Sellaisia naiset eivät halua.
Juopot miehet
Anonyymi
651097
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 65
Vanhimmat
Juuri näin. Mitä sitä ylimääräisillä riesoilla kuormittamaan elämäänsä, turhaan. Ei tule aseteltua piikkilankaakaan omalle polulle.
Ota huomioon että rapulaisilla miehillä seisoo jatkuvasti
Totta. Elämä ilman päihteitä on parasta huumetta.
Jos on vaikeuksia ja ongelmia, ne pitää selvittää ja ratkaista, vaikka se ei olisi helppoa.
Ota elämä päivä kerrallaan, kaikki järjestyy ajallaan.
Parasta huumeterapiaa on ryyppääminen, Kaks keskipaska koria riittää ja sahtia kulkuvedeks.
Kyllä haluaa. Sadat tuhannet naiset seurustelee viinamiesten kanssa. Jos ei juo ei pääse seurustelemaan eikä tapaa naisia. Vai meinaatteko että kaikki suomi miehet on raittita ja naiset raittita ja löysivät toisensa jostain koirapuistosta. Ei se vaan ole niin. Sadat tuhannet miehet ja naiset löytäneet toisensa baarista viinaa juomalla. Ja se on totuus. Viina juomalla kumppanin löytää ja naisiin tutustuu.
T viinamies
Epäilen, että oot sinkku juomises takia.
Viina viisasten juomaa toki on 👍
Ja sä et ole viisas.
Kerrankin järkevä keskustelua. Olen Absolutisti, rupeako naiset tuleen järkiin. Että raitis kelpaa JES!👍
On aina kelvannut minulle. Ei vaan löydä.
Meinaatko saada pillua? Runkkaa vaan, ellet uskalla alkaa ryyppäämään. Miehen on RYYPÄTTÄVÄ TOISINAAN, MUUTOIN EI PILLUA HERU.
Ai et raitis kelpais. Miksei naiset sit lähde treffeille raittiin kanssa. Usein tulee juttua alkoholista ja kun sanon etten juo ku pari kertaa vuodes niin nainen katoaa samantien.
Vääränlaisia naisia olet yrittänyt. Minulle kelpaisi kyllä.
Jos ensi tapaamisella on kännissä ja sitten menee tuhat tapaamista selvin päin, niin
Onko kyseessä raivoraitis vai juoppohullu?
Tänään on perjantai ja viinamiehet tapaavat naisia yökerhossa ja bileissä. Raittiit miehet ovat yksin kotonaan ilman naisseuraa.
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.
t. viinamies
Onko jossain muka yökerhot auki?
KilttiMies89
Ei juoppoa naistakaan sen enempää.
Sen takia en juokkaan. Käytän ainoastaan huumeita ja olen muutenkin jännämies.
Ilmeisesti pitäisi ruveta narkkariksi kun juoppona ei naisia saa.
KilttiMies89
Ilman muuta, narkkarina ei edes läskisty
No sitten et kelpaa senkään vertaa. Kierrän kaukaa.
Hampaat vaan lähtee,hymy ikäänkuin levenee
Jos ei juo nii yksin olette
Minun mies ei ole absolutisti. Osaa juoda kohtuudella ja asiallisesti. Emme käy baareissa mutta käymme festareilla bändejä katsomassa ja siellä kyllä tulee juotua.
Mies saa juoda kun pysyy omalla pullollaan eikä tule mun rahoja juomaan. Ihan saa vetää mielin määrin ja örveltää kotonaan. Kännissä saa minunkin luonani olla, mutta mitään muita sivuvaikutuksia ei saa olla kuin mahdollisesti punakat posket ja ehkä vähän joutavaakin jutustelua. Ainuttakaan sovittua menoa ei saa jäädä menemättä viinan takia. Autoa pitää pystyä ajamaan, sekä omaansa että minunkin autoani puoliksi ainakin jos ajamme pidempää matkaa. Itse en käytä alkoholia niin että juomaseuraksi en voi alkaa. Mihinkään en viinaa tarvitse, mutta ihan rattoisa olen ja höpöttelen riittävästi.
👎Juokaa itsenne hengiltä juopot.
Raittiille sama oikeus
Siiderivalaat joutaisi kalojen ruuaksi.
Kuoleeko siiderivalaat kylpytynnyriin
Kyl haluaa. Naiset haluu juopon. Olin juoppo kun tapasin naiseni mut sit rauhoituin enkä ole juopotellut enää läheskään kuten ennen. Kori kaljaa saatto mennä päivän aikana joskus mut nyt satunnaisia saunakaljoja enää. Kyl tapaa naisia kun juo baarissa.
Vain kori ? Vässyköitä löytyy...
Juoko tosimies korillisen olutta ja vielä ainakin pullon kossua päälle? :'-)
KilttiMies89
Ensin Kossu, sitten lievemmät liemet
Mä oon aina luullut että naiset haluaa alkoholistimiehen sen takia olen kännännyt koko ikäni, ehkä olen hiukan yksinkertainen?
T: Dreamer89
Yksinkertaisuus on hyve, josta saat olla kiitollinen vanhemmillesi
Ainahan useimmat naiset on halunnut juoppoja ja rikollisia miehiä eikä tämä asia tule luultavasti koskaan miksikään muuttumaan.
KilttiMies89
Niin nimenomaan just ne naiset ,toisenlaiset onkin ?
Ei naisia tapaa missään. Ei myöskään tutustu naisiin missään. Vähentäny baareja ja alkoholin käyttöä ja ei vain naisiin tutustu.. kai pitäs olla joku juoppo jännämies.
Jännämiehiä suomen naiset kaipaa yötä päivää!!
ja juurikin juoppoja sellaisia, eihän muunlaisia jännämiehiä olekkaan.
siinäpä kaipaatte.
kunnollisia ei huoli kukaan, siinä toinen fakta. kolmas on se että suominainen ei edes tajua mikä se on se kunnollinen mies.
Yksin olen, kun jännämiestä ja juoppoa en huoli. Muunlaisia miehiä ei näe koskaan missään.
Me viinamiehet tapaamme naisia yökerhossa ja bileissä. Näinollen myös naiset tapaavat meitä viinamiehiä.
Raittiit miehet ovat yksin kotona eivätkä tapaa naisia - eivätkä naiset tapaa tai näe raittiita miehiä.
Vain viinaa juomalla mies ja nainen voivat toisensa kohdata.
t. viinamies
Totuus on nainen haluu tupakoivan ja juovan, ei raitsta ja savutonta. Pitää olla jännitystä elämässä.😠.
Savuton ja raitis täytyy miehen olla.
Mikä on viinamies? Mikä on jännämies? Juoppo on käsittääkseni joka päivä juova. Juo elääkseen.. Onko silloin tällöin baarissa käyvä juoppo?
Aika monet naiset haluaa miehen joka juo alkoholia. Ainakin miljoona suomi naista seurustelee juopon miehen kanssa.
Juuri näin. Kaikenlaiset rapapersejuopotkin kelpaavat jos vain juomarahoja riittää.
En halua juoppoa. Joskus viinilasi ruuan kanssa on ihan ok.
Minäkin syön vähintään kerran tunnissa, säilyy kevyt viinihumala!
Minä kyllä haluan tämän yhden juoppouteen taipuvaisen miehen. Kukaan muu ei tunnu miltään.
En juo alkoholia niin en kelpaa vissiin sitte naisille.. paskalta tuntuu.
Ei kyllä näytä raitis mieskään kelpaavan naisille.
Opettele ryyppään kuin mies, niin naiset ovat kiimassa ympärilläsi
Nykyään on tavallista, että nainen kelpaa naiselle ja mies kelpaa miehelle.
Millanen mies naisille kelpaa?
Minä olen mieletäni aika urheilija. Enkä autoissa tai mootri-pyörissä autoissavarsinkaan kui PIKKUPELLE AUTOSSA TAI KYPÄRÄPIILOSSA.
Äitini halusi , juopon poika siis olen.
Raitistui , en nähnyt hänen juovan alkoholia.
En halua juoppoa, vaan ihan kohtuu käyttäjän.. Pari sauna olutta tai pari lasia viiniä silloin tällöin on ok. Itsekkään en käytä sen enempää. Noitakaan ei tarvitse olla joka viikonloppu. Ihana herätä aamulla, kun ei ole huono olo. Voi aloittaa päivän hyvillä mielin toisen kainalossa ja tehdä muutenkin kaikkea mukavaa.
Ihana aloittaa toisen päivän juopottelu kun herää sopivassa örvelössä, ei tartte säätää niin perkeleesti rapulamönjät kaa!
Ei naiset halua edes kohtuukäyttäjää.naiset ei koskaa lähesty ja ota edes yhteyttä deittipalstoilla
Joskus kannattaa mennä asunnon ulkopuolelle.
Nytkin itseäni houkuttelee kammottavasti houkuttelee mahtava sää eli Sinä, sää, keli pyöräilemään mutta ei ole mahdollista tänä päivänä tai jos niin teen siitä mahdollista.
JA taas uusia paperihommia asikirjajuttuja... minihame-sihteeri on kohta itselleni pakollinen... on se kumma kun tietokonejärjestelmät ovat niin huonoja että toinen kone ei tiedä toisen tekosia.... joku kortinkin uusinta.
Henkilökortti ei kelpaa enää mihinkään, pitää olla vähintään 30000 erilaista sähköpostiosoitettakin ja vähintään 22222 erilaista puhelinnumeroa käytössä.
On se niin surkea tuo 40-luvculla keksitty Linux-käyttöjärjestelmä...
Siirry lähettimen käyttäjäksi, se sopii yksinkertaiselle
Esim puhelin on hyvä lähetin, jos toimii
Helvetin örvelttäjä..t , kauhhooppas ponuu, Ku kannustaa valluu..
Simaa Vappuna juodaan. Siinä on 8 % alkoholia. Kelpaako aloittajalle?