Palstahärdellin jo iät sitten unohtaneen Funeaun komeuskerroin puhututtaa yhä taitavia käsiä naistenklinikalla.
Kyse ei kuitenkaan ole viittomakielestä, jonka ihmelapsi Funeau eittämättä on.
(naurua)
Funeaun komeuskerroin
13
122
Vastaukset
- Anonyymi
Niin
Jälleen kerran yhdistän fiktiivisessä mielessäni herra Stroganoffin idean puutteista rikkauksiin.
No, jotkut vain joutuvat jamppaamaan näitä säätyjä.
😁- Anonyymi
Segmentti
Levein ja ylitsevuotavin idea on runsauden pula.
Tämä kieltämättä sotii oikeustajuani vastaan.
(Naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Segmentti
Levein ja ylitsevuotavin idea on runsauden pula.
Tämä kieltämättä sotii oikeustajuani vastaan.
(Naurua)Funeau - eeppinen lyyrikko & postpunkkari
Joutuessani elämän kylmään syleilyyn ja sen hehkuville hiilille, ajattelin ensi töikseni dipata itseni siinä. Dippasin.
Nyttemmin ajateltuna tunnen olevani hyödyllinen, sillä olemus ihmisen on hyödyllinen - vaikka merkitystä vailla.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Funeau - eeppinen lyyrikko & postpunkkari
Joutuessani elämän kylmään syleilyyn ja sen hehkuville hiilille, ajattelin ensi töikseni dipata itseni siinä. Dippasin.
Nyttemmin ajateltuna tunnen olevani hyödyllinen, sillä olemus ihmisen on hyödyllinen - vaikka merkitystä vailla.
(hirn)Kyllä vittu se kannu kilahtaa
Miksi saatana tästä maasta ei saa kunnon lihaa mihinkään?
Jos mennään 100 vuotta taaksepäin, niin sitä oli paletilla. Kaikkialla.
😁
Komeuskerroin? Minä pahuksenomaisesti kuitenkin olen ollut siinä luulossa, että Funeau on naispuolinen otus. Olenko nyt siis runkatessani homoillut?
- Anonyymi
Mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies olen.
Jolla on p illu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jolla on p illu.
Eli siis mitä v i ttua!?
- Anonyymi
Kyllähän runkkaamisessa on aina pikkaisen homostelua mukana sillä siinä joutuu koskemaan omaan kikkeliinsä. Siksi olenkin ulkoistanut oman runkkaamiseni naapurin Terolle säilyäkseni heterona.
- Anonyymi
minä en waisi njyr liikuttaa toi6a käsiar6ta ollenkaan... paranee jos ei liikuta si6tä.
- Anonyymi
Oikeasri olisi idea jollekin nuorelle tanssitölle, hän voisi kokeilla jos saisi tuota minun nilkaani toimimaan,... no en tiedä vielä...
Mutta niin joku Blackwater-jutut niin juurikin kiduttajia konsdultteja natolle :D - Anonyymi
Jos joku tyttönen onnistuu parantamaan itseäni, niin voi tulla Super-palkka kaupungilta :D
- Anonyymi
En mene isoonkaan sairaalaan, luunmurtumienkaan takia, turhuutta jos itse pystytyy parantamaan itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481