en ole pahemmin pitänyt hameita tai mekkoja, joten minkäpituinen hameen pitäisi olla, kun olen 160cm, etten näyttäisi vielä lyhyemmältä.. polven yli vai ali yms..
hameen pituus
5
1240
Vastaukset
- vinkki
Olen kuullut, että lyhytkinttuisille sopivat parhaiten hameet, jotka ulottuvat polvien yli. Itse 157 senttisenä noudatan tätä ohjetta, koska näin jalat näyttävät mielestäni pidemmiltä. :)
- ..? ;D
polvien yli niin että polvet näkyy vai niin että polvet peittyy..?
- että...
..? ;D kirjoitti:
polvien yli niin että polvet näkyy vai niin että polvet peittyy..?
polvet näkyvät joko kokonaan tai osittain. Eli mieluummin lyhyempi kuin pidempi hame lyhytjalkaisen säärien pituusvaikutelmaa ajatellen :D
- 157 cm myös
Olen 157 cm pitkä (vai pitäskö sanoa, että lyhyt :). Olen huomannut, että täyspitkä, kapea hame pidentää minua. Tai sitten vastaavasti polvien yläpuolelle ulottuva hame. Sellainen 3/4 -pituinen hame ei sovi ainakaan minulle missään nimessä, vaan lyhentää. Siis sellainen, joka ei ole täyspitkä, mutta ulottuu polvien alapuolelle.
- pidän
melko lyhyitä hameita (minareita)mutta ei tod kannata pitää 3/4 pituista tai koko pitkään.. näytät varmasti paljon lyhyemmältä jos semmoisen lyöt päälle! oon kans muuten 156 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827