Kannattaako isän tavoitella lapsettomia naisia?

Anonyymi

Lapsia tuli. Ja pitkästä suhteesta tuli ystävyyssuhde :(
Anyways, ennemmin tai myöhemmin olen treffeillä mutta pakko kysyä internetiltä että kiinnostaako yhteishuoltajuusiskä ketään lapsetonta? Tuntuisi hassulta tunnistautua ekana sen kautta että on lapsia....
Mutta jos ei niin tee niin sittenhän menee aikaa ja drinkit hukkaan.
Onko miehen lapset turn-off naisille? lienee se minun kysymys.

Saako deittipalveluissa lapsiasiat suodatettua?
Ja kannattaako miehellä olla lapsistaan kuvia facessa tai missään?
Tämä on minulle uutta kun ei ole aiemmin tarvinnut miettiä näitä asioita. Kivasti väheni yöunet =)

13

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No miten oot sinkkumiehenä suhtautunut yh-äiteihin? Siltä suunnalta löytynee vastaus kysymykseesi.

    • Anonyymi

      Toisille on ongelma ja toisille ei. Riippuu niin täysin naisesta. Ihan samoin, kun kaikki muutkin asiat. Herää kuitenkin kysymys, että miksi etsit juuri lapsetonta naista? Voiko tuosta päätellä, että naisen lapset olisivat ongelma sinulle? Eikö ole hieman kaksinaismoralistista etsiä lapsetonta, jonka täytyy kyetä hyväksymään sinun lapsesi?

      Mitä noihin lasten kuviin tulee niin riippuu vähän lasten iästä. Itse en arvosta miehiä, joilla on pienistä lapsistaan helposti tunnistettavia kuvia julkisessa jaossa (en kyllä naisiakaan). Se ei minusta ole asiallista, mutta jokainen toki tekee miten tahtoo. Isommista, jo kouluikäisistä lapsista, voi olla kuvia, josse on lapsille itselleen ok. En siis lähtisi pohtimaan tuota kysymystä mahdollisten naiskatsojien varalta, vaan lastesi kautta. Olennaisinta on, että lapsille on ok olla sinun "kuvausrekvisiittaasi".

    • Anonyymi

      Olin vähän epäselvä. Olen vuosikausia identifioitunut pelkästään isänä enkä ole etsinyt seuraa. Koska en ole pelimies niin minun täytyy ihan tosissaan miettiä näitä asioita ennen kuin olen baarissa läpivalaisussa. Tai Tinderissä.

      Mut ihan tosissaan terve nainen terveillä lapsilla on kyllä super like. Ette voi ymmärtääkään. Itse olen parhaassa kunnossa 4ever; sekä henkisesti, fyysisesti että taloudellisesti. Mutta naisen täytyy pitää itsestään ja seksistä että saa luotua seksistä huippu-urheilua minun kanssa =)

      • Anonyymi

        "Seksistä huippu-urheilua" kuulostaa varsin epämiellyttävältä mun korviini. No ,mutta kyllä varmasti jollekin kelpaa sellainenkin seksi. Onnea etsintään. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Seksistä huippu-urheilua" kuulostaa varsin epämiellyttävältä mun korviini. No ,mutta kyllä varmasti jollekin kelpaa sellainenkin seksi. Onnea etsintään. 👍

        Huono ilmaisu minulta. Huippu-urheilua on monenlaista. Hyvin varovainen pitää olla lausunnoissaan ettei päädy outojen listalle


    • Anonyymi

      Joitain kiinnostaa, joitain ei. Jotkut kiinnostuvat lapsista huolimatta, jotkut juuri siksi että on jo lapsia.

      Ei tuohon ole mitään yhtä oikeaa universaalia vastausta. Kaikki ihmiset ovat erilaisia.

      Jotkut laittaa lapsistaan kuvia someen, jotkut ei. Ei niitä lapsia kannata salaisuutena pitää, mutta tarvitseeko niistä olla kuvia julkisessa levityksessä, se onkin eri juttu.

    • Anonyymi

      Ehkä täytyy laittaa kaveri tutkimaan some ja kaikki muukin.

    • Anonyymi

      Kun tätä koko kuviota tosissaan miettii, niin eivät ne lapset ole uuden suhteen kannalta merkityksellisiä, mutta kiinteä omaisuus on syöpä. Omaisuus omistaa sinut eikä toisin päin. Minimaalinen osa ihmisistä ymmärtää mitä se oikeasti tarkoittaa. On kyllä pitkä lista kaikkea joka pitää saada pureskeltua että voi edes ajatella mitään uutta suhdetta :/

    • Anonyymi

      Ilmoittautuu setan ja pelastakaajotainjärjestöjen muuntautumiskursseille?

    • Anonyymi

      Suomi on hullu tässä asiassa, eivät muut.

      Mutta maailmaa on iso.

      Naisen pointti, että ei kannata ja miehen pointti että ei kannata aukkoa lasten kanssa.

      Ero ei kannata ekasta puolisostaan, muuten elämä menee hukkaan joka tapauksessa.

      Siinä ei auta eka eikä toka vaimo eikä kymmenes.

      Rakkaus ei ole myytävänä ja kun tekee niin saa elää elämänsä ilman Rakkautta.

      Rakkaus on taitolaji, virheitä sattuu, mutta virheet ovat kohtalokkaita.
      Siksi Rakkaus on vaikea laji.

      Ei se mitään jos yksilö ei ymmärrä, mutta kun valtio suuri ei ymmärrä, niin huonosti ovat asiat maassa.

      Yhteiskunta seis ja aatteet uusiksi.

      Lisäksi naisilla joku pakko erota kaikista ja elää yksin, saada niin paljon kyrpää kuin tahtoo vieraiden kanssa.

      Kuka selittää sitä?

      Siis ajassa joku asia.

      Tässä ajassa ei ehkä ole selviytyjää.

      Mutta mennyt opetti sentään jotakin perheistä ja ehkä joku osaa pitäytyä rakkaudellisessa liitossa, toivottavasti.

      Jotkut horoskooppi merkit jopa pyrkivät sekoittamaan pakkaa tai kokeilemaan jotakin uutta perheen asiassa kuten vieraita lapsia kerhoon ym.

      Moniavioisuutta, polygamiaa, bi-suhteita..
      Itse en neä kovin paljon järkeä noissa.

      Prostituoidutkin lopussa menevät naimisiin samanlaisten miesten kanssa, koska harvassa on mies joka ymmärtää heitä.

      Petos ei kannata, ero ei kannata. Tämäkin on Jeesus traditio.

      Mutta kun elämä jatkuu eikä näe vaihtoehtoja, niin avioituu vaikka kenen kanssa, alaikäisen tai vanhan mummelin tilanteen pakosta.

      Miehen ehdottomasti kannattaa tavoitella vain lapsettomia ja nuoria neitsyeitä.

      Miehen arvo kasvaa iän mukana mutta naisen arvo on nuoruudessa ja puhtaudessa.
      Vanha mies ja nuori nainen on sopiva yhdistelmä evoluution kannalta, filosofoin.
      Vanha nainen ei ole biologiassa kannattava koska ei ole hedelmätön.
      Tosin afrikkalaiset naiset saattavat olla hedelmällisiä vielä 50 v ja vanhin synnyttänyt luonnollisesti on Intiasta yli 60 v.
      Joten sieltä vaimoa hakemaan!

      Kun on mahdollista saada lapsetonta, niin ei kannata hakea sellasita, joilla vieraita lapsia. Se on vitun taakka miehelle, vaikka mulla ei ole kokemusta asiasta.
      Naiset on huoria, että jakavat jopa lapsiaan. Miehelle ei kannata vieraita lapsia työntää, koska siinä on harvemmin, ymmärsin, on onnea. Epäonni on kuuluisampi kuin onni.

      Valtio on tyrimässä pahasti kansansa onnellisuutta.

      • Anonyymi

        korjaus:

        "Vanha nainen ei ole biologiassa kannattava koska ei ole hedelmätön."
        KOSKA ON HEDELMÄTÖN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        korjaus:

        "Vanha nainen ei ole biologiassa kannattava koska ei ole hedelmätön."
        KOSKA ON HEDELMÄTÖN

        VASTAUS: PALAA KAIKIN KEINOIN ENSIMMÄISEN RAKKAUTESI LUOKSE ENNEN KUIN ON MYÖHÄISTÄ!!

        lasten suojelu on outo koska otti jumalaiset oikeudet itselleen kantaa
        ei sellaista voi olla

        alkoivat sotkea suhteita omalla säännöstelyllään
        kuolemantuomio heille!


    • Anonyymi

      Riippuu tietenkin naisesta, kiinnostaako vai ei. Luulen kuitenkin, että haastavampaa se on, löytää kumppani lapsettomien joukosta kuin lapsellisten. Itse lapsettomana en ainakaan lähtökohtaisesti haluaisi miestä, jolla on lapsia.
      Suosittelen ottamaan asian vain heti esille, jotta ei, kuten sanoitkin, turhaan tuhlaa kummankaan aikaa. Se on kuitenkin aika olennainen asia tietää, kun mietitään, olisiko toisesta kumppaniksi itselle vai ei.
      Riippuu palvelusta, joissakin saa suodatettua niin, että jos haluaa etsiä vain lapsettomia.
      Itse en jakaisi tietoa lapsistani nettiin. Se ei mielestäni ole heidän oikeuden mukaista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe