Minä, joka hyvin harvoin ihastun kehenkään, olen mennyt ihastumaan itseäni 18-vuotta nuorempaan mieheen. En tiedä hänen tunteistaan, mutta hänen käytöksestään voisi päätellä, että hänellä on jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan. Olen hänen kanssaan lähes päivittäin tekemisissä työni puolesta. Asemani on työssäni kuitenkin sellainen, että en voi selvittää mitenkään, että onko hänellä tunteita minua kohtaan vai ei. Hän pyörii mielessäni koko ajan. Mitenkäs tällaisesta tunteesta pääsee eroon?
Ja selvennykseksi:vaikka ikäero on suuri, kyseessä on ihan kunnolla aikuisesta ihmisestä :)
Ihastuminen huomattavasti nuorempaan?
9
672
Vastaukset
No anna mennä mullakin tilanne 33 haluaa Sala suhteen
- Anonyymi
Unelmissasi ehkä
- Anonyymi
Mitä tarkoitat sillä, että et asemasi takia pysty selvittämään hänen tunteita sinua kohtaan?
- Anonyymi
Olen hänen opettajansa
- Anonyymi
Tänä oli viimeinen kirjaukseni tänne ajattelin vain sanoa ei kannata enää yrittää unohdus vain luotien keskellä tämä oli oikea tie oikea valinta ja päätepiste koti päätös ohi on.
- Anonyymi
Ja olet siis 58vee vasta😂
- Anonyymi
Mitäs vikaa 58 - vuotiaassa on?
- Anonyymi
Naisopet ihastuvat usein nuoriin lihaksikkaisiin miehiin. Ei mikään ihme. Asema hidastaa suhteen alkamista. Mutta jos vapaalla tavataan..........
- Anonyymi
Mutta kuinka usein nuoret lihaksikkaat miesopiskelijat ihastuvat naisopettajiin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003144388- 152193
- 1882014
- 1041423
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726