No niin. Nyt sitten alkoi oireet.

Anonyymi

15. päivä sain ensimmäisen Moderna piikin. Muutama päivä on ollut välillä vilunväristyksiä. Sopii sivuoireisiin, tosin kuumetta en ole edes mitannut, kun muutoin ei ole kuumeinen olo.

Lisäksi luin, että voi tulla lihaskipuja. Heti rupesi jomottamaan reidestä. Jos tuo burana ei helpota, niin se oli sitten siinä. Oli ihan mukava kirjoitella tännekkin, mutta se on kait menoa nyt. Hyvä homma, mä arvasin.😳

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noi on ihan normi oireita. Aivan kuten lapsena saatiin rokotukset. Jos sulla olisi hengittämisen kanssa oireita, niin olisin huolestunut.

• Anonyymi

En olisi vielä tuoskakaan huolestunut, vasta sitten, kun ei eväkään enää liikahtaisi.

• Kyllä sä tiedät sen sitten koska oikeasti olet kuoleman kielissä. Silloin sä et pystyisi tänne edes kirjoittamaan, et kunnolla hengittämään jne. Lihaskivut voi tulla vaikkapa siitä, että olet normaalia enemmän mennyt vaikka rappusia. Seuraa oloa, ja jos oireet ei parin päivän sisällä ole menneet ohi, ota sitten yhteys terveydenhuoltoon.

• Anonyymi

Minulla rokotus ensi viikolla. Jännittää mitäköhän rokotetta sitä saa.

Sivuoireita tulee lähes aina jotain; sen merkki että rokote vaikuttaa.

• Anonyymi

No astra zenecaa on vielä jäljellä, mitäs sitä muutakaan.

• Anonyymi

Itse sain pfizerin reilu viikko sitten ja yhtään muita oireita ei ole ollut, kuin vain heti piikin jälkeen pari päivää lihaskipua pistoskohdassa sen jälkeen hävisi kipu.

• Anonyymi

Höpö. Nyt villasukat jalkaan ja joku hyvä leffa. Laita viestiä kun parempi olo.niinkuin tulee olemaankin. Pientä tämä verrattuna siihen että olisit sairastunut.halit🤗

• Anonyymi

Ps.tähän et kuole!🥰

• Anonyymi

Mä sain ..
      Astra Zenecaa kuun alus..
      Hengis viel...
      Vähän suonet veti alus..
      Rokotus kohta vähän arka...
      Ehkä vähän väsyneempi kuin muuten...
      Mut tässä mennään päivä kerrallaan...
      Heinäkuus toinen...
      😂😂😂😂😂T:Elluhallo...💞

• Anonyymi

No täytyy sanoa et sain määkin oikke vanhan ajan krapulan..
        Mut ajattelin et tuli siin etten saanut nukuttua yöl...
        Valvoin yön ja pyörin sängys seitsemään aamul..
        T:Elluhallo😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No täytyy sanoa et sain määkin oikke vanhan ajan krapulan..
        Mut ajattelin et tuli siin etten saanut nukuttua yöl...
        Valvoin yön ja pyörin sängys seitsemään aamul..
        T:Elluhallo😳

Todellisuudessa minullakin tuli juuri valvomisen syystä oireita (ehkä)? Oikeita sivuoireita ei varmaankaan edes huomaisi, mutta tosin krapula tuli moninkertaisena eikä nyt edes viitsi juoda🍺🍷🍾

Heinäkuussa sitten tulee se lopullinen kuolemaan johtava krapula, kun saa sen toisen Moderna-annoksen T: aloittaja

• Anonyymi

Ihmise panikoi. Ilman rokotettakin pärjää. Mikä hinku on kosketella ihmisiä että saa koronan väkisin.

• Anonyymi

Sain 4 pv sitten rokotuksen. Yöllä ja seuraavat puoli päivää kuin olisi krapula päänsärkyineen, sen lisäksi muutama pykälä kuumetta. Sen jälkeen ihan tavallista.

• Anonyymi

Se on jotenkin hupaisaa yleisellä tasolla koronarokotteen aiheuttama kohina.
      Vertailuksi vaikka se, että millaisen määrän rokotuksia ihmiskunta ottanut matkusteluun liittyen.

Mutta niistä ei nouse mitään otsikoita, eikä varsinkaan ruikutusta.
      Miksiköhän?

• Anonyymi

Ne on ollu vapaaehtoisia, ja perinteisiä rokotteita.

• Anonyymi

Melko paljon eläkeläisiä täällä rokotteineen. Itse nelikymppinen eikä hajuakaan koska rokotteen sais. Liekkö tänä vuonna edes. Näin perus terveenä, kun on siellä häntäpäässä rokote jonossa.

• Anonyymi

Kaikki ätmit ja ätnit kuuluvatkin riskiryhmään. Joko diapetes, ylilihavuus, astma, sydänvika tai ainakin jotain pahasti vialla. En itsekään ole kuin vm. -76

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ätmit ja ätnit kuuluvatkin riskiryhmään. Joko diapetes, ylilihavuus, astma, sydänvika tai ainakin jotain pahasti vialla. En itsekään ole kuin vm. -76

Niin kai täällä vakkarina aikaansa viettävät ovatkin pääasiassa eläkkeellä, sairaseläkkeellä, työkyvyttömyyseläkkeellä, henkisistä tai fyysisistä syistä oloneuvoksia yms ja siksi rokotelistan kärkipäässä. Perus työssäkäyvät saavat odottaa rokotteitaan hamaan tappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai täällä vakkarina aikaansa viettävät ovatkin pääasiassa eläkkeellä, sairaseläkkeellä, työkyvyttömyyseläkkeellä, henkisistä tai fyysisistä syistä oloneuvoksia yms ja siksi rokotelistan kärkipäässä. Perus työssäkäyvät saavat odottaa rokotteitaan hamaan tappiin.

Kyllä työssäkäyvät riskiryhmäläiset on jo rokotettu lähes kaikki. Diapetes, joka itselläni on ei estänyt koskaan työssäkäymistä, mutta kuulun riskiryhmään.

Sen sijaan vakavassa onnettomuudessa saamani aivovamma poiki minulle puolikkaan työkyvyttömyyseläkkeen eläkevakuutusyhtiö Varmasta. Mikä muuten on sairaseläke? Oloneuvokset ja perus työssäkäyväthän eivät edes ole kirjoitusten perusteella halunneet rokotetta.

Henkinen työkyvyttömyys ei muuten oikeuta riskiryhmään kuulumista. Mutta sairaalloinen lihavuus oikeuttaa, joten pistähän pizzatilauksia menemään ja unohda liikunta.😉

• Anonyymi

No tuohan on paras mahdollinen tilanne, eiköhän tämä koko ruljanssi todeta ens vuoden puolella hölmöläisten hommaksi. Kun ei koko maailmaa pystytä rokotetaan kuitenkaan, muunnoksia tulee jatkuvalla syötöllä. Tästä lähin viisainta pysytellä kototanhuvilla vaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minä en ainakaan saanut valita. Vasta piikin jälkeen sain laput, mitä minuun oli pistetty. Yhtä hyviä/huonoja ne on vissiin kaikki. Kiireessä on tehty, joten odotellaan nyt vuosi pari vielä, mitkä on todelliset vaikutukset. Ainakin Moderna on aiheuttanut minulle ja parille ystävälle unettomuutta.

• Anonyymi

A-Z rokote pientä kipuilua,vilun oireita.ystäväni poika sanoi: Juo paljon vettä.olen huono veden kanssa.ostin 1,5l.kivenäisvettä ja kittasin sitä viikon tietoisena.jo helpotti olo 3 päivän päästä.Muista nesteytys päivtäin yleensäkkin ja varsinkin silloin jos saat korona piikin,tai olet joku lääke kuuri.mulle ei normaalisti vaan menen ales nesteet.joten kesääkin nähden opetellut juomaan tuon 1,5 l.päivässä.Vatsakin toimii paremin.Kun ei uppa mikään neste.Aamu kahvin jälkee.aina ruokakin ollut ruokana,ilman nestettä.

• Anonyymi

Tuo nesteytys tosiaan. Kiitos vinkistä. Ilmankos krapulakin tuli moninkertaisena, voikohan tuo rokote aiheuttaa jotain kuivumista?

• Anonyymi

Seksihalut menee ekana kun ottaa piikin. Sitten alkaa putoilla jäseniä.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍

• Anonyymi

Moderna aloitti jo helmikuussa päivittään rokotettaan e-afrikan muunnosta vastaan. Tää nyt pistettävähän ei hissiin oikein siihen tehoa. Joten piikkiä on tulossa varmasti vielä useampaan otteeseen. Kohta on ihmisetkin sellaisia geeni mutantteja, että pois alta risut ja männynkävyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4715
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      169
      3633
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      166
      3130
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      71
      3078
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2771
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1861
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1650
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe