auton saksasta/ruotsista tuonut ! petyitkö?

Anonyymi

eli menikö joku mönkään vai menikö tappiolle? kerro kokemuksiasi !

8

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei mennyt.

    • Anonyymi

      Ei suinkaan todella edullinen on kannattaa ostaa ulkomailta
      2021 Mercedes-Benz GLB-Class SUV Progressive Line, GLB 220 D Diesel 190 HV, 5d, 8G DCT 8-vaiht., 4MATIC 3900 km ajettu 0 alv 18100 eur

    • Anonyymi

      Oho mites noin edullinen tuollaiset kannattaa hakee het.

    • Anonyymi

      Tuollaista en huolisi edes ilmaiseksi. Pelkkä riesa tulevaisuudessa. NEXT.....

      • Anonyymi

        Niin, mutta kun mielessä on kiimana halu omistaa aina Audei, Mersui,Bemarei, Opelei, Volkkarei, niin minkäs teet?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kun mielessä on kiimana halu omistaa aina Audei, Mersui,Bemarei, Opelei, Volkkarei, niin minkäs teet?!

        Keksi jotain uutta, jooko?


    • Anonyymi

      Autoliikkeen kautta etelästä tuotu 31.000 km ajettu diesel c 200 mese vm. 2018. Ehdin ajaa 10.000 km kun talvella hajosi turbo ja siinä meni myös välijäähdytin ja hiukkaspönttö tukkeutui öljy/vesipaskalla. Kaheksantonnin kustannusarvio. Maahantuoja otti kontolleen osat, eli kaikki nuo uusiksi pientarvikkeineen ja tiivisteineen ja osan töistä. Myyjäliike vastasi lopusta työosuudesta pääosin ja mullekin jäi vielä reilu tonni. Ilman noita vastaamisia olisin kyllä pistänyt mesen purettuna myyntiin osina.
      Hajonnut turbo kiinnosti kovasti. Lähti saksaan tutkittavaksi. Nyt on auto rullannut mukavasti.

    • Anonyymi

      Kiinalaisii toyoja volvovoo saa puoliilmatteeks
      2017 Volvo V60 Cross Country Momentum, 2.0 D4 Diesel 190 HV, 5d, Geartronic 6-vaiht., Etuveto hp 9800 eur
      2020 Volvo XC60 (12.2017->) D4 DPF 2WD EU6d-T, Momentum Pro 2WD (EURO 6d-TEMP) SUV, Diesel 140 kW, 5d aj 27000 km 18300 eur

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe