Fysiikan lait kumottu?

Olin hetki sitten penthousen parvekkeellani savukoimassa. Ohi lipui läskipyörällä joku naishenkilö. Ei siinä muuten mitään ihmeellistä, mutta niin pitkälle kuin katseeni siintää, en nähnyt hänen polkevan kertaakaan.

Toki siinä ohiajaessaan kuului maastorenkaista samankaltainen ääni, kuin aikoinaan streetfighter-mönkijästäni.

Joka tapauksessa perässä tuli ukko perinteisellä pyörällä. Kovin oli hengästynyt ja sotki sillä vehkeellensä kieli ulkona.

Onko nämä läskipyörät siis täysin kitkattomia? Mukavaahan se on, kun tekniikka kehittyy, mutta ei sitä nyt tarvitse liioitella.

6

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköpyörään tehty ohituksia.

• Anonyymi

Ai että siinä on sähköavustus koko ajan päällä?

• Anonyymi

Mitäs jos penthousen parvekkeella oli nappailtu vähän esim. Ballantines-juomaa, joka aiheutti näköhäiriön?

• Ei pemhousessa ei ole muuta huumavia lääkkeitä otettu kuin lääkärin määräämää panacodia ja kiljua.

Yks iylilääkäri sanoi minulle, kun kysyin: Enhän minä alkoholin nauttimista kieltää. Ylineurologi sanoi minulle, ettei hän voi kieltääkkään alkoholia, mutta ei suositellut.

Joka tapauksessa tämä vuosien kipu on ajanut minut vuosittaiseen kiljuryyppäjäisiin.

• En usko että pyörät ovat täysin kitkattomia, mutta joku oli levittänyt tielle "kitkatonta pintaa", jota fysiikanopettajat ovat saaneet tilata jo vuosikymmeniä opetustarkoituksiin. Samasta paikasta saa myös täydellistä tyhjiötä.

• Onneksi on asiat ratkaistu. Muun muassa painovoiman ja ajan kulku on selvitetty. Itse asiassa minä selvitin sen kokeeellisella fysiikalla. Lihavat nyt vain nukkuvat pidenpään. Lisäksi painovoimallansa vääristävät aikaa ja tuntuvat elävän muita ihmisiä pidempään. Vieläpä onnellisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      205
      3126
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      23
      2510
    3. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      168
      1264
    4. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1135
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      69
      1120
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      12
      1111
    7. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1032
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      129
      999
    9. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      68
      990
    10. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      876
    Aihe