Olisko suolasta vai makeaa! 😊
Millasta ruokaa nainen tekisit mulle/hänelle?
113
53
Vastaukset
- Anonyymi
Osaan tehdä perusruokia ja leipoa perusjuttuja. Tietysti ohjeista seuraamalla varmaan uudetkin reseptit onnistuisi harjoittelulla. Onneksi netti on täynnä mielenkiintoisia reseptejä, joilla saa vaihtelua tarvittaessa.
- Anonyymi
Pitää vielä lisätä, että pidän ja arvostan ruoanlaittotaitoisia miehiä. Se on ehdottomasti miehessä plussaa!
- Anonyymi
En minkäänlaisia. Kun etsin kumppania niin etsin sellaista joka osaa laittaa ruokaa ja yhdessä voimme myös laittaa ruokaa.
- Anonyymi
Just laitoin kaikkee...lasagnea, aurajuustokeittoa, pizzaa, vaalea leipä. Vähän aikaa riittää, vapun yli. Mä olen se makea😂
- Anonyymi
Se on mun tapa nollata pää..onhan vappu!!
- Anonyymi
Taidat olla rasvainen etkä makea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mun tapa nollata pää..onhan vappu!!
Ok, asia selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla rasvainen etkä makea
Sinä Erkki Eines et ymmärä ruuanlaitosta mitään.
- Anonyymi
Mun ruoka ei ole mitään sontaa!!!
- Anonyymi
Että olet nolo.
- Anonyymi
hampurilaisia osaan tehdä, kahvia keittää, teetä tehdä,
kaurapuuroa, kalaa, paistettuna pannulla,
hmm...
vähän väsähtänyt olen, mutta, toivon jollain naaivilla, tavalla,
että kaikki menee paremmin,
ei monella ihmisellä Suomessa ole varaa kuin maitoon ja kaurapuuroon,
voin kanssa, ja, silloin pitää miettiä että onko se voita vai voin korviketta,
ei elämä Suomessa ole helppoa.
ja, joskus toivon että Suomi olisi, vain Suomi jälleen,
eikä,
vain, veropainajainen, monelle ihmiselle, jotka kituuttavat, elämäänsä,
ja, katsoen eteen elämässään joka päivä, vain, tyhjyyttä ja elämän, ja,
kylmyyttä, vain, näkevät,
ja, osa vain kahmii ja kahmii lisää rahaa,
kun, toinen, toivonsa heittää, ja, on vain yksi surullinen tilasto lisää,
toisen, vain, lisää kahmiessa rahaa, on, vain,
eikä mikään riitä, todellakaan, silloinkaan,
ei edes toisten hätä, tai edes jopa lähimmäisen,
tai, itse kuolema, kylmä ja peruuttamaton,
toivon, ja toivon sitä, että jonain päivänä,
Suomen painajaiset ovat ohitse, ja, Suomi on jälleen Suomi,
Onnellisten ihmisten onnela, suurenmoinen, ja yltäkylläinen,
kuin, itse elämän, kuuluisi ja pitäisi olla,
eikä vain, toisten "onni", kun näkee toisen hätää näkevän,
ja, miettii, ojanpohjaa, synkkää, ja, kovempaakin kovempaa,
josta, vain harvat pääsevät liikkeelle, tai havahtuvat,
että, uhri, olen toisten ahneuden,
pohjattoman ja kyltymättömän,
ja, silloin, kun ojanpohjalta ihmis poloinen, nousee, jaloille tukeville,
silloin viha ja vihaakin suurempi raivo, on totinen ja kova,
ja, hymy, mitä irvokkain, mitä kuvitella, voi,
kasvoillaan, "ihmisen", joka rahaa palvoo, ja julistaa ahneuksissaan,
sillä mikään ei ole sen raivon arvoista,
kun, joku ojanpohjalta, ei nouse,
vaan, hautausmaalle nousee,
ja, sieltä maan uumeniin lasketaan,
toisten tyhmyyden, takia, ikuiseen lepoon, "kunniallisen" ihmisen,
irvokkaan naamion, takaa, hymyillen, kuolemaansa saakka,
toisen, epäonnea, elämän, rahaa taskussaan, ja "onni" lopulta,
siinä samassa,
eikä, itse ihmisessä,
=( - Anonyymi
Läskisoosia ja makaronivelliä. Niistäisin räkää sekaan.
- Anonyymi
Ai makeutta antamaan?
- Anonyymi
Pääsiäisenä olisit saanut sitruunapastaa ja karitsanlihapullia punaviinin kera sekä jälkkäriksi aprikoosi-sitruunakakkua. :P
Vapun menu on vielä auki... ;)- Anonyymi
Viini vanhentaa, lisäksi värjää hampaat keltaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset vanhenevat kuin viini, toiset kuin maito. Sinä lienet näitä jälkimmäisiä, porkkanapurija ituhippi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset vanhenevat kuin viini, toiset kuin maito. Sinä lienet näitä jälkimmäisiä, porkkanapurija ituhippi.
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viini aiheuttaa solukuolemia ihossa, turvottaa kasvoja, kuivattaa ihoa. Tekee naisesta miesmäisen. Maidosta taas kalsiumia, B-vitamiinia ja D-vitamiinia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viini aiheuttaa solukuolemia ihossa, turvottaa kasvoja, kuivattaa ihoa. Tekee naisesta miesmäisen. Maidosta taas kalsiumia, B-vitamiinia ja D-vitamiinia.
Ja hapan maito tuoksuuu nuuuuuuuhhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hapan maito tuoksuuu nuuuuuuuhhhh
Punaviini vasta kauheelta haiseekin, pelkkä haju oksettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhene sinä vaan keskenäsi siellä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punaviini vasta kauheelta haiseekin, pelkkä haju oksettaa.
Juu kyllä se lasillinen viiniä ruuan kanssa kaksi kertaa vuodessa varmasti tuhoaa kaikki solut ja pilaa hengityksen ja löyhkäkin on valtava, toista se on onneksi kasvissyöjän kaalikeitoksilla ja valkosipulihöystöillä, jotka ei haise miltään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä se lasillinen viiniä ruuan kanssa kaksi kertaa vuodessa varmasti tuhoaa kaikki solut ja pilaa hengityksen ja löyhkäkin on valtava, toista se on onneksi kasvissyöjän kaalikeitoksilla ja valkosipulihöystöillä, jotka ei haise miltään!
Mistäpä revit tuon päätelmän, että kasvissyöjä olen? Harhoistasi. Kaalikeitto on hyvää ja terveellistä, aivoille hyväksi ja paljon C-vitamiinia. Ja kaalikeitossa on lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpä revit tuon päätelmän, että kasvissyöjä olen? Harhoistasi. Kaalikeitto on hyvää ja terveellistä, aivoille hyväksi ja paljon C-vitamiinia. Ja kaalikeitossa on lihaa.
Sinä olet kyllä yks iso kaali koko mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaalimatokeittosi ei kuule paljon kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaalimatokeittosi ei kuule paljon kiinnosta!
Ulosantisi kertoo vain sinusta. Ilkeä nainen olet :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen, en mies. Sinulla jännä tapa tehdä omia päätelmiä, ensin haukut ituhipiksi ja sitten mieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen, en mies. Sinulla jännä tapa tehdä omia päätelmiä, ensin haukut ituhipiksi ja sitten mieheksi.
No mieshän sä olet, turha pyristellä tästäkin karkuun, seiso sanojesi takana edes joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulosantisi kertoo vain sinusta. Ilkeä nainen olet :)
Menepäs ituhippi nyt hoitelemaan sitä banaanikärpäsfarmiasi ja hipelöimään munakoisoasi, niistä varmaan saat yhdistettyä hyvät liemet tälle päivälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mieshän sä olet, turha pyristellä tästäkin karkuun, seiso sanojesi takana edes joskus.
Ihan kuule nainen olen. Tulin vaan sivusta kommentoimaan tuota viiniasiaa. Ei kuulu minun ruokavaliooni viini, haluan pitää huolta ulkonäöstäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuule nainen olen. Tulin vaan sivusta kommentoimaan tuota viiniasiaa. Ei kuulu minun ruokavaliooni viini, haluan pitää huolta ulkonäöstäni.
Pari lasia viiniä päivässä nauttivilla on pienempi riski sairastua verisuonten tukkeumatauteihin. Viini parantaa verenkiertoa ja nostaa hyviä kolesteroliarvoja. Tartuntataudit: Toisin kuin muut alkoholin muodot, viini tekee immuunijärjestelmästä vahvemman.
P.S Viini onkin nautiskeluaine, ei sen kuulu RUOKAVALIOON sisältyä brai niac. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pari lasia viiniä päivässä kuuluu ehkä Italian ja Ranskan kulttuuriin enemmänkin, katso niitä naisia ja tule sitten selittämään ulkonäöstä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari lasia viiniä päivässä nauttivilla on pienempi riski sairastua verisuonten tukkeumatauteihin. Viini parantaa verenkiertoa ja nostaa hyviä kolesteroliarvoja. Tartuntataudit: Toisin kuin muut alkoholin muodot, viini tekee immuunijärjestelmästä vahvemman.
P.S Viini onkin nautiskeluaine, ei sen kuulu RUOKAVALIOON sisältyä brai niac.Verenkiertoa voi parantaa liikunnalla, saunomalla ja hieronnalla. Jokainen viinilasi naisella kasvattaa rintasyövän riskiä. En myrkkyjä kehooni laita, nauti vaan rauhassa tuosta nautintoaineestasi. Enkä halua keltaisia hampaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pari lasia viiniä päivässä kuuluu ehkä Italian ja Ranskan kulttuuriin enemmänkin, katso niitä naisia ja tule sitten selittämään ulkonäöstä. ;)
Kuivaihoisia nirppanokkia moni ranskalainen, varsinkin jos vielä tupakoivatkin. Vanhempana, 40 alkaa nautintoaineiden tuhot näkyä naamassa ja kehossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verenkiertoa voi parantaa liikunnalla, saunomalla ja hieronnalla. Jokainen viinilasi naisella kasvattaa rintasyövän riskiä. En myrkkyjä kehooni laita, nauti vaan rauhassa tuosta nautintoaineestasi. Enkä halua keltaisia hampaita.
No etköhän sinä ne myrkyt hanki toisella tavoin.. Kannattaa harjata hampaita ja käydä suuhygienistillä, välttyy tuoltakin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etköhän sinä ne myrkyt hanki toisella tavoin.. Kannattaa harjata hampaita ja käydä suuhygienistillä, välttyy tuoltakin ;)
Ja sitten plastiikkakirurgille naamaa korjaamaan alkoholin vaurioista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuivaihoisia nirppanokkia moni ranskalainen, varsinkin jos vielä tupakoivatkin. Vanhempana, 40 alkaa nautintoaineiden tuhot näkyä naamassa ja kehossa.
Ulkonäkökeskeisyys se onkin satunnaista nautintoa huomattavan paljon tärkempää. Pidä toki kiinni kireästä pipostasi, ettei tuuli vaan sotke tukkaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitas omaa lärvikuvaa tänne niin arvostellaan vähän.. Mene nyt jo itseesi ja saisit hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkonäkökeskeisyys se onkin satunnaista nautintoa huomattavan paljon tärkempää. Pidä toki kiinni kireästä pipostasi, ettei tuuli vaan sotke tukkaasi.
Moni alkoholisti haukkuu alkosta kieltäytyvää kireäksi. Ettet vain olisi sellainen? Rentouta voi monella muullakin tavalla kuin alkoholilla. Jotkut nauttii terveellisestä ruoasta ja terveellisistä nautinnoista (liikunta, seksi, terveellinen ja maukas ruoka, kasvohoito). Taidat itse olla kireä ilman viiniäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni alkoholisti haukkuu alkosta kieltäytyvää kireäksi. Ettet vain olisi sellainen? Rentouta voi monella muullakin tavalla kuin alkoholilla. Jotkut nauttii terveellisestä ruoasta ja terveellisistä nautinnoista (liikunta, seksi, terveellinen ja maukas ruoka, kasvohoito). Taidat itse olla kireä ilman viiniäsi.
Olen se joka ottaa kaksi lasillista vuodessa hyvän ruoan yhteydessä. Kireä piposi taitaa estää verenkiertoa aivoissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se joka ottaa kaksi lasillista vuodessa hyvän ruoan yhteydessä. Kireä piposi taitaa estää verenkiertoa aivoissa...
Kaksipa hyvinkin joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistava kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jo väität ihmisiä alkoholisteiksi täällä, vaikuttaa siltä että se olet sinä, jolla ei ole kovin terve suhtautuminen alkoholiin, harmillista mutta älä oleta muiden olevan samanlainen kuin sinä. Jotkut elää hyvinkin terveellistä elämää välillä viinistä nauttien 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jo väität ihmisiä alkoholisteiksi täällä, vaikuttaa siltä että se olet sinä, jolla ei ole kovin terve suhtautuminen alkoholiin, harmillista mutta älä oleta muiden olevan samanlainen kuin sinä. Jotkut elää hyvinkin terveellistä elämää välillä viinistä nauttien 😉
Se että sinä haukut naista, joka ei juo viiniä, kireäksi, antaa vaikutelman siitä, että sinulla ei ole terve suhtautuminen alkoholiin. Harmillista, mutta älä oleta muiden olevan samanlainen kuin sinä. Jotkut elää hyvinkin terveellistä elämää viiniä nauttimatta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että ei haukkunut. Kysyi vain sinulta, oletko alkoholisti. Että kellä sitä hiekkaa on ja missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että sinä haukut naista, joka ei juo viiniä, kireäksi, antaa vaikutelman siitä, että sinulla ei ole terve suhtautuminen alkoholiin. Harmillista, mutta älä oleta muiden olevan samanlainen kuin sinä. Jotkut elää hyvinkin terveellistä elämää viiniä nauttimatta ;)
Mä en nyt ymmärrä viininaisen logiikkaa. Eli jos kieltäytyy kokonaan alkoholista, on silloin kireä ja ei ole tervetttä suhdetta alkoholiin. Viininaisen mielestä terve suhde on vain silloin kun juo pari kertaa vuodessa. Miks pitäis olla huumausaineeseen mitään suhdetta? Eikö terve suhde ole juuri se ettei käytä ollenkaan.? Viininaisen mielestä terve suhde amfetamiininkin on varmaan että kun käyttää kaksi kertaa vuodessa. Jos et käytä ollenkaan amfetamiinia, olet kireä ja sinulla ei ole terve suhde amfetamiinin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä viininaisen logiikkaa. Eli jos kieltäytyy kokonaan alkoholista, on silloin kireä ja ei ole tervetttä suhdetta alkoholiin. Viininaisen mielestä terve suhde on vain silloin kun juo pari kertaa vuodessa. Miks pitäis olla huumausaineeseen mitään suhdetta? Eikö terve suhde ole juuri se ettei käytä ollenkaan.? Viininaisen mielestä terve suhde amfetamiininkin on varmaan että kun käyttää kaksi kertaa vuodessa. Jos et käytä ollenkaan amfetamiinia, olet kireä ja sinulla ei ole terve suhde amfetamiinin.
Tyypillistä suominaisen fanaattista mustavalkoajattelua. 😆
Älä vaan jätä fitnessbeibe salivuoroa väliin ja muista instaan päivän töröhuuli"terve"selfie raikkaasta myrkyttömästä mindfullness-elämästäsi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😋
- Anonyymi
:D!
- Anonyymi
Olet sisäisesti erittäin ruma ihminen. Olet tuonut pinnallisuutesi ja mustavalkoisen ajattelutyylisi hyvin esiin. Miksi ihmeessä sinulla instabeibe ei ole sitä omaa kultaa jo kainalossa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sisäisesti erittäin ruma ihminen. Olet tuonut pinnallisuutesi ja mustavalkoisen ajattelutyylisi hyvin esiin. Miksi ihmeessä sinulla instabeibe ei ole sitä omaa kultaa jo kainalossa??
Nainen pitää terveellisestä ruoasta ja ei juo viiniä = instabeibe. Kellähän se mustavalkoinen ajattelu on?
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viini onkin verrattavissa amfetamiiniin, no ehkä teidän piireissä 🤧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän sinä et tiedä onko vai ei kainalossa mutta insta tosin ei ole minun kanavani, palsta vain. 👸🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viini onkin verrattavissa amfetamiiniin, no ehkä teidän piireissä 🤧
Kaikki päihteitä eli on verrattavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se heille sallittakoon, älä arvostele muiden päätöksiä jos omasi ei kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki päihteitä eli on verrattavissa.
Jaaaaa oletkin yksinkertainen yrjänä, no väittele yksinäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haukut ihmisiä kuivaihoisiksi nirppanokiksi??? Pata kattilaa jne. Itseensä ja elämäänsä tyytyväiset eivät hauku toisia ihmisiä millään tavalla, saatikka arvostele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaaaa oletkin yksinkertainen yrjänä, no väittele yksinäsi
Rakentavaa keskustelua...
- Anonyymi
vihreää, jotakin merilevää ja hometta
- Anonyymi
Syötkö useinkin tuota?
- Anonyymi
Suolaista
- Anonyymi
Kiuasmakkaraa mökillä ja Caesar- salaattia, höystettynä roseviinillä. Tätä ennen pitää kuitenkin ruokahalua kasvattaa, joten meillä on rakastelumaraton, sellaiset 4 tuntia pauttiarallaa suunnilleen, eikä vastaväitteitä!
- Anonyymi
Joo ei viininaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei viininaista.
Et olisi saanutkaan.
- Anonyymi
Tekisin hapanta.
- Anonyymi
Blinejä ja vodkaa.
- Anonyymi
Roiskeläpän lämmittäisin mikrossa ja juomaksi surströmming lientä, oppiipahan olemaan. Ja vessanpöntölle syömään siitä.
- Anonyymi
😂😂🥧🎂🤭🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂🥧🎂🤭🙄
Läbänderi mausteilla 😋🥂🎈🎈
- Anonyymi
Vaikka molempia
- Anonyymi
Eikö myös yhdessä voisi tehdä ? 😊
- Anonyymi
Loimulohta ja grillinyyttejä nuotiolla.
- Anonyymi
Kuulostaa muuten hyvälle jos olisit kyseinen nainen 😊❤️
- Anonyymi
En mitteen kun en syö taas juuri itekkään mitteen.
.mutta luultavasti kaisersalaattia, se on on suolasta ,ei siis mitteen kaupasta valmista vaan ihan kokonaan ite.
Kulhollisen.
Mut se ei oo mitteen lehtisalaattimössöä vaan ihan ruokaisa.
Kesällä männöö nuo kevyemmät ruuat.
Ja muutenkin ,tosissaan, aika vähän vähän syön kun ei se vuoan väkisellä mäne alas ja todellakin kelit vaikuttoo paljon mun ruokahalluun.
Kun En ole edes keholtani terve, saatikka mieleltäni.
Sitä vuoan tuossa yhen tytön kans on puhuttu että moni ei oo ees tehnä töitä eikä koulujakaan käynä.
Mutta empä kyllä kohta minäkään, siis sillätavalla, enhän ennee vuosiin muutoinkaan.
Mutta, koko ajan ,tai siis päivittäin kyllä koitan liikkua ja tämän tytön kanssa puhua.
Siis sen toisen kohtalotoverin. - Anonyymi
Linsseillä, motzarellalla ja aurinkokuivatuilla tomaateilla täytettyjä kesäkurpitsoja ja paprikoita. Niiden päällä on juustoraastetta. Salaattia jossa on rucolaa ja basilikaa, tomaattia ja kurkkua. Hedelmäsalaattia. Tai sitten tilaan meille pitzat, voin tarjota. Jää enemmän aikaa yhdessäoloon eikä tarvitse tiskata.
- Anonyymi
Rasvaista rasvaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasvaista rasvaista.
Aivot tarvitsevat myös rasvaa.
- Anonyymi
Nyt on kevätdieetti, salaattia, proteiinijuomaa jauheesta, kaurapuuroa. Kuukausi menee näin ainakin.
- Anonyymi
Kaurapuuro on hyvä, salaatit ja pirtelön voi suosiolla unohtaa tai jos tykkää pitää välipaloina. Älä ole millään dieeteillä. Olet mun makuun just sellaisena kuin olet!
Tällä hetkellä en tekisi minkäänlaista ruokaa, kun en sitä itsellenikään pysty tekemään. Kyse ei ole viitsimisestä, vaan päivittäiset sietämättömät selkäkivut estävät kokkailun.
- Anonyymi
Tekisin suolaista
- Anonyymi
Ilman muuta ottaisin toiveesi huomioon millaisia herkkuja haluaisit, silloin et jättäisi ruokiani syömättä. Osaan valmistaa kaikenlaisia makeita ja suolaisia.
- Anonyymi
Kuulostaisi hyvältä 😊
- Anonyymi
Valitettavasti en voi toteuttaa mitään näistä.
- Anonyymi
Eikö vaimo kokkaa kun pitää täällä elää fantasiaa, voi voi.
- Anonyymi
En ainakaan kalaa tai äyriäisiä .
Ehkä pitäis kysyä häneltä tarkemmin mistä tykkää erityisesti ja mitä haluaisi syödä. - Anonyymi
En mä tiedä mitä se haluu syödä mut mä haluun nyt syödä nyt ite tehtyjä hamppareita pekonilla naudansisäfilepihvillä ja majolla ja jalopenoilla.
Kylkeen ois ihan järjetön himotus bataattipaistiperunoilla
Jälkkäriks jädee - Anonyymi
Kyllä me jotain hiukan tulista ruokaa syötäisiin ja kotikutoista jäätelöä olisin tehnyt jälkiruuaksi. :) Sitten köllöteltäisiin ja naureskeltaisiin sille, että kumman täytyy mennä ensin.
- Anonyymi
Ikäluokan kuilu. 1940-1979
Syntyneet syö perunamuusia, lihapullia ja makaronilaatikkoa sekä maksalaatikkoa
1980-2000 syntyneet pitsaa, hampparii, wräppei, shusii jne
Eli Mia ei mia on mummo! 😂😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Mia ei mia on mummo! 😂😂😂Höpö höpö , kyllä omallani , samalla vuosikymmenellä syntyneet syövät myös pitsaa , hampparii , wräppei , sushia jne ja myös edellisellä vuosikymmenellä syntyneet myös ja kuulun tuohon ensimmäiseen jaotteluun. Ei se syntymävuosi aina määritä sitä mistä ihmiset pitävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö , kyllä omallani , samalla vuosikymmenellä syntyneet syövät myös pitsaa , hampparii , wräppei , sushia jne ja myös edellisellä vuosikymmenellä syntyneet myös ja kuulun tuohon ensimmäiseen jaotteluun. Ei se syntymävuosi aina määritä sitä mistä ihmiset pitävät.
Justhan sanoit ettei persees kestä nykyajan kansainvälistä ravintolaruokaa mitä nykyajan nuorison suosimat ravintolat tarjoaa!
Sullahan menee ripulille! Niin se on vanhalla sukupolvella joka on lapsesta asti totuttanu ruoansulatuksensa pelkkään suolalla miedosti maustettuun
Nuoremmat mäkkäri, pancho, rax, hese, subi jne sukupolvet on lapsesta asti syönyt chili, jalopeno jne täytteisiä hampurilaisia, pitsoja, wräppejä jne eikä siksi vatsa mene sekaisin
Se on vaan ne mummot joilla alkaa perse tykittään kun on koko iän vaan syöny suolalla maustettua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Mia ei mia on mummo! 😂😂😂Niinpä, mahanympäryksiäkö kattelee noilla nuorimmilla, niin huomaa kyllä sen, että sitä ollaan mitä syödään.
- Anonyymi
Mitä te vingutte, olkaa syömättä jos ei kelpaa.
- Anonyymi
Hmm. Hänelle pukumiehelle alkuruuaksi savuporojuustokeittoa, pääruuaksi perunamuusia ja sisäfilettä haudettuja kasviksia, jälkkäriksi suklaamoussea...
- Anonyymi
Hänelle kaalikääryleitä ja perunamuusia. Jälkiruuaksi kookoskiisseliä ;)
- Anonyymi
Todennäköisesti jotain aivan kamalaa🤭
- Anonyymi
No äläs nyt😊
- Anonyymi
Riippuu ihan tilanteesta, jossa pitäisi kokkailla. Luonnistuu kaikki keitoista, pataruokien kautta kunnon pihviin lisukkeineen. Leipoakin osaan oikeastaan mitä vaan, jos löytyy syytä siihen. Tuo viimeisin onkin sitten se probleema. Täytyy olla joku syy kokkailla. Ruoanlaitto ja leipominen eivät ole lempipuuhiani vaan riippuu ihan tuulesta minkä verran jaksaa kiinnostaa. En halua esittää miehelle jotain kodinhengetärtä, kun en kerta sellainen oikeasti ole. Ihan mielelläni mä joskus silloin tällöin henmottelen herkuilla, mutta tässä taloudessa ei tosiaan ilmesty tosta vaan illallinen pöytään joka päivä. Odotan, että mies osaa itsekin laittaa ruokaa ja välillä sitä tekeekin. Tykkään myös laittaa ruokaa yhdessä.
- Anonyymi
Ei olla tehty yhdessä koskaan mitään, oot joku vanha eukko 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla tehty yhdessä koskaan mitään, oot joku vanha eukko 😊
Syytön minä siihen oon, jos te ette oo koskaan tehneet yhdessä ruokaa. Eihän se kaikkien juttu ole. Meillä oli opiskeluaikoina tapana kokkailla isommalla kaveriporukallakin. Eikä siis niin, että yks kokkas ja muut söi, vaan yhdessä tehtiin ihan useemman ruokalajin illallisia aina eri teemalla. Vanhuus on suhteellinen käsite. Just ja just parikymppisen mielestä oon varmasti vanha eukko ja viiskymppisen mielestä taas nuori likka.
- Anonyymi
Tänään oli tarjolla itsetehtyä simaa ja munkkeja. Itselleni en tekisi enkä noista mitenkään älyttömästi edes välitä, mutta lasten kanssa ja lasten takia tulee tehtyä.
Sillä perusteella mitä hän syö, tekisin salaatin tai kanaa. 😁 No oikeasti, jos olisi tuollainen tilanne oikeaa elämä, kysyisin mistä hän tykkää ja ehdottaisin, että kokataan yhdessä. Salaatin kanssa sopii suolainen piirakka (kinkkua, poroa, fetaa pinaaattia nyt esimerkiksi) tai mikset myös pitsa (maku valinnan mukaan) tai uuni tuoreet sämpylät (voi tehdä myös mantelijauhon ja kauran kanssa, jos lyhyet hiilarit pelottaa). Päivällä enemmän lounasaikaan voisin ehdottaa jotain ruokasampaa ja kysellä mikä häntä innostaa: 1) naurissosekeitto 2) grillissä paistettua lihaa perunaveneillä ja salaatilla 3) uusiperunaa (kinkku-maustekurkku, katkarapu, poro esimerkkejä vaihtoehdoista) 4) Alkukesästä uudet perunat tai parhaat millä tahansa lisäkkeellä toimii. Omasuosikkin on kanttarelli- tai herkkutattikastike, mutta minulla on mielikuva, työ sienet oli hänelle ei-vaihtoehto. 5) Paistettu tuore tonnikala tai lohi tai kuha olisi myös omien suosikkien joukossa, mutta... se ei taas muusta syystä ole ehkä hyvä idea. Itse mielummin valitsen suolaisen kuin makean.
Jälkiruoaksi sitten voisi laittaa halailua, lusikassa makoilua ja pusuja.- Anonyymi
Paljon painat?
- Anonyymi
Suolaista. Alkupalaksi kyyneleet silmistäni. Osaan laittaa ihan mitä vaan ruokaa kunhan kunnon speksit
- Anonyymi
Miks kyyneleet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks kyyneleet?
Ei väliä, minua ei lasketa ja sitä paitsi oon kännissä
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142