saatan

..olla jo hiukan hullu mutta rehellisesti oma itseni.. jos jollain on jotain sitä vastaan menköön männikköön..

pervokki on nyt lukittu jälleen perunakellariin ja nyt mä alan taas.. walk this way.. walk this way.. walk this way..walk this way.. diidiidiidii ..di.. dii diii.. aerosmithin tahdissa..

19

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      Tuu pois silet kellarista:o))))Mietinkin,et missä olet:o)))

      • ..kahlittuna en voi tulla.. vanki oon kellarin pimeän..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..kahlittuna en voi tulla.. vanki oon kellarin pimeän..

        kahlekuningasta:o)Susta tulee siel kyllä mörkö..Hui;o))) Onneksi sul sentään hyvää musaa!!!


      • quistis kirjoitti:

        kahlekuningasta:o)Susta tulee siel kyllä mörkö..Hui;o))) Onneksi sul sentään hyvää musaa!!!

        ..oon jo mörkö.. hiukset takussa syön perunoita täällä.. ja kuuntelen aerosmithii...


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..oon jo mörkö.. hiukset takussa syön perunoita täällä.. ja kuuntelen aerosmithii...

        ihan tosi pelottava mörkö??? Möröt kyl on ihanii..oikeesti:o)))


      • quistis kirjoitti:

        ihan tosi pelottava mörkö??? Möröt kyl on ihanii..oikeesti:o)))

        ..tuskin nyt kovin pelottava.. eihän noi tytöt uskaltais muuten varmaan ees tutustua muhun jos niin kauhean pelottava olisin..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..tuskin nyt kovin pelottava.. eihän noi tytöt uskaltais muuten varmaan ees tutustua muhun jos niin kauhean pelottava olisin..

        sä oletkin löytänyt jonkun!!! Tuu sit vaan pois sieltä kellarista:o))


      • quistis kirjoitti:

        sä oletkin löytänyt jonkun!!! Tuu sit vaan pois sieltä kellarista:o))

        ..en nyt sanois niinkään mutta kyllä ovat alkaneet taas pyöriä ympärillä.. ehkä homma alkaa taas toimia.. muttei varmuudella voi sanoo..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..en nyt sanois niinkään mutta kyllä ovat alkaneet taas pyöriä ympärillä.. ehkä homma alkaa taas toimia.. muttei varmuudella voi sanoo..

        takut pois turkista mörkö:o))) Ja vähän hempeempää musaa..;o)


      • quistis kirjoitti:

        takut pois turkista mörkö:o))) Ja vähän hempeempää musaa..;o)

        ..välittömästi kampaamaan hiukseni.. ja laitan hempeempää musaa..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..välittömästi kampaamaan hiukseni.. ja laitan hempeempää musaa..

        sit tosi söpö Pervokki:o)))


      • quistis kirjoitti:

        sit tosi söpö Pervokki:o)))

        ..laitanpa tästä soimaan where wild roses grow.. siinäpä vasta hempee keväinen biisi..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..laitanpa tästä soimaan where wild roses grow.. siinäpä vasta hempee keväinen biisi..

        onkin ja kuulen sen melkein tänne saakka:o) Ootsä P ollu kiltisti???


      • quistis kirjoitti:

        onkin ja kuulen sen melkein tänne saakka:o) Ootsä P ollu kiltisti???

        ..kiltisti mitä nyt hiukan biletetty, tanssittu, juotu, ja saunottu..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..kiltisti mitä nyt hiukan biletetty, tanssittu, juotu, ja saunottu..

        ihan kiltisti..etkö ole maalannu yhtään:o) Muusaako vain etsiskelet.Mä ajattelin et taisit eksyä savonmetsiin,kun sua ei ole kuulunu:o(


      • quistis kirjoitti:

        ihan kiltisti..etkö ole maalannu yhtään:o) Muusaako vain etsiskelet.Mä ajattelin et taisit eksyä savonmetsiin,kun sua ei ole kuulunu:o(

        ..siirty kesään..
        muusaa etsiskelen edelleen.. mutta oon kuitenkin pari maalausta tehnyt ja aloitellut yhtä uutta..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..siirty kesään..
        muusaa etsiskelen edelleen.. mutta oon kuitenkin pari maalausta tehnyt ja aloitellut yhtä uutta..

        Sua ei olekkaan tääl huuhaalla näkynyt!Tää kevät kai innoituksen aikaa..vai juoksuttaako levoton mieli..Mä vähän levoton..


      • quistis kirjoitti:

        Sua ei olekkaan tääl huuhaalla näkynyt!Tää kevät kai innoituksen aikaa..vai juoksuttaako levoton mieli..Mä vähän levoton..

        ..se kevät on sellasta aikaa joka sekoittaa pään.. ja ehkä hieman inspiroi.. ainakin meikäläistä..


    • quistis

      olotila siis..tosi kuluttava vain:o)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe