Rakas, mä oikeesti en ole enää tekemisissä muiden kanssa jos ollaan sovittu meidän riitely kun mä otin jo Kaisan kuvan pois mun näytöltä nii haluan että tiedät että aina pidän lupaukset ja rakastan sua kulta
Anteeksi että kirjoittelin sille kaverille joita et voi sietää
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ludem mä lupaan että en ole tekemisissä kenenkään kanssa. Nii eihän rakkaus riidellä ja rakas oliko se tulos negatiivinen kun mua jännittää nii paljon nyt se tuloa onko se negatiivinen vai ei
- Anonyymi
Tietty negatiivinen, kun ei oo sillai oloa ollut.
- Anonyymi
Mä tarkoitin kyllä meidän lasten korona tuloksia kun eiköhän ne yleensä äidin kännyyn tule tuloksia nii kerro nyt minullekin että onko positiivinen tulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2183174Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3002748Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751798Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e521700Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?431570- 1221366
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,101280Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171260- 1051249
Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4171246