Nyt kun miettii

Anonyymi

Niin musta on tullut vähän höppänä🤣.. Vuosien varrella, yhden ihmisen tavattuaan, mutta kivaahan tälleen on olla.. Sekaisin elämästä, sekaisin rakkaudesta 💞..

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, mää oonnä vähän sammoo mieltä .

• Anonyymi

Kiitos, nämä oli tämän päivän ajatuksia, kun yksinään hymähtelen.

• Anonyymi

En tiiä. Mä puolestani taidan vaan olla idiootti. Hän takuulla vain antaisi ihmettelevän mulkaisun tai naurahtaisi. Tuhlaan aikaani olemattomaan kun mun pää on nyrjähtännyt. Pidän vakavan puhuttelun itselleni. Ja kaipaisin vierelle naista, joka ymmärtää. Hyväksyy et oon paska välillä. Ryhdistäydyn ja lopetan neidin kuolaamisen. Haluan oikeasti pitää kädestä kiinni ja syliin. Mä sulkeuduin nyt. Onnea elämääsi. Lähden etsii jotain todellista.

• Anonyymi

Kaikki on paskoja välillä, se on ihan ymmärrettävää. Älä välitä, munkin pää nyrjähtänyt ja pahasti, mutta silti jaksan hymyillä sille.. En usko, et koskaan kadun tätä vaihetta.

Ja tack tack!

• Anonyymi

Tietääkö tunteistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on paskoja välillä, se on ihan ymmärrettävää. Älä välitä, munkin pää nyrjähtänyt ja pahasti, mutta silti jaksan hymyillä sille.. En usko, et koskaan kadun tätä vaihetta.

Ja tack tack!

Kuule. Täällä tulee ihan täyshöperöksi. Sekopäiden sankarihautausmaa. Se on kuule Samma på svenska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule. Täällä tulee ihan täyshöperöksi. Sekopäiden sankarihautausmaa. Se on kuule Samma på svenska.

En mä täällä vaan ihan muualla. Pus.. Pus.. Mun perään kattojalle 😘..

• Voin kertoa että täällä toinen samanlainen, tosin mulla ajatukset on miehessä. Olen todennut ettei niistä vakavista puhutteluista, mitä itselleni olen kymmeniä kertoja pitänyt, ole juurikaan apua kuin lyhyeksi ajaksi kerrallaan.

Koita kestää.. Joitakin ihmisiä on vain vaikea jättää taakseen. Siitäkin huolimatta,että itselläni on fyysisiä rajoitteita, jotka aiheuttavat yhdessöololle jos ei esteitä, niin ainakin hidasteita. Toisaalta en halua olla kenellekään taakka tai rasite, siitäkin huolimatta että hän sai sydämeni taas tuntemaan vuosikymmenen tauon jälkeen. Siitä olen hänelle kiitollinen, vaikken sitä tule hänelle koskaan sanomaan.

Tämä sivusta.

• Anonyymi

Ei yhdestä ihmisestä voi mennä sekaisin..

• Anonyymi

Woi mennä! Tai siis ei pitäisi mennä, mutta niin on vaan käynyt.

• Anonyymi

Se kestää vaan hetken onneksi.Liika innostus saa ihmisen käyttäytymään höperösti.

• Anonyymi

Hetken😅 mikä kelläkin käsitys hetkestä.

• Anonyymi

Musta on vaan tullut vanhuudenhöperö, välillä unohtaa mitä oli tekemässä ja silleen. Rakkaus ei vaan ollut mun kohdalle tarkoitettu juttu, mutt onnee vaan teille rakastuneille, rakkautta saaville jne..👍👍

• Anonyymi

Hmm, surullista! Oikeastaan en ihan hirveesti tykkää tästä tunteesta, vaikka tykkäänkin, mutta ihana olla höperö🤸‍♂️... 🤸‍♂️... Älä nyt vielä.. Elämässä voi tapahtua yllättäviä käänteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, surullista! Oikeastaan en ihan hirveesti tykkää tästä tunteesta, vaikka tykkäänkin, mutta ihana olla höperö🤸‍♂️... 🤸‍♂️... Älä nyt vielä.. Elämässä voi tapahtua yllättäviä käänteitä.

Niin, mähän voin kupsahtaa ennen aikojani🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mähän voin kupsahtaa ennen aikojani🤣🤣

Kaikki voi kupsahtaa ennen aikojaan.

• Anonyymi

Onko tuorekin rakkaus?

• Anonyymi

No mutta öhöm.. On, on.. Niin tuore, ettei poistu vaikka päällään seisoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      141
      7988
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3170
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      389
      2254
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1780
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      150
      1644
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1481
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1248
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1239
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1162
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1142
    Aihe