Rakkaus tulee seksin jälkeen

Anonyymi

Ensi treffeillä pitää heti harrastaa seksiä ja sen jälkeen tunteet tulee ja rakkaus syttyy. Panot ekoilla treffeillä on hyvä asia.

73

841

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut kai edelleen menevät tuohon halpaan että rakastuvat seksin aiheuttamiin hormonipurkauksiin. Liekö kestää?

      • Anonyymi

        Se "rakkaus" ei kylläkään ole muutakuin "hormonipurkauksia" niinkuin mitkään muutkaan tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se "rakkaus" ei kylläkään ole muutakuin "hormonipurkauksia" niinkuin mitkään muutkaan tunteet.

        Niin. Tarkoitin siis että he rakastuvat rakastumisen tunteeseen eivät kohteeseen.

        Eli ei kestä.


    • Anonyymi

      Toiset pelaa aina omaa peliä, lyhyt tarve hyöty mielessä. Ei kannata välttämättä pitkälle. Pelit aina päällä toisilla, tarkoitus lyhyt aikainen.

    • Anonyymi

      Niin, oksitosiini vapautuu orgasmissa.

    • Ei toimi. Jollain voi toimia, mulla ei. On testattu, käy niin että menee mielenkiinto, jos seksiin ryhtyy liian pian tuntematta ja tunteilematta.

      Ekat treffit muutenkin on vielä toiseen tutustumista ja tunnustelua millainen fiilis seurassa tulee, onko molemmin puolista viihtymistä, miten vuorovaikutus ja kommunikointi sujuu irl. Toisen tulkintaa.

      Se on erilaista älyvälinein ja nenätysten helposti.

      Edetään väärästä päästä, väärässä järjestyksessä, jos aloitetaan alapäästä. Ensin tutustutaan yläpäähän, tykästytään siihen pään ajatusmaailmaan, viihdytään yhdessä, toistensa seurassa, ihastutaan toiseen ja vasta sitten valutaan ylhältä alaspäin. Sitten se toimii, jos on toimiakseen ylipäänsä.

      Mitään iloa ei ole kivasta alapäästä jos yläpää vituttaa.

      • Anonyymi

        Saa edes seksiä.

        Ätmi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa edes seksiä.

        Ätmi

        Niinno, jos se riittää tai keräilee panoja kuin sulkia hattuun. Mä en pelkän seksin vuoksi viitsi edes vaivautua. Evvk.


      • J-a-n: "Edetään väärästä päästä, väärässä järjestyksessä, jos aloitetaan alapäästä. Ensin tutustutaan yläpäähän, tykästytään siihen pään ajatusmaailmaan, viihdytään yhdessä, toistensa seurassa, ihastutaan toiseen ja vasta sitten valutaan ylhältä alaspäin. Sitten se toimii, jos on toimiakseen ylipäänsä. Mitään iloa ei ole kivasta alapäästä jos yläpää vituttaa."

        Tuo oli kivasti sanottu. Itse kävin tänään naisen kanssa treffeillä ja minustakin tuntuu siltä, että ensin kannattaa tutustua siihen yläpäähän.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        J-a-n: "Edetään väärästä päästä, väärässä järjestyksessä, jos aloitetaan alapäästä. Ensin tutustutaan yläpäähän, tykästytään siihen pään ajatusmaailmaan, viihdytään yhdessä, toistensa seurassa, ihastutaan toiseen ja vasta sitten valutaan ylhältä alaspäin. Sitten se toimii, jos on toimiakseen ylipäänsä. Mitään iloa ei ole kivasta alapäästä jos yläpää vituttaa."

        Tuo oli kivasti sanottu. Itse kävin tänään naisen kanssa treffeillä ja minustakin tuntuu siltä, että ensin kannattaa tutustua siihen yläpäähän.

        Juu, tykätä ihmisestä ihmisenä, eikä vain seksiobjektina. Minä olen aivan varma, että paremmat eväät suhteeseen saa, kun ei hosu ja hätäile sen seksin kanssa.

        Malttaa tutustua. Kyllähän sitä voi hiukan himmailla, vaikka mieli vähän tekiskin.


      • J-a-n kirjoitti:

        Juu, tykätä ihmisestä ihmisenä, eikä vain seksiobjektina. Minä olen aivan varma, että paremmat eväät suhteeseen saa, kun ei hosu ja hätäile sen seksin kanssa.

        Malttaa tutustua. Kyllähän sitä voi hiukan himmailla, vaikka mieli vähän tekiskin.

        Kiva törmätä täällä. Tässä oli poistettu monta sinulle kirjoittamaani tekstiä. Ilmeisesti aiheet oli poistettu? Mitä kuuluu? Itse kävin saunassa ja alan katsomaan Mestarien liigan välieräottelua. Futiksessa on vastakkain Chelsea ja Real Madrid.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Kiva törmätä täällä. Tässä oli poistettu monta sinulle kirjoittamaani tekstiä. Ilmeisesti aiheet oli poistettu? Mitä kuuluu? Itse kävin saunassa ja alan katsomaan Mestarien liigan välieräottelua. Futiksessa on vastakkain Chelsea ja Real Madrid.

        Kuuluu sitä samaa, kun ennenkin. Odotan kesää ja että kivuista pääsis eroon.

        Mitäs sulle kuuluu, paitsi että treffeillä kävit? :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Kuuluu sitä samaa, kun ennenkin. Odotan kesää ja että kivuista pääsis eroon.

        Mitäs sulle kuuluu, paitsi että treffeillä kävit? :)

        J-a-n: "Mitäs sulle kuuluu, paitsi että treffeillä kävit? :)"

        Vietän viimeisiä päiviä Joensuussa. On nyt monena päivänä tavattua kavereita. Perjantaina lähden taas Faijan luokse "Lappeenrantaan". Sitten tiistaina 18..5. saapuu uudet silmälasit, joita tulen hakemaan Joensuusta. Nyt keskityn Mestarien liigan futisotteluun, miksi en kohta kirjoittele tänään enää. Ottelu alkaa kello 22. Sitä ennen lopetan, joten toivottelen jo alustavasti hyviä öitä!


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        J-a-n: "Mitäs sulle kuuluu, paitsi että treffeillä kävit? :)"

        Vietän viimeisiä päiviä Joensuussa. On nyt monena päivänä tavattua kavereita. Perjantaina lähden taas Faijan luokse "Lappeenrantaan". Sitten tiistaina 18..5. saapuu uudet silmälasit, joita tulen hakemaan Joensuusta. Nyt keskityn Mestarien liigan futisotteluun, miksi en kohta kirjoittele tänään enää. Ottelu alkaa kello 22. Sitä ennen lopetan, joten toivottelen jo alustavasti hyviä öitä!

        Jep. Minäkin vaikenen taas loppuviikoksi, kun tänään hiljenen. Kohta pian. Hyvät yöt. :)


      • J-a-n kirjoitti:

        Jep. Minäkin vaikenen taas loppuviikoksi, kun tänään hiljenen. Kohta pian. Hyvät yöt. :)

        Öitä! Törmätään sitten seuraavilla viikoilla! Hyvää loppuviikkoa! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Öitä! Törmätään sitten seuraavilla viikoilla! Hyvää loppuviikkoa! :)

        Mahdollisesti. :)


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        J-a-n: "Edetään väärästä päästä, väärässä järjestyksessä, jos aloitetaan alapäästä. Ensin tutustutaan yläpäähän, tykästytään siihen pään ajatusmaailmaan, viihdytään yhdessä, toistensa seurassa, ihastutaan toiseen ja vasta sitten valutaan ylhältä alaspäin. Sitten se toimii, jos on toimiakseen ylipäänsä. Mitään iloa ei ole kivasta alapäästä jos yläpää vituttaa."

        Tuo oli kivasti sanottu. Itse kävin tänään naisen kanssa treffeillä ja minustakin tuntuu siltä, että ensin kannattaa tutustua siihen yläpäähän.

        joksikin virtaa alaspäin - samoin ihmisen tunne-elämä. Tunteet ja tuntemukset ensin päähän/aivoihin, sieltä on helppo mennä alaspäin.


    • Anonyymi

      Kyl panin tyttöystävääni heti kun tapasimme baarissa ja baarista lähdettiin naisen kämpille panemaan. Meni kuukausi niin asuttiin jo yhdessä ja siitä on jo 8 vuotta.

    • Anonyymi

      Myös veljeni löysi naisen baarista ja meni sen luokse panee ja muuttivat yhteen 2 viikossa. Seksiä harrastamalla heti, rakkaus syttyy ja ihmiset alkaa seurustelemaan.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan. Tuollaisissa kuvioissa on kyse vain siitä, että otetaan se eka vastaantuleva jolta saa, ja siihen tyydytään. Ei mitään tekemistä rakkauden kanssa tuollaisella, pelkkää epätoivoa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Tuollaisissa kuvioissa on kyse vain siitä, että otetaan se eka vastaantuleva jolta saa, ja siihen tyydytään. Ei mitään tekemistä rakkauden kanssa tuollaisella, pelkkää epätoivoa vain.

        Siinä on kyse siitä että mies ja nainen kohtaavat baarissa ja rakastuvat toisiinsa. Rakkautta ei löydä lenkkipolulta eikä mistään muualta.

        T viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Tuollaisissa kuvioissa on kyse vain siitä, että otetaan se eka vastaantuleva jolta saa, ja siihen tyydytään. Ei mitään tekemistä rakkauden kanssa tuollaisella, pelkkää epätoivoa vain.

        Milloin on tarpeeksi vanha siihen, että saa olla epätoivoinen ja voi ryhtyä "tyytymään"? Miten monta hylkäämistä täytyy kokea ja miten monta kertaa täytyy itse hylätä, ennen kuin saa edetä nopeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin on tarpeeksi vanha siihen, että saa olla epätoivoinen ja voi ryhtyä "tyytymään"? Miten monta hylkäämistä täytyy kokea ja miten monta kertaa täytyy itse hylätä, ennen kuin saa edetä nopeasti?

        Silloin kun on tarpeeksi vanha ja viisas ymmärtämään sen, että tyytyminen tapahtuu vain kerran ja loppuelämäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun on tarpeeksi vanha ja viisas ymmärtämään sen, että tyytyminen tapahtuu vain kerran ja loppuelämäksi.

        Tämä viesti on ensisijaisesti klo 11:23 kirjoittaneelle mutta myös 13:55 kirjoittaneelle.

        "Ei todellakaan. Tuollaisissa kuvioissa on kyse vain siitä, että otetaan se eka vastaantuleva jolta saa, ja siihen tyydytään. Ei mitään tekemistä rakkauden kanssa tuollaisella, pelkkää epätoivoa vain."

        Onko niin, ettei "eka vastaantuleva" koskaan voi olla rakkautta vaan se on aina epätoivoa? Eli ensin täytyy hylätä tietty määrä ihmisiä sen vuoksi, etteivät heidän tunteensa voi olla aitoja sen järjestyksen perusteella, jonka mukaan he ovat elämään saapuneet?

        "Silloin kun on tarpeeksi vanha ja viisas ymmärtämään sen, että tyytyminen tapahtuu vain kerran ja loppuelämäksi."

        Kun tämä X määrä ihmisiä on vihdoin hylätty tai kun on tullut näiden ihmisten toimesta hylkäämäksi, jossain vaiheessa vastaan tulee jokin raja, jonka jälkeen kyseessä ei ole enää/vielä epätoivo vaan "lopullinen" tyytyminen, joka on moraalisesti hyväksyttävämpää kuin tuo "ekaan vastaantulevaan" tyytyminen.

        Näinhän te väitätte. Minä väitän, että logiikkanne on järjetöntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on kyse siitä että mies ja nainen kohtaavat baarissa ja rakastuvat toisiinsa. Rakkautta ei löydä lenkkipolulta eikä mistään muualta.

        T viinamies

        Baareista rakkautta löytää vielä vähemmän. Pelkkiä irtonumeroita ja sukupuolitauteja korkeintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin on tarpeeksi vanha siihen, että saa olla epätoivoinen ja voi ryhtyä "tyytymään"? Miten monta hylkäämistä täytyy kokea ja miten monta kertaa täytyy itse hylätä, ennen kuin saa edetä nopeasti?

        No mikäs siinä, jos kuka tahansa kelpaa, ettei vaan yksin tarvitsisi olla. Itse en halua suhdetta, jossa mun kanssa ollaan vain siksi, ettei kukaan muu huoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä viesti on ensisijaisesti klo 11:23 kirjoittaneelle mutta myös 13:55 kirjoittaneelle.

        "Ei todellakaan. Tuollaisissa kuvioissa on kyse vain siitä, että otetaan se eka vastaantuleva jolta saa, ja siihen tyydytään. Ei mitään tekemistä rakkauden kanssa tuollaisella, pelkkää epätoivoa vain."

        Onko niin, ettei "eka vastaantuleva" koskaan voi olla rakkautta vaan se on aina epätoivoa? Eli ensin täytyy hylätä tietty määrä ihmisiä sen vuoksi, etteivät heidän tunteensa voi olla aitoja sen järjestyksen perusteella, jonka mukaan he ovat elämään saapuneet?

        "Silloin kun on tarpeeksi vanha ja viisas ymmärtämään sen, että tyytyminen tapahtuu vain kerran ja loppuelämäksi."

        Kun tämä X määrä ihmisiä on vihdoin hylätty tai kun on tullut näiden ihmisten toimesta hylkäämäksi, jossain vaiheessa vastaan tulee jokin raja, jonka jälkeen kyseessä ei ole enää/vielä epätoivo vaan "lopullinen" tyytyminen, joka on moraalisesti hyväksyttävämpää kuin tuo "ekaan vastaantulevaan" tyytyminen.

        Näinhän te väitätte. Minä väitän, että logiikkanne on järjetöntä.

        Tuohon lopulliseen tyytymiseen voi hypätä jo vaikka ensimmäisen kohdalla ja 16 kesäisenä, kunhan on vaan tarpeeksi viisas. (Siis henkisesti riittävän vanha)

        En minä jaksa mitään hylkäilyjä ja pelailuja jonkin ns. "rakkauden" jahtaamisen toivossa.

        t. 13:55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon lopulliseen tyytymiseen voi hypätä jo vaikka ensimmäisen kohdalla ja 16 kesäisenä, kunhan on vaan tarpeeksi viisas. (Siis henkisesti riittävän vanha)

        En minä jaksa mitään hylkäilyjä ja pelailuja jonkin ns. "rakkauden" jahtaamisen toivossa.

        t. 13:55

        Kiitos tärkeästä selvennyksestä. Näin minäkin ajattelen. En ymmärrä logiikkaa, jonka mukaan täytyy kokea "standardin mukainen" määrä ihmissuhteita, ennen kuin voi kokea rakkautta.

        14:30


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan. Tuollaisissa kuvioissa on kyse vain siitä, että otetaan se eka vastaantuleva jolta saa, ja siihen tyydytään. Ei mitään tekemistä rakkauden kanssa tuollaisella, pelkkää epätoivoa vain.

        Voihan sitä baarissakin tavata sen oikean, aika kapeakatseinen kommentti..

        Varsinkin jos ite tykkää baareista ja juomisesta ja bilettämisestä, niin varmaan parempikin ottaa samanhenkinen eikä haikailla jonkun jeesustelijan perään.

        Ite en käy baareissa, enkä herätysjuhlilla. Vielä on löytämättä se parhaalta tuntuva suhde. Tykkäisin ite urheilullisesta miehestä joka tykkää paljon seksistä, muttei petä vaihtelun vuoksi. Harva tykkää liikkua ihan oikeasti, suurimmalle osalle pelkkä velvollisuus.

        Tämmöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on kyse siitä että mies ja nainen kohtaavat baarissa ja rakastuvat toisiinsa. Rakkautta ei löydä lenkkipolulta eikä mistään muualta.

        T viinamies

        Kyllä salilla on mulle ainakin parhaat miehet, siistit ja urheilulliset ja kivat.

        Vaikea vaan saada kontakteja, kukaan ei halua pilata mainettaan sielä epämääräisillä suhteilla ja ehdottelulla.

        Ite haluan miehen jolla alkoholinkäyttö vähäistä ja mieluummin harrastaa koti-iltoja, kun baareja. Monien ihmisten mielestä urheilijatyypit on vaan h.vetin tylsiä, mikä on osaksi totta.


    • Anonyymi

      Juupa juu. Tän valheen uskottelu on miesten kulunut keino yrittää saada helppoa seksiä. Onneksi nykyään kaikki jo tietää, että heti sänkyyn hyppäämällä ei ole muuta kuin satunnainen irtonumero.

    • Anonyymi

      Ei tule, aakkosissakin R on ensin 😄

    • Anonyymi

      Rakkaus tulee viinan juonnin jälkeen. Mies ja nainen kohtaavat kun juodaan viinaa yökerhossa tai bileissä. Sen jälkeen rakkaus syttyy.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla baareissa mies ja nainen kohtaavat ja silloin rakkaus syttyy. Ensin pitää juoda viinaa ja tutustua naisiin baareissa jotta rakkatta voi saada. Raittiit miehet ei baareissa käy joten eivät sitten löydä rakkautta wikä kumppania.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Pihtarit muistetaan eikä ne saa rakkautta. Treffeille mennää jotta tavara testataan että kannattaako pitää

      • Anonyymi

        Toimii molemmin päin. Suurimmalla osalla miehistä on suorituspaineita ekalla kerralla eikä muna toimi -> välitön hylky jatkotapaamiselle.


    • Anonyymi

      Meinaatko ett eka survaisusta alkaa se rakkaus😂. Paneminen=rakkaus, treffit=paneminen. Eihän kyse ole muusta kuin fyysisestä himosta, ei se ole rakkautta vaan panetusta. Rakkaus on vähän muutakin kuin pelkkää seksiä.

    • Anonyymi

      Kyllä se niinkin voi mennä. On tärkeää murtaa jää ja tulla aika nopeastikin tutuiksi tai muuten kaikki jää kohteliaaksi ja kemiattomaksi rupatteluksi.

      • Kemiaton rupattelu kertoo, että kemiaa ei ole, eikä seksikään siinä silloin auta. Mun mielipide. Kemiaa on jos sitä on. Ja se siirtyy kyllä puheista petiinkin, kun sitä kemiaa on vaikkei hosuiskaan.

        Hyvä viinikään ei valmistu päivässä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Kemiaton rupattelu kertoo, että kemiaa ei ole, eikä seksikään siinä silloin auta. Mun mielipide. Kemiaa on jos sitä on. Ja se siirtyy kyllä puheista petiinkin, kun sitä kemiaa on vaikkei hosuiskaan.

        Hyvä viinikään ei valmistu päivässä.

        Minusta kemiaton rupattelu voi johtua myös jännittämisestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kemiaton rupattelu voi johtua myös jännittämisestä.

        Voi toki, muttei ehkä kovin monien treffien ajan? Itsekin olen helposti ujo alkuun. Mietin mitä sanon tarkemmin, kun tutuksi tultua. En ihan niin vapautunut välttämättä ekalla näkemällä, riippuu vastapuolestakin.

        Kuinka kodikas olo tulee.

        Mietin vaan, että jos jännittää puhumista, eikö sitten seksiäkin? Se on vielä intiimimpää mennä koluamaan toisen alakertaan tuttavallisesti. :D


      • J-a-n kirjoitti:

        Voi toki, muttei ehkä kovin monien treffien ajan? Itsekin olen helposti ujo alkuun. Mietin mitä sanon tarkemmin, kun tutuksi tultua. En ihan niin vapautunut välttämättä ekalla näkemällä, riippuu vastapuolestakin.

        Kuinka kodikas olo tulee.

        Mietin vaan, että jos jännittää puhumista, eikö sitten seksiäkin? Se on vielä intiimimpää mennä koluamaan toisen alakertaan tuttavallisesti. :D

        Ajattelen ettei se ainakaan ole jäänsärkijänä hyvä juttu. Toopeilla toisen haaruissa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kemiaton rupattelu voi johtua myös jännittämisestä.

        Ei johdu 😂. Jos kemiaa ylipäätään on, sitä on myös jännittäessä, ei poistu mihinkään.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei johdu 😂. Jos kemiaa ylipäätään on, sitä on myös jännittäessä, ei poistu mihinkään.

        - Sheena

        Hyvä että naiset tietävät nämä asiat!


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ajattelen ettei se ainakaan ole jäänsärkijänä hyvä juttu. Toopeilla toisen haaruissa. :)

        Kyllähän vaikka kännissä seksin harrastaminen kuitenkin lähentää ja sitoo jotenkin yhteen. Ei se mitään varmaan ratkaise suuntaan tai toiseen mutta nopeuttaa prosessia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän vaikka kännissä seksin harrastaminen kuitenkin lähentää ja sitoo jotenkin yhteen. Ei se mitään varmaan ratkaise suuntaan tai toiseen mutta nopeuttaa prosessia.

        Nojaa, muistaako, tajuaako kännissä ylipäänsä seksistä mitään?

        Minusta seksi on kivempaa selvinpäin, kun kaikki aistit toimii ja kaikilla aisteilla on läsnä. Kännissä kannattaa vaan käydä nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän vaikka kännissä seksin harrastaminen kuitenkin lähentää ja sitoo jotenkin yhteen. Ei se mitään varmaan ratkaise suuntaan tai toiseen mutta nopeuttaa prosessia.

        Nopeuttaa suhdetta pitkin ohituskaistoja, sit ihmetellään muutaman vuoden päästä miksi ei suhde toimi. Siinä jää helposti henkinen yhteys rakentamatta. Ei kokemusta, mutta arvelisin.

        Seksiä selvinpäin.


      • Anonyymi

        Eri mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeuttaa suhdetta pitkin ohituskaistoja, sit ihmetellään muutaman vuoden päästä miksi ei suhde toimi. Siinä jää helposti henkinen yhteys rakentamatta. Ei kokemusta, mutta arvelisin.

        Seksiä selvinpäin.

        Kuule, minulla on ihan riittävästi kokemusta näistä jaarittelusuhteista joissa ollaan fiksuja ja kommunikoidaan ja siinäpä se sitten onkin. Mitään ei tapahdu vaikka olisi kuinka helvetin fiksu ja selvinpäin. Paljon parempi jokin kännipano koska se sentään vie asioita johonkin suuntaan. Parempi kertarytinä kuin ainainen nitinä.


    • Anonyymi

      On tärkeää tavata naisia baareissa koska muuten ei saa seksiä eikä rakkauttakaan pääse syntymään. Viinaa juomalla tapaa naisia ja se on tie rakkauden saamiseen.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Älä sekoita kahta ihan eri asiaa.

    • Anonyymi

      Tämä on totta! Kun on saatu seksi mieltä häiritsemästä voi ajatella syvällisemmin. Jos yhdessä olo tuntuu seksin jälkeenkin hyvältä niin rakkaudelle on tilaa. Surullista on ollut seurata muutamaa uskovaista pariskuntaa kun seksiä ei ole harrastettu. Tuntuu sivullisesta että heidän pää halkeaa kun kokoajan tunteita vie ala eikä yläpää. Ei ehditä tutustumaan kunnolla,kun on kauhea kiire naimisiin ja panemaan! Sitten ne ongelmat alkaa. Harvan uskovaisen pariskunnan tunnen. Kaikilla suuria ongelmia,mutta kun uskovaiset on lupautuneet toisilleen"kunnes kuolema meidät erottaa "

      • Anonyymi

        Voi mennä toisinpäinkin. Pitkä intohimo ja rakkaus/ystävyys voi sammua yhteen ainoaan seksikertaan. Aina kannattaa pitää mielessä mitä haluaa ja hakee suhteelta ja etenkin se, ettei kaikkea voi saada.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Juu, tunnen sellaisen uskovan parin, jotka meni nuorina ihan sokkona naimisiin ja seksuaalisuus ei kohdannut millään tasolla, siinä sitten vannominen takia meni elämästä tukahtuneena ja itsensä kieltäneenä monia vuosia.

        Aika näyttää oliko sillä, jokin suurempi tarkoitus.


    • Anonyymi

      Jos seksi sujuu, voi aloittaa tutustumisen ja kattoo onko aineksia enempään.
      Tai sitten katsoo ensin synkkaako ajatusmaailma, ja opettelee sitten sen seksipuolen, vaikkei se ensikerrasta lähtien olisikaan taivaallista. Opetteluahan siinä aina on.
      Ihmiset on erilaisia, toisille se seksillä aloitus voi olla helpompaa kuin paljastaa henkinen puolensa ensin.
      Jotain kemiaa vaatinee? kumpikin aloitustapa, tai miksei vain sielujen sympatiakin riitä.
      Ei ole yhtä oikeaa tapaa, paras tarttua hetkeen.

      • Heh, no jos seksi ei kiinnosta ennen kun tuntuu että luottamussuhde ja tunnetta on syntynyt, niin voi mennä aika väkinäiseksi sekin touhu ryhtyä vaan...

        Ihmiset ei kaikki kykene etenemään seksin kautta. Pitää olla ensin yläpään kanssa mukana.


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, no jos seksi ei kiinnosta ennen kun tuntuu että luottamussuhde ja tunnetta on syntynyt, niin voi mennä aika väkinäiseksi sekin touhu ryhtyä vaan...

        Ihmiset ei kaikki kykene etenemään seksin kautta. Pitää olla ensin yläpään kanssa mukana.

        Ja itellä on sellainen arvomaailmakin, että en viitti olla masturbaattori kellekkään ihmiselle, josta en muutenkaan välitä. Joten ensin pitää tulla se tunne, että jotain aineksia on muuhunkin kun seksiin.

        Kun en tosiaan nauti seksistä kuten enemmistö, ryhtymällä vaan kun lihan nään. En edes saa syttymään itseäni saati pysymään liekkiä yllä ellei kuupassa ole ihastusta ja tunnetta.

        Täytyy tuntea vähän ensin. Pelkkä ulkokuori ei riitä ja pari mölisevää sanaa siihen.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Heh, no jos seksi ei kiinnosta ennen kun tuntuu että luottamussuhde ja tunnetta on syntynyt, niin voi mennä aika väkinäiseksi sekin touhu ryhtyä vaan...

        Ihmiset ei kaikki kykene etenemään seksin kautta. Pitää olla ensin yläpään kanssa mukana.

        Yläpäästä se seksi lähtee. Ketä kiinnostaa joku pikainen pano ekoilla treffeillä, aikamoisen yökkis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yläpäästä se seksi lähtee. Ketä kiinnostaa joku pikainen pano ekoilla treffeillä, aikamoisen yökkis.

        Vissiin aika monia. :)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ja itellä on sellainen arvomaailmakin, että en viitti olla masturbaattori kellekkään ihmiselle, josta en muutenkaan välitä. Joten ensin pitää tulla se tunne, että jotain aineksia on muuhunkin kun seksiin.

        Kun en tosiaan nauti seksistä kuten enemmistö, ryhtymällä vaan kun lihan nään. En edes saa syttymään itseäni saati pysymään liekkiä yllä ellei kuupassa ole ihastusta ja tunnetta.

        Täytyy tuntea vähän ensin. Pelkkä ulkokuori ei riitä ja pari mölisevää sanaa siihen.

        On kyllä estoinen suhde sulla seksiin. Eipä ihme että se sukupuoliin on hakusessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä estoinen suhde sulla seksiin. Eipä ihme että se sukupuoliin on hakusessa.

        Ei sille mitään mahda miten olen rakentunut. Mua itseä ei haittaa yhtään, etten ole kaikista seksuaalisesti kiinnostunut. Päinvastoin pidän sitä hyvänä asiana. Vähemmän turhia säätöjä ja hiivaa.


      • J-a-n kirjoitti:

        Ei sille mitään mahda miten olen rakentunut. Mua itseä ei haittaa yhtään, etten ole kaikista seksuaalisesti kiinnostunut. Päinvastoin pidän sitä hyvänä asiana. Vähemmän turhia säätöjä ja hiivaa.

        Ja ei mun sukupuoli ole hakusessa, olen transmaskuliini. Ollut lapsesta asti, sille ei vaan ole ollut ennen nimeä. En tunnista itsessäni naista kuin kehon muodossa, psyykkinen nainen on jäänyt minuun kasvamatta ja vieraaksi, ei tunnu omalta mitenkään olla kuten naiset yleensä on. Tuntuu teeskentelyltä pukeutua naisellisesti, meikata, käyttäytyä jonkun koodin mukaan.


        Sillekkään en mahda itse yhtään mitään. se on niin kun se on.


      • J-a-n kirjoitti:

        Ja ei mun sukupuoli ole hakusessa, olen transmaskuliini. Ollut lapsesta asti, sille ei vaan ole ollut ennen nimeä. En tunnista itsessäni naista kuin kehon muodossa, psyykkinen nainen on jäänyt minuun kasvamatta ja vieraaksi, ei tunnu omalta mitenkään olla kuten naiset yleensä on. Tuntuu teeskentelyltä pukeutua naisellisesti, meikata, käyttäytyä jonkun koodin mukaan.


        Sillekkään en mahda itse yhtään mitään. se on niin kun se on.

        "Transmaskuliini voi olla identiteetti tai jonkin toisen identiteetin lisämääre. Se kuvaa henkilöä, joka on syntymässä määritetty tytöksi, mutta jonka sukupuoli-identiteetti on enemmän maskuliininen kuin feminiininen. Henkilö voi samastua moniin mieheyden tai miehisyyden ulottuvuuksiin, mutta ei koe olevansa yksiselitteisesti mies."

        https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/sukupuoli/sukupuolen-moninaisuus/sukupuolen-moninaisuuden-sanasto/

        Jos on outo sana.


      • J-a-n kirjoitti:

        "Transmaskuliini voi olla identiteetti tai jonkin toisen identiteetin lisämääre. Se kuvaa henkilöä, joka on syntymässä määritetty tytöksi, mutta jonka sukupuoli-identiteetti on enemmän maskuliininen kuin feminiininen. Henkilö voi samastua moniin mieheyden tai miehisyyden ulottuvuuksiin, mutta ei koe olevansa yksiselitteisesti mies."

        https://sukupuolenosaamiskeskus.fi/sukupuoli/sukupuolen-moninaisuus/sukupuolen-moninaisuuden-sanasto/

        Jos on outo sana.

        Ja siis apinakin osaa matkia, naismaisia asioita voi matkia, mutta miksi kun voi olla oma ittensäkin? Vuosikausia olen eristänyt itseäni ihmisistä, kun olen väsynyt roolissa nainen. Helpompaa pysyä pois ihmisistä, kun esittää jotain mitä ei ole.

        Veikkaan, että monet kehon kivut on olleet ihan psykosomaattista oireilua tuosta roolissa elämisestä. Ahdistusta muotissa elämisestä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Ei sille mitään mahda miten olen rakentunut. Mua itseä ei haittaa yhtään, etten ole kaikista seksuaalisesti kiinnostunut. Päinvastoin pidän sitä hyvänä asiana. Vähemmän turhia säätöjä ja hiivaa.

        Muita häiritsee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muita häiritsee.

        No se on heidän ongelma, ei mun. Mulla on hyvä näin.


    • Anonyymi

      Eikun ensin tulee tunteet ja kemia, seksi vasta sitten. Rakkaus on mystisempi juttu.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Naiset hakee baareista seksiseuraa ja testaavat onko mies hyvä ja sitten haluavat seurustella miehen kanssa jos se osaa naisen tyydyttää. On eri tapoja miten se kumppani haetaan, jotku käy vuosia treffeillä eivätkä löydä ketään ja monet löytää baarista kuumppanin heti. Netissä tutustuminen vie paljon turhaa aikaa kun ei tapaamista tule kun taas baarissa pääsee heti juttelee kasvokkain ja silloin voi helposti rakkaus syntyä.

    • Anonyymi

      Panolle vaan heti. Turha sitä väkinäisiä treffejä järkätä koska se pilaa kuitenkin kaiken.

    • Anonyymi

      Minusta sitten tulee kahvit 😂

    • Anonyymi

      Miehillä itseasiassa tutkitusti juuri näin: onnistunut seksi sytyttää syvemmät tunteet👍

      • Anonyymi

        Ilmankos miehillä niitä tunteita ei ole. Ovat huonoja seksissä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe