Jazuli on kaunis?
Voiko olla että
34
<50
Vastaukset
Heh heh, kauneuskäsityksiä toki monenmoisia ihmeellisestä perin kummalliseen, mutta iiiihan heti en Jazzua kauniiksi tituleeraisi. 🙉
- Anonyymi
Olitko nuorena rum a?
Anonyymi kirjoitti:
Olitko nuorena rum a?
Hmm, en mä nyt sanoisi rumaksi, mutten kauniiksikaan. Kasvot on ollu aina isän perimän mukaan poikamaiset.
Kroppa oli kyllä nuorena ihan kauniskin. Jos nyt itse saan kehua.
- Anonyymi
Tietenkin, Jazuli on Miss Heppamattila 1995.
T. Kumpulainen - Anonyymi
Kuvankaunis venus :)
t. nosserakas Kaikkea te mietitte.
J-a-n kirjoitti:
Veikkaan, että kauneuteni on kyseenalaistettu. :D
Se jää joka tapauksessa jokaisen mielikuvituksen varaan. Mutta haluaisitko edes olla "kaunis".
Palstakamu kirjoitti:
Se jää joka tapauksessa jokaisen mielikuvituksen varaan. Mutta haluaisitko edes olla "kaunis".
Perkeleen kysymysmerkki unohtui. Mutta kuitenkin, haluaisitko mieluummin olla komea?
Palstakamu kirjoitti:
No ei jokaisen sentään pelkän mielikuvituksen varaan. Kyllä täällä muutama tietää miltä näytän irl.
En ihan tuolta kuitenkaan, kun tuo hymyesa profiilissa. Mut ei nyt kauheen kauaskaan menen. :D
En haluaisi näyttää kauniilta, multa on puuttunut se tarve koko elämäni. Vieras tarve tyystin.
Olen halunnut näyttää huolliteltulta ja siistiltä, siltä että pidän itsestäni huolta, en kauniilta, en komealta.Palstakamu kirjoitti:
Perkeleen kysymysmerkki unohtui. Mutta kuitenkin, haluaisitko mieluummin olla komea?
En haluaisi olla komeakaan. Tavallinen antaa enemmän armoa monella tapaa.
J-a-n kirjoitti:
No ei jokaisen sentään pelkän mielikuvituksen varaan. Kyllä täällä muutama tietää miltä näytän irl.
En ihan tuolta kuitenkaan, kun tuo hymyesa profiilissa. Mut ei nyt kauheen kauaskaan menen. :D
En haluaisi näyttää kauniilta, multa on puuttunut se tarve koko elämäni. Vieras tarve tyystin.
Olen halunnut näyttää huolliteltulta ja siistiltä, siltä että pidän itsestäni huolta, en kauniilta, en komealta.Onko teillä joku sisäpiiri, jotka tietää toistensa henkilöllisyyden? Aina on palstalla ollut puhetta sisäpiiristä, mutta en ole arvannut sen olevan totta. Ite tykkään olla anonyytti.
Palstakamu kirjoitti:
Onko teillä joku sisäpiiri, jotka tietää toistensa henkilöllisyyden? Aina on palstalla ollut puhetta sisäpiiristä, mutta en ole arvannut sen olevan totta. Ite tykkään olla anonyytti.
Ei ole sisäpiiriä. Jotkut vaan on nähnyt naamani jo vuosia sitten mm. palstalla, joka tosin on kokenut aika rajun muodonmuutoksen naisellisesta poispäin.
Ei kyllä ole kun rippeet siitä jäljellä. Ja jotkut on tavalla tai toisella tietoisia muuten. En silti puhu sisäpiiristä, koska irl on eri jutut kun täällä.J-a-n kirjoitti:
Ei ole sisäpiiriä. Jotkut vaan on nähnyt naamani jo vuosia sitten mm. palstalla, joka tosin on kokenut aika rajun muodonmuutoksen naisellisesta poispäin.
Ei kyllä ole kun rippeet siitä jäljellä. Ja jotkut on tavalla tai toisella tietoisia muuten. En silti puhu sisäpiiristä, koska irl on eri jutut kun täällä.Palstailu on palstailu, irl on irl. Puhun irl mielummin muita juttuja, vaikka en täälläkään pelkkää paskaa puhu.
J-a-n kirjoitti:
Ei kyllä ole kun rippeet siitä jäljellä. Ja jotkut on tavalla tai toisella tietoisia muuten. En silti puhu sisäpiiristä, koska irl on eri jutut kun täällä.No höh. Olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa, jos täällä olisi ollut salakerho.
Kyllähän sitä ihminen muuttuu vuosien varrella. Joskus muutokset ovat isojakin. Myös stailaus vaikuttaa yllättävän paljon.Palstakamu kirjoitti:
No höh. Olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa, jos täällä olisi ollut salakerho.
Kyllähän sitä ihminen muuttuu vuosien varrella. Joskus muutokset ovat isojakin. Myös stailaus vaikuttaa yllättävän paljon.Heh, ei valitettavasti ole salakerhoa. Ollaa tylsimyksiä ja ei punota juonia.
En ainakaan ole päässyt jäseneksi, jos näin on.
Juu, muuttuu näköjään. Peilistä näkyy isoja muutoksia. Hormonitoimintakin muuttuu, niin se jo vaikuttaa ulkonäköönkin oleellisesti, kuten elopainokin. Onko hoikka, tuhdimpi, kuntoilleen näköinen jne.
Ja kyllä stailaus. Naisten ei tarvi kun jättää meikit (ja filtterit) pois ja ompas eri näköinen. Vaikka mulla onkin kyllä tarkka silmä näissä ja suodatan niin meikit kun filtteritkin. :)- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Heh, ei valitettavasti ole salakerhoa. Ollaa tylsimyksiä ja ei punota juonia.
En ainakaan ole päässyt jäseneksi, jos näin on.
Juu, muuttuu näköjään. Peilistä näkyy isoja muutoksia. Hormonitoimintakin muuttuu, niin se jo vaikuttaa ulkonäköönkin oleellisesti, kuten elopainokin. Onko hoikka, tuhdimpi, kuntoilleen näköinen jne.
Ja kyllä stailaus. Naisten ei tarvi kun jättää meikit (ja filtterit) pois ja ompas eri näköinen. Vaikka mulla onkin kyllä tarkka silmä näissä ja suodatan niin meikit kun filtteritkin. :)Heppamattilan Jaana todella kääntää mun pään 🎼🎼🎼
Anonyymi kirjoitti:
Heppamattilan Jaana todella kääntää mun pään 🎼🎼🎼
Taksi Jaana onkin hottis vieläkin, vaikka ikääkin jo on.
- Anonyymi
Zäzzi on palstan bombshell.
(hihityshymiö) - Anonyymi
Tuo kuvake ei on ruma.
- Anonyymi
Ole hyvä. Et tuollaisena makuuni.öööö
No jos nyt rehellisiä ollaan, niin en minä ketään ulkonäöllä pysty hurmaamaan. Jään auttamattomasti hännille, jos ulkonäöllä kilpaillaan. On kyse nyt mistä tahansa sukupuolesta.
Sitten on jo mahdollisuuksia, jos ihminen kokee mun luonteen ja persoonan miellyttäväksi ja sillä pystyn sitten kompensoimaan ulkoisia puutteita.
Mut pelkkä ulkonäkö, niin jään lehdelle soittelemaan paremman näköisten rynniessä ohi. :)- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
No jos nyt rehellisiä ollaan, niin en minä ketään ulkonäöllä pysty hurmaamaan. Jään auttamattomasti hännille, jos ulkonäöllä kilpaillaan. On kyse nyt mistä tahansa sukupuolesta.
Sitten on jo mahdollisuuksia, jos ihminen kokee mun luonteen ja persoonan miellyttäväksi ja sillä pystyn sitten kompensoimaan ulkoisia puutteita.
Mut pelkkä ulkonäkö, niin jään lehdelle soittelemaan paremman näköisten rynniessä ohi. :)Apina
🐒
- Anonyymi
Ok.uskon sen.🤭
- Anonyymi
Japadapa duu!!!
- Anonyymi
45v, ei enää voi olla kaunis mutta ehkä joskus ollut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3274347Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3312656- 702301
- 821939
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4351720MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311479Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2141324Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku261299"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341232- 661173