Olen saanut sinisilmäiseltä, kristityltä känniseltä kantasuomalaiselta turpaan kysyessäni tupakkia kulmassa. Sitten Ounasrinteellä poliisit ovat asioineet tämän tästä eräissä reilun tuntuisissa kantasuomalaisten kodeissa. Korkalovaaran yläasteella oli pellavapäisten kantasuomalaisten jengi, jotka järjestään koulukiusasivat heikompia ja yksinäisiä. Olen nähnyt näitä nykyään omatekoisina järjestyksenvalvojina Soldiers of Odinin porukoissa. Sitten mielenkiintoista on, että Eurostatin mukaan Suomessa on toiseksi eniten lähisuhdeväkivaltaa, vaikka meillä on vähän maahanmuuttajia keskimäärin.
Onko sinullakin kokemuksia kantasuomalaisten toiminnasta?
Kantasuomalaisia pakoon Rovaniemellä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu kansalaistalolla majailee yhteiskuntaa omista epäonnistumisistaan syyttävä sakkia.
- Anonyymi
Miksiköhän perussuomalaiset eivät puutu tähän porukkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksiköhän perussuomalaiset eivät puutu tähän porukkaan?
Ovat niiden äänestäjiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat niiden äänestäjiä?
Perussuomalaisten sairas logiikka perustuu siihen, että väkivaltateko on poliittisesti arvokas etu, jos sen tekee maahanmuuttaja.
Mutta jos sen tekee kantasuomalainen, asia ei ole kiinnostava.
Tämä on ihan hyvä tietää äänestyskopissa: et ole minkäänarvoinen uhrina, jos sinua pahoinpitelee kantasuomalainen.
- Anonyymi
Olen huomannut että Skodalla ajavat ovat keskimääräistä älykkäämpiä ja suvaitsevampia. Ranskalaisia "autoja" ajavat taas ovat persuja.
- Anonyymi
mina ei tukka yhta rasiti,pitta olla kunola ja tekke tya ja sitte pitta maksa avlia-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477