https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000007957361.html
"Brasilialainen sokerointi on aika intiimi hetki, joten pyrin tekemään siitä mahdollisimman rennon.
Minulla on hoitohuoneessa aina yksi asiakas kerrallaan, verhot kiinni ja ovet lukossa eli olemme asiakkaan kanssa rauhassa omissa oloissamme.
Vaatteita riisutaan sen mukaan, mitä sokeroidaan.
Intiimialueen sokerointia varten pyydän yleensä asiakasta laittamaan jalkapohjat yhteen ja avaamaan jalat sammakkoasentoon."
Siis mitä tuossa oikein tapahtuu, miten nainen uskaltaa olla ventovieraan hoitajan luona, riisua vaatteet pois ja ovet on lukittu.
Kuulostaa aika seksuaaliselta palvelulta???
Brasilialainen sokerointi?!??
4
337
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei oo kauhean seksuaalinen tilanne, kun sattuu vtusti.
- Anonyymi
'Sokeroinnissa on myös se hyvä puoli, että sokeri levitetään vastakarvaan ja nykäistään pois karvan suuntaisesti. Siksi se ei aiheuta karvatuppeen ärsytystä.'
Luulisi, että aiheuttaa ärsytystä joka tapauksessa.- Anonyymi
Jaa, se on siis jokin karvojen poisto. No takkulla sattuu vitusti, kun meikäläisellä on rintakarvoja ja otin nipun rintakarvoja sormenväliin kiinni ja kiskoin, niin järjettömästi sattuu, kun ovat tiukasti kiinni.
Ei ole edes tarkoitus poistaa karvoja, ihan järjettömän kipeää tekee.
Naisella on varmaan karvat löysemmällä kiinni, kuin miehellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, se on siis jokin karvojen poisto. No takkulla sattuu vitusti, kun meikäläisellä on rintakarvoja ja otin nipun rintakarvoja sormenväliin kiinni ja kiskoin, niin järjettömästi sattuu, kun ovat tiukasti kiinni.
Ei ole edes tarkoitus poistaa karvoja, ihan järjettömän kipeää tekee.
Naisella on varmaan karvat löysemmällä kiinni, kuin miehellä.Ei ole löysemmässä kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197