Ilkeitäkin "ystäviä"

Anonyymi

On olemassa, vielä jopa aikuisiällä. Jos ystävä ei ole onnellinen puolestasi, kun sinulla menee hyvin ja on hyviä asioita elämässä niin onhan se aika ikävää. Ihan molempien kannalta. Jos useat vuodet on aina alistunut toisen tahtoon, siitä jää jälki. Kompromisseja kuuluu tehdä myös ystävyyssuhteissa, ei aina kaikki kuulu mennä vain toisen tahdon mukaan. Onneksi ymmärrän tämän vihdoin, enää en jaksa mielistellä. Ystävyyssuhde yleensä myös antaa jotakin.

19

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse katkaisen välit tuollaisiin.

      • Anonyymi

        Onko sinulla paljon ystäviä. Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla paljon ystäviä. Ei.

        Mitä merkitystä sillä on, onko hänellä paljon ystäviä vai ei? Ystävät minun ymmärtääkseni mitään itsen täydennyksiä tai kilpavarustelun kohteita. Ystävyys ja lojaalisuus ansaitaan. Toisekseen ihmisellä joka pitää tai alkaa pitää rajoistaan huolta katoaa taatusti porukkaa ympäriltä.


    • Anonyymi

      Tietääkö ystäväsikin, mitä kompromisseja häneltä kaipaat? Jos ei, niin kannattaisiko valistaa ihan enimmäiseksi häntä itseään siitä asiasta...? Vai ajatuksiako hänen pitäisi lukea? Sittenkö olisi kaikki hyvin ystävän kanssa, jos ei tarvitse hänelle mitään sanoa, vaan toinen hoksaisi kaikki tunteesi ja ajatuksesi sanomattakin?

      Tuntuu, että nykyään seurataan kaiken maailman saippuasarjoja, joissa on epäluonnolisisia ihmissuhteita ja sitten luullaan, että asiat menee niin oikeassakin elämässä. No ei kyllä mene, vaan suhteet vaatii työtä kehittyäkseen ja muuttuakseen tarpeen mukaan.

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet? Kyllä jo 30 paremmalla puolella täytyy sen verran itseään kunnioittaa että jyvät on eroteltu akanoista. On tuttuja ja joitain kavereita sekä pari luotto ystävää riittää . Itselläni jo kouluajoilta . Eikä jaksa välittää jos joku puhuu pahaa kaikki ylimääräinen draama jäänyt taakse omat elämät joihin keskitytään.

      • Anonyymi

        hyvin sanottu, ne paskaa seläntakana puhuvat kannattaa jättää omaan arvoonsa.


    • Anonyymi

      Nosto

    • Anonyymi

      Kateus on olemassa naisilla kuin ollaan aikuisia, toista naista kohtaan ikään katsomatta.Toisen onnea vaan ei kyetä jakaa.

      • Anonyymi

        Juu ja mitä eriskummallisemmista ja järkenvastaisimmistq asioista tunnetaan kateutta ja jotain outoa alemmuutta, että joo mulla on haaveita onko sekin köyhiltä kiellettyä vai pelottaako, että niistä tulee totta vai mikä rassaa


    • Anonyymi

      Minä olen ainakin pyrkinyt laskemaan sellaiset myrkylliset kauniit ja rohkeat- ilmeitä pitelevät hölmöt heti irti

      • Anonyymi

        yhdellekään "ystävälle " ei pidä olla "aito" , ns. avoin kirja.

        jo "Iso kirja sanoo" "Älkää luottako yhteenkään ihmiseen" Ps: 146:


    • Anonyymi

      Jumala ei auta kun on vanhemmat on kuolleet ja vaikeita hetkiä tukee. Jumala ei lohduta, kun itkee yksinäisyyttä yöllä. Jumala ei auta, kun tarvitset kuuntelijaa. Jumala ei ole läsnä.

      Ei se riitä, että on Jumala, sillä Jumalan kanssa et voi tehdä mitään todellista ja ei se ole hauskaa olla hyljätty -Jumalan takia.

      Luulin, että jos uskon Jumalaan niin edes uskovaiset ottaisivat yhteisöön, mutta eivät he halua, kun minulla ei ole lapsia ja olen köyhä.

      • Anonyymi

        Jokainen tarvitsisi ystävän.


    • Anonyymi

      Aamen

    • Anonyymi

      Aamen

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus

    • Anonyymi

      Ketjua ei saa ilmeisesti enää kommentoida 🤣

    • Anonyymi

      Totta

    • Anonyymi

      Hmmmm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe