Nyt kun miettii

Anonyymi

Niin musta on tullut vähän höppänä🤣.. Vuosien varrella, yhden ihmisen tavattuaan, mutta kivaahan tälleen on olla.. Sekaisin elämästä, sekaisin rakkaudesta 💞..

18

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, mää oonnä vähän sammoo mieltä .

• Anonyymi

Kiitos, nämä oli tämän päivän ajatuksia, kun yksinään hymähtelen.

• Anonyymi

En tiiä. Mä puolestani taidan vaan olla idiootti. Hän takuulla vain antaisi ihmettelevän mulkaisun tai naurahtaisi. Tuhlaan aikaani olemattomaan kun mun pää on nyrjähtännyt. Pidän vakavan puhuttelun itselleni. Ja kaipaisin vierelle naista, joka ymmärtää. Hyväksyy et oon paska välillä. Ryhdistäydyn ja lopetan neidin kuolaamisen. Haluan oikeasti pitää kädestä kiinni ja syliin. Mä sulkeuduin nyt. Onnea elämääsi. Lähden etsii jotain todellista.

• Anonyymi

Kaikki on paskoja välillä, se on ihan ymmärrettävää. Älä välitä, munkin pää nyrjähtänyt ja pahasti, mutta silti jaksan hymyillä sille.. En usko, et koskaan kadun tätä vaihetta.

Ja tack tack!

• Anonyymi

Tietääkö tunteistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on paskoja välillä, se on ihan ymmärrettävää. Älä välitä, munkin pää nyrjähtänyt ja pahasti, mutta silti jaksan hymyillä sille.. En usko, et koskaan kadun tätä vaihetta.

Ja tack tack!

Kuule. Täällä tulee ihan täyshöperöksi. Sekopäiden sankarihautausmaa. Se on kuule Samma på svenska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule. Täällä tulee ihan täyshöperöksi. Sekopäiden sankarihautausmaa. Se on kuule Samma på svenska.

En mä täällä vaan ihan muualla. Pus.. Pus.. Mun perään kattojalle 😘..

• Voin kertoa että täällä toinen samanlainen, tosin mulla ajatukset on miehessä. Olen todennut ettei niistä vakavista puhutteluista, mitä itselleni olen kymmeniä kertoja pitänyt, ole juurikaan apua kuin lyhyeksi ajaksi kerrallaan.

Koita kestää.. Joitakin ihmisiä on vain vaikea jättää taakseen. Siitäkin huolimatta,että itselläni on fyysisiä rajoitteita, jotka aiheuttavat yhdessöololle jos ei esteitä, niin ainakin hidasteita. Toisaalta en halua olla kenellekään taakka tai rasite, siitäkin huolimatta että hän sai sydämeni taas tuntemaan vuosikymmenen tauon jälkeen. Siitä olen hänelle kiitollinen, vaikken sitä tule hänelle koskaan sanomaan.

Tämä sivusta.

• Anonyymi

Ei yhdestä ihmisestä voi mennä sekaisin..

• Anonyymi

Woi mennä! Tai siis ei pitäisi mennä, mutta niin on vaan käynyt.

• Anonyymi

Se kestää vaan hetken onneksi.Liika innostus saa ihmisen käyttäytymään höperösti.

• Anonyymi

Hetken😅 mikä kelläkin käsitys hetkestä.

• Anonyymi

Musta on vaan tullut vanhuudenhöperö, välillä unohtaa mitä oli tekemässä ja silleen. Rakkaus ei vaan ollut mun kohdalle tarkoitettu juttu, mutt onnee vaan teille rakastuneille, rakkautta saaville jne..👍👍

• Anonyymi

Hmm, surullista! Oikeastaan en ihan hirveesti tykkää tästä tunteesta, vaikka tykkäänkin, mutta ihana olla höperö🤸‍♂️... 🤸‍♂️... Älä nyt vielä.. Elämässä voi tapahtua yllättäviä käänteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm, surullista! Oikeastaan en ihan hirveesti tykkää tästä tunteesta, vaikka tykkäänkin, mutta ihana olla höperö🤸‍♂️... 🤸‍♂️... Älä nyt vielä.. Elämässä voi tapahtua yllättäviä käänteitä.

Niin, mähän voin kupsahtaa ennen aikojani🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mähän voin kupsahtaa ennen aikojani🤣🤣

Kaikki voi kupsahtaa ennen aikojaan.

• Anonyymi

Onko tuorekin rakkaus?

• Anonyymi

No mutta öhöm.. On, on.. Niin tuore, ettei poistu vaikka päällään seisoisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      76
      5442
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      117
      1805
    3. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      23
      1720
    4. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1688
    5. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      57
      1659
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      52
      1087
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      73
      1026
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      835
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      819
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      60
      818
    Aihe