Olenko pikkumainen?

Anonyymi

Täytin vasta 50v. Minulla on ystävä, jonka kanssa olemme pitäneet viikottain yhteyttä läpi vuosien, nuoruudesta saakka.
Meillä ei ole ollut tapana juurikaan lahjoa toisiamme, ei edes jouluna. Mutta minä olen tuonut aina tuliaisia matkoiltani.
Ystävälläni on lapsia, ja olen ollut mukana heidän elämässä mm tukihenkilön muodossa yhdelle heistä.
Ystäväni juhli isolla joukolla 5-kymppisiään muutama vuosi sitten. Ja hän pyysi erilaisia ohjelmanumeroita niihin, joissa muisteltaisiin menneitä. Ja myös hänen persoonaa. Annoin sekä tällaisen ”aineettoman” lahjan juhlissa että kustansin hotelliviikonlopun miehensä kanssa. Olin tuolloin sitten hoitamassa heidän lapsiaan.
Nyt kun itse täytin 50v, (joita en juhlinut ja koronatilanteen vuoksikaan ei olisi voinut!) odotin ystävätäni jotain hauskaa yllätystä. En mitään rahalla saatavaa, mutta jotain henkilökohtaisempaa.
Olin tosi pettynyt. Ystäväni ilmoitti, että kortti myöhästyy pahasti, kun oli ”vatsavaivaa” ja kävi lopulta unohduskin.
Sukulaisiltani ja kummeilta sain ihania muistamisia. Sellaisia hauskoja yllätyksiä. Eli juhlin ikään kuin postilähetysten kanssa!
Olenko pikkumainen pirulainen, kun minä en tahdo päästä loukkaantumisen tunteestani eroon pitkäaikaisen ystäväni muistamisessa!? Hänelle itselleen en uskalla sanoa, koska hänhän loukkaantuisi.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä minun mielestä ole pikkumainen, mutta kyllä noin pitkän ystävyyden luulisi kestävän sen jos sopivalla tavalla sanot että pahoitit mielesi.

    • Anonyymi

      No seuraavan kerran ku puuhailetta jotain, niin lohkaiset huumorin varjolla, että tää menee nyt sun piikkiin. Voihan se vaikka tajuta sanomattakin.

    • Anonyymi

      Anna olla. Aivan suotta menisit tokkimään ja penkomaan menneitä. Tuo juna meni jo.
      Saataisit pilata vuosikymmeniä kestäneen ystävyyden. On tuo sen arvoista? ei varmastikkaan.

      Voit hyvin jättää tuliaisesi muille tai kotiisi, sekä ylimääräiset antamiset.
      Nuo eivät paina hänen vaaasaan paljoakaan, joten juttelu-tason-ystävyys ja kanssakäynti on hänelle selvästikin arvokkaampaa. Niinkuin sinullekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe