..olla jo hiukan hullu mutta rehellisesti oma itseni.. jos jollain on jotain sitä vastaan menköön männikköön..
pervokki on nyt lukittu jälleen perunakellariin ja nyt mä alan taas.. walk this way.. walk this way.. walk this way..walk this way.. diidiidiidii ..di.. dii diii.. aerosmithin tahdissa..
saatan
19
319
Vastaukset
- quistis
Tuu pois silet kellarista:o))))Mietinkin,et missä olet:o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kahlittuna en voi tulla.. vanki oon kellarin pimeän..
kahlekuningasta:o)Susta tulee siel kyllä mörkö..Hui;o))) Onneksi sul sentään hyvää musaa!!!
quistis kirjoitti:
kahlekuningasta:o)Susta tulee siel kyllä mörkö..Hui;o))) Onneksi sul sentään hyvää musaa!!!
..oon jo mörkö.. hiukset takussa syön perunoita täällä.. ja kuuntelen aerosmithii...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..oon jo mörkö.. hiukset takussa syön perunoita täällä.. ja kuuntelen aerosmithii...
ihan tosi pelottava mörkö??? Möröt kyl on ihanii..oikeesti:o)))
quistis kirjoitti:
ihan tosi pelottava mörkö??? Möröt kyl on ihanii..oikeesti:o)))
..tuskin nyt kovin pelottava.. eihän noi tytöt uskaltais muuten varmaan ees tutustua muhun jos niin kauhean pelottava olisin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tuskin nyt kovin pelottava.. eihän noi tytöt uskaltais muuten varmaan ees tutustua muhun jos niin kauhean pelottava olisin..
sä oletkin löytänyt jonkun!!! Tuu sit vaan pois sieltä kellarista:o))
quistis kirjoitti:
sä oletkin löytänyt jonkun!!! Tuu sit vaan pois sieltä kellarista:o))
..en nyt sanois niinkään mutta kyllä ovat alkaneet taas pyöriä ympärillä.. ehkä homma alkaa taas toimia.. muttei varmuudella voi sanoo..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..en nyt sanois niinkään mutta kyllä ovat alkaneet taas pyöriä ympärillä.. ehkä homma alkaa taas toimia.. muttei varmuudella voi sanoo..
takut pois turkista mörkö:o))) Ja vähän hempeempää musaa..;o)
quistis kirjoitti:
takut pois turkista mörkö:o))) Ja vähän hempeempää musaa..;o)
..välittömästi kampaamaan hiukseni.. ja laitan hempeempää musaa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..välittömästi kampaamaan hiukseni.. ja laitan hempeempää musaa..
sit tosi söpö Pervokki:o)))
quistis kirjoitti:
sit tosi söpö Pervokki:o)))
..laitanpa tästä soimaan where wild roses grow.. siinäpä vasta hempee keväinen biisi..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..laitanpa tästä soimaan where wild roses grow.. siinäpä vasta hempee keväinen biisi..
onkin ja kuulen sen melkein tänne saakka:o) Ootsä P ollu kiltisti???
quistis kirjoitti:
onkin ja kuulen sen melkein tänne saakka:o) Ootsä P ollu kiltisti???
..kiltisti mitä nyt hiukan biletetty, tanssittu, juotu, ja saunottu..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kiltisti mitä nyt hiukan biletetty, tanssittu, juotu, ja saunottu..
ihan kiltisti..etkö ole maalannu yhtään:o) Muusaako vain etsiskelet.Mä ajattelin et taisit eksyä savonmetsiin,kun sua ei ole kuulunu:o(
quistis kirjoitti:
ihan kiltisti..etkö ole maalannu yhtään:o) Muusaako vain etsiskelet.Mä ajattelin et taisit eksyä savonmetsiin,kun sua ei ole kuulunu:o(
..siirty kesään..
muusaa etsiskelen edelleen.. mutta oon kuitenkin pari maalausta tehnyt ja aloitellut yhtä uutta..- quistis
pervokki kirjoitti:
..siirty kesään..
muusaa etsiskelen edelleen.. mutta oon kuitenkin pari maalausta tehnyt ja aloitellut yhtä uutta..Sua ei olekkaan tääl huuhaalla näkynyt!Tää kevät kai innoituksen aikaa..vai juoksuttaako levoton mieli..Mä vähän levoton..
quistis kirjoitti:
Sua ei olekkaan tääl huuhaalla näkynyt!Tää kevät kai innoituksen aikaa..vai juoksuttaako levoton mieli..Mä vähän levoton..
..se kevät on sellasta aikaa joka sekoittaa pään.. ja ehkä hieman inspiroi.. ainakin meikäläistä..
- quistis
olotila siis..tosi kuluttava vain:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti41941392Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199934Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316310Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225178Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623965Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta563939Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783588- 403077
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192518Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212358