Missä pikkupakussa (esim. Partner, Courier, Caddy) tavaratilan pituus olisi vähintään 2,5m?
Isolle pakulle ei ole tarvetta, mutta tavaratilaan pitäisi mahtua 2,35m pitkä laatikko.
Pikkupakun tavaratilan pituus
7
182
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kellään pikkupakun omistajalla ole mittanauhaa?
- Anonyymi
Etkö osaa käyttää ATK:ta paremmin? Google haku ja sinne oikeat hakusanat joita voit vaihdella ja ihme tapahtuu.
- Anonyymi
SInä kysyt ja jokaisen suomalaisen pakun omistajan pitää sännätä mittaamaan? Ihan jokainen pakun omistahan lukee juuri sinun käskysi, tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa käyttää ATK:ta paremmin? Google haku ja sinne oikeat hakusanat joita voit vaihdella ja ihme tapahtuu.
Kannattaa muuten itse kokeilla.
Aika hyvin on tavaratilan mitat piiloitettu.
Varsinkin jos haluaa tietoa 2010-luvun malleista.
Jollain merkillä on tieto tarjolla, toisilla taas ei välttämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SInä kysyt ja jokaisen suomalaisen pakun omistajan pitää sännätä mittaamaan? Ihan jokainen pakun omistahan lukee juuri sinun käskysi, tietysti.
Niin, tahallinen väärin ymmärtäminen on nykyään yleistä, mutta ei haittaa, kun kaikki tekee niin...
- Anonyymi
Kyllä joudut Transporterin kokoluokkaan mennä.
- Anonyymi
Tämmöisen huomion olen tehnyt, että taitaa olla normaalin pakettiauton hommaaminen edessä.
Pienempi riittäisi, koska vie vähemmän polttoainetta ja käyttökulut on todennäköisesti edullisemmat.
Autowiki kertoo seuraavaa.
Fiat Scudo 1995-2007
Pituus: 4440 mm
Tavaratilan pituus: 2059 mm
Fiat Scudo
Pituus: 4805/5135 mm
Mutta ei tavaratilan pituutta.
Joten päättelyksi menee
Kun taas Citroen Jumpystä tiedetään.
L1H1 akselinväli 3000 tavaratilan pituus 2254
L2H1 akselinväli 3122 tavaratilan pituus 2584
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192