Yks mulle tärkeä ihminen on ollut pian vuoden koomassa. Ensin oli keinotekoisesti eli lääkkeillä ja oli tarkoitus herätä kun lääkitys lopetetaan, mutta ei oo herännyt😔 oon käynyt sielä aina kun on mahdollista ja aina sitä jotenkin toivoo, että se ei enää olisikaan koomassa ja sitten käynnin jälkeen on ihan maassa. Tämän henkilön lempimusiikilla olen yrittänyt jotain reaktiota saada kun jostain oon lapsena joskus kuullut et saattais toimia tosin en tiedä onko totta ja sitten toki oon puhunut ihan normi asioista hänelle esim omasta päivästä ja pitänyt kädestä ja jotain hokenu et jos kuulet nii purista tms. Tyttöystävä on ollut tukena mut toisaalta sanoo et mitenkään koomapotilasta ei voi herättää vaan pitää vain odottaa ja herää jos herää. Mä vain oon aina ollut aika huono odottamaan tekemättä mitään. Lääkärin vastaus on ollut aika saman tapainen, mutta ne nyt käyttää omia nimityksiään kaikelle joten ei niiden puheesta oikein tavallinen tallaaja mitään ymmärrä.
Voiko koomapotilasta mitenkään yrittää herättää?
5
1899
Vastaukset
- Anonyymi
Enpä osaa sanoa. Kai se riippuu siitä kuinka syvä kooma on
- Anonyymi
Keinotekoisesta koomasta pystyy herättämään, siitä mulla on omaa kokemusta.
Vuosia sitten olin neljä viikkoa keinotekoisessa, välillä oli lääkitystä vähennetty, kun oli katsottu, etten ollut aivokuollut.
Mullekin oli soitettu kooman aikana musiikkia.
Jos vajoaa koomaan ilman lääkityksiä, niin siinä ei varmaan auta muuta kuin odottaa.
Ei ole mitään poppakonsteja saada potilasta hereille.
Joitain potilaitahan on herännyt koomasta jopa vuosien jälkeen, eli toivoa ei kannata menettää. - Anonyymi
Eikös heräämisen todennäköisyys pienene koko ajan?
- Anonyymi
Kait se niin on, että mahdollisuudet heikkenevät ajan myötä, mutta sekin varmaan vaikuttaa, miten paljon elimistö kestää, kuinka kauan elintoiminnot pelaavat joten kuten.
Onhan vuosien saatossa ollut joitain ihmetapauksia, kun jotkut on heränneet koomasta useammankin vuoden jälkeen.
Toivoa on niin kauan kuin on elämää. - Anonyymi
No yritä ja katso herääkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1451179Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223954- 122947
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205901Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296827- 72815
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802