Luoja varjele joutumasta tuohon laitokseen!!! Siellä siis luokitellaan NARKKARIKSI, ja vielä kaikkien kuullen, mistähän syystä? Hoitajalla ei liene itsesuojeluvaistoa?
Hannuksenkartano
9
1740
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, sielä vissiin jollaki on varaa arvostella vanhempansa luona käyvää, onkohan jotain , millä sen voisi välttää? Voinko käyä mummin luona ilman arviota NARKKARIKSI?
- Anonyymi
Eikös siellä enää pidetä tansseja kuten joskus kauan sitten lehdissä kirjoteltiin.
Ainahan pienet humpat olisi paikallaan reumasille koiville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös siellä enää pidetä tansseja kuten joskus kauan sitten lehdissä kirjoteltiin.
Ainahan pienet humpat olisi paikallaan reumasille koiville.Juu, ja vierailijat luokitellaan narkkariksi. Kuka sinne enää uskaltaa mennä humppaamaan saati omaistankaan katsomaan?
- Anonyymi
Se talkkari oli hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Tuskin ne tyhjää sielä tuommosta juttua vääntää...
- Anonyymi
Tällä asian esiin tuoneella on avoimessa FB-sivullaan kuvakommenttina "mut me, sinä ja minä, laitettiin rahat kirjaimellisesti 'palamaan' kannabiksen muodossa ja niillä... ihan kivoilla autoilla.". Liekö siis savua ilman tulta. Mistä sitä tietää, oisko vielä äitylinsä asiasta hoitajalle puhunut.
- Anonyymi
Sinnehän menee soankylän vanhainpoikien tiekin. Alakaa valmistautumaan niinku Jesuksen tuloon.amen
- Anonyymi
Hannuksenkartanolla 93 vuotias asiakas kysyi mistäs hoitaja on kotoisin?
Minä,tuolta Jeesiöstä.
Asiakas, sinä se sitten osaat niitä lehmiä lypsää - Anonyymi
Mikä se muuten on se pöhöttynyt julkinen sektori mistä nyt pitäisi persujen ja kokkareiden mielestä kauheasti karsia ja tehostaa? Hoitajia,opettajia,poliiseja jne. suurin osa. Mistä nyt sitten aletaan karsimaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5246672Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212506Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301122
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51104- 80930
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel95909Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60905- 40780