Missä naiset ovat parempia kuin miehet?

Anonyymi

Noin yhtä äkkiä tulee mieleen ainakin kaksi asiaa, eli tennis ja taitoluistelu

17

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miesten taitoluistelu on homojen hommaa, ei kai sitä kukaan terve katso.

Tennis, no miesten tennis on aika tylsää, naisten tennistä kyllä jaksaa katsoa, koska on niin monia kauniita pelaajia. Tennis lienee niitä ainoita lajeja, joissa naisten pelit ovat kiinnostavampia kuin miesten.

• Jos urheilusta puhutaan, niin Suomen naiset on ainakin ihan helvetisti parempia jalkapallossa ku miehet.
      Ja eikös myös nyrkkeilyssä ja painissa.

• Anonyymi

Sihteerin hommissa ovat parempia, kymmensormi näpyttely harvemmin onnistuu miehiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sihteerin hommissa ovat parempia, kymmensormi näpyttely harvemmin onnistuu miehiltä.

Oot ite vissiin purkuhommissa?

• Anonyymi

Ei tarvitse mennä edes urheiluun ja yksilöihin kun voi sanoa naisten olevan parempia tarkkaavaisuutta vaativissa työtehtävissä. Naiset ovat usein myös näppärämpiä käsistään vaikka sitä ei heti näin mieltäisi.

Naiset sitoutuvat tehtäviin usein syvemmin mitä miehet ja ovat tunnollisempia.
      Hyvä te naiset.

AsianVierestä

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kutominen ja virkkaus

• Anonyymi

Miksi erilaisia pitää ylipäänsä verrata? Kumpi on parempi, banaani vai kiivi?

• Anonyymi

"Kaiken takana on nainen".

Itse ainakin olen todella hyvä organisoimaan oman ja muidenkin elämän. Arjenhallintakykyni on huippu hyvä ja pystyn ohjailemaan koko perheen oikeaan suuntaan. Hallitsen kaikkien perheen jäsenten kalenterit ja sulavasti pystyn sovittamaan ne myös yhteen.

• Anonyymi

Tämä tulee 50v heteromieheltä.
      Taitoluistelusta sen verran, että se riippuu paljon enemmän yksilöstä kuin sukupuolesta. Yleisesti ottaen tietysti naiset pystyy mielestäni kauniinpaan esitykseen, mutta kyllä mieshuipunkin esitys voi olla lumoava.
      Jäätanssi on sittne ihan eri laji.
      Tenniksessä taas en muista milloin viimeksi olisin kokenut naisten tennistä katosessani samanlaisia tunteita kuin taannoista Ranskan avointen miesten finaalia katsoessani. Toki vähemmän tarkkaavaiselle katsojalle voi naisten hitaampi tempo olla parempi, kun ehtii pallonkin näkemään..
      Pakko vielä lisätä, että olen myös jalkapallomiehiä ja nykyään seuraan ehdottomasti mieluummin naisten jalkapalloa livenä.

• Anonyymi

Synnyttämisessä ja imettämisessä

• Anonyymi

Pihtaamisessa kahmivat kaikki mitalit ja pokaalit.

• Anonyymi

Serena Williams ja hänen sisarensa Venus Williams pelasivat molemmat Karsten Braaschia, 203. sijalla olevaa pelaajaa, vastaan ​​vuoden 1998 Australian avoimissa. Braasch voitti molemmat ottelut. Se että tunnet seksuaalista halua naistenniksen pelaajia kohtaan, ei tee heistä miehiä parempia.

Naiset ovat miehiä parempia synnyttämään.

• Anonyymi

jännä elokuva jooh illalla joku 007 ja salamurhaaja tulee joku kultainen luoti kirjeessä.

• Tennis? Eihän maailman huippu-naisilla olisi tenniksessä mitään mahdollisuuksia maailman huippu-miehiä vastaan.

Taitoluistelu taas on makuasia. Jos mitataan pelkkää akrobatiaa, niin miehet kyllä päihittävät naiset. Jos mitataan sitä, kumpi on kauniimpi, niin toki naiset ovat miehiä kauniimpia.

• Anonyymi

ei olisi ehkä pitänyt ottaa juttua että pyöeöukkkö jesjystassam jyb hijy kiyjjaabtynubeb taas nyraas,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      314
      3323
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2251
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1870
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1605
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1522
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1394
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      233
      1301
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1264
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1076
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      16
      1009
    Aihe