Niin tätä nyt olen aamukahvilla kysellyt itseltäni. Samalla tein päätöksen jälleen kerran, ettei koskaan enään. Helppoa kuin savukkeen polttamisen lopettaminen.
Mutta se minusta. Miten muilla sinkuilla vappu sujui? Saiko viinamies yökerhosta naista? Ja tärkeintä, miten Allulla sujuu? Ihan uteliaisuudesta vielä lopuksi. Onko täällä sinkkunaisia, tämän pitkän naisen lisäksi?
Kannattiko eilen?
11
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä kannattaisi käyttää alkohoholia ollenkaan olisi aina virkeämpänä aamulla.
Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.
Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.- Anonyymi
TJS2 kirjoitti:
Etanolin viihdekäyttö sallittakoon kurjuuden keskellä. Tämä mielipide ei sitten liity hallitukseen tahi covidiin. Sinimustat ääliöt voivat siis pitää turpansa kiinni.
Koko keskustelualustan ovat pilanneet. Ja kettukarkille tiedoksi, että toivomasi haukkuminen/mollaaminen ei tule voimaan.Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän täällä tuota persuvihaasi kylvät päivästä toiseen. Mielenterveyspalvelut ovat sinun paikkasi.
Voisitko ihan antaa nesimerkin? Persujen vihasta löytyy kyllä todisteita kyllä ihan oikeusasteita myöden, mutta toisinpäin...🤔🤔
- Anonyymi
Paljon virkeämpänä herää aamulla jos ei juo ollenkaan ja voi lähteä heti aamutuimaankaan vaikka pyöräilemään raikkaaseeen ilmaan :D
- Anonyymi
Onhan meitä sinkkunaisia 😁
Just ajattelin, että taidan lähteä kävelylle, kun en parempaakaan keksi. Pyhisin on tympeää olla yksin. - Anonyymi
Vietän superterveellistä vappua.
Terveellistä ruokaa ja 22.30 nukkumaan ja nyt aamulla pirteänä kuntosalilla jo käynyt. Klo 6:30 ylös ja aamukahvi. 7-8 höpöttelyä/suunnittelua. 10:30 ruokailu ja 16:30 kotiinlähtö.
Mitä sitten? Eläkää hmiset eläkää.- Anonyymi
Teippaaq itsesi sillä tavoin käsi käsi jalkaankin kiinni teipillä koska olisi terveellisdtä.
Tyttöjen mielestä voisi olla aika huvittavaakin. - Anonyymi
Rakkaille tyttösillelle voi tuolla sitten seuraavana aamuna paha olo ja masennus.
En ole vuosikausiin juonut niin paljon, että olis tuota kysymystä pitänyt itselle esittää..
Eilen join kaks siideriä ja yhden lonkeron. Hitaasti nekin ja veden kera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
