Ärsyttävä kkaveri

Anonyymi

Siis mun "paras" ja ainoa kaveri pyytää koko ajan multa asioita aina jos se ei halua tehä mitään käskee mun tekeen sen puolesta ja pyytää kaikkeen apua ku ei osaa yhtään olla itsenäinen. Jos vaikka koulussa pitää siivo tunnin jälkeen jäljet nii se pyytää multa aina apua myös sellasiin asioihin joihin ei todellakaan tarvita kuin yksi ihminen tekee. Sit jos oon vaikka surullinen ja väsyny nii koko aja hyppii naaman eessä ja huutaa vaikka en jaksa ja sit aina tee sitä tee tätä MUN MIELIKS. en jaksais palvella sitä mut sit jos sanon johkin ei niin sit: ooksä mulle vihanen? Ollaanko enää kavereitä ? Tee mun mieliks ja muuta. Se on riippuvainen mun avusta ja olemassaolosta.


Vittu en jaksa tehä sen mieliks mitään!
Miten sanoisin et mä oon mitä oon erilainen ku se ja et kaikkeen ei tarvii mua ja mä saan olla millänen mä oon ta tehä mitä mä haluan eikä tarttis olla sellanen et sillä ois hyvä mieli.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, sun pitää nyt jotenki tehä selväks ettet nyt koko aikaa voi kuitenkaa tanssii sen pillin mukaan. Ja alkaa enempi itekki vaivaan sitä kaikennäkösillä pikkujutuilla, et jos se ottas siitä vaikka onkeensa. Voihan sitä vähä vaikka ärähtääkki, jos se ei muuten usko tai laittaa toinen vaik jäähylle hetkeksi. Näyttää, ettet oo siitä täysin riippuvainen, ku kuullostaa vähä niinku se pompottas sua siks. Vai vaivaaks se sua siks, että näkee sun olevan apea ja kaipaavan piristystä ja tekemistä? Se on tietenki hyvä motiivi, mutta voi liiallisena kyllä uuvuttaa. Siitäki pitää toki sanoo, mut jos se välittää noin, niin kannattaa kyllä pitää kiinni noin hyvästä kaverista.

    • Anonyymi

      Ystävyyssuhteet ovat usein aika epätasapainossa siinä, miten eri osapuolet toimii.

      Minkä takia alun perin ryhdyitte ystäviksi? Jos ne alkuperäiset syyt ei enää kiinnosta, niin miksi sitten jatkat ystävyyttä? Vaikka hienoahan se on, jos osaat olla avuksi toiselle, vaikket haluaisikaan.

      Jos kuitenkin olet aina suhteessanne ollut se, joka on auttanut, niin minkä perusteella ystäväsi edes pitäisi ymmärtää muuttua, jos et sano mitään asiasta ystävällesi? Ei hän mitään ajatuksia osaa lukea. Jos edelleen autat häntä, mistä hän voi edes tietää, ettet enää haluaisi auttaa, jos et sitä kerro?

      >> Se on riippuvainen mun avusta ja olemassaolosta. <<

      Huomaat ajan kuluessa, että elämässä tulee muitakin samanlaisia, jotka ovat riippuvaisia avustasi ja olemassaolostasi, kuten oma lapsi, lemmikki, huonekasvi tai vaikka joku asiakas työssäsi.... Yleensä siihen kasvetaan, että opitaan huolehtimaan muistakin kuin vain itsestä, joten ota tämä ystäväsi harjoittelun kannalta, jonka kautta opit auttamaan pyyteettömästi. Niin kuin ilmeisetsi olet jo tehnytkin, vaikka nyt oletkin väsähtänyt siihen.

      Ja mikä estää sinua pyytämästä vastapalvelusta ystävältäsi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe