Työpaikka romassi on päättynyt siihen, että toinen on vaihtanut työpaikkaa tai siirtynyt muualle taloon? Onko tilanne suututtanut tai ärsyttänyt? Oletteko nähneet ihastuksenne sen jälkeen?Teen gallupin samalla kertokaa , kaupunki missä näin on käynyt.ter:M/EK
Monestikko
10
161
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö aikuiset ihmiset tosiaankaan kykene käsittelemään asioita kypsästi keskenään vaan pitää mennä sieltä mistä aita matalin.
- Anonyymi
Tämä ketju on ikävästi ajankohtainen.
Yritin pitää etäisyyttä, mutta se oli jo silloin myöhäistä.
Ymmärsin asian vakavuuden vasta kun teit lähtiessäsi selväksi, ettet halua pitää enää mitään yhteyttä jatkossa.
Anteeksi, että menin liian pitkälle ahdistelussa. - Anonyymi
Minä en ole vielä ikinä näyttänyt tunteitani työpaikalla, vaikka olisin ollut toiseen miten ihastunut. Olen aina, vaikka joskus on tehnytkin tiukkaa, pysyntellyt ammatillisena.
- Anonyymi
Pieni perheyritys. Molemmat parisuhteessa. Ihastus vaihtui seksisuhteeseen. Jäätiin kiinni. Työpaikka vaihtui. Seksisuhde ja oma parisuhde kaatui. Kadunko? En.
- Anonyymi
Ihastuin ja rakastuinkin työpaikan ihanaan (varattuun) mieheen. Hän osoitti huomiota ja melko suorasukaistakin flirttiä. Minä peräännyin ja nyt tilanne on ohi. - kaduttaako ? No ei flirtti ja rakastuminen vaan se että en tarttunut tilaisuuteen kaduttaa ! Olemme edelleen samassa työpaikassa, vältellen toisiamme.
- Anonyymi
Puhalla hiileen, saattaa vielä liekki leimahtaa täyteen roihuun,,,
- Anonyymi
Jos kaduttaa niin miksi et tee mitään asian korjaamiseksi? Välttelette vai mies välttelee? Luulisi että pakit saanut välttelee, ei niiden antaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaduttaa niin miksi et tee mitään asian korjaamiseksi? Välttelette vai mies välttelee? Luulisi että pakit saanut välttelee, ei niiden antaja.
Siksi en tee asian eteen mitään, kun se olisi väärin. Moraalisesti väärin, yritän vaan kärvistellä tämän tunnemyrskyn loppuun.
Myös minä välttelen kun itsekin flirttailin yms eli olen itse vähintään yhtä 'syyllinen'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi en tee asian eteen mitään, kun se olisi väärin. Moraalisesti väärin, yritän vaan kärvistellä tämän tunnemyrskyn loppuun.
Myös minä välttelen kun itsekin flirttailin yms eli olen itse vähintään yhtä 'syyllinen'.Eihän flirttailussa ole ollut se virhe vaan pakeissa! Enintään mies näkee sinut syyllisenä harhaanjohtamisesta, jossa kokeilit markkina-arvoasi esittäen kiinnostunutta, vaikka oikeasti et ollut.
Jos tunnet syyllisyyttä niin selvennä, ettei tarkoituksesi ollut pilkata vaan oikeasti epäröit jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän flirttailussa ole ollut se virhe vaan pakeissa! Enintään mies näkee sinut syyllisenä harhaanjohtamisesta, jossa kokeilit markkina-arvoasi esittäen kiinnostunutta, vaikka oikeasti et ollut.
Jos tunnet syyllisyyttä niin selvennä, ettei tarkoituksesi ollut pilkata vaan oikeasti epäröit jotain.En testannut markkina-arvoani, saan tahtomattakin miehiltä paljon huomiota osakseni. Ihastuin rakastuin kuin yllättäen , ei minulle yleensä näin käy.
Totta on että tunnen syyllisyyttä flirttailusta joka aluksi olikin vain viatonta. Loukata en missään tapauksessa tarkoittanut.
En pysty puhumaan tälle miehelle enää oikeastaan mitään, ehkä 'moit' pikaisesti. Hänellä on vaimo joka varmasti rakastaa häntä, niin minäkin ja seksuaaliset halut ovat välillä olleet sillä tasolla että huhhhuh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755