Eli viittaan johonki pääkanaavaan kolmoskanava, ykkönen tai kakkoskanava joijen pitäs huomioida nämä seuraavat= 1.Riki Sorsa(vaikka on kuollut niin se ei tarkoita sitä etteikö hä'nestä voisi tehdä jonkun ohjelnman) 2.CMX 3.Pekka Pohjola 4.Honey t Bones(Aija Puurtisen johtama bändi) 5.Dave Lindholm 6.Jionna Tervomaa 7.Maija Vilkkumaa 8.Liisa Akimof 9.Liikkuvat lapset 10.Kumikameli 11.Noitalinna huraa 12.Aknestik 13.Kaija Saariaho 14.Helvi Leiviskä 15.Ida Moberg 16.Litku Klemetti 17.Juhani Aaltonen 18.Iiro Rantala 19.Laila Kinnunen 20.Ultra bra
Ohan se tietenki selvä asia ettei näitä kaikkia ainakaan lyhyessä ajassa voi tehä nistä juttua, ymmärrän kyllä, mutta tosta listasta voisi poimia "muutamia" "joitakin" ja kun vuosia mennään etiäpäin niin aina jonkun vuoro sitten loistaa.
Nää seuraavat ansaitsisi huomiota telkkarissa
5
102
Vastaukset
- Anonyymi
lisään vielä nää seuraavat = 1.Erkki Melartin 2.Kalervo Tuukkanen 3.Lotta Wennäkoski 4.Lemonator 5.Wilma 6.Tuomari Nurmio 7.Carola 8.Lasse Mårtenson 9.Reino Helismaa 10.Absoluuttinen nollapiste&Tommi Liimatta 11.Kari Peitsamo 12.Kauko Röyhkä 13.Chisu 14.Leevi&Leavings 15.J.Karjalainen&Mustat lasit 16.Hurriganes 17.the Royals 18.Wigwam 19.Jukka Tolonen 20.Ma Numminen .... onhan niillä varmaan joku pitkä lista ja sitte niije pitää poimia ns rusinat pullasta.
- Anonyymi
Lisään vielä Pelle Miljoona, Kingston wall, Suburban, The Pansies, Smack, Dingo, Paleface, Marion Rung, Seija Simola, Anki ja Ratsia. On niitä muitaki, mutten enää luettele , tähän jää luetteleminen. Jään odottamaan josko telkkarikanavat tekis enemmä ohojelmia musanimistämme.
- Anonyymi
Kannattaisi kuunnella upeaa haitarinsoittoa. Nuori Aatu Möttönen kun vetäisee haitarillaan esim. Nuoruusmuistoja ym hienoja sävellyksiä, niitä on nautinto kuunnella.
Yle teemalla tulee välillä dokkareita eri artisteista, myös suomalaisista. Esim. siellä oli dokkari Ismo Alangosta (en itse kyllä ole sitä kattonut, näin vain Yle Areenasta yhtenä päivänä, että sellainen on) ja J. Karjalaisestakin jotain. Kyllä näitä tehdään aina välillä tai näytetään vanhoja pätkiä. Ja itsehän voi etsiä vaikka Tubesta jotain vanhoja haastattelupätkiä, joissa haastellaan jotain artistia tai katsoa livevesioita jonkun artistin kappaleista. No problem.
Ja Dannystakin taisi olla dokkari, taisin nähä senkin Yle Areenassa, kun kävin yhtenä päivänä katsomassa onko mitään mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703