..olla jo hiukan hullu mutta rehellisesti oma itseni.. jos jollain on jotain sitä vastaan menköön männikköön..
pervokki on nyt lukittu jälleen perunakellariin ja nyt mä alan taas.. walk this way.. walk this way.. walk this way..walk this way.. diidiidiidii ..di.. dii diii.. aerosmithin tahdissa..
saatan
19
344
Vastaukset
- quistis
Tuu pois silet kellarista:o))))Mietinkin,et missä olet:o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kahlittuna en voi tulla.. vanki oon kellarin pimeän..
kahlekuningasta:o)Susta tulee siel kyllä mörkö..Hui;o))) Onneksi sul sentään hyvää musaa!!!
quistis kirjoitti:
kahlekuningasta:o)Susta tulee siel kyllä mörkö..Hui;o))) Onneksi sul sentään hyvää musaa!!!
..oon jo mörkö.. hiukset takussa syön perunoita täällä.. ja kuuntelen aerosmithii...
- quistis
pervokki kirjoitti:
..oon jo mörkö.. hiukset takussa syön perunoita täällä.. ja kuuntelen aerosmithii...
ihan tosi pelottava mörkö??? Möröt kyl on ihanii..oikeesti:o)))
quistis kirjoitti:
ihan tosi pelottava mörkö??? Möröt kyl on ihanii..oikeesti:o)))
..tuskin nyt kovin pelottava.. eihän noi tytöt uskaltais muuten varmaan ees tutustua muhun jos niin kauhean pelottava olisin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..tuskin nyt kovin pelottava.. eihän noi tytöt uskaltais muuten varmaan ees tutustua muhun jos niin kauhean pelottava olisin..
sä oletkin löytänyt jonkun!!! Tuu sit vaan pois sieltä kellarista:o))
quistis kirjoitti:
sä oletkin löytänyt jonkun!!! Tuu sit vaan pois sieltä kellarista:o))
..en nyt sanois niinkään mutta kyllä ovat alkaneet taas pyöriä ympärillä.. ehkä homma alkaa taas toimia.. muttei varmuudella voi sanoo..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..en nyt sanois niinkään mutta kyllä ovat alkaneet taas pyöriä ympärillä.. ehkä homma alkaa taas toimia.. muttei varmuudella voi sanoo..
takut pois turkista mörkö:o))) Ja vähän hempeempää musaa..;o)
quistis kirjoitti:
takut pois turkista mörkö:o))) Ja vähän hempeempää musaa..;o)
..välittömästi kampaamaan hiukseni.. ja laitan hempeempää musaa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..välittömästi kampaamaan hiukseni.. ja laitan hempeempää musaa..
sit tosi söpö Pervokki:o)))
quistis kirjoitti:
sit tosi söpö Pervokki:o)))
..laitanpa tästä soimaan where wild roses grow.. siinäpä vasta hempee keväinen biisi..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..laitanpa tästä soimaan where wild roses grow.. siinäpä vasta hempee keväinen biisi..
onkin ja kuulen sen melkein tänne saakka:o) Ootsä P ollu kiltisti???
quistis kirjoitti:
onkin ja kuulen sen melkein tänne saakka:o) Ootsä P ollu kiltisti???
..kiltisti mitä nyt hiukan biletetty, tanssittu, juotu, ja saunottu..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kiltisti mitä nyt hiukan biletetty, tanssittu, juotu, ja saunottu..
ihan kiltisti..etkö ole maalannu yhtään:o) Muusaako vain etsiskelet.Mä ajattelin et taisit eksyä savonmetsiin,kun sua ei ole kuulunu:o(
quistis kirjoitti:
ihan kiltisti..etkö ole maalannu yhtään:o) Muusaako vain etsiskelet.Mä ajattelin et taisit eksyä savonmetsiin,kun sua ei ole kuulunu:o(
..siirty kesään..
muusaa etsiskelen edelleen.. mutta oon kuitenkin pari maalausta tehnyt ja aloitellut yhtä uutta..- quistis
pervokki kirjoitti:
..siirty kesään..
muusaa etsiskelen edelleen.. mutta oon kuitenkin pari maalausta tehnyt ja aloitellut yhtä uutta..Sua ei olekkaan tääl huuhaalla näkynyt!Tää kevät kai innoituksen aikaa..vai juoksuttaako levoton mieli..Mä vähän levoton..
quistis kirjoitti:
Sua ei olekkaan tääl huuhaalla näkynyt!Tää kevät kai innoituksen aikaa..vai juoksuttaako levoton mieli..Mä vähän levoton..
..se kevät on sellasta aikaa joka sekoittaa pään.. ja ehkä hieman inspiroi.. ainakin meikäläistä..
- quistis
olotila siis..tosi kuluttava vain:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
