En tiedä, mikä mua vaivaa

Anonyymi

Tuntuu siltä, ettei naiset enää kiinnosta 😟

37

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos et itse pidä sitä ongelmana niin eihän se sitten mikään ongelma ole.

• Anonyymi

Sulla ei ole mitään harrastuksia?

Jos mitä tahansa asiaa myllyttää jatkuvasti päässään, siihen lopulta kyllästyy.

• Anonyymi

Ei kai ihmistä mikään tarvitse vaivata jos joku asia lakkaa kiinnostamasta.
      Sitten vaan eletään eteenpäin ja palataan asiaan jos myöhemmin alkaa kiinnostaa.
      Ja jos ei, mitä sitten? Probleema?
      Itse olen jo pitkään ollut täysin kyllästynyt miehiin. En jaksa kiinnostua.
      En pidä sitä probleemana. Elän kuljen ja laulu soi kuten vanhassa iskelmässä laulettiin.

-tukka auki-

• No mitä haittaa siitä on? Ei muakaan enää miehet kiinnosta, mutta yritän selvitä yhden kanssa ja vähän vielä kiinnostuakin perhekuviossa pysyen.

• Niin kun sua kiinnostaa naiset. Se on ihan eri juttu. Aloittajan sen sijaan kannattaa miettiä, että prakaako nuppi ja miten mielekästä oma elämä on tai vaivaako esim. stressi. Silloin ei ne hommat kiinnosta.

• Palstakamu kirjoitti:

Niin kun sua kiinnostaa naiset. Se on ihan eri juttu. Aloittajan sen sijaan kannattaa miettiä, että prakaako nuppi ja miten mielekästä oma elämä on tai vaivaako esim. stressi. Silloin ei ne hommat kiinnosta.

No ei nekään nyt kovin paljon, eikä kuka tai ketkä tahansa. Hetkittäin vipottaa. Olen vaan hiffannut mikä mut sytyttää, kun olen luullut ettei mikään. Aseksuaaliksi mä itseäni vuosia luulinkin.

Kun ei oikein seksi maita, eikä sytytä. Kyllähän sitä nyt voi toteuttaa, mutta.. 😴😑

Hiffaamisen myötä on tullut sitten taas hetkiä välillä, kun ei meinaa housuissaan pysyä. Joku nainen saa ihan pään ulalle ja suu vaahtoaa. 😂

Mä luulen, että ap kaipaa vaan toisen ihmisen läheisyyttä, hyväksyntää. Seksikin voi menettää merkityksensä, kun on läheisyyden puutetta.

• J-a-n kirjoitti:

No ei nekään nyt kovin paljon, eikä kuka tai ketkä tahansa. Hetkittäin vipottaa. Olen vaan hiffannut mikä mut sytyttää, kun olen luullut ettei mikään. Aseksuaaliksi mä itseäni vuosia luulinkin.

Kun ei oikein seksi maita, eikä sytytä. Kyllähän sitä nyt voi toteuttaa, mutta.. 😴😑

Hiffaamisen myötä on tullut sitten taas hetkiä välillä, kun ei meinaa housuissaan pysyä. Joku nainen saa ihan pään ulalle ja suu vaahtoaa. 😂

Mä luulen, että ap kaipaa vaan toisen ihmisen läheisyyttä, hyväksyntää. Seksikin voi menettää merkityksensä, kun on läheisyyden puutetta.

Toki stressikin on mielenkiinnon tappaja nro 1.

• J-a-n kirjoitti:

Kyllä nuo on vaikeita tilanteita, kun viimein tajuaa mikä on ollut "vialla" koko ajan. Jos ei lapsia olisi, olisi helppoa sanoa että uutta matoa koukkuun. Kun tietäisi mikä on viisautta. Oletko kuitenkin halukas yrittämään rakastamaan miestäsi romanttisesti? Vai olisiko järkevämpää sopia, että jatketaan kaveripohjalta kumppanuusvanhemmuus ajatuksella?

• Palstakamu kirjoitti:

Kyllä nuo on vaikeita tilanteita, kun viimein tajuaa mikä on ollut "vialla" koko ajan. Jos ei lapsia olisi, olisi helppoa sanoa että uutta matoa koukkuun. Kun tietäisi mikä on viisautta. Oletko kuitenkin halukas yrittämään rakastamaan miestäsi romanttisesti? Vai olisiko järkevämpää sopia, että jatketaan kaveripohjalta kumppanuusvanhemmuus ajatuksella?

Onhan jonkinlaisia kriisejä. Mulla itsellä nyt varsinkin. Puolisoa ei häiritse niin kauan, kun ei meidän välit jäädy kammarissa.

No, jos lapsia ei olisi ei mekään yhdessä oltaisi oltu enää hetkeen. Kyllä me molemmat on päätetty yrittää ja rakastaa perheen vuoksi.

Lapset merkkaa tässä paljon. Saa yrittämään enemmän.

Joo, kyllä mä rakastan häntä romanttisesti ja pidän fyysisestikin. Mutta en mä muita miehiä kykene kokemaan missään määrin kiinnostaviksi kuin kaverina. Sekin vähä mitä joskus oli miehiä kohtaan on hukkunut ja mikään ei motivoisi enää uuden miehen kanssa mihinkään.

Nyksällä on se rakkaus jo blakkarissa. Vaikka välillä olen häneenkin ihan kypsä, mikä johtuu taas hänen luonteestaan. Ei sukupuolestaan.

En mä niin kauan sovi mitään muuta, kun pystyn rehellisesti katsomaan silmiin ja sanomaan hänelle, oot mulle rakas. Ja kun kykenen intiimiin kanssakäymiseen.

• J-a-n kirjoitti:

Onhan jonkinlaisia kriisejä. Mulla itsellä nyt varsinkin. Puolisoa ei häiritse niin kauan, kun ei meidän välit jäädy kammarissa.

No, jos lapsia ei olisi ei mekään yhdessä oltaisi oltu enää hetkeen. Kyllä me molemmat on päätetty yrittää ja rakastaa perheen vuoksi.

Joo, kyllä mä rakastan häntä romanttisesti ja pidän fyysisestikin. Mutta en mä muita miehiä kykene kokemaan missään määrin kiinnostaviksi kuin kaverina. Sekin vähä mitä joskus oli miehiä kohtaan on hukkunut ja mikään ei motivoisi enää uuden miehen kanssa mihinkään.

Nyksällä on se rakkaus jo blakkarissa. Vaikka välillä olen häneenkin ihan kypsä, mikä johtuu taas hänen luonteestaan. Ei sukupuolestaan.

En mä niin kauan sovi mitään muuta, kun pystyn rehellisesti katsomaan silmiin ja sanomaan hänelle, oot mulle rakas. Ja kun kykenen intiimiin kanssakäymiseen.

Elämä on valintoja, ja kunnioitan tekemiäsi valintoja 👍

• J-a-n kirjoitti:

Ja vaikka mulla on lamppu syttynyt ja mielihaluja intiimiin kanssakäymiseen naissukupuolen kanssa, niin en mä siksi eroa että se halu on olemassa.

Mikään halu ei riko suhdettani eikä saa rikkoa. Ei se saa olla syy.

Ja suoraan sanottuna mua ei motivoi mikään kolmiodraama hässäkkäkään. Ei minkään seksin vuoksi etenkään.

Eri asia, jos rakastun johonkin naiseen ja tunteet mieheen sammuu tyystin ja sydän sanoo puolin ja toisin, että me kuulutaan yhteen tämän naisen kanssa. Sitten voin harkita sitä helvettiä mikä siitä tulee miehen kanssa eteen. Meinaan helppoa eroa ei tule.

Kapuloita tulee rattaisin rutkasti.

• Palstakamu kirjoitti:

Elämä on valintoja, ja kunnioitan tekemiäsi valintoja 👍

Joo. Jeps. Mä kunnioitan itseäni, kun tiedän oikeesta syystä tekeväni parhaani. En pystyis kunnioittamaan itseäni, jos lentäisin halujeni perässä holtittomasti ympärilleni mielipahaa kylväen.

• J-a-n kirjoitti:

Joo. Jeps. Mä kunnioitan itseäni, kun tiedän oikeesta syystä tekeväni parhaani. En pystyis kunnioittamaan itseäni, jos lentäisin halujeni perässä holtittomasti ympärilleni mielipahaa kylväen.

Ajattelen sen niinkin, että mitä jos olisinkin jonkun naisen kanssa suhteessa ja taas joku halu yllättää. Ei pelkkien halujen perässä voi kulkea, pitää katsoa sitä ihmistä jonka on rinnalleen itse valinnut ja tutkia mahdollisuudet ylläpitää hyvää suhdetta, eikä vaan heti luovuttaa kun on halu tai hankalia hetkiä.

Mulle se on rakkautta.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Eikä toi ole aika loukkaavaa että mies on vain lasten takia kanssasi eikä muuta kiinnostusta ilmeisesti enää ole? Suhun ihmisenä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä toi ole aika loukkaavaa että mies on vain lasten takia kanssasi eikä muuta kiinnostusta ilmeisesti enää ole? Suhun ihmisenä.

Onhan se toisinaan. Mutta välillä hän taas on aktiivisesti minusta kiinnostunut. Sehän minua vähän vaivaakin, mikä sen saa aikaan että pitkät ajat olen ilmaa ja kausittain olen taas haluttu ja huomioitu?

Mä en ole tottunut sellaiseen, kun itse olen tasaisesti aina läsnä ja juonessa mukana parisuhteessa. Nämä loitontumiset kummastuttaa.

• J-a-n kirjoitti:

Onhan se toisinaan. Mutta välillä hän taas on aktiivisesti minusta kiinnostunut. Sehän minua vähän vaivaakin, mikä sen saa aikaan että pitkät ajat olen ilmaa ja kausittain olen taas haluttu ja huomioitu?

Mä en ole tottunut sellaiseen, kun itse olen tasaisesti aina läsnä ja juonessa mukana parisuhteessa. Nämä loitontumiset kummastuttaa.

Onko se persoona vai mikä kysymys, en tiedä. Sen tiedän, että mulla tuottaa vaikeuksia ymmärtää sitä käytöstä. Mulle vierasta.

• J-a-n kirjoitti:

Siis on mullakin omanajan tarvetta, muttei se ole sellaista että toinen muuttuisi mulle ilmaksi jota en nää enkä kuuntele, kun hän mulle puhuu tai samoissa tiloissa pyörii.

Ihan fyysisesti yksin olen tietysti yksin. Mutta toisen seurassa en käyttäydy kuin olisin yksin ja toinen rasittavaa raskasta ilmaa, jota pitäs vältellä.

Mun puoliso voi olla päiväkausia kuin olisin kokonaan poissa huushollista, vaikka istun vieressä. Se on outoa. Kävelee ohi päin katsomatta päiväkausiin vaikka puhumatta, jollen minä puhu ensin.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Siis on mullakin omanajan tarvetta, muttei se ole sellaista että toinen muuttuisi mulle ilmaksi jota en nää enkä kuuntele, kun hän mulle puhuu tai samoissa tiloissa pyörii.

Ihan fyysisesti yksin olen tietysti yksin. Mutta toisen seurassa en käyttäydy kuin olisin yksin ja toinen rasittavaa raskasta ilmaa, jota pitäs vältellä.

Mun puoliso voi olla päiväkausia kuin olisin kokonaan poissa huushollista, vaikka istun vieressä. Se on outoa. Kävelee ohi päin katsomatta päiväkausiin vaikka puhumatta, jollen minä puhu ensin.

Kuulostaa eron ensiaskeleilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa eron ensiaskeleilta.

Niin, ainakin jonkinlaista tunnetason väsymistä, pitkästymistä tai kyllästymistä arvelisin sen olevan. Toinen voi olla rakas, muttei jollain tasolla niin "läheinen" ja merkittävä kuitenkaan, että se sykähdyttäisi niin, kun silloin jos toinen on päällimmäisenä tunteissa ja mielessä. Silloin toisen läsnäolosta saa positiivista fiilistä ja tuntuu hyvälle, että hän on siinä. Eikä voi olla näkemättäkään toista.

Uskon, että noissa fiiliksissä (väsähtänyt, pitkästynt, kyllästynyt) eroaminen olisi hyvin herkässä ainakin. Uskon, että olosuhteet aiheuttaa tätä väsymistä ja toisaalta olosuhteet pitää yhdessäkin, vaikkei tunteet oliskaan "ompa mukavaa elää yhdessä". Jotenkin sellainen motivaatio uupuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole yleistä, olla yhdessä kun ei parempaakaan ole? Puolet avioliitoista päätyy eroon ja toinen puoli on vaan yhdessä, muuten vaan, välillä käydään vieraissa. Siihen se on mennyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole yleistä, olla yhdessä kun ei parempaakaan ole? Puolet avioliitoista päätyy eroon ja toinen puoli on vaan yhdessä, muuten vaan, välillä käydään vieraissa. Siihen se on mennyt.

Eiks toi vieraissa käyminen ole jo sitten varsin pätevä syy erotakkin?

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ota se aulaemäntä" vai mitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ota se aulaemäntä" vai mitä?

Öö, nyt meni ohi? Niin, että tyrkyttäisin toiselle aulaemäntää? :D

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Mielestäni kaikki on päteviä tai ei-päteviä syitä. Jos joku haluaa erotaa, niin eroaa. Jos ei halua, niin ei eroa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni kaikki on päteviä tai ei-päteviä syitä. Jos joku haluaa erotaa, niin eroaa. Jos ei halua, niin ei eroa.

Onhan se tietysti niinkin. Hyvä silti, jos toinen tuntee olleensa rotta, niin ei jää niin herkästi perään parkumaan.

• Anonyymi

Tuon vaiheen jälkeen elämä helpottaa.

• Anonyymi

Kyllä nuoret naiset kiinnostaa aina.....

• Anonyymi

Olet tasapainottanut feminiinisen ja maskuliinisen itsessäsi ja nyt et tiedä. No tulet ihan hyvin toimeen itseksesi myöskin, mutaa voit odottaa mitä tapahtuman pitää. Koska muutamme juurikin hieman maailmaa. Ja se koskee meitä kaikkia.

• Enpä olisi huolissaan. Jos tarkastellaan otsikkoa tarkemmin, niin kirjoitat monikossa. Naiset.
      Alatkin ehkä menttaalisesti nähdä naiset yksilöinä, kun et enää kiinnostu koko sakista.

Tavoitehan jokaisella on löytää se yksi ja sopiva. Silloin ei tarvitsekaan kaikki kiinnostaa.

Tosiaan tuo voi tuntua oudolta, mutta onkin vain etsppi kohti jotain parempaa. Yksilötason kiinnostumista.

• Tai eihän se otsikossa ollutkaan, mutta sama se...😬

• Anonyymi

Miksi tarvitsisi kiinnostaa?

• Anonyymi

nais lääkäkärin oli vaikea ymmärtää kun sanoin syyksi halottumuuden,

• Anonyymi

Siis minkä syyksi? Olitko siis naislääkärin vastaanotolla jostain syystä, ja jos olit niin mistä syystä? Vai törmäsitkö vaan naislääkäriin joka olisi ollut kiinnostunut sinusta mutta et tuntenut samoin?

• Anonyymi

Olet terveellä tiellä!

• Anonyymi

Juuri näin.aivot on yläpäässä ,ei alapäässä. Ihanaa että on terveitä ihmisiä vielä maanpäällä💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.aivot on yläpäässä ,ei alapäässä. Ihanaa että on terveitä ihmisiä vielä maanpäällä💗

Täällä tuputetaan seksiä jokapaikassa.kaikenlaista himojensa toteuttajaa ja hakijaa. Kaikkien ei tarvii olla samaa pataa.toisilla on jalompia ominaisuuksia ja tavoitteita. Et ole mitenkään huonompi.päinvastoin! Me emme ole eläinten tasolla.olemme enemmän.💗hienoa!

• Anonyymi

Ei varmasti kiinnostakaan jos olet nähnyt vain suominaisia. Suunta Aasiaan ja alkaa löytymään kuumia tyttöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe