Vaikka olenkin mitätön anonyymi, silti kysyn:

Anonyymi

Miksi te pidätte Teuvo Sunia vääränä profeettana, vaikka koko hänen elämänsä, äidin kohdusta alkaen on ollut täydellistä Jumalan suunnitelmaa.

Kaikkien ihmisten vihaa myöten.

Keskustelusta, Mihin teillä on kiire, olen kaiken lukenut, ja tullut vakuuttuneeksi, että hän todella on oikea profeetta:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Enää hänen elämästään ei puutu muuta kuin veeällien murharyhmän saapuminen Savitaipaleelle.

87

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi Teuvo poloinen!

      Luuletko muita todella niin tyhmiksi, että me emme tajuaisi sinua Teuvoksi?
      Tuollainen valheellisuutesi vain lisää epäuskottavuuttasi!

      Sinä olet voinut ehkä joskus alkaa hyvin, mutta se, mikä ratkaisee, on sinun nykytilasi ja oikeastaan sinun viimeiset ( vähintäin ) noin 15 vuottasi, joiden aikana olet suoltanut aivan älytöntä eksymystä kaiken herjaamisen lisäksi!

      Sinun kardinaalisyntisi on sinun rienasi, joka on kohdistunut Jeesuksen sovitustyöhön.
      Paljon muutakin syntiä olet harjoittanut systemaattisesti, kuten apostolien herjaamista, mutta sinun viimeisin karkea (!) moka ja syntisi on se, kun mitätöit kohdallasi julkisesti eilen Jeesuksen käskyt! Se kertoo sinun luopumuksestasi järkyttävää kieltä!
      Häpeä siis, jos enää osaat ja kadu kaikkea pahaa, jota olet harjoittanut!

      • Teuvo, sinun on luovuttava ensin vanhoista hokemistasi ja uhriutumisestasi jos haluat ettei sinua tunnisteta.
        Ovatko kaikki koulukiusatut oikeassa kaikessa ja valittuja jo ennen syntymäänsä jos kerran toisten viha on oikean profeetan merkki?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Teuvo, sinun on luovuttava ensin vanhoista hokemistasi ja uhriutumisestasi jos haluat ettei sinua tunnisteta.
        Ovatko kaikki koulukiusatut oikeassa kaikessa ja valittuja jo ennen syntymäänsä jos kerran toisten viha on oikean profeetan merkki?

        Miten nämä Jeesuksen ilmoitukset liittyvät koulukiusaamiseen?

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten nämä Jeesuksen ilmoitukset liittyvät koulukiusaamiseen?

        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

        Teuvo hyvä,

        eivätkös koulukiusatutkin saa "osakseen maailman vihan"? Sinun logiikallasi he eivät kuulu tähän maailmaan, niin kuin ei Jeesuskaan kuulunut.
        Heidän sanansa täytyy olla totuus, koska sitä vastaan hyökätään, vai mitä?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Teuvo hyvä,

        eivätkös koulukiusatutkin saa "osakseen maailman vihan"? Sinun logiikallasi he eivät kuulu tähän maailmaan, niin kuin ei Jeesuskaan kuulunut.
        Heidän sanansa täytyy olla totuus, koska sitä vastaan hyökätään, vai mitä?

        Ei Jeesus omiansa lähetä valheita julistamaan, kuten Saatana lähetti Paavalin.

        Jota tämäkin kansa rakastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus omiansa lähetä valheita julistamaan, kuten Saatana lähetti Paavalin.

        Jota tämäkin kansa rakastaa.

        Mistä tiedät mitä lapset "julistavat" koulussa?
        Jos torjuminen on merkki siitä, että ihminen on oikeassa kiusatut ovat oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus omiansa lähetä valheita julistamaan, kuten Saatana lähetti Paavalin.

        Jota tämäkin kansa rakastaa.

        Kiistät Jeesuksen käskytkin. Onko sinun Raamatussasi enää vain kannet jäljellä. Kansiinko sinä uskot?


      • Ashera12 kirjoitti:

        Mistä tiedät mitä lapset "julistavat" koulussa?
        Jos torjuminen on merkki siitä, että ihminen on oikeassa kiusatut ovat oikeassa.

        Sen ainakin tiedän, mitä vanhollislestadiolaisten lapset Ruukin kouluissa julistivat.

        Kavereilleen he morjestivat: "Jumalan terve!"

        Muille: "Paska terve!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiistät Jeesuksen käskytkin. Onko sinun Raamatussasi enää vain kannet jäljellä. Kansiinko sinä uskot?

        Kun Vanha liitto päättyi, Jeesus toi sieltä mukanaan Jumalan kymmenen käskyä , ja Profeettojen ilmoitukset.

        Kun Uusi liitto päättyi Golgatalla ja Raju eksytys alkoi , kun papit heitettiin Saatanalle. Jätti Jeesus edelleen voimaan Isänsä käskyt ja profeettojen ilmoitukset.

        Koska hän itse toimii taivaasta käsin Henkensä kautta näin:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Minä etsin eksyneen ja tuon takaisin laumasta harhautuneen, minä sidon murtuneen jalan, minä hoivaan uupunutta, ja vahvat ja lihavat minä pidän kurissa.
        Minä kaitsen laumaani niin kuin sitä tulee kaita."

        Siksi hän minullekin tämän tehtävän antoi:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        HUOMAA: "mitä minä käsken sinun puhua"

        Ei raamatunjakeista edes halaistua sanaa, koska oli tämänkin jo ennalta ilmoittanut:

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
        Kuinka te voisittekaan uskoa!
        Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun Vanha liitto päättyi, Jeesus toi sieltä mukanaan Jumalan kymmenen käskyä , ja Profeettojen ilmoitukset.

        Kun Uusi liitto päättyi Golgatalla ja Raju eksytys alkoi , kun papit heitettiin Saatanalle. Jätti Jeesus edelleen voimaan Isänsä käskyt ja profeettojen ilmoitukset.

        Koska hän itse toimii taivaasta käsin Henkensä kautta näin:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Minä etsin eksyneen ja tuon takaisin laumasta harhautuneen, minä sidon murtuneen jalan, minä hoivaan uupunutta, ja vahvat ja lihavat minä pidän kurissa.
        Minä kaitsen laumaani niin kuin sitä tulee kaita."

        Siksi hän minullekin tämän tehtävän antoi:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        HUOMAA: "mitä minä käsken sinun puhua"

        Ei raamatunjakeista edes halaistua sanaa, koska oli tämänkin jo ennalta ilmoittanut:

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
        Kuinka te voisittekaan uskoa!
        Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Luopumuksesi on raju ja järkyttävä! Olet jo luopunut Jeesuksen sovitustyöstä, joka oli hänen syynsä ja tarkoituksen tulla tänne maan päälle. Lisäksi toissapäivänä sanoiduit selväsanaisesti irti Jeesuksen käskyistä ja opetuksista!
        Käytännössä sinä olet luopunut Jeesuksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luopumuksesi on raju ja järkyttävä! Olet jo luopunut Jeesuksen sovitustyöstä, joka oli hänen syynsä ja tarkoituksen tulla tänne maan päälle. Lisäksi toissapäivänä sanoiduit selväsanaisesti irti Jeesuksen käskyistä ja opetuksista!
        Käytännössä sinä olet luopunut Jeesuksesta.

        SE järkytys odottaa sinua Viimeisellä tuomiolla.


        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. [Matt. 10:37,38 : 5. Moos. 33:9]

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Jeesuksen risti ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman risti, vaan kaltaistesi viha. Josta minäkin saan iloita:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        SE järkytys odottaa sinua Viimeisellä tuomiolla.


        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. [Matt. 10:37,38 : 5. Moos. 33:9]

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Jeesuksen risti ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman risti, vaan kaltaistesi viha. Josta minäkin saan iloita:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Kun olet nyt luopunut Jeesuksen sovitustyöstä ja hänen opetuksistaan, olet myös luopunut hänen pelastuksestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun olet nyt luopunut Jeesuksen sovitustyöstä ja hänen opetuksistaan, olet myös luopunut hänen pelastuksestaan.

        Saatanan ilosanoma kaltaisillesi, jotta pystyisivät jatkuvasti nostelemaan Jeesusta ristille, ja kärsimään heidän keihäistä, jolla jatkuvasti haluavat saada hänestä verta:

        "Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimiamutta luopuneet uskostaan.

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!

        14 vuotta hän kulki rinnallani valossa. Ja nyt on hänen mahdotonta enää
        valoon palata.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen ainakin tiedän, mitä vanhollislestadiolaisten lapset Ruukin kouluissa julistivat.

        Kavereilleen he morjestivat: "Jumalan terve!"

        Muille: "Paska terve!"

        Jos sinä et usko heidän sanaansa se merkitsee vain että olet osoittanut koululaiset totuuden puhujiksi. Eihän kukaan ole profeetta omalla maallaan ja Teuvo vainoaa näitä lapsia jumalan sanan tähden.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Jos sinä et usko heidän sanaansa se merkitsee vain että olet osoittanut koululaiset totuuden puhujiksi. Eihän kukaan ole profeetta omalla maallaan ja Teuvo vainoaa näitä lapsia jumalan sanan tähden.

        Siinä, että Pyhä Henki sai minut vihaamaan Jumalaa peräti 40 vuotta, oli yksi erinomainen asiaa. vältyin Jumalan kiroukselta:

        Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, ( nainenkinm) joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu.

        Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        "Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen.
        Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä.
        Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää. "

        Tätä puuta sinäkin vihaat kuin rutto, koska Jumala ei ole kutsunut työhönsä ainuttakaan naista.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Siinä, että Pyhä Henki sai minut vihaamaan Jumalaa peräti 40 vuotta, oli yksi erinomainen asiaa. vältyin Jumalan kiroukselta:

        Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, ( nainenkinm) joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu.

        Siunattu on se mies, joka luottaa Herraan ja panee turvansa häneen!

        "Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen.
        Ei se pelkää helteen tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä.
        Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää. "

        Tätä puuta sinäkin vihaat kuin rutto, koska Jumala ei ole kutsunut työhönsä ainuttakaan naista.

        Älä turhaan pane sanoja suuhuni.
        Yhtä hyvin voisin väittää että sinä vihaat minua kuin ruttoa, koska sinulla ei ole ainuttakaan naista.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun Vanha liitto päättyi, Jeesus toi sieltä mukanaan Jumalan kymmenen käskyä , ja Profeettojen ilmoitukset.

        Kun Uusi liitto päättyi Golgatalla ja Raju eksytys alkoi , kun papit heitettiin Saatanalle. Jätti Jeesus edelleen voimaan Isänsä käskyt ja profeettojen ilmoitukset.

        Koska hän itse toimii taivaasta käsin Henkensä kautta näin:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.

        Minä etsin eksyneen ja tuon takaisin laumasta harhautuneen, minä sidon murtuneen jalan, minä hoivaan uupunutta, ja vahvat ja lihavat minä pidän kurissa.
        Minä kaitsen laumaani niin kuin sitä tulee kaita."

        Siksi hän minullekin tämän tehtävän antoi:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        HUOMAA: "mitä minä käsken sinun puhua"

        Ei raamatunjakeista edes halaistua sanaa, koska oli tämänkin jo ennalta ilmoittanut:

        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
        "En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa.
        Minä tunnen teidät: teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
        Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.
        Kuinka te voisittekaan uskoa!
        Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Suuruudenhullu vanha mies, kaikki pyörii vain itsesi ympärillä etkä tajua, ettei sinulle ol annettu mitään tehtävää. Ja jos olisikin annettu, niin kummallisesti sitä hoidat, herjaamalla Jeesusta ja haukkumalla kaikki kristityt jotka vain mieleen juolahtavat. Olet megalomaaninen vanha friikki jolla ei ole tulevaisuutta taivaassa. Vain helvetti ottaa sinut vastaan.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        SE järkytys odottaa sinua Viimeisellä tuomiolla.


        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. [Matt. 10:37,38 : 5. Moos. 33:9]

        Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

        Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on."

        Jeesuksen risti ei ole Saatanan tappoväline, kuoleman risti, vaan kaltaistesi viha. Josta minäkin saan iloita:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Et pääse taivaaseeen koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuruudenhullu vanha mies, kaikki pyörii vain itsesi ympärillä etkä tajua, ettei sinulle ol annettu mitään tehtävää. Ja jos olisikin annettu, niin kummallisesti sitä hoidat, herjaamalla Jeesusta ja haukkumalla kaikki kristityt jotka vain mieleen juolahtavat. Olet megalomaaninen vanha friikki jolla ei ole tulevaisuutta taivaassa. Vain helvetti ottaa sinut vastaan.

        Vanhoillislestadiolaista ilosanomaa julistat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et pääse taivaaseeen koskaan.

        "Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

        Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?"


    • Anonyymi

      Anonyymi olen minäkin, mutta silti toivon, että Jumala varjelisi hänet pahoilta ihmisiltä, kuten varjeli yhden ainoan opetuslapsenkin, Johanneksen, joka sai elää yli 100 vuotiaaksi.

      • Anonyymi

        Niin Teuvo. Eniten sinä tarvitset varjelusta omalta itseltäsi ja valheiltasi!


    • Anonyymi

      HERÄTKÄÄ IHMISET!

      Missä ja miten Jeesus käski tappaa kaikki ne, jotka eivät usko Saatanan hänestä vuodattamaan vereen ja sen voimaan, vaan ainoastaan hänen Henkeensä?

      Jeesusko antoi käskyn Rooman paavi Urbanukselle aloittaa ristiretket, ja Suomenkin miehille käskyn mennä 30 vuodeksi Eurooppaan, tappamaan katolilaisia?

      • Anonyymi

        Häpeä Teuvo ja tee parannus synneistäsi ja etsi armoa Jeesukselta, jos et vielä ole kulkenut ohi armon ajan!


      • Herätyskellojen soidessa harva uskoo, vaan suurin osa epäilee:
        - Ei voi olla vielä aamu.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Herätyskellojen soidessa harva uskoo, vaan suurin osa epäilee:
        - Ei voi olla vielä aamu.

        Saatanalla on vain nukutuskelloja.

        Annos verta antaa hyvän laumasuojan totuutta vastaan.

        Ja suoja saadaan täydelliseksi, kun annetaan toinen piikki pelkkää armoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä Teuvo ja tee parannus synneistäsi ja etsi armoa Jeesukselta, jos et vielä ole kulkenut ohi armon ajan!

        Totuus on syntiä vain Saatanan asioita hoitaville papeille ja hoitomiehille.

        Koska heistä kukaan ei voi sitä tietää, kun Jumala ei heille mitään puhu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatanalla on vain nukutuskelloja.

        Annos verta antaa hyvän laumasuojan totuutta vastaan.

        Ja suoja saadaan täydelliseksi, kun annetaan toinen piikki pelkkää armoa.

        Tarkoitatko että Saatana valmistaa verimakkaroita ja veriohukaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanalla on vain nukutuskelloja.

        Annos verta antaa hyvän laumasuojan totuutta vastaan.

        Ja suoja saadaan täydelliseksi, kun annetaan toinen piikki pelkkää armoa.

        Muistelepa Teuvo, mitä sinä olet sanonut anonyymien sanomisista. Tuleeko mitään mieleen? Autan sinua, se on yksi sinun hokemistasi. Ja nyt sinä olet anonyymi itse!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistelepa Teuvo, mitä sinä olet sanonut anonyymien sanomisista. Tuleeko mitään mieleen? Autan sinua, se on yksi sinun hokemistasi. Ja nyt sinä olet anonyymi itse!

        Minä voin auttaa:
        He ovat paatuneita pyhän hengen pilkkaajia, eivätkä uskalla tulla valoon, koska heidän syntinsä ovat niin suuret. On pilkantekoa lausua Jeesuksen nimi anonyymina.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Tarkoitatko että Saatana valmistaa verimakkaroita ja veriohukaisia?

        Ainakin tällä veripellon kyntäjällä, ennen Kukkahattutätiä oli rakastajana Verilettu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistelepa Teuvo, mitä sinä olet sanonut anonyymien sanomisista. Tuleeko mitään mieleen? Autan sinua, se on yksi sinun hokemistasi. Ja nyt sinä olet anonyymi itse!

        Poistin kuvani, kun tämä veripellon kyntäjä näki siinä vain minun takapuoleni.

        Mitä yhteistä on Totuuden ja valheen hengellä?

        TeuvoSuni
        28.04.2021 08:54

        Kumpikin tunnistavat toistensa kirjoitukset, vaikka Totuuden Henki kirjoittaisi anonyyminä.

        Se on erilaista, että Totuuden Henki pystyy tunnistamaan eri valheen henget toisistaan.

        Mutta valheen hengen vallassa uskoo, että kaikki totuutta kirjoittavat ovat vain yhden ainoan naamaihmisen kirjoittamia.

        Tällaisen viestin tämä valheen henki oli eilen kirjoittanut:

        Eilen kello 18.41
        "Yötyöt ainakin vähenivät, kun enää ei tarvitse työnnellä Teuvon naamaa pimeyden puskiin."

        Sen jälkeen siinä oli jotakin sääntöjen vastaista, koska sitä viestiä ei keskustelusta: Sinulle - Jari - entinen ystäväni, löytynyt.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Minä voin auttaa:
        He ovat paatuneita pyhän hengen pilkkaajia, eivätkä uskalla tulla valoon, koska heidän syntinsä ovat niin suuret. On pilkantekoa lausua Jeesuksen nimi anonyymina.

        Tiedätte kyllä tarkoin, miksi minun oli hetkeksi pakko turvautua Saatanan anonyymien apuun.

        Sitä ei minulle kuitenkaan luettu synniksi, koska lähettäjäni oli tämänkin ennalta ilmoittanut:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Anonyymit ovat siis käärmeen, Saatanan, viisaita:
        "He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tiedätte kyllä tarkoin, miksi minun oli hetkeksi pakko turvautua Saatanan anonyymien apuun.

        Sitä ei minulle kuitenkaan luettu synniksi, koska lähettäjäni oli tämänkin ennalta ilmoittanut:

        "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset."

        Anonyymit ovat siis käärmeen, Saatanan, viisaita:
        "He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi."

        Sinä olit tullut tyhmäksi?

        Se joka ei uskalla tuoda takapuoltaan julkisuuteen on paatunut ja syntien saastuttama. Jos hän olisi Jeesuksen seuraaja hän toisi takapuolensa nettiin ja valoon, jotta se puhdistettaisiin.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Sinä olit tullut tyhmäksi?

        Se joka ei uskalla tuoda takapuoltaan julkisuuteen on paatunut ja syntien saastuttama. Jos hän olisi Jeesuksen seuraaja hän toisi takapuolensa nettiin ja valoon, jotta se puhdistettaisiin.

        Pyllistele sinä vaan kaikessa rauhassa.

        Montako let jo perääsi saanut?


      • Ashera12 kirjoitti:

        Sinä olit tullut tyhmäksi?

        Se joka ei uskalla tuoda takapuoltaan julkisuuteen on paatunut ja syntien saastuttama. Jos hän olisi Jeesuksen seuraaja hän toisi takapuolensa nettiin ja valoon, jotta se puhdistettaisiin.

        Jatkan vielä. Jos olet jo unohtanut, minänäköinen minä olen, mene Facebookkiin katsomaan.

        Sielläkin voit seurata kaikkia aloittamiani keskusteluja.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Pyllistele sinä vaan kaikessa rauhassa.

        Montako let jo perääsi saanut?

        "Kiitos pyhän hengen pilkasta".
        Se joka ei tuo pyllyään nettiin on paatunut laittomuuden tekijä.


      • Ashera12 kirjoitti:

        "Kiitos pyhän hengen pilkasta".
        Se joka ei tuo pyllyään nettiin on paatunut laittomuuden tekijä.

        Saatanalla on oma Musta Raamattunsa. Pyllistele sinä vaan kaikessa rauhassa mustan aukkosi kanssa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatanalla on oma Musta Raamattunsa. Pyllistele sinä vaan kaikessa rauhassa mustan aukkosi kanssa.

        "Kiitos pyhän hengen pilkasta". Tämä todistaa minut oikeaksi profeetaksi. Minut tullaan ruoskimaan ja ristiinnaulitsemaan ja sinä "vihaat minua kuin ruttoa", koska olen nainen.


    • Anonyymi

      Murheelista, Teuvo pitää itseään Jeesuksen veroisena,äidin kohdusta, huh,antikristuksen profiili.silti teuvollakin vielä mahiksia,vai onko menyt niiin syvälle pyhän henken pilkassa.järkyä, pitää paavalia valheapostoliksi,samoin ristin sovitusta ym.onko tämä 24 hänen voiman haku paikka.josta saa kiksoja

      • Jokainen Jumalan valittu on Jumalan poika, Jeesuksen veroinen, kuten oli apostoli Johanneskin, joka ainoana opetuslapsena pysyi Jeesuksen todistajan kuolemaansa asti:

        "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
        Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Täydellinen rakkaus oin rakkautta Jeesuksen totuuteen - ei Paavalin valheisiin.

        Siksi Jeesus tämänkin ilmoitti:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi.
        Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin.
        Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jokainen Jumalan valittu on Jumalan poika, Jeesuksen veroinen, kuten oli apostoli Johanneskin, joka ainoana opetuslapsena pysyi Jeesuksen todistajan kuolemaansa asti:

        "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
        Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Täydellinen rakkaus oin rakkautta Jeesuksen totuuteen - ei Paavalin valheisiin.

        Siksi Jeesus tämänkin ilmoitti:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi.
        Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin.
        Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

        Eiköä sinulla ole mitään järjellistä arkipäivän tekemistä, ala jo haravoida pihaasi jos sellainen sattuu olemaan.

        se ainakin hetkeksi vapauttaa foorumin tyhjänpäiväisestä jankutuksestasi muiden iloksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköä sinulla ole mitään järjellistä arkipäivän tekemistä, ala jo haravoida pihaasi jos sellainen sattuu olemaan.

        se ainakin hetkeksi vapauttaa foorumin tyhjänpäiväisestä jankutuksestasi muiden iloksi.

        Tule käymään Savitaipaleella, Puuhamasssani, niin minä näytän sinulle mitä olen viimeisen 11 vuoen aikana SOS-lapsikylien lapsille tehnyt, ja teen edelleen.

        Voisin lahjoitta sinullekin jotain. mitä Puusepän Poika on minuakin opettanut tekemän.

        Tänne Pyhä Henki minut aina on johdattanut, repimään kaltaistesi vihasta palkkaa taivastililleni ja iloitsemaan:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tule käymään Savitaipaleella, Puuhamasssani, niin minä näytän sinulle mitä olen viimeisen 11 vuoen aikana SOS-lapsikylien lapsille tehnyt, ja teen edelleen.

        Voisin lahjoitta sinullekin jotain. mitä Puusepän Poika on minuakin opettanut tekemän.

        Tänne Pyhä Henki minut aina on johdattanut, repimään kaltaistesi vihasta palkkaa taivastililleni ja iloitsemaan:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Eikös sinun pitänyt jättää tämä palsta? No eihän sitä kukaan uskonut sinunlaiselta valehtelijalta kumminkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sinun pitänyt jättää tämä palsta? No eihän sitä kukaan uskonut sinunlaiselta valehtelijalta kumminkaan.

        Niin piti, mutta löysin veripellosta pienen myyränkolon, josta pääsin takaisin, kun huomasin poistaa kuvani, jossa tämä veripellonhoitomies näki aina vaan kuvan minun takapuolestasi, kun kirjoitti:

        Eilen kello 18.41
        "Yötyöt ainakin vähenivät, kun enää ei tarvitse työnnellä Teuvon naamaa pimeyden puskiin."

        Sen jälkeen siinä oli jotakin sääntöjen vastaista, koska sitä viestiä ei keskustelusta: Sinulle - Jari - entinen ystäväni, löytynyt.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jokainen Jumalan valittu on Jumalan poika, Jeesuksen veroinen, kuten oli apostoli Johanneskin, joka ainoana opetuslapsena pysyi Jeesuksen todistajan kuolemaansa asti:

        "Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.
        Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Täydellinen rakkaus oin rakkautta Jeesuksen totuuteen - ei Paavalin valheisiin.

        Siksi Jeesus tämänkin ilmoitti:

        "Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi.
        Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin.
        Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös teidän sanaanne."

        Sinä et kuule koululaisten sanoja, joten olet vainoaja ja olet varmaankin nikkaroinut monta ristiä, joille aiot naulata heidät.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Niin piti, mutta löysin veripellosta pienen myyränkolon, josta pääsin takaisin, kun huomasin poistaa kuvani, jossa tämä veripellonhoitomies näki aina vaan kuvan minun takapuolestasi, kun kirjoitti:

        Eilen kello 18.41
        "Yötyöt ainakin vähenivät, kun enää ei tarvitse työnnellä Teuvon naamaa pimeyden puskiin."

        Sen jälkeen siinä oli jotakin sääntöjen vastaista, koska sitä viestiä ei keskustelusta: Sinulle - Jari - entinen ystäväni, löytynyt.

        Sinä olet paatunut pyhän hengen pilkkaaja, koska et tuo takapuoltasi valoon.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Sinä olet paatunut pyhän hengen pilkkaaja, koska et tuo takapuoltasi valoon.

        Pyllistele sinä vaan kaikessa rauhassa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Pyllistele sinä vaan kaikessa rauhassa.

        "Kiitos pyhän hengen pilkasta".
        Tämä kai osoittaa että minä olen oikea profeetta, koska torjut minun sanani ja "vihaat minua", koska sinulla ei ole yhtään naista.


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Sinä olet paatunut pyhän hengen pilkkaaja, koska et tuo takapuoltasi valoon.

        Ei Teuvolle ole mikään pyhää. Viimeisellä tuomiolla Teuvo punnitaan ja kevyeksi havaitaan. "Profeetta" heitetään Manalaan ikuisiksi ajoiksi miettimään sitä, mitä tulikaan sanottua.


      • Ashera12 kirjoitti:

        "Kiitos pyhän hengen pilkasta".
        Tämä kai osoittaa että minä olen oikea profeetta, koska torjut minun sanani ja "vihaat minua", koska sinulla ei ole yhtään naista.

        Kiitos edelleen. On minulle edelleen saman nainen - vihollinen omassa kodissa - jonka Pyhä Henki johdatti minulle jo silloin 19.1.1958, kun erään tanssisalin ovella tämän ihmisen ensimmäisen kerran näöin, ja Pyhä Henki sanoi: "Tuossa on sinun tyttösi."

        Tuossa hän on edelleen pappiensa perässä kulkien. Eikä erota voi:

        "Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne.

        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Onnekseni en saanut yhtään poikaa.

        Miksi ensimmäinen vihollinen on omassa kodissa? Siihenkin Pyhä Henki antoi vastauksen:

        "Jos eläisit onnellisessa avioliitossa, sinä helposti unohtaisit saamasi tehtävä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Teuvolle ole mikään pyhää. Viimeisellä tuomiolla Teuvo punnitaan ja kevyeksi havaitaan. "Profeetta" heitetään Manalaan ikuisiksi ajoiksi miettimään sitä, mitä tulikaan sanottua.

        Paraskin Saatanalle heitetty kelvoton Kruunun raakki.

        Jumalan kutsun hylännyt:

        "Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!'"

        Pelkäsi naista kuten Pietari, ja kielsi häneltä tehtävän saaneen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos edelleen. On minulle edelleen saman nainen - vihollinen omassa kodissa - jonka Pyhä Henki johdatti minulle jo silloin 19.1.1958, kun erään tanssisalin ovella tämän ihmisen ensimmäisen kerran näöin, ja Pyhä Henki sanoi: "Tuossa on sinun tyttösi."

        Tuossa hän on edelleen pappiensa perässä kulkien. Eikä erota voi:

        "Minä vihaan eroa, sanoo Herra, Israelin Jumala. Joka eroaa, tekee yhtä väärin kuin se, joka tahraa kätensä veriteolla, sanoo Herra Sebaot. Varokaa hylkäämästä vaimoanne.

        Älä luota naapuriin, älä turvaa parhaaseen ystävään. Varo puhumasta mitään vaimolle, joka lepää sylissäsi.
        Poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Onnekseni en saanut yhtään poikaa.

        Miksi ensimmäinen vihollinen on omassa kodissa? Siihenkin Pyhä Henki antoi vastauksen:

        "Jos eläisit onnellisessa avioliitossa, sinä helposti unohtaisit saamasi tehtävä."

        Et olisi noin misogyninen jos sinulla olisi nainen. Muista että valehtelu on väärin.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Et olisi noin misogyninen jos sinulla olisi nainen. Muista että valehtelu on väärin.

        Jos tämän 33 vuoden aikana olisin vaikka yhdenkin valheen suustani päästänyt, olisin siellä riettauden virrassa sinunkin paras kaveri, ja siellä ei naisista olisi puutetta.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos tämän 33 vuoden aikana olisin vaikka yhdenkin valheen suustani päästänyt, olisin siellä riettauden virrassa sinunkin paras kaveri, ja siellä ei naisista olisi puutetta.

        Teuvo: Olen valehdellut vain kerran elämässäni ja se valhe tuli äsken.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Paraskin Saatanalle heitetty kelvoton Kruunun raakki.

        Jumalan kutsun hylännyt:

        "Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!'"

        Pelkäsi naista kuten Pietari, ja kielsi häneltä tehtävän saaneen.

        Pietari oli suuri naistenvihaaja.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Pietari oli suuri naistenvihaaja.

        Suuri pelkuri, joka pelkäsi naisia ja se koitui hänen kohtalokseen, eikä siinä enää katkera itkukaan auttanut, kun muisti Jeesuksen sanat:

        "Väisty tieltäni, Saatana, sinä tahdot saada minut lankeamaan, sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta vaan Saatanasta,

        Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, se tullaan kieltämään Jumalan enkelien edessä."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Suuri pelkuri, joka pelkäsi naisia ja se koitui hänen kohtalokseen, eikä siinä enää katkera itkukaan auttanut, kun muisti Jeesuksen sanat:

        "Väisty tieltäni, Saatana, sinä tahdot saada minut lankeamaan, sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta vaan Saatanasta,

        Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, se tullaan kieltämään Jumalan enkelien edessä."

        Saatana palkitsi Pietarin kieltämisen erinomaisella tavalla.

        Teki hänestä Rooman ensimmäisen paavin ja rakensi hänelle Suuren Pietarinkirkon.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Suuri pelkuri, joka pelkäsi naisia ja se koitui hänen kohtalokseen, eikä siinä enää katkera itkukaan auttanut, kun muisti Jeesuksen sanat:

        "Väisty tieltäni, Saatana, sinä tahdot saada minut lankeamaan, sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta vaan Saatanasta,

        Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, se tullaan kieltämään Jumalan enkelien edessä."

        Joko olet ehtinyt käydä täyteen miehuuteen-kurssisi loppuun?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paraskin Saatanalle heitetty kelvoton Kruunun raakki.

        Jumalan kutsun hylännyt:

        "Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!'"

        Pelkäsi naista kuten Pietari, ja kielsi häneltä tehtävän saaneen.

        Tyylillesi uskollisesti haukut kaikki sinua arvostelevat, mutta sinua odottaa tyly kohtalo viimeisellä tuomiolla, ja sille et sinä omatekoinen "profeetta" valitettavasti mitään mahda.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyylillesi uskollisesti haukut kaikki sinua arvostelevat, mutta sinua odottaa tyly kohtalo viimeisellä tuomiolla, ja sille et sinä omatekoinen "profeetta" valitettavasti mitään mahda.

        Jos olisi Saanan ilmoituksen mukainen omatekoinen profeetta, ei sinullakaan olisi mitään syytä Kristukselta saatua Henkeä herjata.


      • Tämä kertoo jotakin muuta:
        1957 - 1958 Varusmies palvelus IlmavVP tutkajohtja-au
        1958 - 1959 Kanta-aliupseerikoulu
        1962 - 1963 Tutkamestarikurssi Sähköteknillinen koulu
        1958 - 1983 Tutkamestarina Ilmavoimien tutka-asemalla
        28.2.1983 Sotilaseläkkeelle
        11.8.1985 Jeesus Kristus ilmestyi
        1985-1988 Pyhän Hengen koulutus
        31.1.1988 Loppututkinto ahtaassa portissa
        8.11.1988 Lähetyskäsky


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä kertoo jotakin muuta:
        1957 - 1958 Varusmies palvelus IlmavVP tutkajohtja-au
        1958 - 1959 Kanta-aliupseerikoulu
        1962 - 1963 Tutkamestarikurssi Sähköteknillinen koulu
        1958 - 1983 Tutkamestarina Ilmavoimien tutka-asemalla
        28.2.1983 Sotilaseläkkeelle
        11.8.1985 Jeesus Kristus ilmestyi
        1985-1988 Pyhän Hengen koulutus
        31.1.1988 Loppututkinto ahtaassa portissa
        8.11.1988 Lähetyskäsky

        Jatkan vielä.
        Ylennykset:
        Korpraali 3.8.1957
        Alikersantti 1.10.1957
        Kersantti 15.5.1958
        Ylikersantti 1.8.1961
        Vääpeli 1.11.1963
        Ylivääpeli 1.11.1965
        Sotilasmestari 9.12.1967
        Mestarin sotilas 11.8.1985 alkaen


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä kertoo jotakin muuta:
        1957 - 1958 Varusmies palvelus IlmavVP tutkajohtja-au
        1958 - 1959 Kanta-aliupseerikoulu
        1962 - 1963 Tutkamestarikurssi Sähköteknillinen koulu
        1958 - 1983 Tutkamestarina Ilmavoimien tutka-asemalla
        28.2.1983 Sotilaseläkkeelle
        11.8.1985 Jeesus Kristus ilmestyi
        1985-1988 Pyhän Hengen koulutus
        31.1.1988 Loppututkinto ahtaassa portissa
        8.11.1988 Lähetyskäsky

        Taas valehtelet. Jeesus ei ole sinulle ilmestynyt, niinkuin ei ole ilmestynyt kenellekään muullekaan. Olit joko kauheassa kankkusessa tai nauttinut sodanaikaista höökipulveria tai napannut vääriä sieniä. Niistä tulee mainioita Jeesus-hallusinaatioita.

        Todennäköisempää on kuitenkin, että olet itse keksinyt koko jutun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas valehtelet. Jeesus ei ole sinulle ilmestynyt, niinkuin ei ole ilmestynyt kenellekään muullekaan. Olit joko kauheassa kankkusessa tai nauttinut sodanaikaista höökipulveria tai napannut vääriä sieniä. Niistä tulee mainioita Jeesus-hallusinaatioita.

        Todennäköisempää on kuitenkin, että olet itse keksinyt koko jutun.

        Lue: Mihin teillä on kiire.


    • Lopputodistuksen sain lähes 33 vuotta sitten:

      Tapahtui 8.11.1988 .

      Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa. Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

      "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

      "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
      Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

      Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

      "Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

      Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.

      • Koska Raamattu ja sinä olette niin misogynisiä niin autuaita ovat naiset.
        Koska "sinä vihaat minua kuin ruttoa" olen minäkin autuas.
        Sepäs kävi helposti.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Koska Raamattu ja sinä olette niin misogynisiä niin autuaita ovat naiset.
        Koska "sinä vihaat minua kuin ruttoa" olen minäkin autuas.
        Sepäs kävi helposti.

        Hyvin on Saatana sinut kouluttanut. Kun tulkitset Raamattua Pirun kainalossa istuen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Hyvin on Saatana sinut kouluttanut. Kun tulkitset Raamattua Pirun kainalossa istuen.

        Sinä se tunnut perunat näkevän joka kolkassa ja
        eipä kestä.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Sinä se tunnut perunat näkevän joka kolkassa ja
        eipä kestä.

        *pirun 😆


      • Ashera12 kirjoitti:

        Sinä se tunnut perunat näkevän joka kolkassa ja
        eipä kestä.

        Etenkin sohvilla loikoilemassa.


      • Anonyymi

        Pilvilinnasi ovat säälittäviä ja haihtuvat heti kun tulee pienikin tuulenvire. Ihmisten vihalla et saa palkkaa ikuista elämää varten. Tässä logiikkasi heittää häränpyllyä. Viha ei hyödytä ketään ja sinun olisi pitänyt jo vuosia sitten valita toinen tie. Mutta jatka vain valitsemallasi tiellä, se tie johtaa ei taivaaseen vaan helvettiin etkä edes tajua sitä. Paatunut vanha mies, urautunut omiin harhoihinsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilvilinnasi ovat säälittäviä ja haihtuvat heti kun tulee pienikin tuulenvire. Ihmisten vihalla et saa palkkaa ikuista elämää varten. Tässä logiikkasi heittää häränpyllyä. Viha ei hyödytä ketään ja sinun olisi pitänyt jo vuosia sitten valita toinen tie. Mutta jatka vain valitsemallasi tiellä, se tie johtaa ei taivaaseen vaan helvettiin etkä edes tajua sitä. Paatunut vanha mies, urautunut omiin harhoihinsa.

        Kerro vielä, mitä sitten tapahtuu, kun Matkalainen lähteen Lounaistuulella etelänmatkalle?

        "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka on vihoissaan veljelleen, on ansainnut oikeuden tuomion.
        Samoin jokainen, joka sanoo veljelleen: 'Senkin hölmö', on ansainnut Suuren neuvoston tuomion, ja se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Etenkin sohvilla loikoilemassa.

        Jos sillä ei ole aikaa muuhun niin tuskinpa sitä tarvitsee pelätä ja
        eipä kestä.


      • Anonyymi

        Unohdit sopivasti vuoden 1989, jolloin sinua yritettiin saada mielisairaalaan.
        Ei tarvitse kuin vilkaista profiiliasi todetakseen, että sairaalalle olisi entistä suurempi tarve.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Jos sillä ei ole aikaa muuhun niin tuskinpa sitä tarvitsee pelätä ja
        eipä kestä.

        Se sinussa, Ashera 12, on erinomaista, kun et ole laittanut kuvaasi, koska olisin saattanut syyllistyä tähän syntiin:

        "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit sopivasti vuoden 1989, jolloin sinua yritettiin saada mielisairaalaan.
        Ei tarvitse kuin vilkaista profiiliasi todetakseen, että sairaalalle olisi entistä suurempi tarve.

        Minä tunsin miehen, joka oli erittäin tyytyväinen ajokorttikuvaansa, mutta siitä huolimatta vein hänet ainakin kaksi kertaa Hartaanselältä Oulun psykiatrian osastolle, koska hän pelkäsi lentäviä mustia kissoja.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se sinussa, Ashera 12, on erinomaista, kun et ole laittanut kuvaasi, koska olisin saattanut syyllistyä tähän syntiin:

        "Mutta minä sanon teille: jokainen, joka katsoo naista niin, että alkaa himoita häntä, on sydämessään jo tehnyt aviorikoksen hänen kanssaan."

        Eikös kuvan puute ollut vasta ihan hirveä synti?
        Kovin nopeasti se "Jeesus" muuttaa mieltään 🤔


    • Anonyymi

      Pidämme Sunia vääränä profeettana, koska hän on väärä profeetta. Sen todistavat hänen Jeesusta herjaavat kirjoituksensa ja uhkauksensa sekä Saatanan kanssa veljeily. Profeetta? Ei jatkoon.

      • Samaa mieltä olivat esi-isäsikin lähettäjästäni:

        Hän on perillinen, tapetaan hänet, niin perintö on on meidän.

        Ja murhaajan perinnön saitte.


    • Anonyymi

      Jos arvostusta etsit, niin täältä (missä riipustuksesi ovat kaikkien nähtävissä) sitä et saa. Mutta oletkin totaalinen masokisti, joka kaipaa toisten paheksuntaa ja haukkumista niin, ettei voi pysyä poissa. Olet kuin ne munkit, jotka ruoskivat itseään.
      Mutta taivaaseen ei pääse silläkään tavalla.

    • Tätäkin oli käytetty vappumarssilla.

    • Etsikää, niin te löydätte.

    • Kohta alkaa yö.

      • MIKSI te taas päästitte Saatanan siinolaisen varstamaan nimeni ja kuvani, vaikka poistin sen profiilistani?


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        MIKSI te taas päästitte Saatanan siinolaisen varstamaan nimeni ja kuvani, vaikka poistin sen profiilistani?

        Kärsitkö harhoista - vai nautitko niistä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kärsitkö harhoista - vai nautitko niistä ?

        En kärsi, vaan nautin, koska sinä niistä kärsit.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe