Kuinka paljon kokkaatte kotona ja kuinka paljon ostatte noutoruokaa?
Kuinka usein kävisitte ulkona syömässä sitten, kun se on turvallista?
Yksin asuvana ruuanlaitossa on se harmillinen puoli, että sitä tulee vähintäänkin 3-4 annosta kerralla ja sitten 'saa' syödä sitä useampaan kertaan. Jotain mahtuu pakastimeenkin kyllä.
Noutoruokaa vs. kotona laitettua?
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Asun yksin ja kotona ruokani laitan.
Pakastin on keksitty joo, eikä minua haittaa syödä samaa ruokaa useampana päivänä.
Tuleehan se edullisemmaksi, kun itse tekee.
Toki köyhänä ihmisenä, on joskus kiva käydä jossain ulkonakin syömässä, melkein kuin juhlavampi hetki.
Koronan takia ollut nyt vain vähän hankalaa.
Tautitilanne kun taas joskus sallii, niin kai sitä tulee silloin tällöin taas käytyä ulkonakin syömässä.
Noutoruokia en ole harrastanut juuri koskaan. Jos itse jostain kotiin hakisin, niin johan se matkan aikana jäähtyisi. - Anonyymi
Sama täällä. Tänään keitin spaghettia, lisäsin tölkin valkoisia papuja tomaatti-kastikkeessa ja pakkasesta otin omia porkkana-selleripyöryköitä. Ja sitä sitten huomennakin. Mutta hyvää oli.
Itse olen tehnyt ruokani pääsääntöisesti. Se on varmaan sukupolvikysymys?
Onko suosikkireseptiä? - Anonyymi
Minun lohturuokani ovat juustoleivät :-)
- Anonyymi
Halu olis tukea paikallisia ruuanvalmistajia, mutta vielä en uskalla.
En harrasta ns noutoruokaa tai kotiin tuotua ruokaa, kun on sentään kaksti toimivaa kättä ja osaan laittaa ruokaa ja jopa leipoa itse leipäni ja pullani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1437815Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1007300Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317192Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t216748Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736361Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv236024Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1125742Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht25706Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?475478Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa835368