Hyvää päivää, HuuHaa

Passiivi-Pate

... tai nämä tyhjät seinät täällä. Menee aivan yksinpuheluksi taas. Pitää varmaan luoda 4-5 uutta nikkiä ja keskustella itsekseen niillä niin tulee elämää tänne.
Tai sitten tämä foorumi tarvitsee pari-kolme jakomielitautista, jotka viestittelevät kymmenien sivupersooniensa kanssa toisilleen yhtä aikaa. Kyllä alkaisi ruutu täyttyä viesteistä.

Nooh, joka tapauksessa, hyvää päivänjatkoa vain... itselleni.

7

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkudee

      aioin juuri laittaa uuden viestin että onko nyt jokin siesta tai vastaava kun ei mitään pukkaa mistään päin.
      Tiedätkö sinä miten tuota Y.L.:ää pitäis herätellä kun se vaan dokaa sitä rommiaan yhä...
      Oisko jotain piristystä?
      Täältä häviää kaikki tällätyylillä ennenko toukokuu alkaa..
      Niin.Hyvää Päivää sinulle tietysti ja muillekkin tutuille (ja tuntemattomille)

      • Passiivi-Pate

        Voisit kokeilla ns. shokki-taktiikkaa ja kertoa tälle Y.L. -kaverillesi että rommi uhkaa loppua Suomesta jos hän ei hellitä vähän. Ja uusia maksoja ja haimoja saa vasta lokakuussa. Kyllä pitäisi tehota ;)


      • Passiivi-Pate kirjoitti:

        Voisit kokeilla ns. shokki-taktiikkaa ja kertoa tälle Y.L. -kaverillesi että rommi uhkaa loppua Suomesta jos hän ei hellitä vähän. Ja uusia maksoja ja haimoja saa vasta lokakuussa. Kyllä pitäisi tehota ;)

        Rommi loppuuko? Siis loppuuko rommi Suomesta ja pitää alkaa tilata ulkomailta? ja vain tuon kyseisen Y.L hemmon takii..


      • pikkudee
        Passiivi-Pate kirjoitti:

        Voisit kokeilla ns. shokki-taktiikkaa ja kertoa tälle Y.L. -kaverillesi että rommi uhkaa loppua Suomesta jos hän ei hellitä vähän. Ja uusia maksoja ja haimoja saa vasta lokakuussa. Kyllä pitäisi tehota ;)

        ...muuten ehkä hyvä konsti,pelkään vain että sydän vois kauhusta jysähtää jumiin...kun on muutenkin reistaillut ja sitten tuo rinsessan touhu... ne naiset ne naiset....


      • Passiivi-Pate
        pikkudee kirjoitti:

        ...muuten ehkä hyvä konsti,pelkään vain että sydän vois kauhusta jysähtää jumiin...kun on muutenkin reistaillut ja sitten tuo rinsessan touhu... ne naiset ne naiset....

        ... tähän siis liittyy nainen? Silloinhan tilanne on hiukan mutkikkaampi. Oikein rinsessa vielä... Ei ihme että rommia menee. Mieshän juo vain kahdesta syystä; joko siksi ettei hänellä ole naista tai siksi että hänellä on nainen.

        Voi Y.L. parkaa. Pitäisi varmaan keksiä jotain...


      • pikkudee
        Passiivi-Pate kirjoitti:

        ... tähän siis liittyy nainen? Silloinhan tilanne on hiukan mutkikkaampi. Oikein rinsessa vielä... Ei ihme että rommia menee. Mieshän juo vain kahdesta syystä; joko siksi ettei hänellä ole naista tai siksi että hänellä on nainen.

        Voi Y.L. parkaa. Pitäisi varmaan keksiä jotain...

        ..tässä syytön mies kärsii toisten juonitteluista,joku kiero keittää huttua Y.L.:n kiusaksi.... tästä on juttua tossa alempana rinsessan viestissä


    • quistis

      monologi on aina terveellistä:o))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe