Nukuitko tuleva kaunis naiseni paremmin viime yösi ?

Anonyymi

❤️ tulivaan mieleen et saitko pitämmät unet toissa yönä

45

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nukkunut joka yö sikeästi kun tukki.

• Anonyymi

Nukuin ihan hyvin viime yönä, kiitos kysymästä. :) Toisinaan ollut univaikeuksia, varsinkin silloin kun on stressaantunut. Olen huomannut sen, että kun pitää kiinni toivosta, on vähemmän stressaantunut ja nukkuu myös paremmin.

• Anonyymi

Ihana!

• Anonyymi

Nukuin tarpeeksi. Tuntimääräisesti en yhtä paljon nyt, mutta vähän levollisemmin ja näin ok unia. Rakastan ❤️

• Itse asiassa sain nukuttua pitempään toissa yönä, kuin viime yönä. Tosin eipä se pidempi uni vaikuttanut mitenkään virkeyteen, kun samalla tavalla tuli unissaan pyörittyä silloin mitä viime yönä. Pääasia on että saan ylipäätään nukuttua, kun muutoin pää ei kestäisi.

• Anonyymi

Tuleva? Tiedät tämän varmuudella? Kauniista en tiedä. En nukkunut paljoa tunnillisesti mutta pitkästä aikaa yhteen putkeen mikä oli tarpeen.

• Anonyymi

Ei sit varmaan ollut sulle, oli kauniille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän paras!

Sivudta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskin hänkään tiedostaa olevansa kaunis. Harvemmin kukaan pitää itseään kauniina. Kauneus on katsojan silmässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuskin hänkään tiedostaa olevansa kaunis. Harvemmin kukaan pitää itseään kauniina. Kauneus on katsojan silmässä.

Ei edelleenkään ollut sulle vaan kauniille. Eiköhän jokainen tiedä ulkonäkönsä, jos peilin omistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneuden voi tuntea, mun mielestä se on tunne. Silloin, kun teen oikein ja valitsen (joku vaikka vaikea moraalinen valinta) hyvän minulle tulee kaunis olo. Tuntuu hyvältä olla kaunis ja siitä saa olla kiitollinen.

Itsessään rumuuden ja kauneuden tunnistava ihminen pystyy molemmat puolet myös toisissa havaitsemaan. Ajattelen, että kauneus realisoituu konkreettisesti kauniissa ihmisissä...ikään kuin tulee todeksi silminnähden. Asioilla on aina monta ulottuvuutta: syvyys, leveys, pituus, korkeus, mentaalinen ja fyysinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kerro mikä hänestä kauniin tekee?

• Anonyymi

Viime yönä, kyllä nukuin hyvin..

• Anonyymi

No hyvä , kuinka paljon 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvä , kuinka paljon 😊

Noin 10h.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin 10h.

Kiva juttu 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva juttu 😊

On se...

• Anonyymi

Nukuin huonosti. Varmaan johtuu siitä, että viime yönä en nukkunut nakuna. Pitää tänä yönä olla taas ilman alushousuja.

• Anonyymi

Nukuin tollase t 12,5h

• Anonyymi

Nukun melko huonosti yleensä.

• Anonyymi

Mutta ei ollut minulle ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ollut minulle ;)

Ja olen hyvin, hyvinkin kaunis :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olen hyvin, hyvinkin kaunis :)

Kauniiksi itseään kuvaava mies, mielenkiintoista taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniiksi itseään kuvaava mies, mielenkiintoista taas

Sivusta vaan totean, että voitko lopettaa tuon naisten haukkumisen miehiksi? Eikö sinun narsistiaivoihin uppoa se, että muitakin naisia on tällä palstalla kuin sinä? Anna muiden naisten kirjoittaa, pakkoko sinun on tulla tuota sukupuolta julistamaan joka hemmetin viestiin. Minunkin aloituksiin olet monesti tullut pelleilemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta vaan totean, että voitko lopettaa tuon naisten haukkumisen miehiksi? Eikö sinun narsistiaivoihin uppoa se, että muitakin naisia on tällä palstalla kuin sinä? Anna muiden naisten kirjoittaa, pakkoko sinun on tulla tuota sukupuolta julistamaan joka hemmetin viestiin. Minunkin aloituksiin olet monesti tullut pelleilemään.

No mitäpä sanoisit niille naisille sitten, jotka provosoituu tuon trollin ns itsensäkehumisesta ja kuvittelee jonkun köykäisen legendan perusteella tuntevansa ko henkilön? Rähjäätkö heille tasapuolisesti? Itsensä kanssa sinut oleminen on kaunista, mutta et kai nyt oikeasti usko, että kukaan kehuu itseään oikeasti noin, vaikka kuinka pitäisi omasta ulkonäöstään. Kenelläpä meistä sitä ei piisaisi, mutta ei se saa olla syy lyödä toista ihmisenä lyttyyn.

• Anonyymi

Äsken kävin kaupassa ja päässä soi yksi biisi se menee näin: TÄSSÄ TULEE MUUMI MUUMI MUUMI MAMMA MUUMIPAPPA MUUMI MUUMI🎶

• Anonyymi

Heh..no nukuitko yösi hyvin kun oli noin rattoisaa?
        ..kyselee yksi kaunis.
        Minä nukun silloin hyvin kun olen onnellinen hänestä joka on kertonut kaipaavansa minua.

• Anonyymi

Huonosti olen nukkunut mutta kyllä se tästä paremmaksi muuttuu.

• Anonyymi

Kyllä kun saa itsensä kuntoon😚

• Anonyymi

Kiitos, viime yönä nukuin hyvin.
      Ollut aika pitkiä ja intensiivisiä päiviä. Monessa mielessä.

• Anonyymi

Hänellä työpäivä kotona sen tiedän varmuudelle ja olen huomannut käydessään ton intessiivisen. Oon huomannut myös kuinka tykkään hänestä 😊

• Anonyymi

Hyvä kun sait piti vielä sanoo ❤️

• Anonyymi

Meinaakko että nyt ruma, mutta jotenki ihmeen kaupalla kaunistuu? On kyllä jo aika pitkälle menevää optimismia.

• Anonyymi

No jos palstamanipulaatiota tarkoitat, niin ne ei kyllä yöunia hetkauta suuntaan jos toiseenkaan.

• Anonyymi

Samaa mieltä, hyvin nukuttaa öisin ja tyyny on hyvin.

• Anonyymi

Kohtuullisesti oon nukkunut. Paremmin nukkuisin rakkaan unituhinaa kuunnellen ja kehonsa lämmön aistien.

• Anonyymi

Kuka on sun "rakas"

• Anonyymi

Jos nukkuisi olisi hyvä

• Anonyymi

Hyvää yötä S ❤️
      J...

• Anonyymi

En tiiä oikeesti ootko tuleva naiseni mut miten sä oot omana itsenäsi kauniin sydämmen muotoinen ja tuntuinen Si ❤️ Jo

• Anonyymi

Kuulitko

• Anonyymi

Kuulitko

• Anonyymi

Kuulitko

• Anonyymi

Tällä palstalla ei ole tulevia eikä meneviä. Kaikki menetettyjä.

• Anonyymi

Kuulitko

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82