Palstahärdellin jo iät sitten unohtaneen Funeaun komeuskerroin puhututtaa yhä taitavia käsiä naistenklinikalla.
Kyse ei kuitenkaan ole viittomakielestä, jonka ihmelapsi Funeau eittämättä on.
(naurua)
Funeaun komeuskerroin
13
65
Vastaukset
- Anonyymi
Niin
Jälleen kerran yhdistän fiktiivisessä mielessäni herra Stroganoffin idean puutteista rikkauksiin.
No, jotkut vain joutuvat jamppaamaan näitä säätyjä.
😁- Anonyymi
Segmentti
Levein ja ylitsevuotavin idea on runsauden pula.
Tämä kieltämättä sotii oikeustajuani vastaan.
(Naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Segmentti
Levein ja ylitsevuotavin idea on runsauden pula.
Tämä kieltämättä sotii oikeustajuani vastaan.
(Naurua)Funeau - eeppinen lyyrikko & postpunkkari
Joutuessani elämän kylmään syleilyyn ja sen hehkuville hiilille, ajattelin ensi töikseni dipata itseni siinä. Dippasin.
Nyttemmin ajateltuna tunnen olevani hyödyllinen, sillä olemus ihmisen on hyödyllinen - vaikka merkitystä vailla.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Funeau - eeppinen lyyrikko & postpunkkari
Joutuessani elämän kylmään syleilyyn ja sen hehkuville hiilille, ajattelin ensi töikseni dipata itseni siinä. Dippasin.
Nyttemmin ajateltuna tunnen olevani hyödyllinen, sillä olemus ihmisen on hyödyllinen - vaikka merkitystä vailla.
(hirn)Kyllä vittu se kannu kilahtaa
Miksi saatana tästä maasta ei saa kunnon lihaa mihinkään?
Jos mennään 100 vuotta taaksepäin, niin sitä oli paletilla. Kaikkialla.
😁
Komeuskerroin? Minä pahuksenomaisesti kuitenkin olen ollut siinä luulossa, että Funeau on naispuolinen otus. Olenko nyt siis runkatessani homoillut?
- Anonyymi
Mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen.
Jolla on p illu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jolla on p illu.
Eli siis mitä v i ttua!?
- Anonyymi
Kyllähän runkkaamisessa on aina pikkaisen homostelua mukana sillä siinä joutuu koskemaan omaan kikkeliinsä. Siksi olenkin ulkoistanut oman runkkaamiseni naapurin Terolle säilyäkseni heterona.
- Anonyymi
minä en waisi njyr liikuttaa toi6a käsiar6ta ollenkaan... paranee jos ei liikuta si6tä.
- Anonyymi
Oikeasri olisi idea jollekin nuorelle tanssitölle, hän voisi kokeilla jos saisi tuota minun nilkaani toimimaan,... no en tiedä vielä...
Mutta niin joku Blackwater-jutut niin juurikin kiduttajia konsdultteja natolle :D - Anonyymi
Jos joku tyttönen onnistuu parantamaan itseäni, niin voi tulla Super-palkka kaupungilta :D
- Anonyymi
En mene isoonkaan sairaalaan, luunmurtumienkaan takia, turhuutta jos itse pystytyy parantamaan itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3714869Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3532829- 762491
- 892083
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4651854MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331584Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2301416Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271372"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341302- 661223