Nyt on julkaistu kuntavaalien ehdokaslista, siitä vaan sitten äänestämään kun se aika koittaa
EHDOKASLISTA
10
638
Vastaukset
- Anonyymi
Ketähän????
- Anonyymi
Luulin että olisimma saanu muutamia vielä ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Hyviä ehdokkaita löytyy monia. Itse mietin että äänestän myönteistä ja suuren sydämen omaavaa ihmistä.
- Anonyymi
Myönteisestä taitaa tulla niitä jaa jaa miehiä tai naisia.
- Anonyymi
Äänestäkää ihmistä jonka teot ja toiminnan tunnetta pitkältä ajalta. Niin mie tehen ainaskii.
- Anonyymi
Ei alkanu Kärnä kotikuntaansa ehdolle eikä toiseenkaan kotikuntaansa eikä mihinkään. Enontekiö pelastuu.
- Anonyymi
Sehän on Espoossa syntynyt ja Kainuussa koulut käyny. Ei se oli meijän kuntalaisia. Eikä kyllä kaivata. Yksi humpuuki ukko seki oli. Silakan hajun perässä juoksi. Miten tänne aina ilmaantuu jos jonki sortin kunnanjohtoa.
- Anonyymi
Äänestetty on kokoomusta
- Anonyymi
Samoin , ennen äänestin kepua
- Anonyymi
Keskustalle meni ääni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399341"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353908Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392504Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1002484Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1252474Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271957Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161625Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.321431- 711267
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1761098