Selailin nettiautoa ja siellä tuli vastaa ex poliisiauto, niin eikös ne poliisi autot ole jo pakettiautoja silloin ku ne on poliisien käytössä?. Myyjä oli kirjoittanut siihen ilmoitukseen että muutoskatsastettu pakkatettiautoks.
Mun mielestä ne ei oo mitää henkilöautoja, joten toi myyjän maininta jäi nyt vähän ihmetyttämään "muutoskatsastettu pakettiautoks".
Pakettiauto ex poliisi auto
3
525
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ihmettelen sitä myös muutaman kerran olen törmännut tommoseen ilmoitukseen.
Maijan takaosassahan on se koppi, jonka voinee tulkita "matkustamoksi". Ei tuo kai mene läpi pakettiautona?
Ennen myyntiin menoa autosta tietysti poistetaan ko. koppi ja paljon muutakin varustetta ja työtuoleja, jotka nekään eivät läpäisisi pakettiautoksi rekisteröintiä. Sillähän ei ole merkitystä, että niillä "välitilan" tuoleilla tai tuolilla istuttaisiin vain auton ollessa pysähdyksissä, tyypillisesti sakkoa kirjoitettaessa tai nopeustarkkailua tehtäessä pysäköitynä.
https://www.hameensanomat.fi/kanta-hame/poliisiauto-sai-uuden-sisustuksen-katso-video-144430/- Anonyymi
Ei välttämättä, sillä kyseessä saattaa myös olla lain mukainen "erikoisajoneuvo", jollainen pitää käytöstä poiston jälkeen muutoskatsastaa jotta sen voi myydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241