Olen aika pettynyt suomalaisiin ystäviin.
Minulla on siis tosi ystäviä, mutta kaipaisin että ne ystävät ottaisivat oma-alotteisesti yhteyttä minuun, joka asun ulkomailla.
Ette voi arvata, miten yksinäistä täällä joskus on!
Kirjeenvaihto netillä toimii siten, että minä saan aina olla ensin ottamassa yhteyttä.
No sitten vastaavat. Kiva!
Mutta sitten taas saan ottaa yhteyttä.
Käyn Suomessa tapaamassa.
Kaksi on tullut tänne käymään.
Sitten teen topin. En kirjoita, ja heitän "ystävien kirjeet" roskiin (tänään kahden kirjeen). Olen tehnyt topin nyt. En kirjoita kenellekään, ennen kuin ovat kirjoittaneet minulle.
Suomalaiset ystävät
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se pelkästään suomalaisten kesken noin?
- Anonyymi
>> kaipaisin että ne ystävät ottaisivat oma-alotteisesti yhteyttä minuun, joka asun ulkomailla. Ette voi arvata, miten yksinäistä täällä joskus on! <<
Olen eri mieltä. Omassakin perheessä on noita kauas karanneita. Kyllä heille tehtiin selväksi, että lähtijä itse on sitten se, joka saa huolehtia yhteydenpidosta pääsääntöisesti, kun kerran valitsi lähteä niin kauas. Ei voi olettaa, että toiset joutuvat maksamaan kalliita ulkomaanmatkoja ja ulkomaanpuheluita sen takia, että sinä olet elämässäsi valinnut lähteä kauas.
Jos sitten koskaan ei kukaan ota mitään yhteyttä, voi kysyä, että onko ehkä suhteissa vikaa, jos ei ole halukkuutta mihinkään yhteydenpitoon? Ehkä kannattaisi se toive siis esittää sinne oman porukan suuntaan, eikä tänne.
Kirje tai kortti on suht halpa tapa laittaa viestiä ulkomaillekin. Tai sähköposti. Luulisi sellaiseen pystyvän kenen vain. - Anonyymi
Ja sitten tietysti on se maankuuluu suomalainen kateus, joka vie kalatkin vedestä. Tuliko mieleen, että joku saattaisi ihan pikkiriikkisen kadehtia ulkomailla asumistasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323023- 71517
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201336Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441161
- 371031
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133967- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36887