä ketoukotkin puhuu siitä hyvästä virkeästä olosta,se on vain se liika hiilihydraatti joka tekee sen väsymyksen.

      Niin puhuu.

      > Pottukoirakin sanoo tuossa alussa siitä hiilihydraattiväsymyksestä.

      Niin sanoo.

      > Kettinki pitää pestä tällä kerran viikossa ja kevytpuhdistus pitää tehdä talouspaperilla joka päivä ennen ajoa.Ensin öljyä ketjulle,sitten ketju pyyhitään paperilla ja lopuksi laitetaan öljy.

      Niin pitää. Itse puhdistan juoksukengät aina märällä rätillä kerran viikossa ja sitten kuivaan talouspaperilla. Lopuksi öljyän kengänpohjat silikoniöljyllä. Kun huollan kengät aina hyvin, maratonjuoksu on joka päivä ja aina yhtä juhlaa vaan.

      Kiitos kaikesta inspiraatiosta. Olen nyt laihtunut jo yli 70 kiloa tämän foorumin ohjeilla.

    • Anonyymi

      Sinulla on kaikki aika käytettävissä ihan vain oman kehosi ylläpitoon. Hieno juttu! Muista pitää pöksyt jalassa. Perheellisenä on muut velvoitteet, eikä voi keskittyä vain oman kroppansa palvontaan. Eli muista kondomit!!!

    • Anonyymi

      Pyöräily on ihan parasta tai ainakin toiseksi parasta hommaa. Päälle saa ja pitääkin syödä annoksia millä varmasti muuten lihoisi. Nytkin pyöräilin 3 tuntia ja söin kasan lettuja hillolla ja lisäksi jäätelöä.

      • Anonyymi

        Avaajan ohella sinäkin pidät todella pitkistä pyöräilysuoritteista (3 .. 6 tuntia). Avaaja myös hiihtää.

        Minä liikuin vajaan tunnin, ja saan syödä vain tavallista leipää. Jos liikkuisin yhtä paljon kuin te kaksi, saisin myös syödä lettuja hillolla ja jäätelöllä sekä mansikkakakkua jälkiruuaksi. Te olettekin paljon fiksumpia kuin minä ja me useimmat muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaajan ohella sinäkin pidät todella pitkistä pyöräilysuoritteista (3 .. 6 tuntia). Avaaja myös hiihtää.

        Minä liikuin vajaan tunnin, ja saan syödä vain tavallista leipää. Jos liikkuisin yhtä paljon kuin te kaksi, saisin myös syödä lettuja hillolla ja jäätelöllä sekä mansikkakakkua jälkiruuaksi. Te olettekin paljon fiksumpia kuin minä ja me useimmat muut.

        Kevät on vielä aluillaaan. Kunnon pyöräkelit on vasta edessä. Tuollainen 3 tuntia on hyvä peruskuntolenkki kunnon kehitykseen.
        Mitä fiksuuteen tulee niin fiksummat on liikkuneet myös läpi harmaan talven, mitä luultavimmin hiihtäneet.
        Noin 8 tuntia pyöräilyä viikkoon ja voi syödä jäätelöä joka päivä ja silti laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät on vielä aluillaaan. Kunnon pyöräkelit on vasta edessä. Tuollainen 3 tuntia on hyvä peruskuntolenkki kunnon kehitykseen.
        Mitä fiksuuteen tulee niin fiksummat on liikkuneet myös läpi harmaan talven, mitä luultavimmin hiihtäneet.
        Noin 8 tuntia pyöräilyä viikkoon ja voi syödä jäätelöä joka päivä ja silti laihtuu.

        Voi sitä jäätelöä syödä joka päivä vaikka kahdesti ja laihtuu, ilman sitä 3 tunnin pyöräilyäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä jäätelöä syödä joka päivä vaikka kahdesti ja laihtuu, ilman sitä 3 tunnin pyöräilyäkin.

        Kerro lisää tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät on vielä aluillaaan. Kunnon pyöräkelit on vasta edessä. Tuollainen 3 tuntia on hyvä peruskuntolenkki kunnon kehitykseen.
        Mitä fiksuuteen tulee niin fiksummat on liikkuneet myös läpi harmaan talven, mitä luultavimmin hiihtäneet.
        Noin 8 tuntia pyöräilyä viikkoon ja voi syödä jäätelöä joka päivä ja silti laihtuu.

        Mulle sukukalleudet ja potenssi on tärkeimpiä. En halua tehdä niistä jauhelihaa tuntien pyöräilyllä. Mut jos olet vanhapoika ite niin sulla ei ole niillä niin väliä. Kun ei ole käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sukukalleudet ja potenssi on tärkeimpiä. En halua tehdä niistä jauhelihaa tuntien pyöräilyllä. Mut jos olet vanhapoika ite niin sulla ei ole niillä niin väliä. Kun ei ole käyttöä.

        Millä pidät potenssia yllä? Ylipainollako vai osterivinokkailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sukukalleudet ja potenssi on tärkeimpiä. En halua tehdä niistä jauhelihaa tuntien pyöräilyllä. Mut jos olet vanhapoika ite niin sulla ei ole niillä niin väliä. Kun ei ole käyttöä.

        Tuo on totta. Jos on oikein leveä perä tai tosi pehmeä, upottava perämys, sopivaa satulaa ei ehkä löydy lainkaan. Silloin pitäisi polkea naismaisilla satuloilla, ja se ei ole miehille hyvä. Tiukalle, tiukahkolle tai kapealle takapuolelle on helpompaa löytää satula, jossa pyöräilijän paino jakaantuu sekä pakaralihaksille että suoliluille. Jos satula uppoaa pehmeään takamukseen, se estää verenkiertoa.

        Edellisen lisäksi satulan nokan (myös nokattomia satuloita on) pitäisi osoittaa hieman alaspäin, jolloin paine ei osu pehmytkudokseen.

        Jos on leveä, upottava tai täysin lihakseton perämys, pehmytkuodokset ja potenssi ovat vaarassa. Silloin liikunta kannattaa aloittaa aivan muulla kuin pyöräilyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Jos on oikein leveä perä tai tosi pehmeä, upottava perämys, sopivaa satulaa ei ehkä löydy lainkaan. Silloin pitäisi polkea naismaisilla satuloilla, ja se ei ole miehille hyvä. Tiukalle, tiukahkolle tai kapealle takapuolelle on helpompaa löytää satula, jossa pyöräilijän paino jakaantuu sekä pakaralihaksille että suoliluille. Jos satula uppoaa pehmeään takamukseen, se estää verenkiertoa.

        Edellisen lisäksi satulan nokan (myös nokattomia satuloita on) pitäisi osoittaa hieman alaspäin, jolloin paine ei osu pehmytkudokseen.

        Jos on leveä, upottava tai täysin lihakseton perämys, pehmytkuodokset ja potenssi ovat vaarassa. Silloin liikunta kannattaa aloittaa aivan muulla kuin pyöräilyllä.

        Itse en pyöräile, mutta luulisin, että satula kannattaa teetättää mittatilaustyönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää tuosta.

        Minä kerron, vaikken ole tuota keksinytkään.

        Jos syö vaikka kaksi isoakin jäätelöä päivässä, niin sehän tekee kaloreina vain jotain 500-700, riippuu paljon jäätelöstä tietty. Eihän noita kuluttaakseen tarvi pyöräillä vaan ihan hengittäminen riittää.

        Jos peruskulutus on edes 1500 kcal niin jää vielä varaa syödä vaikka mitä. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en pyöräile, mutta luulisin, että satula kannattaa teetättää mittatilaustyönä.

        Lisäksi ongelma on se, etteivät polkupyörät kestä kovin suuria painoja. Ylipainoisen pitäisi valita joku erikoisvalmisteinen pyörä, sillä rungon tai satulan pettäessä vaara on todellinen. Harvoin näkee kovin ylipainoisia pyörän päällä, sillä he ovat oivaltaneet vaaran mahdollisuuden.

        Siis sen lisäksi, että leveä perä uppoaa pehmyskudokseen, joka ei ole potenssille hyvä.

        Edellisen vuoksi runsaasti ylipainoiset valitsevat kuntosaliliikunnan, sillä siellä laitteet ovat todella lujatekoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi ongelma on se, etteivät polkupyörät kestä kovin suuria painoja. Ylipainoisen pitäisi valita joku erikoisvalmisteinen pyörä, sillä rungon tai satulan pettäessä vaara on todellinen. Harvoin näkee kovin ylipainoisia pyörän päällä, sillä he ovat oivaltaneet vaaran mahdollisuuden.

        Siis sen lisäksi, että leveä perä uppoaa pehmyskudokseen, joka ei ole potenssille hyvä.

        Edellisen vuoksi runsaasti ylipainoiset valitsevat kuntosaliliikunnan, sillä siellä laitteet ovat todella lujatekoisia.

        Korjataan. Siis sen lisäksi, että kapea satula uppoaa leveän perän pehmyskudokseen, joka ei ole potenssille hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kerron, vaikken ole tuota keksinytkään.

        Jos syö vaikka kaksi isoakin jäätelöä päivässä, niin sehän tekee kaloreina vain jotain 500-700, riippuu paljon jäätelöstä tietty. Eihän noita kuluttaakseen tarvi pyöräillä vaan ihan hengittäminen riittää.

        Jos peruskulutus on edes 1500 kcal niin jää vielä varaa syödä vaikka mitä. ☺️

        Juuri näin. Täällä on nyt kaksi kaveria (???) jotka pyöräilevät tai hiihtävät 3 - 6 tuntia päivässä. Itse pidän sitä pilana, sillä helpompaa on säännellä syömistään eli kaloreita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi ongelma on se, etteivät polkupyörät kestä kovin suuria painoja. Ylipainoisen pitäisi valita joku erikoisvalmisteinen pyörä, sillä rungon tai satulan pettäessä vaara on todellinen. Harvoin näkee kovin ylipainoisia pyörän päällä, sillä he ovat oivaltaneet vaaran mahdollisuuden.

        Siis sen lisäksi, että leveä perä uppoaa pehmyskudokseen, joka ei ole potenssille hyvä.

        Edellisen vuoksi runsaasti ylipainoiset valitsevat kuntosaliliikunnan, sillä siellä laitteet ovat todella lujatekoisia.

        Kilpapyöräilijät ei ole ylipainoisia ja heillä on nimenomaan testikkelit ja eturauhanen tohjona. Juuri oli siitä tänne linkitetty juttu että 25 pros pyöräilijöitä on vehkeet jauhelihana ja toimintakyvyttömät, impotenssi ja tulehdukset. Tai kestoseisokki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpapyöräilijät ei ole ylipainoisia ja heillä on nimenomaan testikkelit ja eturauhanen tohjona. Juuri oli siitä tänne linkitetty juttu että 25 pros pyöräilijöitä on vehkeet jauhelihana ja toimintakyvyttömät, impotenssi ja tulehdukset. Tai kestoseisokki.

        Kun katselee pyöräkisojen maalissa niin tosi monilla miehillä jöpöttää. Muttei sitten enää kun pitäisi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi ongelma on se, etteivät polkupyörät kestä kovin suuria painoja. Ylipainoisen pitäisi valita joku erikoisvalmisteinen pyörä, sillä rungon tai satulan pettäessä vaara on todellinen. Harvoin näkee kovin ylipainoisia pyörän päällä, sillä he ovat oivaltaneet vaaran mahdollisuuden.

        Siis sen lisäksi, että leveä perä uppoaa pehmyskudokseen, joka ei ole potenssille hyvä.

        Edellisen vuoksi runsaasti ylipainoiset valitsevat kuntosaliliikunnan, sillä siellä laitteet ovat todella lujatekoisia.

        Kuntosali ei ole parasta kovin ylipainoiselle. Jos ei sitten crossaa tai kävele juoksumatolla pitkään. Samaa miten liikkuu niin se on hyväksi.

        Kävelystä on helpoin aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Jos on oikein leveä perä tai tosi pehmeä, upottava perämys, sopivaa satulaa ei ehkä löydy lainkaan. Silloin pitäisi polkea naismaisilla satuloilla, ja se ei ole miehille hyvä. Tiukalle, tiukahkolle tai kapealle takapuolelle on helpompaa löytää satula, jossa pyöräilijän paino jakaantuu sekä pakaralihaksille että suoliluille. Jos satula uppoaa pehmeään takamukseen, se estää verenkiertoa.

        Edellisen lisäksi satulan nokan (myös nokattomia satuloita on) pitäisi osoittaa hieman alaspäin, jolloin paine ei osu pehmytkudokseen.

        Jos on leveä, upottava tai täysin lihakseton perämys, pehmytkuodokset ja potenssi ovat vaarassa. Silloin liikunta kannattaa aloittaa aivan muulla kuin pyöräilyllä.

        Mansikkakakkumiehelle riittää mansikkakakku. Ei hän mihinkään potenssia tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katselee pyöräkisojen maalissa niin tosi monilla miehillä jöpöttää. Muttei sitten enää kun pitäisi .

        Itse on tarkkaile tuollaisia asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse on tarkkaile tuollaisia asioita.

        Tuohan oli vain kateellisten panettelua! Kilpapyöräilijöillä näyttäisi aina olevan pyöräilyshortsit, joissa on toppaukset.

        "Juuri oli siitä tänne linkitetty juttu että 25 pros pyöräilijöitä on vehkeet jauhelihana ja toimintakyvyttömät, impotenssi ja tulehdukset. Tai kestoseisokki."

        Siis joko toimintakyvyttömät tai kestoseisokki? Olipa kamala valhe. Uskon, että tuon kirjoittaja on käyttänyt miesten pyörässä naisten satulaa, jolloin pehmeä ja leveä takapuoli ei eroa pehmyskudoksesta. Satulan pitää osua kankkuihin ja kankkulihaksiin, joka ei onnistu tosi löysällä perällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli vain kateellisten panettelua! Kilpapyöräilijöillä näyttäisi aina olevan pyöräilyshortsit, joissa on toppaukset.

        "Juuri oli siitä tänne linkitetty juttu että 25 pros pyöräilijöitä on vehkeet jauhelihana ja toimintakyvyttömät, impotenssi ja tulehdukset. Tai kestoseisokki."

        Siis joko toimintakyvyttömät tai kestoseisokki? Olipa kamala valhe. Uskon, että tuon kirjoittaja on käyttänyt miesten pyörässä naisten satulaa, jolloin pehmeä ja leveä takapuoli ei eroa pehmyskudoksesta. Satulan pitää osua kankkuihin ja kankkulihaksiin, joka ei onnistu tosi löysällä perällä.

        "Satulan pitää osua kankkuihin ja kankkulihaksiin, joka ei onnistu tosi löysällä perällä."

        Siis se satulahan on istumaluiden alla. Niiden etäisyys pitäisi mitata ja valita satula sen mukaan että se tukee oikeasta paikasta.

        Itse mittasin itseltäni, sillä tarkkuudella kun pystyin ja ostin sitten siihen mittaan sopivan tuuletetun satulan. Vaikka ajan vain 1500km vuodessa niin tuo sijoitus (alle satanen) ei ollut hukkaan heitettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun katselee pyöräkisojen maalissa niin tosi monilla miehillä jöpöttää. Muttei sitten enää kun pitäisi .

        Itsellä toimii tuo pyöräily vähän kuin esileikkinä. Spandexi on niin mukavantuntuista kangasta että se herkistää paikat hangatessaan ja paineeton purettava vaimon kanssa pian kotiin päästyä. Vaimokin tykkää noista mun pyöräiluhommista kun tietää että lenkin jälkeen on sen vuoro saada kyytiä.
        Jos vielä porukkalenkillä on ajellut jonkun hyväpyllyisen pyöräilijätytön peesissä niin siinä paineet katossa sellaisen lenkin jälkeen.

        Nyt kumminkin syön jo hampurilaista ja jäätelötutti jälkkäriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä toimii tuo pyöräily vähän kuin esileikkinä. Spandexi on niin mukavantuntuista kangasta että se herkistää paikat hangatessaan ja paineeton purettava vaimon kanssa pian kotiin päästyä. Vaimokin tykkää noista mun pyöräiluhommista kun tietää että lenkin jälkeen on sen vuoro saada kyytiä.
        Jos vielä porukkalenkillä on ajellut jonkun hyväpyllyisen pyöräilijätytön peesissä niin siinä paineet katossa sellaisen lenkin jälkeen.

        Nyt kumminkin syön jo hampurilaista ja jäätelötutti jälkkäriksi.

        Siinäpä vasta oli typerä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Satulan pitää osua kankkuihin ja kankkulihaksiin, joka ei onnistu tosi löysällä perällä."

        Siis se satulahan on istumaluiden alla. Niiden etäisyys pitäisi mitata ja valita satula sen mukaan että se tukee oikeasta paikasta.

        Itse mittasin itseltäni, sillä tarkkuudella kun pystyin ja ostin sitten siihen mittaan sopivan tuuletetun satulan. Vaikka ajan vain 1500km vuodessa niin tuo sijoitus (alle satanen) ei ollut hukkaan heitettyä.

        Minäkään en pyöräile kuin 3000 km vuodessa, mutta kyllä hyvä satula on hyvä satula. Se on tärkeämpi kuin vaihteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sukukalleudet ja potenssi on tärkeimpiä. En halua tehdä niistä jauhelihaa tuntien pyöräilyllä. Mut jos olet vanhapoika ite niin sulla ei ole niillä niin väliä. Kun ei ole käyttöä.

        Teet varmasti jotain väärin jos istut niiden päällä pyöräillessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet varmasti jotain väärin jos istut niiden päällä pyöräillessäsi.

        "Useat johtavat urologit ovat nykyisin huolestuneita pyöräilyn vaikutuksesta miesten erektiokykyyn. Ankara pyöräily kapeasatulaisella ajokilla terästää yleiskuntoa, mutta voi tehdä mieskunnolle tepposet. Menin pari viikkoa sitten lääkäriin valittamaan vatsakipua ja outoa jomotusta kulkusten ja hepin alueella. Lääkäri totesi, että on eturauhastulehdus. No kuuri loppui, mutta jomotus ja vatsakipu jatkuivat edelleen. Kävin sitten tänä aamuna uudestaan toisella lääkärillä. Tämä lääkäri sitten tutki oikein kunnolla sormi arseen ja eturauhasen painelua. Vasen lohko oli kuulemma turvoksissa. Tämän jälkeen tohtori sitten sanoi että on kyse mekaanisen ärsytyksen aiheutttamata turvotuksesta ja toistaiseksi täytyy jättää pyöräily kokonaan.

        Muuta:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiesitko-pyoraileminen-voi-pilata-seksielamasi/3284580#gs.zczfww


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse on tarkkaile tuollaisia asioita.

        "Itse on tarkkaile tuollaisia asioita."

        Kyllä se paistaa spandexeista, kun normaalilla naisella kuitenkin katse menee ekaksi miesten haaruksiin. Siksi katson myös yleisurheilua. Tarkennan että olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet varmasti jotain väärin jos istut niiden päällä pyöräillessäsi.

        Jos on tilauksessa tullut XXXXL koko sen normaalin XS:n sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Täällä on nyt kaksi kaveria (???) jotka pyöräilevät tai hiihtävät 3 - 6 tuntia päivässä. Itse pidän sitä pilana, sillä helpompaa on säännellä syömistään eli kaloreita.

        Se on paljon mukavampi syödä paljon hyvää ruokaa.Jos et käy lenkillä,niin siinä käy kuitenkin niin syöt ne herkut jokatapauksessa,ja lihot.

        Silloin KUN liikut syöty ruoka muuttuu paskaksi,ja JOS et liiku ylimääräinen syöty ruoka muuttuu rasvaksi.Se menee muutamissa tunneissa ihonalaiseen kerrokseen.

        Liikunnalla pystyy ennaltaehkäisemään lihomisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paljon mukavampi syödä paljon hyvää ruokaa.Jos et käy lenkillä,niin siinä käy kuitenkin niin syöt ne herkut jokatapauksessa,ja lihot.

        Silloin KUN liikut syöty ruoka muuttuu paskaksi,ja JOS et liiku ylimääräinen syöty ruoka muuttuu rasvaksi.Se menee muutamissa tunneissa ihonalaiseen kerrokseen.

        Liikunnalla pystyy ennaltaehkäisemään lihomisen.

        Liikunnalla pystyy ennaltaehkäisemään lihomisen, vaikuttaa positiivisesti verenkiertoon, aivojen toimintaan sen saadessa lisää happea, mielialan kohentamiseen, jopa näkökykyvyn parantamiseen!- katsoessaan kauemmas kuin vain PC.n näyttöpäätteeseen jne. jne. jne.....

        Sum summarum, ulkona liikkumisen psyykkinen etuus on yhtä tärkeä kuin fyysinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Satulan pitää osua kankkuihin ja kankkulihaksiin, joka ei onnistu tosi löysällä perällä."

        Siis se satulahan on istumaluiden alla. Niiden etäisyys pitäisi mitata ja valita satula sen mukaan että se tukee oikeasta paikasta.

        Itse mittasin itseltäni, sillä tarkkuudella kun pystyin ja ostin sitten siihen mittaan sopivan tuuletetun satulan. Vaikka ajan vain 1500km vuodessa niin tuo sijoitus (alle satanen) ei ollut hukkaan heitettyä.

        Minä pihtimittasin ensin pyllyn ja sitten satulan. Sitten mansikkakakun. Ja laihduin heti 30:entä kiloa. Sitä ennen pyöräilin vuoren rinnettä ylös Himalajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pihtimittasin ensin pyllyn ja sitten satulan. Sitten mansikkakakun. Ja laihduin heti 30:entä kiloa. Sitä ennen pyöräilin vuoren rinnettä ylös Himalajalla.

        Painu vittuun lihava homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu vittuun lihava homo.

        Olipa rumasti sanottu. Vartijan pitäisi puuttua tuohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paljon mukavampi syödä paljon hyvää ruokaa.Jos et käy lenkillä,niin siinä käy kuitenkin niin syöt ne herkut jokatapauksessa,ja lihot.

        Silloin KUN liikut syöty ruoka muuttuu paskaksi,ja JOS et liiku ylimääräinen syöty ruoka muuttuu rasvaksi.Se menee muutamissa tunneissa ihonalaiseen kerrokseen.

        Liikunnalla pystyy ennaltaehkäisemään lihomisen.

        Vaikka kuinka luulet, että meillä kaikilla maailman muilla ihmisillä on samanlainen syömishäiriö kuin sinulla, että ns "herkut" pitää ahmia kaapista pois, niin ei meillä ole.

        Joten tuputtamasi ohjeistukset koskee ehkä sinua ja samasta syömishäiriöstä kärsiviä, mutta älä nyt herran tähden ajattele että koko maailmalla on sama ongelma kuin sinulla.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe