Voiko testosteroni hoito viedä mun aviomiehen ?

Anonyymi

Mun mies on 39v normaali painoinen perusterve mies, mutta aloitti testosteronikorvaus hoidon muutama kuukausi sitten.
Mieheni on aina ollut synpaattinen ja iloinen mies, avioliitossa on tottakai riidelty välillä mutta aina sovittu jne kaikki on tuntunut olevan tasapainossa, toki suurperhe ja ruuhkavuodet painaa päälle mutta on menty toinen toista auttaen.

Nyt yhtäkkiä hetki korvaushoidon aloittamisen jälkeen koko mies on muuttunut. Minua syytetään kaikesta, mies räjähtelee syyttä suotta pienistä asioista. Mitä vaan puhun niin nalkutan. Lapset estää kuulemma elämästä jne syytä vihaan haetaan perheestä.
Mies puhuu asioita joita ei voisi ajatella sanovansa ikinä toiselle, ja esim. Rakkauden tunnustukset on jääneet vähiin, toisena päivänä voikin yhtäkkiä kuitenkin halata tai silittää ja olla normaalimpi. Mitä ihmettä tämä on ? Toinen nainenkin on käynyt mielessä.

Vertaistukea ?

9

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi miehesi aloitti korvaushoidon?
      Mitä hänen korvaushoitonsa on?
      Geeli?
      Piikitys? Jos niin mitä ainetta? Kauppanimi?
      Miehesi saattaa piikittää rutkasti laittomia testoja mutta on selittänyt sinulle sitä korvaushoidoksi.
      Ainakaan reseptien mukainen geelaus tai ohjeiden mukainen Nebiopiikitys ei aiheuta kuvaamiasi seuraamuksia.
      Sanoo 65v ikäisenä geelauksen aloittanut ja yli 10 vuotta harrastanut ukko.

      • Anonyymi

        Piikitys hoito, olen nähnyt reseptin mutten muista nimeä.
        Masennus on toinen asia mitä olen miettinyt, tai sitten vain olen ollut niin sokea etten ole huomannut hänen kyllästymistään.

        Hän kyllä treenaa paljon mutten ehkä usko muihin hormooneihin. Tuleeko korvaushoidostakin esim. Finnejä ? Äh on niin vaikea tulkita kun toinen ei puhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikitys hoito, olen nähnyt reseptin mutten muista nimeä.
        Masennus on toinen asia mitä olen miettinyt, tai sitten vain olen ollut niin sokea etten ole huomannut hänen kyllästymistään.

        Hän kyllä treenaa paljon mutten ehkä usko muihin hormooneihin. Tuleeko korvaushoidostakin esim. Finnejä ? Äh on niin vaikea tulkita kun toinen ei puhu.

        Niin ja alhainen testo taso oli syynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikitys hoito, olen nähnyt reseptin mutten muista nimeä.
        Masennus on toinen asia mitä olen miettinyt, tai sitten vain olen ollut niin sokea etten ole huomannut hänen kyllästymistään.

        Hän kyllä treenaa paljon mutten ehkä usko muihin hormooneihin. Tuleeko korvaushoidostakin esim. Finnejä ? Äh on niin vaikea tulkita kun toinen ei puhu.

        Korvaus vai täydennys?
        Oma S-Testoni oli 65 ikäisenä 12, Viitealueen ikäiseni alaraja olisi ollut 8.
        Yksityinen kirjoitti geelireseptin. Näiden 12 vuoden aikana ei ole ilmennut finnejä eikä mitään muutakaan outoa.
        Eräs kaverini piikittää kahta reseptituotetta, decaa ja sustaa. En osaa kirjoittaa kauppanimiä. Piikittää molempia kuureittain 4 x annoksina reseptiin nähden ja kuurien väleissä pitää taukoja. Näkyy tehoavan.
        Tuo puhumattomuus on outo ilmiö! Siihen ei voi vaikuttaa kukaan muu ulkopuolinen kuin joku terapeutti.

        Oma tarpeeni syntyi kehnoista palautumisista. Salilla 6 krt/vko. Keskivviikona kyykyt ja sunnuntaina maastavedot. Hauras vanhus ei palautunut kunnolla.
        Teen kaiken kapeana pyramidina ainakin submaks tasoon ja ajoittain puhtaina maksimivoimatreeneinä. Josku 5:n sarjoja tasaraudoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvaus vai täydennys?
        Oma S-Testoni oli 65 ikäisenä 12, Viitealueen ikäiseni alaraja olisi ollut 8.
        Yksityinen kirjoitti geelireseptin. Näiden 12 vuoden aikana ei ole ilmennut finnejä eikä mitään muutakaan outoa.
        Eräs kaverini piikittää kahta reseptituotetta, decaa ja sustaa. En osaa kirjoittaa kauppanimiä. Piikittää molempia kuureittain 4 x annoksina reseptiin nähden ja kuurien väleissä pitää taukoja. Näkyy tehoavan.
        Tuo puhumattomuus on outo ilmiö! Siihen ei voi vaikuttaa kukaan muu ulkopuolinen kuin joku terapeutti.

        Oma tarpeeni syntyi kehnoista palautumisista. Salilla 6 krt/vko. Keskivviikona kyykyt ja sunnuntaina maastavedot. Hauras vanhus ei palautunut kunnolla.
        Teen kaiken kapeana pyramidina ainakin submaks tasoon ja ajoittain puhtaina maksimivoimatreeneinä. Josku 5:n sarjoja tasaraudoilla

        Täydennys uskoisin.
        Tämä kaikki kiukuttelu, räjähtely ja mielenmuutokset vain sopivat alkaneeksi juuri lääkkeen käytön aloituksen jälkeen. Olen miettinyt kaikkea masennukseen asti.
        Tuntuu vain jotenkin käsittämättömältä että joku haluaisi pitkän liiton ja lapsien jälkeen vain raivota ja haukkua yhtäkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täydennys uskoisin.
        Tämä kaikki kiukuttelu, räjähtely ja mielenmuutokset vain sopivat alkaneeksi juuri lääkkeen käytön aloituksen jälkeen. Olen miettinyt kaikkea masennukseen asti.
        Tuntuu vain jotenkin käsittämättömältä että joku haluaisi pitkän liiton ja lapsien jälkeen vain raivota ja haukkua yhtäkkiä.

        Lääkärin reseptin mukainen korvaus ei aiheuttaisi kuvaamaasi käyttäytymistä.
        Arvelisin miehesi huijaavan sinua ja kyse olevan reippaasta doupingista.

        Koska asia hiertää noin vahvasti niin luulon muuttaminen tiedoksi vaatii vain reseptin ja tuotteen näyttämisen sekä testotulokset jotka olivat käytön aloituksen perusteina.
        Jos miehesi ei ole mittauttanut käytön aikaisia testojaan niin ne olisi syytä tarkistaa.
        Tulisi ainakin tuo puoli selväksi.

        Me emme näe mitään syytä peitellä vaimoni kanssa asioita. Geelauksen aloittamiseeni hän suhtautui hieman skeptisesti mutta ymmärsi kuntoilun jatkamisen tärkeyden terveydelleni. 10 tuntia viikossa pitää verenpaineeni ja kolestrolini kurissa ilman lääkitystä. Ilman täydennystä joudun vähentämään määrää ja laskemaan intensiteettiä.

        Jos miehesi salailee niin kyse on jostakin hämärätouhusta.


    • Anonyymi

      Eräässä dokumentissä mies aloitti testosteronihoidon kokeeksi hidastamaan vanhenemista ja vähentämään väsymystä. Mies tunsikin itsensä energisemmäksi, mutta sai noita samoja oireita ja veriarvot menivät sekaisin. Hoito keskeytettiin.

    • Anonyymi

      Mieheni siis kertoi avoimesti hoidon aloituksesta ja näytti lääkkeet, nyttemmin pitää ne salassa. Arvot olivat alakantissa mutteivät muistaakseni viitteiden alla. Ihmettelin vähän miksi sai lääkkeet. Itse selitti mulle että oli vain oloja jne.
      No kuitenkin nyt käytös on todella räjähtelevää (ei väkivaltaista) kaikille ja kaikelle. Toinen päivä voi olla hyvä ja rauhallinen mutta suuttumukseen ei tarvita mitään. Paljon finnejä hänelle on selkään tullut sen huomasin paripäivää sitten.
      Hän on aina ollut jokseenkin erikoinen lääkkeiden kanssa, ja vähättelee käyttömääriä ym.

      • Anonyymi

        Käyttää laittomia testoja. Taitaa olla massankasvatus taustalla. Ne kutistaa vehkeet ja aivot. Tällee karkeasti sanottuna. Siis väärinkäytettynä.
        Tiedän pari miestä joilla ollut ihan synnynnäinen vika hormonitasossa. Kun piikille pitäs mennä taas LÄÄKÄRIIN niin väsyneitä ja nukkuvat paljon. Mut sit ihan normaaleja muutoin. Siis nää heidän omia kertomuksia.
        Mene ja tiedä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe