pupuseksi. Mitä se silloin ajaa takaa?
Mies kutsui minua
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se haluaa pupu-seksiä...eli haluaa panna kuin kanit ☝️
- Anonyymi
Jänistä.
- Anonyymi
Jaa-a. Minä ainakin sanon miestäni mm. pupuksi, koska hän on suloinen.
- Anonyymi
Oletko mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies?
Olen nainen.
- Anonyymi
Jänistä
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Hei mitä sääntöjenvastaista te nyt tuostakin aloituksesta keksitte? 😂
Ja koska tulee viinamies sanomaan, että pupuksi kutsuminen tarkoittaa "tuo minulle viinaa"?
Entä koska tulee se random sekoilija sanomaan, että hassut kaupunkilaistytöt näyttävät hiukan pupuilta kyllä juu?- Anonyymi
Nyt jo 3! Mitä ihmeen kommentteja tämä aloitus kerää? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jo 3! Mitä ihmeen kommentteja tämä aloitus kerää? 😂
Nyt ymmärrän. Kiellettyjen viestien kirjoittajat yrittävät kirjoittaa "jänistä" tms mutta yksisanaiset viestit usein sensuroidaan.
No tarkoittaako tuo "takaa ajaminen" sitten sheivaamista? 🤔
- Anonyymi
Voi hyvä ihme sentään...
Jos vaikka ottaisit ihan kohteliaisuutena 🥱
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919