Monestikko

Anonyymi

Työpaikka romassi on päättynyt siihen, että toinen on vaihtanut työpaikkaa tai siirtynyt muualle taloon? Onko tilanne suututtanut tai ärsyttänyt? Oletteko nähneet ihastuksenne sen jälkeen?Teen gallupin samalla kertokaa , kaupunki missä näin on käynyt.ter:M/EK

10

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö aikuiset ihmiset tosiaankaan kykene käsittelemään asioita kypsästi keskenään vaan pitää mennä sieltä mistä aita matalin.

    • Anonyymi

      Tämä ketju on ikävästi ajankohtainen.

      Yritin pitää etäisyyttä, mutta se oli jo silloin myöhäistä.

      Ymmärsin asian vakavuuden vasta kun teit lähtiessäsi selväksi, ettet halua pitää enää mitään yhteyttä jatkossa.

      Anteeksi, että menin liian pitkälle ahdistelussa.

    • Anonyymi

      Minä en ole vielä ikinä näyttänyt tunteitani työpaikalla, vaikka olisin ollut toiseen miten ihastunut. Olen aina, vaikka joskus on tehnytkin tiukkaa, pysyntellyt ammatillisena.

    • Anonyymi

      Pieni perheyritys. Molemmat parisuhteessa. Ihastus vaihtui seksisuhteeseen. Jäätiin kiinni. Työpaikka vaihtui. Seksisuhde ja oma parisuhde kaatui. Kadunko? En.

    • Anonyymi

      Ihastuin ja rakastuinkin työpaikan ihanaan (varattuun) mieheen. Hän osoitti huomiota ja melko suorasukaistakin flirttiä. Minä peräännyin ja nyt tilanne on ohi. - kaduttaako ? No ei flirtti ja rakastuminen vaan se että en tarttunut tilaisuuteen kaduttaa ! Olemme edelleen samassa työpaikassa, vältellen toisiamme.

      • Anonyymi

        Puhalla hiileen, saattaa vielä liekki leimahtaa täyteen roihuun,,,


      • Anonyymi

        Jos kaduttaa niin miksi et tee mitään asian korjaamiseksi? Välttelette vai mies välttelee? Luulisi että pakit saanut välttelee, ei niiden antaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaduttaa niin miksi et tee mitään asian korjaamiseksi? Välttelette vai mies välttelee? Luulisi että pakit saanut välttelee, ei niiden antaja.

        Siksi en tee asian eteen mitään, kun se olisi väärin. Moraalisesti väärin, yritän vaan kärvistellä tämän tunnemyrskyn loppuun.
        Myös minä välttelen kun itsekin flirttailin yms eli olen itse vähintään yhtä 'syyllinen'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi en tee asian eteen mitään, kun se olisi väärin. Moraalisesti väärin, yritän vaan kärvistellä tämän tunnemyrskyn loppuun.
        Myös minä välttelen kun itsekin flirttailin yms eli olen itse vähintään yhtä 'syyllinen'.

        Eihän flirttailussa ole ollut se virhe vaan pakeissa! Enintään mies näkee sinut syyllisenä harhaanjohtamisesta, jossa kokeilit markkina-arvoasi esittäen kiinnostunutta, vaikka oikeasti et ollut.

        Jos tunnet syyllisyyttä niin selvennä, ettei tarkoituksesi ollut pilkata vaan oikeasti epäröit jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän flirttailussa ole ollut se virhe vaan pakeissa! Enintään mies näkee sinut syyllisenä harhaanjohtamisesta, jossa kokeilit markkina-arvoasi esittäen kiinnostunutta, vaikka oikeasti et ollut.

        Jos tunnet syyllisyyttä niin selvennä, ettei tarkoituksesi ollut pilkata vaan oikeasti epäröit jotain.

        En testannut markkina-arvoani, saan tahtomattakin miehiltä paljon huomiota osakseni. Ihastuin rakastuin kuin yllättäen , ei minulle yleensä näin käy.
        Totta on että tunnen syyllisyyttä flirttailusta joka aluksi olikin vain viatonta. Loukata en missään tapauksessa tarkoittanut.
        En pysty puhumaan tälle miehelle enää oikeastaan mitään, ehkä 'moit' pikaisesti. Hänellä on vaimo joka varmasti rakastaa häntä, niin minäkin ja seksuaaliset halut ovat välillä olleet sillä tasolla että huhhhuh !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe