Niin musta on tullut vähän höppänä🤣.. Vuosien varrella, yhden ihmisen tavattuaan, mutta kivaahan tälleen on olla.. Sekaisin elämästä, sekaisin rakkaudesta 💞..
Nyt kun miettii
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mää oonnä vähän sammoo mieltä .
- Anonyymi
Kiitos, nämä oli tämän päivän ajatuksia, kun yksinään hymähtelen.
- Anonyymi
En tiiä. Mä puolestani taidan vaan olla idiootti. Hän takuulla vain antaisi ihmettelevän mulkaisun tai naurahtaisi. Tuhlaan aikaani olemattomaan kun mun pää on nyrjähtännyt. Pidän vakavan puhuttelun itselleni. Ja kaipaisin vierelle naista, joka ymmärtää. Hyväksyy et oon paska välillä. Ryhdistäydyn ja lopetan neidin kuolaamisen. Haluan oikeasti pitää kädestä kiinni ja syliin. Mä sulkeuduin nyt. Onnea elämääsi. Lähden etsii jotain todellista.
- Anonyymi
Kaikki on paskoja välillä, se on ihan ymmärrettävää. Älä välitä, munkin pää nyrjähtänyt ja pahasti, mutta silti jaksan hymyillä sille.. En usko, et koskaan kadun tätä vaihetta.
Ja tack tack! - Anonyymi
Tietääkö tunteistasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on paskoja välillä, se on ihan ymmärrettävää. Älä välitä, munkin pää nyrjähtänyt ja pahasti, mutta silti jaksan hymyillä sille.. En usko, et koskaan kadun tätä vaihetta.
Ja tack tack!Kuule. Täällä tulee ihan täyshöperöksi. Sekopäiden sankarihautausmaa. Se on kuule Samma på svenska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule. Täällä tulee ihan täyshöperöksi. Sekopäiden sankarihautausmaa. Se on kuule Samma på svenska.
En mä täällä vaan ihan muualla. Pus.. Pus.. Mun perään kattojalle 😘..
Voin kertoa että täällä toinen samanlainen, tosin mulla ajatukset on miehessä. Olen todennut ettei niistä vakavista puhutteluista, mitä itselleni olen kymmeniä kertoja pitänyt, ole juurikaan apua kuin lyhyeksi ajaksi kerrallaan.
Koita kestää.. Joitakin ihmisiä on vain vaikea jättää taakseen. Siitäkin huolimatta,että itselläni on fyysisiä rajoitteita, jotka aiheuttavat yhdessöololle jos ei esteitä, niin ainakin hidasteita. Toisaalta en halua olla kenellekään taakka tai rasite, siitäkin huolimatta että hän sai sydämeni taas tuntemaan vuosikymmenen tauon jälkeen. Siitä olen hänelle kiitollinen, vaikken sitä tule hänelle koskaan sanomaan.
Tämä sivusta.
- Anonyymi
Ei yhdestä ihmisestä voi mennä sekaisin..
- Anonyymi
Woi mennä! Tai siis ei pitäisi mennä, mutta niin on vaan käynyt.
- Anonyymi
Se kestää vaan hetken onneksi.Liika innostus saa ihmisen käyttäytymään höperösti.
- Anonyymi
Hetken😅 mikä kelläkin käsitys hetkestä.
- Anonyymi
Musta on vaan tullut vanhuudenhöperö, välillä unohtaa mitä oli tekemässä ja silleen. Rakkaus ei vaan ollut mun kohdalle tarkoitettu juttu, mutt onnee vaan teille rakastuneille, rakkautta saaville jne..👍👍
- Anonyymi
Hmm, surullista! Oikeastaan en ihan hirveesti tykkää tästä tunteesta, vaikka tykkäänkin, mutta ihana olla höperö🤸♂️... 🤸♂️... Älä nyt vielä.. Elämässä voi tapahtua yllättäviä käänteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, surullista! Oikeastaan en ihan hirveesti tykkää tästä tunteesta, vaikka tykkäänkin, mutta ihana olla höperö🤸♂️... 🤸♂️... Älä nyt vielä.. Elämässä voi tapahtua yllättäviä käänteitä.
Niin, mähän voin kupsahtaa ennen aikojani🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mähän voin kupsahtaa ennen aikojani🤣🤣
Kaikki voi kupsahtaa ennen aikojaan.
- Anonyymi
Onko tuorekin rakkaus?
- Anonyymi
No mutta öhöm.. On, on.. Niin tuore, ettei poistu vaikka päällään seisoisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142