Hyvänen aika sentään.

Anonyymi

Voi herran jestas sentään mitä sitä maailma eteen tuo.
Sovin treffit erääseen kaupungin keskustan kahvilaan, ollaan kirjoiteltu ja kuvia vaihdeltu,, mukavia asiallisia keskusteluja ja sopiva hetki tavata.
Mutta ,mutta luokseni lyllertää järkyttävän ylipainoinen nainen, kuvista on varmaankin 20 vuotta aikaa ja en meinannut tunnistaa ihmistä.
Kahviteltiin ja en malttanut olla kysymättä miksi ei voinut heti kertoa totuutta.
Kerroin minkälaisen kuvan minulle oltiin annettu ja jotenkin kun luottamusta mitataan heti ensi tapaamisella.
Nainen suuttui mulle ja haukkui nirsoksi.
No sanoin hänelle hyvää päivän jatkoa ja eikun uusiin haasteisiin.
PS;;; nainen oli todella ylipainoinen,,,pituus n,160cm paino varmaan 120
Mulle oli kuitenkin annettu ymmärtää, että vähän ylipainoinen.
no voihan se 60kg ylipainoa olla vähänkin,,ei sillä.

5

973

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mullakin samankaltainen kokemus. Tinderissä sovittiin treffit ja nainen oli selvästi lihavan puoleinen, ehkä noin 80-90kg kuvien perusteella. Ei se minua haitannut, mutta kun kahvipaikalle saavuttiin niin en meinannut tunnistaa. Oli oudosti päässyt leviämään kuvien jälkeen ja 90kg oli muuttunut 110kg. Mietin jo päässäni että voi helvetti sentään. Kahviteltiin ja ihan ok nainen muuten oli, mutta tuo feikkaaminen meni liian yli. Kieltäydyin kohteliaasti ehdotuksista vielä tavata.

• Anonyymi

Asiat tärkeysjärjestykseen!

• Anonyymi

Ok..joo,mullekkin3on käynyt noin että antavat viäriä kuvia itsestään ,varmasti ainakin toistakymmentävuotta vanhoja ja sitten tosiaan lyllertee joku 120 kilonen makkaramaha vastaan.

Mutta tästäkin on jo n. Kymmenen vuotta aikoo, lähes ainnain.

Ite en ollut oikein selvillä kuin vasta nyt(sairaudesta johtuen) mikä tämä minun mahani on?

Mutta verimaha.

Kuvottava etten sanois mutta sitä ei sua Poissa.

Tiedän sen. Se aiheuttoo myös nälkee.

Kipuiloo tietysti kierron aikana ja viäntellöö muutenkin.

Se ihan oikeesti hytkyy itestään vaikka vain olis vuoan . Siis joskus .

Ihan kuin se haluis synnyttee joten voit kuvitella miten vaikeeta tämä on.

Mulla ei ole voimia pitee lasta .

Vaikka tiedän että tämmösillä hormooneilla voisin varmoon synnyttee vielä viiskymmpisenäkin mutta ajattele nyt ,

Joskus nytten vasta olen alkanut ajatella että jos tarkotus onkin se että suan lapsen vasta kun omat vanhemmat ovat kuolleet??

Olemme puhuneet läheisen kanssa että milloin tämä piina loppuu.

• Anonyymi

Kai se naamastakin näkyy kuvassa että on lihava. Jos osaa katsoa leuan alle...

• Anonyymi

Juu näkyyhän se mutta kuva voi olla 10 vuotta vanha.
        10-vuodessa kiloja voi tulla lisää paljonkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3030
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      923
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      807
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      740
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      42
      517
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      47
      514
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      465
    9. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    10. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      446
    Aihe