Ärsyttävä kkaveri

Anonyymi

Siis mun "paras" ja ainoa kaveri pyytää koko ajan multa asioita aina jos se ei halua tehä mitään käskee mun tekeen sen puolesta ja pyytää kaikkeen apua ku ei osaa yhtään olla itsenäinen. Jos vaikka koulussa pitää siivo tunnin jälkeen jäljet nii se pyytää multa aina apua myös sellasiin asioihin joihin ei todellakaan tarvita kuin yksi ihminen tekee. Sit jos oon vaikka surullinen ja väsyny nii koko aja hyppii naaman eessä ja huutaa vaikka en jaksa ja sit aina tee sitä tee tätä MUN MIELIKS. en jaksais palvella sitä mut sit jos sanon johkin ei niin sit: ooksä mulle vihanen? Ollaanko enää kavereitä ? Tee mun mieliks ja muuta. Se on riippuvainen mun avusta ja olemassaolosta.

Vittu en jaksa tehä sen mieliks mitään!
Miten sanoisin et mä oon mitä oon erilainen ku se ja et kaikkeen ei tarvii mua ja mä saan olla millänen mä oon ta tehä mitä mä haluan eikä tarttis olla sellanen et sillä ois hyvä mieli.

2

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, sun pitää nyt jotenki tehä selväks ettet nyt koko aikaa voi kuitenkaa tanssii sen pillin mukaan. Ja alkaa enempi itekki vaivaan sitä kaikennäkösillä pikkujutuilla, et jos se ottas siitä vaikka onkeensa. Voihan sitä vähä vaikka ärähtääkki, jos se ei muuten usko tai laittaa toinen vaik jäähylle hetkeksi. Näyttää, ettet oo siitä täysin riippuvainen, ku kuullostaa vähä niinku se pompottas sua siks. Vai vaivaaks se sua siks, että näkee sun olevan apea ja kaipaavan piristystä ja tekemistä? Se on tietenki hyvä motiivi, mutta voi liiallisena kyllä uuvuttaa. Siitäki pitää toki sanoo, mut jos se välittää noin, niin kannattaa kyllä pitää kiinni noin hyvästä kaverista.

• Anonyymi

Ystävyyssuhteet ovat usein aika epätasapainossa siinä, miten eri osapuolet toimii.

Minkä takia alun perin ryhdyitte ystäviksi? Jos ne alkuperäiset syyt ei enää kiinnosta, niin miksi sitten jatkat ystävyyttä? Vaikka hienoahan se on, jos osaat olla avuksi toiselle, vaikket haluaisikaan.

Jos kuitenkin olet aina suhteessanne ollut se, joka on auttanut, niin minkä perusteella ystäväsi edes pitäisi ymmärtää muuttua, jos et sano mitään asiasta ystävällesi? Ei hän mitään ajatuksia osaa lukea. Jos edelleen autat häntä, mistä hän voi edes tietää, ettet enää haluaisi auttaa, jos et sitä kerro?

>> Se on riippuvainen mun avusta ja olemassaolosta. <<

Huomaat ajan kuluessa, että elämässä tulee muitakin samanlaisia, jotka ovat riippuvaisia avustasi ja olemassaolostasi, kuten oma lapsi, lemmikki, huonekasvi tai vaikka joku asiakas työssäsi.... Yleensä siihen kasvetaan, että opitaan huolehtimaan muistakin kuin vain itsestä, joten ota tämä ystäväsi harjoittelun kannalta, jonka kautta opit auttamaan pyyteettömästi. Niin kuin ilmeisetsi olet jo tehnytkin, vaikka nyt oletkin väsähtänyt siihen.

Ja mikä estää sinua pyytämästä vastapalvelusta ystävältäsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe