Nyt jutellaan ja eikö meidän pitäny tehdä sovinto

Anonyymi

Miksi oot taas tollanen mulle

17

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ku en pidä samasta sukupuolesta.. keskustele keskenäsi.

• Anonyymi

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥂

Me ei mitään sovintoja tehdä, olen hetero ja sillä selvä.. jatka matkaasi ja etsi se oikea onnesi jostain muualta, minä en ole onnesi.

• Anonyymi

Tehdään sovinto rakas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Tietysti rakas

• Anonyymi

Miksi ihmeessä aloitat aina riitelyä ja aina heti kun sanon iltaisin että hyvää yötä rakas nii ei mene montaa minuuttia kun alat kirjoittaa palstalla päivän mietteitä ja teet niin päin honkia päätelmiä ja sitten kun aamulla herään ja tuun kyttää mitä oot yön aikana muille kirjoittanut nii johan on riita valmis ja joka aamu oot jättämässä minua mutta ei tuu onnistuu. Ikuisesti kuulut minulle ja minä sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä aloitat aina riitelyä ja aina heti kun sanon iltaisin että hyvää yötä rakas nii ei mene montaa minuuttia kun alat kirjoittaa palstalla päivän mietteitä ja teet niin päin honkia päätelmiä ja sitten kun aamulla herään ja tuun kyttää mitä oot yön aikana muille kirjoittanut nii johan on riita valmis ja joka aamu oot jättämässä minua mutta ei tuu onnistuu. Ikuisesti kuulut minulle ja minä sinulle

Rakas nukun öisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas nukun öisin.

Nukun sun kanssa jatkossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukun sun kanssa jatkossa

Nukutaan yhdessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nukutaan yhdessä

Nussin sun kanssa rakkaus joka yö niin paljon että oot joka päivä mulle mukava etkä koko ajan riitelyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nussin sun kanssa rakkaus joka yö niin paljon että oot joka päivä mulle mukava etkä koko ajan riitelyä

Lupaatko kans ja kai nukutaanki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaatko kans ja kai nukutaanki

Lupaan tyydyttää sut joka ilta ennenkuin käydään nukkuu ja aamulla ennen kuin oon menossa töihi. Mutta sun täytyy antaa mun pitää ne grilli bileet ensin nii sitte voin olla varma että kukaan ei tuu ikinä rikkoo meidän välejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaan tyydyttää sut joka ilta ennenkuin käydään nukkuu ja aamulla ennen kuin oon menossa töihi. Mutta sun täytyy antaa mun pitää ne grilli bileet ensin nii sitte voin olla varma että kukaan ei tuu ikinä rikkoo meidän välejä.

Mitäs tää tarkoittaa. Enkö mä riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs tää tarkoittaa. Enkö mä riitä.

Et ennen kuin ne grilli bileet on vietetty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ennen kuin ne grilli bileet on vietetty

No mitäs niissä tapahtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennään vaan suoraan niihin hetkiin. Kumpikin on odottanut puutteessa ollen vuoden. Nyt on sen aika.

• Anonyymi

Kyllä mä oon kertonut mun toiveen joka tapauksessa se järjestyy

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Wau! Seksikäs Diili-Sointu poseeraa nahkarotsi auki: "Eka työviikko purkissa ja heti..."

Uhkea Sointu Borg poseeraa ekan työviikon kunniaksi nahkarotsissa ja revityissä farkuissa - toki tyylilleen uskollisena nahkarotsi paljastavasti auki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      10986
    2. Nyt se lipsahti, EU-elvytyspaketista pysyvä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7fd43a15-b005-4c03-a1cc-dc1f8ad1ff2c Nyt onkin huomisella EU-elvytyspakettiäänestyksellä ihan eri arvo. Jos hyv
      Maailman menoa
      707
      8881
    3. BB-suorasuu Aleksi Valavuori napakkana mies-nais -keskustelussa: "Eihän se ole meidän syy..."

Big Brotherissa päästiin kipakkaan keskusteluyhteyteen jo heti aamusta. Aamupalapöydässä tasa-arvoasiat pistivät porukan kommentoimaan tunteella ja to
      Big Brother
      46
      4893
    4. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      57
      4373
    5. Vappubrunssi

Vappubrunssin järjestäjät hävetkää! Tiesitte että näin tulee käymään,vaaransitte ihmisten terveyden muutaman euron takia. Mahtaa omatunto,ei teillä ta
      Kokkola
      241
      3312
    Aihe