Arvoisa valvoja, ota huomioon poistopyynnöt. Nyt on mennyt liian pitkälle !!
Eikö Valvoja osaa vai halua poistaa härskiyksiä ?
28
52
Vastaukset
- Anonyymi
eikö kepu siedä tosiasioita?
politiikan toimittajat sanoi että huuto ja räkytys alkaa kun kesksutan kannatus painuu alle 10%-Niin kävi tosiaan - Anonyymi
Sikailuako tulee palsta olemaan jatkossakin ?
Keskustalaisia haukutaan todella härskeillä nimityksillä. - Anonyymi
Ainakin tuon muka-sotilaan kapi-mongerrukset ovat poistuneet. Minäkin tein niistä ilmoituksen,
- Anonyymi
Näkyypä taas rekattu nikkinsä poistuneen. Yli 30 yhden lauseen viisautta sillä vielä tänään aamupäivällä tänne heitti
https://www.suomi24.fi/profiili/PuolustavaSOTILAS
Huomenna taas uusi nikki mutta tuotanto pysyy samana. Sitten taas sekin nikki poistetaan ja sama jatkuu taas silläkin kuten seuraavalla ja seuraavalla ja seuraavalla.....
- Anonyymi
Tule Suomen Keskustan palstalle keksimään kamalimmat ja pahimmat haukkumanimet keskustalaisille. Hitlerin natsisaksan ihailu on eduksi.
- Anonyymi
Pianhan se nähdään miten jatkossa menee.
- Anonyymi
Vastaus aloitukseen: Täällä ei ole lainkaan viikonloppuisin valvontaa ja "sotilas" on sen huomannut. Satoja herjauksia viikonlopun aikana tullut.
No huomenna nänen nikki jälleen lähtee ja mongerrukset myös. - Anonyymi
Eivät ne oo viikonloppuna töissä. Sen takia toi toi ossitollo pääseekin riehumaan täällä
- Anonyymi
Olisi parempi, kun siellä tupailloissa päättäisitte, että keskitytty jatkossa ilmineeraamaan ajatuksianne keskustelupalstoilla ja lopetatte koko puolueen. Niin kauan kun sohlaatte kuntien ja valtakunnan asiat, ihmisten velvollisuus on oikaista touhujanne.
- Anonyymi
Monta vuotta on jo maalittanut kapia.
Tuli palstoille 8 vuotta sitten rekisteröimättömällä nikillä yliltn ja lähti oitis maalittamaan kapia.- Anonyymi
Muistan hyvin ja taisi jo silloinen valvoja antaa bannit tälle
- Anonyymi
Täältä bannit saa vain ne joitten pankkitunnuksia ei ole saatu selville. Mun varmaan on, joten saan jatkaa. Mut onneks olen persaukinen p...
reCAPTCHA and the Google - Anonyymi
Heppu hei, siisti vähän
- Anonyymi
Nyt on todella törkeää Saarikon panettelua ! Vien asian eteenpäin ettet heti poista !!
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että valvoja on taas itse kirjoittanut.
- Anonyymi
Kyllä, takuuvarmasti valvojan tekosia
- Anonyymi
Ei valvoja halua poistaa kuin itseensä kohdistuvat moitteet.
- Anonyymi
Ja ne kyllä poistuu liukkaasti.
- Anonyymi
Valvojalla syyttelee kepua
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3602612Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362539- 1141435
- 421164
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo78960Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26851- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi119784En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30749