Nyt on julkaistu kuntavaalien ehdokaslista, siitä vaan sitten äänestämään kun se aika koittaa
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ketähän????
- Anonyymi
Luulin että olisimma saanu muutamia vielä ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Hyviä ehdokkaita löytyy monia. Itse mietin että äänestän myönteistä ja suuren sydämen omaavaa ihmistä.
- Anonyymi
Myönteisestä taitaa tulla niitä jaa jaa miehiä tai naisia.
- Anonyymi
Äänestäkää ihmistä jonka teot ja toiminnan tunnetta pitkältä ajalta. Niin mie tehen ainaskii.
- Anonyymi
Ei alkanu Kärnä kotikuntaansa ehdolle eikä toiseenkaan kotikuntaansa eikä mihinkään. Enontekiö pelastuu.
- Anonyymi
Sehän on Espoossa syntynyt ja Kainuussa koulut käyny. Ei se oli meijän kuntalaisia. Eikä kyllä kaivata. Yksi humpuuki ukko seki oli. Silakan hajun perässä juoksi. Miten tänne aina ilmaantuu jos jonki sortin kunnanjohtoa.
- Anonyymi
Äänestetty on kokoomusta
- Anonyymi
Samoin , ennen äänestin kepua
- Anonyymi
Keskustalle meni ääni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479