Mikä siinä ruoan laitossa on niin vaikeaa???

Anonyymi

Hei uusavuttomat! Onko ihan mahdotonta joskus yrittää sitä ruoan laittoa itse? Ohjeita on kirjat täynnä ja raaka-aineet löytyvät helposti kaupasta. Ei se vaikeaa ole. Mitään järkeenkäypää syytä ostella jotain pitsoja ei ole. Ei voi olla kyse mistään muusta kuin äärimmäisestä uusavuttomuuden huipusta ja leväperseisyydestä. Minun silmissäni arvostus näin laiskoja ihmisiä kohtaan on puhdas nolla. Kyllä kotiruoan laitto kuuluu ihmisen perusyleissivistykseen siinä missä hygienia ja työssäkäyminen.

14

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tarkoitat ruuanlaitolla pizzan tekemistä, siinä ei ole mitään sivistävää, pizzaa kun osaa tehdä kuka vaan.

      • Anonyymi

        Ei osaa, oikeaa pizzaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osaa, oikeaa pizzaa.

        Jaa täällä on taas näitä tietäviä, mikä on oikea pizza ja mikä väärä, pizza on kuuleppa sellainen joka on jokaisen tekijän omanlainen tuotos, riittää kun siinä on pohja ja täytteet ja sen tekijä tykkää siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa täällä on taas näitä tietäviä, mikä on oikea pizza ja mikä väärä, pizza on kuuleppa sellainen joka on jokaisen tekijän omanlainen tuotos, riittää kun siinä on pohja ja täytteet ja sen tekijä tykkää siitä.

        Pim pom, olen entinen alan yrittäjä... käytin valmista taikinaa, mutta kotona teen sen itse. En hifistele jauhoilla tms. Tiedän silti, että taitamaton ihminen ei osaa keittää edes vettä, saati tehdä taikinaa ja paistaa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pim pom, olen entinen alan yrittäjä... käytin valmista taikinaa, mutta kotona teen sen itse. En hifistele jauhoilla tms. Tiedän silti, että taitamaton ihminen ei osaa keittää edes vettä, saati tehdä taikinaa ja paistaa sen.

        Se entinen alan yrittäjyys ei tee sinusta pizza asiantuntiaa.


    • Se on helppoa kuin heinän teko.

    • Anonyymi

      Nyt mietit päässäsi kuinka junttia suomalainen ruokakulttuuri on. Pystyt jo kuvittelemaan sen pieruisen rekkamiehen tursuttamassa sinappia kylmään noin pari päivää sitten vanhaksi menneen HK:n sinisen päälle. Lopuksi tämä 117 kiloinen lammas murahtaa onneissaan "aah, tekipä eetvarttia" ja huuhtelee koko sanoinkuvaamattoman vittupaskan alas lämpimällä kaljalla. SIIS HYI VITTU!

      Entäs sitten nää elämäntapaluuserit eli rotat jotka päivästä toiseen keittelevät makaroneja vedenkeittimessä ja maustavat koko vitun hirvittävän seoksen suolalla että siinä olisi jotain makua (eli pelkkä suola). Sairasta sanon minä. Kovasti sitä jaksetaan helvetti soikoon huudella siitä hiilaripaskasta mitä lampaat vetävät, vaikka itse syödään juuri sitä mihin on varaa eli makaronia, hiilarivittupaskan kuningasta.

      Siis suomalainen keittiö on ihan suoraan sanoen pelkkää ruoalla pelleilyä. Jotkut vitun löllölohella höystetyt paskapiirakat ja lihahyytelöt sekä karjalanpaisti - kaikki sitä samaa vitun röllimetsässä valettua sammalpaskaa jota en syöttäisi edes porsaille. Lisäksi ainoa mauste joka tässä maassa tunnetaan on suola ja sitäkin laitetaan niin vitusti ruokiin että verisuonet varmasti tukkeutuisivat.

      Loppuun bonukseksi karjalanpaistin valmistusohjeet:
      >peruna
      >vettä ämpärillinen
      >lihakimpale
      >öljyä
      Miksaa keskenään ja lämmitä uunissa. Tarjoile junttiystävillesi samalla kun katsotte Tuntematonta Sotilasta.

      Siis hyi VITTU.

      • Anonyymi

        Ootko astunut lapsen legon päälle pimeässä, kun noin pahasti ottaa??


    • Anonyymi

      Ruma Turo päättää keittää vettä. Ettei nyt vaan sattuis mitään......

    • Anonyymi

      Ajankäyttökään ei pitäisi olla ongelma, kerralla voi tehdä vaikka viikon ruuat, lämmittä vaan ja kun laittaa osan pakkaseen, voi vaihtaa ruokaa vaikka joka päivä. Paljon enemmän aikaa menee "pikaruoissa".

    • Anonyymi

      Ketkäs sitten tukee mamujen pimeää bisnestä jos kukaan ei käytä näiden lavasteena toimivia pizzeria-kioskeja?

    • Anonyymi

      Ruuvanlaitto on orjien, eli einestehtaissa työskentelevien tanttojen työtä. Jännää että eletään kiireistä avaruusaikaa ja pitäisi vielä uhrata arvokasta aikaansa johonkin ruuvanlaittoon. Pah sanon mä. Mulla on tärkeämpääkin tekemistä!

      • Anonyymi

        Miten kiireisillä on aikaa tuhlata matkohin ja odottamiseen ravintoloissa ja grillillä, kotona riittää kun ottaa ruuat jääkaapista ja lämmittää. Yhden ulkona syönnin aikana ehtii tekemään viikon ruuat, jää aikaa paljoin tärkeämpään. Kuka haluaa muutenkaan syödä muun rahvaan seassa kuin työpaikkaruokalassa kun voi syödä siististi ja turvallisesti kotona ilman koronariskiä ja ties mitä rikollisia seurana.. Työntekijät voivat vaikka sylkeä ruokaan tai käydä vessassa pesemättä käsiään ja usein raaka-aineetkin mitä sattuu.


    • Anonyymi

      harvoin kotona saa uunia lämmitettyä kuuteensataan asteeseen, siksi ei onnistu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe