Söpöt kasvot mutta kroppa epämiellyttävä

Anonyymi

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi miesten tuntemus anatomiasta ja elimistön luonnollisesta käyttäytymisesta on niin vajavaista?? Koska he on sitä omaa heppiään vain hinkanneet kaikki nämä 4 vuosikymmentään eikää mihkään muuhun ole ollut pienintäkään kiinnostusta. Kuten vaikka sivistymiseen.🤦‍♀️

      • Anonyymi

        No ei tollanen vatsa ihan tavanomainen ole vaikka oliskin neljä lasta saanut...ei ole varmaan raskauksien välillä treenannu vatsaa lainkaan. Kun ne vatsalihakset erkanee, niitä pitäisi hiukan hoitaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tollanen vatsa ihan tavanomainen ole vaikka oliskin neljä lasta saanut...ei ole varmaan raskauksien välillä treenannu vatsaa lainkaan. Kun ne vatsalihakset erkanee, niitä pitäisi hiukan hoitaa...

        Erittäin tavanomainen vatsa kuukausi synnytyksen jälkeen.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin tavanomainen vatsa kuukausi synnytyksen jälkeen.

        - Sheena

        Ei tosiaan ole! Itse myös synnyttänyt, samoin suurin osa kavereistani, eikä kenelläkään ole ollut tuollaista kuukauden jälkeen! Vaikka yksilöllisiä eroja onkin. Ja jutusta käsitin että vatsa on ihan pysyvästi tuonnäköinen. Kertoohan se, ettei raskauksien välillä ole kuntouttanut itseään. Sama se mulle on, mutta typerää pelotella että joka naisella on reppu tuollainen synnytyksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan ole! Itse myös synnyttänyt, samoin suurin osa kavereistani, eikä kenelläkään ole ollut tuollaista kuukauden jälkeen! Vaikka yksilöllisiä eroja onkin. Ja jutusta käsitin että vatsa on ihan pysyvästi tuonnäköinen. Kertoohan se, ettei raskauksien välillä ole kuntouttanut itseään. Sama se mulle on, mutta typerää pelotella että joka naisella on reppu tuollainen synnytyksen jälkeen.

        Sen lapset oli 2, 4, 6, 8, eli melkoinen raskaus putki takana kun lasten ikäero noin pieni. No jos tuo nyt sai katraansa täyteen, niin ehtiihän tuossa vielä mahan litistää, jos ei muuten niin kirurgialla. Yksilöllisiähän nuo on, esim. Raskausdiabeteshan tekee lapsesta tosi ison.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan ole! Itse myös synnyttänyt, samoin suurin osa kavereistani, eikä kenelläkään ole ollut tuollaista kuukauden jälkeen! Vaikka yksilöllisiä eroja onkin. Ja jutusta käsitin että vatsa on ihan pysyvästi tuonnäköinen. Kertoohan se, ettei raskauksien välillä ole kuntouttanut itseään. Sama se mulle on, mutta typerää pelotella että joka naisella on reppu tuollainen synnytyksen jälkeen.

        Niin, jos tuo kuva oli siis vasta kuukausi synnytyksen jälkeen, niin siinä on se kohdun palautuminen normi kokoonsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin tavanomainen vatsa kuukausi synnytyksen jälkeen.

        - Sheena

        Ei tietenkään ole tavanomainen vatsa synnytyksen jälkeen. Onhan noita tullut nähtyä.


    • Anonyymi

      Muista naisvihaaja kehorauha.

    • Anonyymi

      Ei ole kovin kiva olotila jos joku myrkkyhähäkki puree tai käärmekin.

    • Eipä se arpikudos kauhean hyvin kiinteydy. Isot ja runsaat raskausarvet riippuen vielä ihmisen ihotyypistä jää helposti veltoksi.

      Selluliittiä voi kuitenkin koittaa hukata ruokavaliolla ja lihastreenillä. Peppu ja reidet töihin.

    • Mitäpä väliä?

      Tuskimpa aloittajan tapaisen tyypin kanssa edes keskustelisi.

      Muuten sitten vaan tuumaan, että kyllä ihmiskroppa on vaan jännä. Mielenkiintoinen...

      • Anonyymi

        Hyvä ja rakas keho ansaitsee hellyyttä ja hoivaa, koska palvelee meitä elämämme jokaisena päivänä. Kehossa on jotain puhtaan hellää inhimillisyyttä, joka useinkin loppuu siihen mistä aivotukset alkavat😂😂😂👌

        Tottakai siitä pitää pitää huolta, sehän on järkevää.

        Ap on jotenkin kilahtanut tuohon ylikriittisyyteen, säälin häntä, jos noin rumia ajatuksia täytyy päässään pyörittää päivästä toiseen.

        Siinä on helvettiä konsanaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ja rakas keho ansaitsee hellyyttä ja hoivaa, koska palvelee meitä elämämme jokaisena päivänä. Kehossa on jotain puhtaan hellää inhimillisyyttä, joka useinkin loppuu siihen mistä aivotukset alkavat😂😂😂👌

        Tottakai siitä pitää pitää huolta, sehän on järkevää.

        Ap on jotenkin kilahtanut tuohon ylikriittisyyteen, säälin häntä, jos noin rumia ajatuksia täytyy päässään pyörittää päivästä toiseen.

        Siinä on helvettiä konsanaan..

        Toivotaan, että hän löytää kropastaan muutakin kuin ulkoisen näyttämisen. 😊


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Toivotaan, että hän löytää kropastaan muutakin kuin ulkoisen näyttämisen. 😊

        Nöyryys on kaunis ja varsin käytännöllinen piirre ihmisessä.

        Silloin ei tarvitse hävetä, kun elämä pistää polvilleen.

        Tuollaisilla asenteilla ei tee itselleen tietä miellyttäväksi kulkea..

        Kammottavaa.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Toivotaan, että hän löytää kropastaan muutakin kuin ulkoisen näyttämisen. 😊

        Kaikki tulee todennäköisesti muuttumaan sinä päivänä, kun hän löytää ensimmäisen harmaantuneen perskarvan höylästään..lol


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tulee todennäköisesti muuttumaan sinä päivänä, kun hän löytää ensimmäisen harmaantuneen perskarvan höylästään..lol

        Luulen tyylistä millä hän naisesta linkin takaa puhuu, että ei ole itsetunto aivan kohdallaan onan kropsn kanssa nyttenkään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyryys on kaunis ja varsin käytännöllinen piirre ihmisessä.

        Silloin ei tarvitse hävetä, kun elämä pistää polvilleen.

        Tuollaisilla asenteilla ei tee itselleen tietä miellyttäväksi kulkea..

        Kammottavaa.

        Aika hyvin sanottu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nöyryys on kaunis ja varsin käytännöllinen piirre ihmisessä.

        Silloin ei tarvitse hävetä, kun elämä pistää polvilleen.

        Tuollaisilla asenteilla ei tee itselleen tietä miellyttäväksi kulkea..

        Kammottavaa.

        Kyllä näin on, ja voin omalta osalta sanoa että kun vastoinkäymisiä tulee eteen, ei ulkonäkö, niin oma kuin muiden, ole ensimmäisenä kenenkään mielessä.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Aika hyvin sanottu...

        Siinäpä sulle seuraava opeteltava asia😉


    • Anonyymi

      Yksilöllistä, miltä kroppa näyttää synnytyksen jälkeen. Geenit ja elintavat vaikuttavat.

      Tunnen kolem lapsen nelikymppisen äidin, joka on solakassa kunnossa, ja kropassa ei näy jälkeäkään raskauksista. Eikä todellakaan ole mikään himourheilija. Sitten on niitä päinvastaisia tapauksia, jotka rehkivät salilla, eikä iho kiinteydy sitten millään.

    • Anonyymi

      "Se on niin absurdia. Ensin kaikki ihailevat kasvavaa vatsaa, kun siellä on se vauva sisällä. Sen jälkeen sun pitää päästä niistä raskauskiloista eroon heti."

      Niin on.

      Omalla kohdalla synnytykset tekivät terää - ei kropalle - mutta mielelle, ja suhteessa omaan kehoon. Ennen raskauksia olin aivan liian tarkka painon suhteen, liikuin kaiket vapaa-ajat. Tarkkailin fanaattisesti syömiäni ruokia, manasin vatsan pienenpientäkin pömpötystä, mittailin rasvaprosenttiani.

      Esikoisen syntymän jälkeen ymmärsin hellittää ja kehon muutokset kertoivat vain tärkeimmästä: olen äiti. Luonto auttoi muutoksessa laittamalla kunnolla överiksi. En päässyt ihan vähällä, sillä painoa tuli raskausaikana yli 30 kg lisää, vaikka söin ja liikuin aivan normaalisti. Viikko synnytyksen jälkeen paino oli laskenut jo 17 kiloa ja ennen seuraavaa raskautta olinkin jo normaalissa painossani.

      Jos sinua epämiellyttää katsoa todellisuutta valokuvista, älä katso. Mutta älä kuitenkaan luule puunattuja, siloteltuja photoshopattuja kuvia todellisuudeksi.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Oletko ikinä pysähtynyt miettimään miksi sinulla on tarve arvostella jonkun itsellesi tuntemattoman naisen ulkonäköä?

      Et tietenkään. No koitas tehdä se. Onko kyseinen nainen esim osallinen missikisoissa?

      Mietis noita..

      W.,

      • Anonyymi

        Vaan itsepä on tuonut itsensä ja ulkonäkönsä tieten tahtoen julkisesti julkiseen keskusteluun. Tottakai silloin tulee mielipiteitä ja käsityksiä laidasta laitaan. Eiköhän tuo nimenomaan keskustelua halunnutkin.


    • Anonyymi

      Mul on mahtava tasis molemmissa päissä. Ne on tosin pyrkineet ykseyteen jo vuosia.

    • Anonyymi

      Kaunis nainen, neljä lasta synnyttäneenä. Kyllä, se tuli itselläkin järkytyksenä minkälaiseen ns. Shokkiin keho menee odotuksen ja synnytyksen jälkeen. Itse yhden lapsen synnyttäneenä, itselläni meni monta vuotta että keho toipui entiselleen.

    • Kakslahkeinen, mutta epämiellyttävä ajatusmaailma vailla ymmärrystä.

      Kuule ap. Synnytä itse neljä lasta, huolla ne ja kotisi, käy töissä, pidä huolta puolisosta, ja valita vasta sitten että onpa epämiellyttävä kroppa.

      Näyttää siltä ettei sulla ole kuin yksi ainoa aivosolu, ja sekin on alapäässä. Vai mites on oman kropan laita? Onko pelkkää timmiä lihasta, vai jossakin pientä roikkuvaa nahkaa ylimääräisen rasvan päällä?

      • Luulen vähän, että tässä naisten jatkuvassa ulkonäön arvostelussa on enimmäkseen kyse siitä, että se fokus halutaan pitää etäällä itsestä...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Luulen vähän, että tässä naisten jatkuvassa ulkonäön arvostelussa on enimmäkseen kyse siitä, että se fokus halutaan pitää etäällä itsestä...

        Hyvin todennäköisesti. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en. Kun itsellä on paha olla, niin sitä haluaa että toisillakin on, ja sitä kautta sitten tekee kaiken minkä voi aiheuttaakseen muille pahaa mieltä, jotta tuntee ettei ole tunteessa yksin.

        Tästä tulee mieleen eräs Iltalehden juttu naisesta, joka oli hypännyt parvekkeelta. En ollut minä, ketä siinä haastateltiin, ja tarkempaa en tiedä miten hänelle kävi, kun juttu oli maksullisen palvelun puolella. Joka tapauksessa facessa oli jutusta paljon kommentteja, ja joku kyseli mitä luita murtuu hypätessä vai saako vain lieviä murtumia.

        Vastasin ja kerroin mitkä kaikki luut multa murtui, ja lisäksi kerroin hermokivusta. Ihan asiallinen vastaus multa ilman dramatiikkaa. Eräs mies kommentoi siten, että hyppäsin vain siitä syystä että saisin elää veronmaksajien rahoilla. Ja hymynaamaa perään. Siinä vaiheessa mun mittani tuli täyteen, kun totesin että irvaillaan vakavasta asiasta ja todetaan perään että pitäisi itsekin tehdä sama juttu.

        Pistinkin sitten aika tiukkaa tekstiä menemään. Pääosin niitä samoja juttuja mitä olen täällä kertonut elämästäni ja voinnistani. Laitoin jopa sen, että hän tuskin ylittää edes isossa kaupungissa puoliltaöin perjantain ja lauantain välisenä yönä, jopa silloin vilkasta katua, katsomatta tuleeko autoja vai ei. Mä en katsonut. En välittänyt jäänkö auton alle vai en, koska olin siinä vaiheessa jo päättänyt tappaa itseni.

        Eipä ole herrasta mitään kuulunut sen jälkeen. Ehkäpä hänkin nyt oppi ettei kaikilla asioilla voi pelleillä, eikä kukaan tee tuollaista tekoa elääkseen veronmaksajien rahoilla.

        No joo.. Ei siitä sen enempää. Se pitäisi saada ihmisten päähän uppoamaan, että ulkonäkö voi olla joillekin arka paikka, mutta ylimääräiset kilot, tai roikkuva nahka voi johtua esimerkiksi sairaudesta, tai kuten linkin naisella raskauksista. Myös terveys ja moni muu asia voi olla syypää sille, että näyttää siltä kuin ei olisi tehnyt vartalolleen mitään. Eikä liikkumisesta huolimatta ole saanut tiputetuksi kiloja ja poistettua selluliittiä.

        Mutta sitten voi olla yksinkertaisesti se tilanne mikä itselläni on. Vaikka kuinka haluaisi, ei asialle voi tehdä sillä hetkellä mitään, sairauden tai huonon liikkumiskyvyn tehdessä sen mahdottomaksi. Ei pidä arvostella jos ei tiedä ihmisen koko tilannetta.

        Sen verran paljon on tullut viime päivien aikana raakaa arvostelua jonkun ihmisen ulkonäöstä. Sain tarpeekseni siitä, ja vaikka normaalisti en halua tahallisesti loukata ketään, ajattelin ap:n tarvitsevan vähän näpäytystä siitä, miltä tuntuu kun täysin vieras ihminen arvostelee negatiivisesti jonkun vartaloa.

        Pidän noista vertauksista mitä on olemassa, koska moni sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Niin tälläkin kertaa:

        Synnitön/syytön heittäköön ensimmäisen kiven.


      • Lauruska kirjoitti:

        Hyvin todennäköisesti. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en. Kun itsellä on paha olla, niin sitä haluaa että toisillakin on, ja sitä kautta sitten tekee kaiken minkä voi aiheuttaakseen muille pahaa mieltä, jotta tuntee ettei ole tunteessa yksin.

        Tästä tulee mieleen eräs Iltalehden juttu naisesta, joka oli hypännyt parvekkeelta. En ollut minä, ketä siinä haastateltiin, ja tarkempaa en tiedä miten hänelle kävi, kun juttu oli maksullisen palvelun puolella. Joka tapauksessa facessa oli jutusta paljon kommentteja, ja joku kyseli mitä luita murtuu hypätessä vai saako vain lieviä murtumia.

        Vastasin ja kerroin mitkä kaikki luut multa murtui, ja lisäksi kerroin hermokivusta. Ihan asiallinen vastaus multa ilman dramatiikkaa. Eräs mies kommentoi siten, että hyppäsin vain siitä syystä että saisin elää veronmaksajien rahoilla. Ja hymynaamaa perään. Siinä vaiheessa mun mittani tuli täyteen, kun totesin että irvaillaan vakavasta asiasta ja todetaan perään että pitäisi itsekin tehdä sama juttu.

        Pistinkin sitten aika tiukkaa tekstiä menemään. Pääosin niitä samoja juttuja mitä olen täällä kertonut elämästäni ja voinnistani. Laitoin jopa sen, että hän tuskin ylittää edes isossa kaupungissa puoliltaöin perjantain ja lauantain välisenä yönä, jopa silloin vilkasta katua, katsomatta tuleeko autoja vai ei. Mä en katsonut. En välittänyt jäänkö auton alle vai en, koska olin siinä vaiheessa jo päättänyt tappaa itseni.

        Eipä ole herrasta mitään kuulunut sen jälkeen. Ehkäpä hänkin nyt oppi ettei kaikilla asioilla voi pelleillä, eikä kukaan tee tuollaista tekoa elääkseen veronmaksajien rahoilla.

        No joo.. Ei siitä sen enempää. Se pitäisi saada ihmisten päähän uppoamaan, että ulkonäkö voi olla joillekin arka paikka, mutta ylimääräiset kilot, tai roikkuva nahka voi johtua esimerkiksi sairaudesta, tai kuten linkin naisella raskauksista. Myös terveys ja moni muu asia voi olla syypää sille, että näyttää siltä kuin ei olisi tehnyt vartalolleen mitään. Eikä liikkumisesta huolimatta ole saanut tiputetuksi kiloja ja poistettua selluliittiä.

        Mutta sitten voi olla yksinkertaisesti se tilanne mikä itselläni on. Vaikka kuinka haluaisi, ei asialle voi tehdä sillä hetkellä mitään, sairauden tai huonon liikkumiskyvyn tehdessä sen mahdottomaksi. Ei pidä arvostella jos ei tiedä ihmisen koko tilannetta.

        Sen verran paljon on tullut viime päivien aikana raakaa arvostelua jonkun ihmisen ulkonäöstä. Sain tarpeekseni siitä, ja vaikka normaalisti en halua tahallisesti loukata ketään, ajattelin ap:n tarvitsevan vähän näpäytystä siitä, miltä tuntuu kun täysin vieras ihminen arvostelee negatiivisesti jonkun vartaloa.

        Pidän noista vertauksista mitä on olemassa, koska moni sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Niin tälläkin kertaa:

        Synnitön/syytön heittäköön ensimmäisen kiven.

        Koko naisten ulkonäön arvostelu juontaa juurensa historiaan, joilloin nainen oli joko miehen tai isän omaisuutta ja näin ollen arvosteltiin kuin hevosta. Nyt sitten nää "jotkut" kitisee kun se objekti ei enää olekaan Aina nainen, vaan sama arvostelu kohdistuu miehiinkin. ( = projisointia) . No tuo on negatiivista tasa-arvoa, kuten esim alkoholin käyttö ja väkivaltaisuuden kehitys..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Koko naisten ulkonäön arvostelu juontaa juurensa historiaan, joilloin nainen oli joko miehen tai isän omaisuutta ja näin ollen arvosteltiin kuin hevosta. Nyt sitten nää "jotkut" kitisee kun se objekti ei enää olekaan Aina nainen, vaan sama arvostelu kohdistuu miehiinkin. ( = projisointia) . No tuo on negatiivista tasa-arvoa, kuten esim alkoholin käyttö ja väkivaltaisuuden kehitys..

        Moderneja hömpötyksiä, agrikultttuurisessa yhteisössä riuska emäntä, hyvä työpari oli tavoiteltava ominaisuus. Ja tietenkin ruokaakin vähempi, ylimäärä paloi kyllä ämmänlängillä vettä ja sontaa kantaessa. Mutta mikään kapoinen kaitaluu ei tehnyt tyttönäkään hyvää vaikutusta sulhoehdokkaisiin. Ylhäisö sitten erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moderneja hömpötyksiä, agrikultttuurisessa yhteisössä riuska emäntä, hyvä työpari oli tavoiteltava ominaisuus. Ja tietenkin ruokaakin vähempi, ylimäärä paloi kyllä ämmänlängillä vettä ja sontaa kantaessa. Mutta mikään kapoinen kaitaluu ei tehnyt tyttönäkään hyvää vaikutusta sulhoehdokkaisiin. Ylhäisö sitten erikseen.

        Niin ja tietenki se leveä lantio, ettei nyt heti ensimmäiseen lapsivuoteeseen kuukahtanut


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Hyvin todennäköisesti. Toisaalta ymmärrän ja toisaalta en. Kun itsellä on paha olla, niin sitä haluaa että toisillakin on, ja sitä kautta sitten tekee kaiken minkä voi aiheuttaakseen muille pahaa mieltä, jotta tuntee ettei ole tunteessa yksin.

        Tästä tulee mieleen eräs Iltalehden juttu naisesta, joka oli hypännyt parvekkeelta. En ollut minä, ketä siinä haastateltiin, ja tarkempaa en tiedä miten hänelle kävi, kun juttu oli maksullisen palvelun puolella. Joka tapauksessa facessa oli jutusta paljon kommentteja, ja joku kyseli mitä luita murtuu hypätessä vai saako vain lieviä murtumia.

        Vastasin ja kerroin mitkä kaikki luut multa murtui, ja lisäksi kerroin hermokivusta. Ihan asiallinen vastaus multa ilman dramatiikkaa. Eräs mies kommentoi siten, että hyppäsin vain siitä syystä että saisin elää veronmaksajien rahoilla. Ja hymynaamaa perään. Siinä vaiheessa mun mittani tuli täyteen, kun totesin että irvaillaan vakavasta asiasta ja todetaan perään että pitäisi itsekin tehdä sama juttu.

        Pistinkin sitten aika tiukkaa tekstiä menemään. Pääosin niitä samoja juttuja mitä olen täällä kertonut elämästäni ja voinnistani. Laitoin jopa sen, että hän tuskin ylittää edes isossa kaupungissa puoliltaöin perjantain ja lauantain välisenä yönä, jopa silloin vilkasta katua, katsomatta tuleeko autoja vai ei. Mä en katsonut. En välittänyt jäänkö auton alle vai en, koska olin siinä vaiheessa jo päättänyt tappaa itseni.

        Eipä ole herrasta mitään kuulunut sen jälkeen. Ehkäpä hänkin nyt oppi ettei kaikilla asioilla voi pelleillä, eikä kukaan tee tuollaista tekoa elääkseen veronmaksajien rahoilla.

        No joo.. Ei siitä sen enempää. Se pitäisi saada ihmisten päähän uppoamaan, että ulkonäkö voi olla joillekin arka paikka, mutta ylimääräiset kilot, tai roikkuva nahka voi johtua esimerkiksi sairaudesta, tai kuten linkin naisella raskauksista. Myös terveys ja moni muu asia voi olla syypää sille, että näyttää siltä kuin ei olisi tehnyt vartalolleen mitään. Eikä liikkumisesta huolimatta ole saanut tiputetuksi kiloja ja poistettua selluliittiä.

        Mutta sitten voi olla yksinkertaisesti se tilanne mikä itselläni on. Vaikka kuinka haluaisi, ei asialle voi tehdä sillä hetkellä mitään, sairauden tai huonon liikkumiskyvyn tehdessä sen mahdottomaksi. Ei pidä arvostella jos ei tiedä ihmisen koko tilannetta.

        Sen verran paljon on tullut viime päivien aikana raakaa arvostelua jonkun ihmisen ulkonäöstä. Sain tarpeekseni siitä, ja vaikka normaalisti en halua tahallisesti loukata ketään, ajattelin ap:n tarvitsevan vähän näpäytystä siitä, miltä tuntuu kun täysin vieras ihminen arvostelee negatiivisesti jonkun vartaloa.

        Pidän noista vertauksista mitä on olemassa, koska moni sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Niin tälläkin kertaa:

        Synnitön/syytön heittäköön ensimmäisen kiven.

        Saattaa arvostelu johtua siitä, että vähäpukeisia nuoria naisia on netissä paljon enemmän esillä kuin aikaisemmin. Sillähän monet ansaitsevat elantonsakin. Ja tehdään jos jonkinlaisia toimenpiteitä ja leikkauksia jotta näyttäisi nuoremmalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tietenki se leveä lantio, ettei nyt heti ensimmäiseen lapsivuoteeseen kuukahtanut

        " Arvioitiin kuin hevosta"


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika pahannäköinen vatsa. Siskollani oli samanlainen neljän lapsen jälkeen. Riippuu varmaan geeneistäkin, mutta harva pienten lasten äiti jaksaa tai ehtii salille imetysten ja muun arjen pyörittämisen kanssa. Ja toisaalta, so what? Luonto on hoitanut hormonitoiminnan niin, että äiti keskittyy lapsiin eikä muiden esteettiseen miellyttämiseen. Vai?

      • Anonyymi

        Juu, mutta kehonpaino-kumpuaa voi tehdä ihan kotona, ei vie paljon aikaa eikä maksa mitään. Vauvankin kanssa voi jumpata ja siitä saa lisäpainon. Vaunuilla voi tehdä pitkiä kävelylenkkejä. Jokainen saa näyttää siltä kuin näyttää, mutta tekosyyt on aina vähän tympeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, mutta kehonpaino-kumpuaa voi tehdä ihan kotona, ei vie paljon aikaa eikä maksa mitään. Vauvankin kanssa voi jumpata ja siitä saa lisäpainon. Vaunuilla voi tehdä pitkiä kävelylenkkejä. Jokainen saa näyttää siltä kuin näyttää, mutta tekosyyt on aina vähän tympeitä.

        *jumppaa 😃Siitä se voima sitten kumpuaa😃


    • Anonyymi

      Treenii vaan koko ajan niin vatsa piukkenee. Seksi tuollaisen kanssa onnistuu vain pimeessä

    • Anonyymi

      Pakkelia pakkautut naamaan.

      Minulla on hassu lempijuoma silver dry giniä ja sitruunajuttua, mutta joo todella harvoin käyn viinakaupassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe