Miten teillä on tämä vuodenaika lähtenyt käyntiin?

Anonyymi

Itselläni ei juurikaan eroa normista. Ehkä hieman osoitan rakkaalleni enemmän kiinnostusta.

Mutta näillä mennään. Ei sitä kuitenkaan tarvitse mennä Kärsämäelle astuttamaan itseänsä ison karjun kanssa. Muistatteko sen tapauksen?

9

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevät on ihmisen parasta aikaa. Tämä on se vuodenaika, jolloin parhaiten huomaan luonnon päivittäiset muutokset. Ollaan menossa kovaa vauhtia kohti kesää. :)

• En muista tapausta. Mutta ymmärtääkseni kärsä viittaa sikaan ja olen helpottunut että tapaus sattui Kärsämäellä eikä esim. Hirvensalmella saati Orivedellä, Oripäässä tai Orimattilassa.

Tähän saa tietokilpailukysymyksen vastauksena luetella Suomen kuntia ja kaupunkeja, joilla on naisoletetun nimi. Ja ei, Kotka ei ole yksi oikeista vastauksista, vaikka ihan hyvä vastaus olisikin.

• Anonyymi

Kyseinen astuttaja oli ihan miespuolinen ihminen.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201701232200057945 Tämä tapaus se oli.

Kuvan siat eivät liity tapaukseen :D

Onkohan karjulla ollut homoseksuaalisia taipumuksia? Ei niin, että minulla mitään homoja vastaan olisi tai edes sikoja vastaan. Ja siis kyllä kai eläinten oikeuksiin kuuluu, että karjukin voi tulla kaapista ja saa homoillakin kunhan tekee myös työnsä eli siementää emakot kantamaan monta uutta herkullista saparohäntäistä pekonipakkausta.

Mutta jotenkin uudenlainen kaiku ja epäilys siihenkin tulee, kun sanotaan jonkun elävän kuin sika. Musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=Js8_v9CbKBE

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Kuvan siat eivät liity tapaukseen :D

Onkohan karjulla ollut homoseksuaalisia taipumuksia? Ei niin, että minulla mitään homoja vastaan olisi tai edes sikoja vastaan. Ja siis kyllä kai eläinten oikeuksiin kuuluu, että karjukin voi tulla kaapista ja saa homoillakin kunhan tekee myös työnsä eli siementää emakot kantamaan monta uutta herkullista saparohäntäistä pekonipakkausta.

Mutta jotenkin uudenlainen kaiku ja epäilys siihenkin tulee, kun sanotaan jonkun elävän kuin sika. Musiikkia: https://www.youtube.com/watch?v=Js8_v9CbKBE

Karju on ollut tyytyväinen homoilusta huolimatta. Mielestäni kyse ei ollut eläimiin sekaantumisesta. Siinä oli kyse ihmiseen sekaantumisesta.

• Anonyymi

Kesällä Petetään enemmän ja suhteet kaatuu.

• Anonyymi

Miten sinulla voi olla rakas sinkkuna? Ehkä tyhmä kysymys mutta..

• Anonyymi

Panen naistani joka päivä ei tässä paremmin voi mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1369
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      243
      1259
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1061
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1038
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      688
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      661
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      607
    Aihe