Kysymyksiä

Anonyymi

Yhä enemmän ja enemmän on näkyvissä ihmisiä jotka ihmettelee kun seksi on loppunut parisuhteessa vaikka olisi nuorempi kumppanikin. Kysy seuraavat kysymykset.
1. Millaista seksi oli viimeksi jos molemmat ei ollut siinä mukana se on huono juttu.
2. Onko ulkonäkö painoindeksisi tms muuttunut siitä kun viimeksi oli hyvää seksiä?
3. Onko parisuhteessa koskaan ollutkaan muuta kipinää kuin se seksin himo ja sitten kun se loppui ei jäänyt mitään?
4. Näettekö vaivaa asian edistämiseen?
5. Jos teillä on lapsia oletteko järjestäneet aikaa toisillenne?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisi myös kysyä
      Mitä uutta olette tuoneet seksiin

    • Anonyymi

      Miten lapsilta järjestetään aikaa? En oikein arvosta niitä jotka vie lapsensa aina toisten esimerkiksi isovanhempien haitaksi. Kun lapsia hankitaan seksin kuuluukin vähentyä. Ihan luonnollinen asia ja niin sen kuuluukin olla.

      • Anonyymi

        No, toi on epä normaali asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, toi on epä normaali asenne.

        Suurin osa isovanhemmista ymmärtää, että parit tarvitsevat omaa aikaa.
        Niin ja onhan vaihtoehtona muitakin hoitajia jos mummut ja papat ei ehdi tai pysty.
        Kummit, ystävät ja palkatut lastenhoitajat.
        Kaikilla ei intohimo herää hetkessä, siihen tarvitaan yhteisiä hetkiä ja aikaa. Lapset ovat joskus syy seksittömyyteen, mutta myös usein tekosyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa isovanhemmista ymmärtää, että parit tarvitsevat omaa aikaa.
        Niin ja onhan vaihtoehtona muitakin hoitajia jos mummut ja papat ei ehdi tai pysty.
        Kummit, ystävät ja palkatut lastenhoitajat.
        Kaikilla ei intohimo herää hetkessä, siihen tarvitaan yhteisiä hetkiä ja aikaa. Lapset ovat joskus syy seksittömyyteen, mutta myös usein tekosyy.

        Kyllä meidänkin lapselle hoitaja löytyi kun tarvis oli, ei tarvinnut tyytyä usein pikapanoon, se oli naiselle inhokki. Oli mummua ja MLL hoitajia. Ulos ja syömään sit kotiin lemmiskelee kunnolla. No, nyt seksi on jo kortilla muutenkin, ikä sun muut tekijät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa isovanhemmista ymmärtää, että parit tarvitsevat omaa aikaa.
        Niin ja onhan vaihtoehtona muitakin hoitajia jos mummut ja papat ei ehdi tai pysty.
        Kummit, ystävät ja palkatut lastenhoitajat.
        Kaikilla ei intohimo herää hetkessä, siihen tarvitaan yhteisiä hetkiä ja aikaa. Lapset ovat joskus syy seksittömyyteen, mutta myös usein tekosyy.

        Siis isovanhempien ei tarvitse alkaa pentujanne hoitamaan eikä kenenkään muunkaan. Yleensä nämä perheet hajoaa jossa se suku on liian iholla ja eletään symbioosissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis isovanhempien ei tarvitse alkaa pentujanne hoitamaan eikä kenenkään muunkaan. Yleensä nämä perheet hajoaa jossa se suku on liian iholla ja eletään symbioosissa.

        Mun äitille oli itsestään selvyys että saa rakkaan lapsen lapsensa hoitoon, usein kysyi että jokos tuotte, pääsette vähän nauttii keskenänne. Sitä varten niitä "apuja" tai läheisiä on. Jos koko ajan kotona eroja tulis.


      • Anonyymi

        Joo, meillä ei lapsenlapset ole ei-toivottuja vieraita.. Tuollaiset vaahtosammuttimen kokoiset ovat ihan parhaita.

        Ei tarvitse ihmetellä, jos saat olla vanhainkodissa yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, toi on epä normaali asenne.

        Ei todellakaan ole. Ei isovanhemmat viitsi sanoa että viekää ne penikkanne vaikka hevon v. Itse ovat penikkansa kasvattaneet ja ei niiden tarvitse muuten vahinkoja huolehtia enää. Työkaverina isovanhempia ja näin ne monet kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äitille oli itsestään selvyys että saa rakkaan lapsen lapsensa hoitoon, usein kysyi että jokos tuotte, pääsette vähän nauttii keskenänne. Sitä varten niitä "apuja" tai läheisiä on. Jos koko ajan kotona eroja tulis.

        Eli sulle läheiset on hyväksikäyttöä varten? On siinäkin logiikka! Huolehdi luule itse kakarasi ja ota vastuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, meillä ei lapsenlapset ole ei-toivottuja vieraita.. Tuollaiset vaahtosammuttimen kokoiset ovat ihan parhaita.

        Ei tarvitse ihmetellä, jos saat olla vanhainkodissa yksin.

        Nykyajan isovanhemmat on meneviä ihmisiä. Muuttavat pakoon pentujaan jonnekin Espanjaan. Ja kun kakarat yrittää tuoda pahnueensa sinne, niin samaan aikaan sattuu muuta menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Ei isovanhemmat viitsi sanoa että viekää ne penikkanne vaikka hevon v. Itse ovat penikkansa kasvattaneet ja ei niiden tarvitse muuten vahinkoja huolehtia enää. Työkaverina isovanhempia ja näin ne monet kertoo.

        Isovanhemmat rakastaa lapsenlapsiaan, näin minä olen asian nähnyt monien kohdalla. Tuntevat olevansa ulkopuolisia jopa jos ei näe läheisiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulle läheiset on hyväksikäyttöä varten? On siinäkin logiikka! Huolehdi luule itse kakarasi ja ota vastuu!

        Mitäs siinä valitat kun et tunne perhettäni, kato vaan omaa elämääs, hyväksikäyttöö just joo, vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isovanhemmat rakastaa lapsenlapsiaan, näin minä olen asian nähnyt monien kohdalla. Tuntevat olevansa ulkopuolisia jopa jos ei näe läheisiään.

        Asiahan ei ole miten sinä illuusioissasi sen haluat nähdä. Eivät viitsi sanoa että hoitakaa itse lapsenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs siinä valitat kun et tunne perhettäni, kato vaan omaa elämääs, hyväksikäyttöö just joo, vajakki.

        Sun perhe ei oo sen erikoisempi kuin muutkaan. Ota pää pois perseestäsi. Ei sub vanhemmat halua sun kakaroita haitakseen. Kysy vaikka joskus. Anna niille oikeus elää omaa elämä ja kanna vastuu omista valinnoistasi.


    • Anonyymi

      Ilman "muuta kipinää" emme olisi avioituneetkaan.

      53:n yhteisen vuoden aikana suurin fyysinen muutos on tapahtunut ihossa. Minun nahkani on veltostunut enemmän kuin vaimoni.
      Oma painoni on parin kilon tarkkuudella sama kuin 53 vuotta sitten mutta jakauma on hieman muuttunut. Vaimoni on lihonut noin 6 kiloa ja sekin lääkärin määräyksestä.

      Lapset eivät muodostaneet mitään haittaa, paitsi tietenkin synnytyksien molempien puoliset jaksot.
      Olemme vuosien saatossa löytäneet uusia, molempien fantasioihin liittyviä virikkeitä seksiimme ja parittelu on toiminut muutaman viikkokerran frekvenssillä aina vaimoni viime syksyllä alkaneeseen sairaalakierteeseen saakka. Välillä on parempia kausia mutta on syytä olla varovainen. Nyt on menossa dieettijakso.

      Vaimoni syksyllä alkanutta sairastelua lukuun ottamatta olemme eläneet 50v alkaen stressitöntä, kiireetöntä elämää. Vuosittain matkoilla useampia kuukausia mutta se on taakse jäänyttä elämää.
      Joulut kylpylöissä ja kiertomatkoilla. Keväät ja syksyt kakkosasunnolla jonka nyt on korona estänyt. Kuntoilen, hoidan kotiaskareet. Hoidin jo ennen vaimoni sairastumistakin. Jne.
      Tuota yhtä, uutta säröä lukuun ottamatta varsin mitäänsanomatonta elämää.

      Saan tehosteen 14.06. jonka jälkeen on tarkoitus lähteä kunnostamaan 1,5 vuotta tyhjänä ollutta kakkosta. Sinkku tyttäremme tulee silloin vaimoni ratoksi etätöihin.

      • Anonyymi

        Lastenlapsista. Meillä on maantietellistä eroa mutta vaimoni on käynyt katsomassa tankeroita useampaan otteeseen.
        Rouva tunsi itsensä tärkeäksi kun meille soitettiin Espanjaan ja kysyttiin kaitsemismahdollisuutta.
        Jo ennen korona-aikaa poika oli perheineen vuoden Kittilässä ja poika ja miniä joutuivat välillä fyysiselle työkeikalle.
        Ei muuta kuin Seutulaan ja sieltä Finnairilla Lappiin ilahduttamaan tankeroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lastenlapsista. Meillä on maantietellistä eroa mutta vaimoni on käynyt katsomassa tankeroita useampaan otteeseen.
        Rouva tunsi itsensä tärkeäksi kun meille soitettiin Espanjaan ja kysyttiin kaitsemismahdollisuutta.
        Jo ennen korona-aikaa poika oli perheineen vuoden Kittilässä ja poika ja miniä joutuivat välillä fyysiselle työkeikalle.
        Ei muuta kuin Seutulaan ja sieltä Finnairilla Lappiin ilahduttamaan tankeroita.

        Kiva että tunnette itsenne tärkeäksi kun teitä hyväksi käytetään. Jokainen hoitaa itse lapsensa, ja piste! Toki harvakseen voi lapset mennä mummolaan. Kait isovanhemmilla on oikeus omaan elämään? Aika pervoa viedä lapset hoitoon vanhemmille jotta pääsee panemaan lisää lapsia alulle.


      • Anonyymi

        Kakkosta lähdette luukuttaan vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että tunnette itsenne tärkeäksi kun teitä hyväksi käytetään. Jokainen hoitaa itse lapsensa, ja piste! Toki harvakseen voi lapset mennä mummolaan. Kait isovanhemmilla on oikeus omaan elämään? Aika pervoa viedä lapset hoitoon vanhemmille jotta pääsee panemaan lisää lapsia alulle.

        Ilmeisen katkerat omat kokemuksesi saivat sinut tulkitsemaan tuon hengentuotteen synkkään kokemukseesi sopivalla tavalla.
        Lastemme asuinolosuhteet ovat sitä tasoa, ettei heidän tarvitse toimittaa omia lapsiaan mihinkään.
        Tuossa kertomuksessani mainitsin nimen omaan, että vaimoni oli, ja on erittäin tyytyväinen päästessään tapaamaan lapsenlapsiaan.
        Yli 300km:n matka olisi hieman pitkä toisten panorauhan vuoksi.

        Omilla lapsillamme oli omat huoneet alakerrassa jossa oli myös pesuhuone ja heille WC.
        Yläkerran makuuhuoneen oveen olin asentanut WC lukon ja kertonut mitä merkitsee punainen väri siinä kiekossa.Toimi hyvin.
        Oli se vaan pervoa paritella oman vaimon kanssa penskojen istuessa rinnakkain katsomassa pikkukakkosta. Kaiken lisäksi punakiekkoisen, lukitun oven takana. Hirveää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että tunnette itsenne tärkeäksi kun teitä hyväksi käytetään. Jokainen hoitaa itse lapsensa, ja piste! Toki harvakseen voi lapset mennä mummolaan. Kait isovanhemmilla on oikeus omaan elämään? Aika pervoa viedä lapset hoitoon vanhemmille jotta pääsee panemaan lisää lapsia alulle.

        Minäkin mieluusti kaitsisin lapsen lastani vaan ei ole iloa tullut kun sinkkuilee tällä hetkellä. Toivon vielä sen hetken koittavan. Mun suvussa lapset ja lapsen laspset on olleet aina isovanhempien luona samoin myös puolison suvussa. Se on aika normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että tunnette itsenne tärkeäksi kun teitä hyväksi käytetään. Jokainen hoitaa itse lapsensa, ja piste! Toki harvakseen voi lapset mennä mummolaan. Kait isovanhemmilla on oikeus omaan elämään? Aika pervoa viedä lapset hoitoon vanhemmille jotta pääsee panemaan lisää lapsia alulle.

        Ilmeisesti omat, ikäviksi tuntemasi kokemukset leimaavat lukemistasi ohjaten sen haluamiisi uomiin.
        Meitä hyväksikäytetty? Monikko? Mistä syystä? Vaimoni on mennyt kutsumatta ja pari kertaa pyynnöstä.
        Lapset mummolaan? Kun lapset ovat käyneet mummolassa niin niillä on ollut omat vanhemmat mukana. Rautalangasta: Koko perhe käynyt vierailulla! Meneekö jakeluun?

        Selvyyden vuoksi: Lastenlapsiamme ei ole kertaakaan tuotu meille hoitoon!
        Meistä on upeaa, että he ovat olemassa ja näemme heissä elämän jatkuvuuden.

        Meillä ei ollut tarvetta viedä omiamme mummolaan hoitoon.
        Tenavamme eivät häirinneet makuuhuoneharrastustamme aivan käytännön järjestelyjen ansiosta. Rakensimme rinnetalon jossa tenavilla oli alakerrassa omat huoneensa ja aputilat. Muuttovaiheessa nuorempi oli vieroitettu rinnasta ja oppinut nukkumaan täydet yöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisen katkerat omat kokemuksesi saivat sinut tulkitsemaan tuon hengentuotteen synkkään kokemukseesi sopivalla tavalla.
        Lastemme asuinolosuhteet ovat sitä tasoa, ettei heidän tarvitse toimittaa omia lapsiaan mihinkään.
        Tuossa kertomuksessani mainitsin nimen omaan, että vaimoni oli, ja on erittäin tyytyväinen päästessään tapaamaan lapsenlapsiaan.
        Yli 300km:n matka olisi hieman pitkä toisten panorauhan vuoksi.

        Omilla lapsillamme oli omat huoneet alakerrassa jossa oli myös pesuhuone ja heille WC.
        Yläkerran makuuhuoneen oveen olin asentanut WC lukon ja kertonut mitä merkitsee punainen väri siinä kiekossa.Toimi hyvin.
        Oli se vaan pervoa paritella oman vaimon kanssa penskojen istuessa rinnakkain katsomassa pikkukakkosta. Kaiken lisäksi punakiekkoisen, lukitun oven takana. Hirveää!!!

        Siis jos on niin hyvät olosuhteet, niin miksi he eivät huolehdi omia jälkeläisiään, vaan sysäävät vastuun teille?

        Miten joku voi panna jossakin lukkojen takana ja lapset tirkistelee avaimen reijästä. Hävetkäää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin mieluusti kaitsisin lapsen lastani vaan ei ole iloa tullut kun sinkkuilee tällä hetkellä. Toivon vielä sen hetken koittavan. Mun suvussa lapset ja lapsen laspset on olleet aina isovanhempien luona samoin myös puolison suvussa. Se on aika normaalia.

        Minun lapsuudessa ihmiset menivät työn perässä ja sukulaiset meni myöskin, niinpä mummot kävivät harvoin ja mummolassa käytiin muutaman kerran vuodessa. Se oli hyvä niin. Nykyään moni isovanhempi uupuu olemaan jälkeläistensä orja. Melkein joka viikonloppu ollaan passattavana.
        Itse arvostan vanhuksia jotka elää omaa elämäänsä ja vanhempia jotka ottaa vastuun valinnoistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos on niin hyvät olosuhteet, niin miksi he eivät huolehdi omia jälkeläisiään, vaan sysäävät vastuun teille?

        Miten joku voi panna jossakin lukkojen takana ja lapset tirkistelee avaimen reijästä. Hävetkäää!

        Harmittaa enemmän kun illalla myöhään nussii vaimon kanssa ja vaimo havahtuu kun makkarin lattialla seisoo hahmo. Jälkikasvuhan se siinä, herännyt pisuhätään tai janoon, siihen jäi nussimiset ja se sai vamon sit muuttumaan kokonaan, lähes aina kuulin sanat ei nyt, joskus toiste sit kun talossa hiljaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti omat, ikäviksi tuntemasi kokemukset leimaavat lukemistasi ohjaten sen haluamiisi uomiin.
        Meitä hyväksikäytetty? Monikko? Mistä syystä? Vaimoni on mennyt kutsumatta ja pari kertaa pyynnöstä.
        Lapset mummolaan? Kun lapset ovat käyneet mummolassa niin niillä on ollut omat vanhemmat mukana. Rautalangasta: Koko perhe käynyt vierailulla! Meneekö jakeluun?

        Selvyyden vuoksi: Lastenlapsiamme ei ole kertaakaan tuotu meille hoitoon!
        Meistä on upeaa, että he ovat olemassa ja näemme heissä elämän jatkuvuuden.

        Meillä ei ollut tarvetta viedä omiamme mummolaan hoitoon.
        Tenavamme eivät häirinneet makuuhuoneharrastustamme aivan käytännön järjestelyjen ansiosta. Rakensimme rinnetalon jossa tenavilla oli alakerrassa omat huoneensa ja aputilat. Muuttovaiheessa nuorempi oli vieroitettu rinnasta ja oppinut nukkumaan täydet yöt.

        Olet joku läheisriippuvainen ressukka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis jos on niin hyvät olosuhteet, niin miksi he eivät huolehdi omia jälkeläisiään, vaan sysäävät vastuun teille?

        Miten joku voi panna jossakin lukkojen takana ja lapset tirkistelee avaimen reijästä. Hävetkäää!

        Luetun ymmärtämisessä vaikeuksia?! Mainitsin nimen omaan sen, etteivät omat lapsemme häirinneet paneskelua millään tavalla.
        Arkisin työ rajoitti seksin iltoihin ja lauantaisin ja sunnuntaisin olivat aamupäivät parhaita ajankohtia. Missä WC:n oven lukossa olet nähnyt avaimenreiän?
        Emme koskaan vieneet omia lapsiamme mihinkään hoitoon. Emme edes päivähoitoon vaan vaimoni oli vuosikaudet kotona penskojen kanssa.

        Me huolehdimme omista penskoistamme! Miten tuon nyt sanoisi enää selkeämmin?
        Lastemme lapsia ei ole kertaakaan tuotu mummolaan hoitoon!!!!!!!!!
        Mummo käy katsomassa niitä muutaman kerran vuodessa.

        Mikä sinua vaivaa kun tavallinen, mielestäni ymmärrettävä teksti ei uppoa korviesi väliin?

        Kaikilla ei ole kanssasi samat kokemukset ja asenteet!

        Toistin muutaman asian varmuuden vuoksi koska perille meno on osoittautunut epävarmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun lapsuudessa ihmiset menivät työn perässä ja sukulaiset meni myöskin, niinpä mummot kävivät harvoin ja mummolassa käytiin muutaman kerran vuodessa. Se oli hyvä niin. Nykyään moni isovanhempi uupuu olemaan jälkeläistensä orja. Melkein joka viikonloppu ollaan passattavana.
        Itse arvostan vanhuksia jotka elää omaa elämäänsä ja vanhempia jotka ottaa vastuun valinnoistaan.

        Meillä ei ollut mitään tarvetta viedä omia tenaviamme mihinkään. Vaimoni oli kotona kaikki vuodet tenavien yläasteikiin saakka.
        Emme halunneetkaan tenavia mihinkään päivähoitoon emmekä olisi niitä kunnalliseen saanutkaan. Jos vaimoni olisi jatkanut marketin kassalla niin hänen palkkanse ei olisi riittänyt yksityiseen päivähoitoon. Kotona ollessaan hän taisi saada jonkin pienen päivärahan 3kk:n ajalta eikä sen jälkeen vuosikausiin mitään jos ei lasketa 3kk:n välein tulleita todella pieniä lapsilisiä.

        Oma äitini oli myrkkyä tihkuva täys perkele ja anoppi oli liikuntarajoitteinen.
        Vaikka tilanteet olisivat olleet tavallisemmat niin mitään tarvetta lasten hoitoon viemiselle ei ollut,
        Penskat olivat mukana lomamatkoilla joissa ensimmäisellä nuorin oli vielä pinnasänkyiässä.
        Ensimmäisellä Tanskaan suuntautuneella automatkalla tenavat olivat 4v ja 3v ikäiset.


    • Anonyymi

      Voi toki nuo kysymykset kysyä, mutta mitä hiton merkitystä noilla on - joku keittiöpsykologia tai kirjekurssin käynyt "seksuaaliterapeutti" näitä laatii!

    • Anonyymi

      Ehkä suurin syy miksi meilläkin vielä seksii kun yhdessä 29 vuotta on se että olen aina sängyssä tehnyt mitä avopuoliso halunnut tai pyytänyt, pikku pervoiluakin joskus vaan hällä väliä, pääasia et nainen tykkännyt ja saa kiksejä. On siinä itsekin sit saanut joskus toteuttaa omia mielihaluja.

    • Anonyymi

      Siis luuleeko aloittaja että nuorempi kumppani olisi joku tae siitä, että seksi ei parisuhteesta lopu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe