Päässä kiehuu

Anonyymi

En tiedä miten hillitä vihaani.Mieheni Lapset olivat meillä ja hän lähti ulkoilemaan heidän kanssaan ja sanoi vievänsä heidät samalla kotiin ja sitten meillä on aikaa tehdä jotain.He lähtivät siis iltapäiväillä ja mieheni tuli kotiin Abt.22.30. Ei minua haittaan jos viettää aikaa lastensa kanssa vaan pointti oli se että odotin koko illan ja hän olisi voinut soittaa että menee myõhāän mutta ei sanaakaa kun tuli. Aamulla oli kuin mitää ei olisi tapahtunut ja yritti kosketella minua mikä teki minut vielä vihaisemmaksi. Olen niin vihainen etten kestä olla edes samassa huoneessa hänen kanssaan. Tämä vihan tunne tapahtuu joka krt kun on riitaa ja tuntuu etten pysty hillitsemään vihaani. Sitten ollaan vko puhumatta ja asiaa ei koskaan selvitetä. Tuntuu että sisälläni on niin paljo kasaantunut vihaa koskamasioita ei koskaan selvitetä. Onko muilla tāllaisia kokemuksia?

5

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kokemusta, mutta en voisi sietää tuollaista käytöstä! Sanoo yhtä ja tekee toista. Olisi sitten edes soittanut. Tai ei lupaisi, jos ei pidä. V...u!

• Anonyymi

Samaa mieltä. Tämänkin riidan olis voinut välttää yhdellä soitolla.Ei mua harmita se ettei tehty mitään vaan se ettei vaivautunut ilmoittamaan ja nythän ei puhuta mitään.

• Anonyymi

Ihmiset on erilaisia, toisista tuntuu hyvältäki olla välillä hieman erossa, siis ettei koko ajan toinen oo siinä vieressä. Ja silloin ei edes huomaa välttis sitä, että toista harmittaa tuollainen. Olisko exä ollu omissa oloissaanki viihtyvä, joten tottunut ettei tartte raportoida menemisiään. Mutta jos pännii, sanoo suoraan vaan ja opettaa uusille tavoille, kyllä se vanha koiraki jotain oppii. Ainaki ulkoruokinnan jälkeen.

• Anonyymi

Mä tiedän, että hänen on vaikea raportoida menemisistään.Ollaan nyt asuttu 2v yhdessä ja hän kyllä on oppinut paremmin ilmoittamaan.Joskus vaan tuntuu, että tekee vain ärsyttääkseen mua.

• Anonyymi

Njaa, vihan hallinta heikolla tasolla!

Päätä pensaaseen vaan…🌳

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      26
      3485
    Aihe