Hyvänen aika sentään.

Anonyymi

Voi herran jestas sentään mitä sitä maailma eteen tuo.
Sovin treffit erääseen kaupungin keskustan kahvilaan, ollaan kirjoiteltu ja kuvia vaihdeltu,, mukavia asiallisia keskusteluja ja sopiva hetki tavata.
Mutta ,mutta luokseni lyllertää järkyttävän ylipainoinen nainen, kuvista on varmaankin 20 vuotta aikaa ja en meinannut tunnistaa ihmistä.
Kahviteltiin ja en malttanut olla kysymättä miksi ei voinut heti kertoa totuutta.
Kerroin minkälaisen kuvan minulle oltiin annettu ja jotenkin kun luottamusta mitataan heti ensi tapaamisella.
Nainen suuttui mulle ja haukkui nirsoksi.
No sanoin hänelle hyvää päivän jatkoa ja eikun uusiin haasteisiin.
PS;;; nainen oli todella ylipainoinen,,,pituus n,160cm paino varmaan 120
Mulle oli kuitenkin annettu ymmärtää, että vähän ylipainoinen.
no voihan se 60kg ylipainoa olla vähänkin,,ei sillä.

5

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mullakin samankaltainen kokemus. Tinderissä sovittiin treffit ja nainen oli selvästi lihavan puoleinen, ehkä noin 80-90kg kuvien perusteella. Ei se minua haitannut, mutta kun kahvipaikalle saavuttiin niin en meinannut tunnistaa. Oli oudosti päässyt leviämään kuvien jälkeen ja 90kg oli muuttunut 110kg. Mietin jo päässäni että voi helvetti sentään. Kahviteltiin ja ihan ok nainen muuten oli, mutta tuo feikkaaminen meni liian yli. Kieltäydyin kohteliaasti ehdotuksista vielä tavata.

      • Anonyymi

        Asiat tärkeysjärjestykseen!


    • Anonyymi

      Ok..joo,mullekkin3on käynyt noin että antavat viäriä kuvia itsestään ,varmasti ainakin toistakymmentävuotta vanhoja ja sitten tosiaan lyllertee joku 120 kilonen makkaramaha vastaan.

      Mutta tästäkin on jo n. Kymmenen vuotta aikoo, lähes ainnain.

      Ite en ollut oikein selvillä kuin vasta nyt(sairaudesta johtuen) mikä tämä minun mahani on?

      Mutta verimaha.

      Kuvottava etten sanois mutta sitä ei sua Poissa.

      Tiedän sen. Se aiheuttoo myös nälkee.

      Kipuiloo tietysti kierron aikana ja viäntellöö muutenkin.

      Se ihan oikeesti hytkyy itestään vaikka vain olis vuoan . Siis joskus .

      Ihan kuin se haluis synnyttee joten voit kuvitella miten vaikeeta tämä on.

      Mulla ei ole voimia pitee lasta .

      Vaikka tiedän että tämmösillä hormooneilla voisin varmoon synnyttee vielä viiskymmpisenäkin mutta ajattele nyt ,

      Joskus nytten vasta olen alkanut ajatella että jos tarkotus onkin se että suan lapsen vasta kun omat vanhemmat ovat kuolleet??

      Olemme puhuneet läheisen kanssa että milloin tämä piina loppuu.

    • Anonyymi

      Kai se naamastakin näkyy kuvassa että on lihava. Jos osaa katsoa leuan alle...

      • Anonyymi

        Juu näkyyhän se mutta kuva voi olla 10 vuotta vanha.
        10-vuodessa kiloja voi tulla lisää paljonkin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe