Kuntavaalit

Anonyymi

Säälien katsoin Persujen Kuntavaaliehdokasta,yhtä niistä. Miten sellainen henkilö on ehdokkaana yhteisten asioiden hoitoon, joka ei koskaan ole kunnolla pystynyt omia asioita edes hoitamaan.

21

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuilla tuollaiset ehdokkaat on aika yleisiä, koska siellä merkkaa vain, kuinka suhtaudut maahanmuuttoon. Rikostuomiot ja semmoiset tuntuu olevan suosituksia heille.

    • Anonyymi

      Kyllä se vain juntit niin on että suurimmat rosvot on hallituksessa

    • Anonyymi

      Miksi vain yksi nainen?

    • Anonyymi

      No kato ite ensin peiliin. Onko sinusta lähtiäksi?

    • Anonyymi

      Jos ois joku kysyny niin olisin voinu lähteäkkin, mutta en ole nainen. Persuilla on ihan asiallinen ohjelmakin nykyään. Luulisi naisiakin kiinnostavan kotikunnan asioiden hoito.

    • Anonyymi

      Eiköhän se ole yleistä kaikissa muissakin puolueissa, että päättäjiksi hakeutuu sellaiset ihmiset joilla ei ole omatkaan asiat kunnossa. Ja tämä tuntuu olevan yleistä Sallan kunnassa.

      • Anonyymi

        Aivan tuo totta. Olihan Toni Nieminenkin Kokoomuksen ehdokkaana vaikka omat raha-asiat olivat hoitamatta.


    • Anonyymi

      Sallassa ajetaan maitoa 400 tonnin autolla vähän lapinlisää lipsahti vain vähän joo

    • Anonyymi

      Onhan kumma kun koko Pohjois-Suomessa vaivaa hankala kelirikko niin Sallan tilanne ylittää uutiskynnyksen. Syvällä auto kulki

    • Anonyymi

      Mitä se tuo persujen vaaliteema Suomi takaisin tarkoittaa. Voisko joku persu kertoa, jos vaikka persuja äänestäisi.

      • Anonyymi

        Minä olen puolueen jäsen. Irti EUsta tietenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen puolueen jäsen. Irti EUsta tietenkin

        Eikös se tarkoita samaa kuin mitä sirinovski sanoo eli takaisin venäjälle koko suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen puolueen jäsen. Irti EUsta tietenkin

        Ei taida kunnanvaltuustolla olla valtaa päättää moisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida kunnanvaltuustolla olla valtaa päättää moisesta

        Tämä vaali on ensimmäinen askel. Kun saamme hyvän tuloksen alkaa tapahtua. Kepu häviää ja hallitus hajoaa. Uudet eduskuntavaalit ja sitten aloitetaan muutokset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vaali on ensimmäinen askel. Kun saamme hyvän tuloksen alkaa tapahtua. Kepu häviää ja hallitus hajoaa. Uudet eduskuntavaalit ja sitten aloitetaan muutokset.

        Siinähän luulet. Hallitus ei hajoa. Mistä muuten luulet persujen saavan hallituskumppanit? Eikä persut ole muutenkaan olleet halukkaita ottamaan hallitusvastuuta, siinä nimittäin joutuu tekemään muitakin päätöksiä, kuin maahanmuuttajat. Ja maahanmuuttajia tarvitaan, mm. Helsinki hukkuis pa...an jos ei maahanmuuttajat tekisi siivoustöitä.


    • Anonyymi

      Sallan Persuthan ovat tunnettuja ylilyönneistään.

      Muistetaan Aholan möläytykset, P Askan ja J Kantolan ulkomaalaisvastaiset nimienkeruukampanjat. Ylilyöntejä on näköjään ehdokasasettelussakin.

      Yhteinen nimittäjä Sallan Persujen kunnallisvaaliehdokkaille on: joukossa tyhmyys tiivistyy!

    • Anonyymi

      Onko kepulla taas juoppoja eläkeläisakkoja ehdokkaana?

    • Anonyymi

      Nyt työntekijät kuulolle – tämä on huolestuttavaa! Osa työnantajista on jo lähtenyt ajamaan suomalaista yhdessä sopimisen kulttuuria alas. Tämä tarkoittaa käytännössä entistä huonompaa asemaa työntekijöille ja siinä piilee todellinen vaara, että palkkoja ja työntekijän oikeuksia poljetaan jatkossa.

      Myös perussuomalaisten puheenjohtaja Jussi Halla-aho on osallistunut keskusteluun ja toistuvasti väläyttänyt työehtojen yleissitovuuden purkamista ja muita radikaaleja työntekijöihin ja reiluun työelämään kohdistuvia heikennyksiä. Halla-ahon mukaan Suomen työllisyysastetta ei saada korjatuksi niin kauan, kun ay-liike vastustaa työttömyysturvan ja irtisanomissuojan heikennyksiä, paikallisen sopimisen lisäämistä, työehtosopimusten yleissitovuuden purkamista ja lakko-oikeuden rajoittamista. (IS 29.5.2021) Tämä on täyttä puppua!

      Avataanpas konkreettisesti, mitä työehtojen yleissitovuuden purkaminen ja siirtyminen vain lain turvaamiin minimeihin tarkoittaisi käytännössä:

      ❌Monet reilua työelämää, eli työntekijöiden toimeentuloa ja riittävää vapaa-aikaa turvaavat säännökset poistuisivat, koska ne tällä hetkellä perustuvat työehtosopimuksiin, eivät lakiin.
      ❌Vaikutus tavallisten työntekijöiden toimeentuloon voisi olla tuhansia euroja vuodessa samalla, kun työaikaa lisättäisiin ja etuja karsittaisiin. Esimakua tästä saatiin jo: Perussuomalaiset päättivät ed. hallituksessa palkattomista kiky-tunneista ja lomarahaleikkauksista.
      ❌Tuloksena olisi vähemmän palkkaa ja enemmän työtätyöntekijöille ja uudet ennätysosingot, eli hyödyt heikennyksistä, korjasivat miljonäärit.
      ❌Työntekijöiden työssä jaksaminen ja elämän hyvinvointi heikkenisi, millä on suoria vaikutuksia myös työllisyysasteeseen.

      Vasemmistoliitto haluaa turvata työehtojen yleissitovuuden ja tarvittaessa tuoda lakiin nykyistä paremmat vähimmäisehdot – sillä yksittäiset työntekijät ovat heikossa neuvotteluasemassa, jos työnantaja yhtäkkiä päättää alkaa heikentää työehtoja.

      Suomalaisten työntekijöiden verrattain hyvä asema ei ole tullut vahingossa, vaan työntekijöiden oikeuksia, palkkoja, vapaa-aikaa ja työoloja raivokkaasti tämänkaltaiselta politiikalta suojelemalla ja omia oikeuksia ajamalla.

      Reilut työehdot ja elämiseen riittävä palkka kuuluvat kaikille, ei harvoille!

    • Anonyymi

      Kala on alkanut syömään, nyt ei ehdi äänestämään. En halua antaa ääntäni nyt kenellekään koska en tiedä mitä minun antamalla vallalla tehdään. Persut haluavat vain aiheuttaa hämminkiä ja kaaosta. Ei kiitos. Kepu on ollut liian pitkään vallassa, se on korruptoitunut ja ylimielinen puolue. Kepu saa hävitä kunnolla, sitten kun Persut menevät hallitukseen ja puolue hajoaa voi Kepu taas heräillä uudistuneena. Kokoomus täällä liian pieni vaikuttaja. Vasemmistoliitto on liian äärimielinen, mutta osaa puolue pyöritellä omia ajatuksiaan kuten se hallituksessa tekee. Vasemmistoliittosza kiusaa Helge Nivan sokea suhtautuminen venäjään, se on pelottavaa. Sosdem on siirtynyt selvästi vasemmalle. Puoluetta kiinnostaa vain uusien etujen keksiminen ja velanotto. Sossuja ei kiinnosta yritysten tilanne ollenkaan, kuka nämä jättivelat maksaa. Vihreitä vois äänestää mutta kun ei voi.

    • Anonyymi

      Miten tuo Isojärvi viitti olla ehdolla. Jatkuvasti haukkuu toisia niiden selän takana. Luulis että on vaitiolovelvollisuus eikä toisten sairauksista levitä asioita.
      Toinen on Jurmu. Kannattaa pyytää terveyskeskuksesta tiedot henkilöistä jotka on teidän terveystietoja katselleet, ei varmaan kuulu koko kylälle miksi on sairaalassa käyny!

    • Anonyymi

      Se joka seuraa Facebookia ja Puskaradio Salla -palstaa on huomannut, kuinka persuvaltuutettu Hakkarainen kehotti mahdollista Sallaan muuttavaa naishenkilöä näillä sanoin -

      Suksi v***uun!

      Onko tämä sopivaa käytöstä; tosin persujen kohdalla ei mikään enää yllätä...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe