Millainen näky olisi

Anonyymi

Palstakamu tankotanssimassa?

AsianVierestä

54

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, ruokahalu menis varmaan heti

    • Anonyymi

      Tuhti ukko sopii paremmin petankkia pelaamaan.

    • Anonyymi

      Kyllä se varmasti olisi näky.

    • Anonyymi

      Vedä vittu päähäsi ja kuole syöpään ääliö.
      Keksi oma nimimerkki. Toivon elämääsi sellaista pahuutta jota et ole vielä ennen kohdannut:) Mutta homohan olet, ei siinä mitään. Jatka vain, syöpäsolut kyllä kasvavat.
      Simsalabim...ja teholle. Olen nääs taikuri. Kohta et saa nukutuksi ollenkaan, tulen uniisi verhon takaa, Boo.

      AsianVierestä

      • Mitä olet mieltä itse aiheesta?


      • Anonyymi

        Sivusta huomautan että vain rekatut nikit on ko henkilöiden omia. Kaikki muut vapaasti käytettävissä


      • Mitä helvettiä nyt tapahtui?🤔

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pieraise ennen kuolemaasi, 007, uusi elovisio.

      • Harry Potter ja pierevä tikkari..


    • Älä pilaa mun vappua..

      • Ja minä kun olin järjestänyt sinulle yksityisen shown.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ja minä kun olin järjestänyt sinulle yksityisen shown.

        Silmät vuotaa verta pelkästä ajatuksesta..


      • Onko tarjolla myös rekkamiehen pastilleja? Itse saa varmaan poimia..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko tarjolla myös rekkamiehen pastilleja? Itse saa varmaan poimia..

        Houkutteleva mielikuva, mutta valitettavasti kuulun siihen ryhmittymään joka pesee perseensä.

        Hyi kakkapyllyille.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Houkutteleva mielikuva, mutta valitettavasti kuulun siihen ryhmittymään joka pesee perseensä.

        Hyi kakkapyllyille.

        Et sä siinä minuutin suihkussa ehdi pyllyäsi kunnolla pesemään.. 🤭


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Et sä siinä minuutin suihkussa ehdi pyllyäsi kunnolla pesemään.. 🤭

        Käytkö minuutin suihkussa? Hyi Wuppis.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Houkutteleva mielikuva, mutta valitettavasti kuulun siihen ryhmittymään joka pesee perseensä.

        Hyi kakkapyllyille.

        Nyt lähti kettukarkilta pisteet. Tosimies tai kunnon emäntä ei pese pyllyään. Koskaan. Luontoystävällisenä en käytä myöskään wc-paperia, tuleehan noita mainoksia joka viikko. Ihan pyytämättä eikä maksa mitään.

        Sellaista tällä kertaa täältä penhousestani. Tiedotan taas, kun vammautunut aivolohkoni pääsee takaisin tuolta pääkopan invavessasta.


      • TJS2 kirjoitti:

        Nyt lähti kettukarkilta pisteet. Tosimies tai kunnon emäntä ei pese pyllyään. Koskaan. Luontoystävällisenä en käytä myöskään wc-paperia, tuleehan noita mainoksia joka viikko. Ihan pyytämättä eikä maksa mitään.

        Sellaista tällä kertaa täältä penhousestani. Tiedotan taas, kun vammautunut aivolohkoni pääsee takaisin tuolta pääkopan invavessasta.

        Heko heko.


      • TJS2 kirjoitti:

        Nyt lähti kettukarkilta pisteet. Tosimies tai kunnon emäntä ei pese pyllyään. Koskaan. Luontoystävällisenä en käytä myöskään wc-paperia, tuleehan noita mainoksia joka viikko. Ihan pyytämättä eikä maksa mitään.

        Sellaista tällä kertaa täältä penhousestani. Tiedotan taas, kun vammautunut aivolohkoni pääsee takaisin tuolta pääkopan invavessasta.

        Muistaakseni olet kertonut ettet käytä pyyhkimiseen lambia, vaan koko lammasta..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samaa pataa olisitte.

      • Anonyymi

        Ai sinun kanssa, no ei koskaan.
        En tee pahaa ja sinä teet jo aloituksessa, moraalin vastaisesti.
        Hylkiö, ei maailma tuollaisia tarvitse. Poistuminen tästä elämästä on paras tiesi.
        Luot pahaa, et hyvää.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinun kanssa, no ei koskaan.
        En tee pahaa ja sinä teet jo aloituksessa, moraalin vastaisesti.
        Hylkiö, ei maailma tuollaisia tarvitse. Poistuminen tästä elämästä on paras tiesi.
        Luot pahaa, et hyvää.

        AsianVierestä

        Sanoo turhake nro 1 ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo turhake nro 1 ;)

        Kuole vain pois, se olisi paras tekosi elämäsi aikana.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuole vain pois, se olisi paras tekosi elämäsi aikana.

        AsianVierestä

        Kamalaa. Toivo hyvää vihamiehellesi ja siten käännä provot eduksesi.🤩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuole vain pois, se olisi paras tekosi elämäsi aikana.

        AsianVierestä

        Voi sinua asiasta vieroitettu. Oletko katsonut vappusimasi pullonpohjaan? Jos siellä on R, niin älä osta ensi kerralla sitä.

        R-merkki on siis alkoholipullo josta ennenwanhaan sanottiin rähinäviinaksi. Hkl jouduin vaihtamaan jokunen vuosi sitten kiljusammion uuteen. Se R-merkki kun saattaa ilmestyä yht'äkkiä ja pyytämättä.


    • Anonyymi

      Tyhmä kuin AUTO?

    • Huvittava. :D

      • Anonyymi

        Näet varmasti paljon hyvä asioissa joissa joku toinen tekee jotain sinun nimessä. Olen ymmärtänyt luonteesi olevan häilyvä mutta en arvannut että näin häilyvä.
        Jokainen kirjoittakoon omalla nimimerkillä jos ei siihen pysty on turhake jota maailma ei kaipaa nyt eikä tulevaisuudessa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näet varmasti paljon hyvä asioissa joissa joku toinen tekee jotain sinun nimessä. Olen ymmärtänyt luonteesi olevan häilyvä mutta en arvannut että näin häilyvä.
        Jokainen kirjoittakoon omalla nimimerkillä jos ei siihen pysty on turhake jota maailma ei kaipaa nyt eikä tulevaisuudessa.

        AsianVierestä

        Vastasin Palstakamu näkyyn, huvittava. Iso mies tangolla. Ahhaha. Wau. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näet varmasti paljon hyvä asioissa joissa joku toinen tekee jotain sinun nimessä. Olen ymmärtänyt luonteesi olevan häilyvä mutta en arvannut että näin häilyvä.
        Jokainen kirjoittakoon omalla nimimerkillä jos ei siihen pysty on turhake jota maailma ei kaipaa nyt eikä tulevaisuudessa.

        AsianVierestä

        Muuta nimimerkkisi "siniseksi" niin muut eivät pääse kirjoittamaan samaa nimikirjoitusta.


      • J-a-n kirjoitti:

        Vastasin Palstakamu näkyyn, huvittava. Iso mies tangolla. Ahhaha. Wau. :)

        Oy_Bimbo_Ab:n kertoi joskus Miehen Logiikka palstalla esittämänsä miehelleen tankotanssia. Hän on ilmeisesti nainen, joten se tanssi sopii hänelle, jos kertomus pitää paikkansa. Miksei mieskin voisi esittää tankotanssia?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Oy_Bimbo_Ab:n kertoi joskus Miehen Logiikka palstalla esittämänsä miehelleen tankotanssia. Hän on ilmeisesti nainen, joten se tanssi sopii hänelle, jos kertomus pitää paikkansa. Miksei mieskin voisi esittää tankotanssia?

        No miksei, mutta jos on rutkasti iso niin onhan se pikkasen hankalaakin. Eikä se ihan tosta vaan suju keltään. Näyttää helpolle mut...


      • J-a-n kirjoitti:

        No miksei, mutta jos on rutkasti iso niin onhan se pikkasen hankalaakin. Eikä se ihan tosta vaan suju keltään. Näyttää helpolle mut...

        Katselen mielummin naisia tankotanssimassa, kun miehiä. Joku voi tykätä toki miehiäkin katsella.


      • J-a-n kirjoitti:

        No miksei, mutta jos on rutkasti iso niin onhan se pikkasen hankalaakin. Eikä se ihan tosta vaan suju keltään. Näyttää helpolle mut...

        Jos mies on voimistelijatyyppiä niin ehkä koostakaan ei ehkä ole haittaa.

        Hyvät Waput vielä kerran! Huomenna tapaan kello 15 yhden kaverin ja sunnuntaina iltana luokseni on tulossa katsomaan kavereita futista. Tänään sovin myös, että käyn kävelemässä alkuviikosta yhden naisystävän kanssa. Muuten vietän yksin vappua! Sinulla on kivasti perhe mukana vapussa! Hyvää vappua koko perheelle!:)

        Hyvää vapunaaton iltaa, sillä lopettelen tähän tänään! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Jos mies on voimistelijatyyppiä niin ehkä koostakaan ei ehkä ole haittaa.

        Hyvät Waput vielä kerran! Huomenna tapaan kello 15 yhden kaverin ja sunnuntaina iltana luokseni on tulossa katsomaan kavereita futista. Tänään sovin myös, että käyn kävelemässä alkuviikosta yhden naisystävän kanssa. Muuten vietän yksin vappua! Sinulla on kivasti perhe mukana vapussa! Hyvää vappua koko perheelle!:)

        Hyvää vapunaaton iltaa, sillä lopettelen tähän tänään! :)

        No eihän ne voimistelijat tukevia ole, eikä julmettuja korstojakaan.


        Hyvät vaput ja kevöttä sekä kesää. Mä tuossa 20 aikaan lyön oven kiinni ja pyyhin suomi24 kännykän muistista pois.

        Voi hyvin! :)


      • J-a-n kirjoitti:

        No eihän ne voimistelijat tukevia ole, eikä julmettuja korstojakaan.


        Hyvät vaput ja kevöttä sekä kesää. Mä tuossa 20 aikaan lyön oven kiinni ja pyyhin suomi24 kännykän muistista pois.

        Voi hyvin! :)

        Hyviä vappuja. Näin vapunpäivänä tapaan kaverin lähikahvilassa kello 15.

        Hyvää vointia myös sinne! :)


    • Anonyymi

      Tuollainen kun mitään oikeasti ei ole tehtävissä nin käsivatrissa suojaa päätä, lentää kuin eräsmies, suojaa päätä käsivarsillaan kuin niin nyrkkeilijän refleksinä sitten :;D

    • Anonyymi

      Jusriin kuin jjossain LEXX- sarjassa juuri näet en kun urinko menee supernovaksi ja muuta et sittten näekään..

      • En tiedä miksi viestissäsi on usein kirjoitusvirheitä, mutta aurinkomme on niin pieni tähti, ettei siitä tule supernovaa. Noin 5 miljardia eteenpäin aurinkomme laajenee pikkuhiljaa punaiseksi jättiläiseksi.

        Elämä kolmannessa kivestä auringosta on jo siinä vaiheessa tuhoutunut. Ehkä kuitenkin joitakin Karhukaisia voi olla edelleen hengissä. Toiset fanittaa ylösnoussutta Jesseä, mutta minä fanitan karhukaisia. https://fi.wikipedia.org/wiki/Karhukaiset


    • Anonyymi

      Olen nähnyt. Ei mairea.

    • Anonyymi

      Hanuri oli ylhäällä ja pää alhaalla.

    • Anonyymi

      Takon porautuu katon läpi vanhanpiian olkkariin. Siinä elämänsä mies saapuu.

      • Anonyymi

        Tanko*


    • Anonyymi

      Minä ajstt4lin että josd jotain nuoria tanssityttö jos pyhstyisivät parantamaan itseäni, mutta en tiedä tuskin mutta voisdi kokeilla.

    • Anonyymi

      Palstakamu räjähtää miljooniin partikkeilihin eli supernovaksi.

      Mutta itsellä,on aina kocvin kivuliasta nytkin no olen parantunut vä'illä olkapääjuttu vihlova kipu oli....

    • Anonyymi

      Hän on kovin pullea.

    • Anonyymi

      En voi ajatella vappuna. Olen kännissä. Naurrtattaa koko mielikuva :D D

    • Anonyymi

      Ajjw3linttä joku jekku-juttu, mutta niin aina pehmeätä nukkumis-juttua vcaaleanpunainen pehmeä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe