Minä, joka hyvin harvoin ihastun kehenkään, olen mennyt ihastumaan itseäni 18-vuotta nuorempaan mieheen. En tiedä hänen tunteistaan, mutta hänen käytöksestään voisi päätellä, että hänellä on jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan. Olen hänen kanssaan lähes päivittäin tekemisissä työni puolesta. Asemani on työssäni kuitenkin sellainen, että en voi selvittää mitenkään, että onko hänellä tunteita minua kohtaan vai ei. Hän pyörii mielessäni koko ajan. Mitenkäs tällaisesta tunteesta pääsee eroon?
Ja selvennykseksi:vaikka ikäero on suuri, kyseessä on ihan kunnolla aikuisesta ihmisestä :)
Ihastuminen huomattavasti nuorempaan?
9
740
Vastaukset
No anna mennä mullakin tilanne 33 haluaa Sala suhteen
- Anonyymi
Unelmissasi ehkä
- Anonyymi
Mitä tarkoitat sillä, että et asemasi takia pysty selvittämään hänen tunteita sinua kohtaan?
- Anonyymi
Olen hänen opettajansa
- Anonyymi
Tänä oli viimeinen kirjaukseni tänne ajattelin vain sanoa ei kannata enää yrittää unohdus vain luotien keskellä tämä oli oikea tie oikea valinta ja päätepiste koti päätös ohi on.
- Anonyymi
Ja olet siis 58vee vasta😂
- Anonyymi
Mitäs vikaa 58 - vuotiaassa on?
- Anonyymi
Naisopet ihastuvat usein nuoriin lihaksikkaisiin miehiin. Ei mikään ihme. Asema hidastaa suhteen alkamista. Mutta jos vapaalla tavataan..........
- Anonyymi
Mutta kuinka usein nuoret lihaksikkaat miesopiskelijat ihastuvat naisopettajiin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736