Onko tällä suhteella mitään tulevaisuutta?

Anonyymi

Tutustuin noin puolitoista vuotta sitten netissä itseäni (28 v) hiukan vanhempaan naimisissa olevaan mieheen. Heillä oli ollut seksitön liitto jo pitkään, ja mies harkitsi eroa. Aloimme viestitellä, ja jonkun ajan kuluttua vaihdoimme puhelinnumeroita ja aloimme soitellakin. Sitten ehdotin hänelle tapaamista, ja hän suostui. Illan päätteeksi päädyimme sänkyyn, ja tämän seurauksena hän lopulta sai sanottua vaimolleen haluavansa erota.
Jatkoimme yhteydenpitoa ja tapailimme silloin tällöin (välimatkaa muutama sata km). Muutaman kuukauden päästä aloin miettiä, että haluaisin viettää hänen kanssaan enemmän aikaa, ja aloin etsiä töitä/opiskelupaikkaa hänen kotipaikkakunnaltaan. Mies sanoi tosin heti, että ei halua minun muuttavan hänen takiaan sinne. Sain työpaikan, ja muutin kuitenkin.
Alussa kaikki sujui hyvin, vietimme paljon aikaa yhdessä ja meillä oli hauskaa. Pikku hiljaa totuus on kuitenkin alkanut paljastua minulle. Hän tapaa ja muutenkin pitää yhteyttä edelleen exäänsä säännöllisesti, eikä eroa ole vielä haettu. Minulle hän selittää haluavansa tavata heidän yhteistä koiraansa. Hän ei ole kertaakaan sanonut rakastavansa tai oikeastaan edes tykkäävänsä minusta, ei ole esitellyt minua (eikä varmaan edes kertonut minusta) kavereilleen tai vanhemmilleen, emmekä julkisilla paikoilla liiku käsi kädessä.
Jokin aika sitten huomasin sattumalta, että hän oli ostanut netistä jotain itsetyydytysvälineitä. Nyt noin puoli vuotta muuttoni jälkeen meillä ei juurikaan ole enää seksiä.
Olen todella ihastunut, ehkä jopa rakastunutkin tähän mieheen, ja haluaisin hänen kanssaan yhteisen tulevaisuuden. Olisiko mitään enää tehtävissä?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta teille sormukset, laita kuulutukset seurakuntaan ja pidä suvulle kihlajaiskutsut.

    • Anonyymi

      Jos tää ei ole provo niin siis ei ole totta miten tyhmä ihminen voi olla. Oikeasti älä mene lisääntymään, ikinä!

    • Anonyymi

      Menet vaan sinne miehen vaimon kotiin ja kerrot vaimolle että teillä on ukon kanssa seksisuhde niin loppuu se avioliitto. Sitten mies aivan varmasti huomaa rakastuneensa sinuun. Mikään ei voi mennä pieleen!

      • Anonyymi

        😂😂

        Juu, näinhän siinä käy


    • Anonyymi

      Et VOI olla noin tyhmä . Kerro, että aikasi kuluksi latelet ala-arvoisia provoja.

    • Anonyymi

      No arvasinkin, että ei täältä saa mitään asiallisia vastauksia.
      On meillä läheisyyttä: halailua ja pussailuakin, vietämme paljon aikaa yhdessä ja meillä on hauskaa. Ei tämä vaikuta pelkältä kaverisuhteeltakaan. Olen ajatellut, että hän ei ole vielä valmis seurustelemaan vakavasti, koska erosta on niin vähän aikaa. Siksi olen ollut kärsivällinen. Hän ei enää halua vaimoaan millään tavalla seksuaalisesti, joten yhteen eivät ole palaamassa.

    • Anonyymi

      Eipä ole vieläkään hyvin parisuhdehommat alle 30 vuotiaalla kaverilla, jos hänen pitää netistä itsetyydytysvälineitä ostella vaikka hänellä olisi kaksi naista tarjolla siihen hommaan.

      Mietipä hetki miksi mies ei esittele sinua kavereilleen eikä sukulaisilleen.
      Mietipä sitäkin miksi mies ei alun alkaenkaan halunnut sinun muuttavan samalle paikkakunnalle.

      Ja pohdipa tätäkin, miksi teidän kahden välillä ei ole enää seksiä kuin harvoin.
      Entä jos se miehen seksitön avioliitto ei ollutkaan ex-vaimon syytä, vaan seksittömyys johtuikin miehestä tai hänen ns. normiseksistä poikkeavista tarpeista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe